Ik heb begrepen dat kamer 5 dat regelt maar dan nog moeten ze wel poen hebben...quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Laat maar eens duidelijk worden hoe ze aan tabak komen, want bestellen kan niet.
Het is natuurlijk wel een middeltje om te gebruiken voor onrust binnen de groep.
creatief boekhouden , wrm denk je dat bro s gisteren bij ima om uitleg gingen vragenquote:Op woensdag 19 juli 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat kamer 5 dat regelt maar dan nog moeten ze wel poen hebben...
Dat deden ze ook in het begin, maar toen moesten ze het waarschijnlijk daar ook oproken, want dat zag je nooit op de streams. .quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat kamer 5 dat regelt maar dan nog moeten ze wel poen hebben...
Ja precies dat snap ik ook, ze kwamen niet voor de gezelligheid haha... maar dat gaat een keer opvallen 1 pakje peuken met 2 man is zo op... dus ik denk dat die kerels er bovenop zitten bij de volgende bezorging..quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
creatief boekhouden , wrm denk je dat bro s gisteren bij ima om uitleg gingen vragen
Jij bedoelt in het hele begin van EJVJL?quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat deden ze ook in het begin, maar toen moesten ze het waarschijnlijk daar ook oproken, want dat zag je nooit op de streams. .
Tot ze doorkregen dat ze het konden gebruiken om onenigheid binnen de groep te creëren.
Ja, je zag het niet en het was geen issuequote:Op woensdag 19 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij bedoelt in het hele begin van EJVJL?
Dat weet ik helemaal niet hoe dat toen gegaan is... ze waren af en toe aan het nep roken en ineens waren er peuken in mijn beleving...quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, je zag het niet en het was geen issue
Ach, sinds de november manager als trendsetter zorgen de managers en hun aanhang heel erg goed voor zichzelf. Niks nieuws dus.quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
creatief boekhouden , wrm denk je dat bro s gisteren bij ima om uitleg gingen vragen
vanaf toen is ook de tabakskwestie begonnen , constant stellingen voor rook waarquote:Op woensdag 19 juli 2023 08:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ach, sinds de november manager als trendsetter zorgen de managers en hun aanhang heel erg goed voor zichzelf. Niks nieuws dus.
De van paal naar paal runquote:
Ik mis de push upsquote:
Dat oneindige geld bij Isaac klopt ook niet en dat geld lenen van Babette ook niet. De enige die nog wt geld had voor sigaretten was Wendy volgens mij ( van die 800 euro)quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
is nieuw gisteren binnengekomen met nog andere kledingquote:Op woensdag 19 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Kleurig overhemd heeft Erik aan vandaag nog niet eerder gezien
Zag hem gisteren nieuwe kleding passen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
zijn nieuwe kleren binnengekomen voor Erik. o.a. een groene korte broek en nieuwe shirts.quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Wel echt spuuglelijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
zijn nieuwe kleren binnengekomen voor Erik. o.a. een groene korte broek en nieuwe shirts.
Vind het net Urkel van family mattersquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag hem gisteren nieuwe kleding passen.
Meerdere shirts.overhemden en dit
[ afbeelding ]
Die sokken zijn echt vreselijk erbijquote:
Hihi nee, voor geen meterquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Die sokken zijn echt vreselijk erbij![]()
en voor de rest, het zal de goede maat wel zijn, maar op de een of andere manier past het niet goed. Oversized staat geweoon heel raar bij hem
maar het is in ieder geval iets nieuws en lekker vrolijk, het past alleen niet bij hem.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:26 schreef danaqui het volgende:
Mori tegen Jappie:"kom we gaan buiten"
Jappie":ik moet eerst nog wat dingen doen"
Mori:"wat dan?"
Jappie:"plassen"
Mori:"oh mag ik mee"
Morning. Wel schattig om te zien hoe Eric zijn best doet om er wat ´moderner´ uit te zien en het nog geen porum blijkt te zijn.quote:
Waarom hij nou geen adviezen aanneemt van anderen is mij een raadsel. Zoals zijn 3 delig pak waar hij ook mee binnen kwam 20 jaar oud en nog nooit gewassen of gestoomd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morning. Wel schattig om te zien hoe Eric zijn best doet om er wat ´moderner´ uit te zien en het nog geen porum blijkt te zijn.
Advies over zijn hygiëne nam hij wél ter harte en schafte meteen okselfris aan. Hij heeft gewoon geen benen voor een korte broek, zie je bij meerdere mannen trouwens.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom hij nou geen adviezen aanneemt van anderen is mij een raadsel. Zoals zijn 3 delig pak waar hij ook mee binnen kwam 20 jaar oud en nog nooit gewassen of gestoomd.
Moraima loopt ook in korte broeken, rokken dat vind ik er zo onsmakelijk en vies uitzienquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Advies over zijn hygiëne nam hij wél ter harte en schafte meteen okselfris aan. Hij heeft gewoon geen benen voor een korte broek, zie je bij meerdere mannen trouwens.
Ja, was wel een gezellig hoekje zoquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:09 schreef engine het volgende:
Nog jammer dat ze het allemaal weer af moeten breken.
veel knusser dan beneden nu zo nog met zo weinig man zijn.maar bern heeft het zijn best gedaan voor de verjaardag van zijn sasha en die genoot ervanquote:
Nou daar is hij ook mee gestopt om de dag deo en rond lopen in waar hij de gehele dag in gezweet heeft. De volgende dag weer aan te trekken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Advies over zijn hygiëne nam hij wél ter harte en schafte meteen okselfris aan. Hij heeft gewoon geen benen voor een korte broek, zie je bij meerdere mannen trouwens.
En Bern zelf.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
En wie is er weer aan het sjouwen en helpen Erik![]()
Wel een heel gedoe zeg voor een avondje. O Rupert helpt ook
Dat ziet er ook niet uit maar ik begrijp wel dat ze er lak aan heeft als het heel warm is. Die afzichtelijke legging begrijp ik dan weer niet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima loopt ook in korte broeken, rokken dat vind ik er zo onsmakelijk en vies uitzien
Dat is het zelfde als die korte rokken/broeken van haarquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat ziet er ook niet uit maar ik begrijp wel dat ze er lak aan heeft als het heel warm is. Die afzichtelijke legging begrijp ik dan weer niet.
Eens.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima loopt ook in korte broeken, rokken dat vind ik er zo onsmakelijk en vies uitzien
Zij wel, Wendy niet, denk ik zoquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
De heren Rupert en Imadiddin roken een sigaret
Korte broek bij mannen vind ik alleen leuk staan als ze een beetje stevige benen hebben en niet van die witte melkflessen. Maar iedereen moet doen wat hij of zij leuk vindt hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou daar is hij ook mee gestopt om de dag deo en rond lopen in waar hij de gehele dag in gezweet heeft. De volgende dag weer aan te trekken.
Ik ken meerdere mannen die lang en dun zijn en ook gewoon korte broeken dragen en dat staat prima.
Ja, dat vond ik ook een smeeraap inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:24 schreef pingu66 het volgende:
Berend zag er ook zo onverzorgd en smoezelig uit. Deed ook weinig aan zijn hygiëne en adviezen.
En Marciano heeft ook dunnen onderbeentjesquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Korte broek bij mannen vind ik alleen leuk staan als ze een beetje stevige benen hebben en niet van die witte melkflessen. Maar iedereen moet doen wat hij of zij leuk vindt hoor.![]()
Bij Isaac vind ik het ook geen gezicht bij zijn X-benen.
Mannen met een gespierd bovenlijf en dan van die dunne beentjes............quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Marciano heeft ook dunnen onderbeentjes
Dat is ook zoquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mannen met een gespierd bovenlijf en dan van die dunne beentjes............
Nou ja, niemand is perfect, wij ook niet.![]()
Nou mooi, tijd om naar huis te gaan...quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
veel knusser dan beneden nu zo nog met zo weinig man zijn.maar bern heeft het zijn best gedaan voor de verjaardag van zijn sasha en die genoot ervan
Haha ze hadden weer een drankje opquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:00 schreef Varen het volgende:
Op Facebook weer discussie, omdat Jappie bij Wendy in bed lag en gauw naar zijn eigen bed ging☺️
Dan is hij dommer dan ik dacht, of misschien heeft hij er niet echt vertrouwen in met Wanda, anders doe je dat niet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Lekker belangrijk, ik denk dat Wanda al lang klaar is met Jappie nu, maar hij is nog helemaal in de waan dat ze buiten de poort op hem zit te wachten...stumpert...
Heeft hij gisteren nog een brief aan Zoë meegegeven voor Wanda? Zoë zei dat hij dat kon doen maar ik heb niet meer opgelet of hij dat ook heeft gedaan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Lekker belangrijk, ik denk dat Wanda al lang klaar is met Jappie nu, maar hij is nog helemaal in de waan dat ze buiten de poort op hem zit te wachten...stumpert...
Same here, we hebben dezelfde smaak denk ik.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Vindt Mithe wel een mooi figuur hebben.
En Imadiddin het mooiste figuur van de mannen
Hou niet zo van opgepompte boven lichamen
Dat is voor het GBR met die ballonnen?quote:
Ja, met de waterballonenquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is voor het GBR met die ballonnen?
Die eieren hebben ze zelf gekocht en al eten ze er daar zes van op een dag.. dat moeten ze zelf weten maar ik kan er nooit ze goed tegen als ze met gezamenlijk eten geen rekening houden met anderen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:37 schreef chufi het volgende:
Ja echt asociaal die 2 ... alles onder het mom van dat ze het nodig hebben omdat ze "sporten"
Geheugen van Marciano reikt niet verder dan zijn eigen egootje.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:27 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Het was een leuke avond gisteren en Sasha is goed in het zonnetje gezet door Bern en haar medebewoners.
Jammer dat Ima door de twee bro’s ter verantwoording werd geroepen.. Ima bleef vrij rustig maar je kon goed zien dat hij van binnen kookte.
Marciano is vergeten hoe boos hij werd toen Wendy tijdens zijn manager maand vroeg wat de stand van de pot was en dat ze dacht dat er iets niet klopte. Wat achteraf ook zo bleek te zijn omdat hij een taart van 40 euro had gekocht voor de verjaardag van Kim kont.
Hij denkt daar de grote man te zijn maar in feite is hij maar heel klein.. letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geheugen van Marciano reikt niet verder dan zijn eigen egootje.
Ach, al vanaf dag 1 denken die alleen maar aan zichzelf want die goddelijke lijven moeten nu eenmaal extra gevoerd worden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
Isaac is eieren aan het bakken voor hem en Marciano.. ieder twee eieren. Ze zien dat er nog een paar witte bolletjes zijn van gisteren en zeggen we gaan gewoon die bolletjes trappen bro.. nemen ze ieder twee bolletjes waardoor er nu niet meer voor iedereen nog een broodje is. Wat een asociaal gedrag weer van die twee
En dan ook nog commentaar hebben op Eric die tevéél zou eten!quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die eieren hebben ze zelf gekocht en al eten ze er daar zes van op een dag.. dat moeten ze zelf weten maar ik kan er nooit ze goed tegen als ze met gezamenlijk eten geen rekening houden met anderen.
Dat dus. Verwende bro´s zijn het en niet anders, Gepamperd thuis en dit is het resultaat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij denkt daar de grote man te zijn maar in feite is hij maar heel klein.. letterlijk en figuurlijk
wanneer de komt de dag dat die met z'n 2-en op de stip staan in een onderling duel wie er mag blijvenquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
Isaac is eieren aan het bakken voor hem en Marciano.. ieder twee eieren. Ze zien dat er nog een paar witte bolletjes zijn van gisteren en zeggen we gaan gewoon die bolletjes trappen bro.. nemen ze ieder twee bolletjes waardoor er nu niet meer voor iedereen nog een broodje is. Wat een asociaal gedrag weer van die twee
Ook Erik denkt vaak alleen aan zichzelf met wat hij uit de koelkast snaait maar daar hoeven die twee conjo’s dan niets van te zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan ook nog commentaar hebben op Eric die tevéél zou eten!
gaan ze maar lekker naar huis en naar een echte sportschool die ook benenspiermassa kweken i.p.v. blijven lopen op luciferbeentjes tot ze omknakkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:37 schreef chufi het volgende:
Ja echt asociaal die 2 ... alles onder het mom van dat ze het nodig hebben omdat ze "sporten"
Helaas zal dat pas aan het einde zijn ben ik bang.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
wanneer de komt de dag dat die met z'n 2-en op de stip staan in een onderling duel wie er mag blijven
is de rest nu zo dom dat ze die 2 niet doorhebben?
of mogen ze van de FeBo nog niet weg??
vrees ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helaas zal dat pas aan het einde zijn ben ik bang.
Dat zou wel eens het laatste kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
wanneer de komt de dag dat die met z'n 2-en op de stip staan in een onderling duel wie er mag blijven
is de rest nu zo dom dat ze die 2 niet doorhebben?
of mogen ze van de FeBo nog niet weg??
quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
gaan ze maar lekker naar huis en naar een echte sportschool die ook benenspiermassa kweken i.p.v. blijven lopen op luciferbeentjes tot ze omknakken
Nee die twee gun ik het echt niet.. die hebben voor mij veel te weinig toegevoegd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
vrees ik ook
ben 2 zo zat dat ik nog liever een sas en bern naar de finale zie gaan
(en die zitten ook hoog in mijn irri-lijst)
Een bal in een netje gooien lukt deze 2 spierbundels al niet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:54 schreef lojanda het volgende:
Het zou mooi zijn als die twee er net voor de finale eruit vliegen..
Voor mij zou de finale mogen gaan tussen Babette Mirthe en Wendy
Jasper.. die heb ik nog nooit iemand horen noemen..quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een bal in een netje gooien lukt deze 2 spierbundels al niet.
Van mij mag de finale tussen Wendy en Jappie gaan.
Jawel, ik net hierboven.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jasper.. die heb ik nog nooit iemand horen noemen..
Ik dacht dat al dat groen daar buiten nep was?quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
Isaac heeft weer de opdracht gehad om de struiken te knippen? Belemmeren het zicht van de camera’s natuurlijk. Toch typisch dat hij altijd dit soort dingen doet
Het groen binnen is allemaal nep en de heg buiten is nep maar verder zijn de bomen en planten buiten echt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat al dat groen daar buiten nep was?
Dat zei ze ook al tegen Babs en Marciano, dat de opleiding tot kapper er niet voor niets is en gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:12 schreef juul. het volgende:
Wendy legt het verhaal van het blonde plukje uit aan Jappie, ik ga toch niet expres zijn haar verpesten, sta ik toch
voor schut op tv, ze heeft er wel om gelachen, gaat hij op advies van Bep ook nog zilvershampoo in zijn getransplanteerde lok doen, wie is er nu de kapper, ik heb een 4 jarige opleiding gedaan
Oké.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het groen binnen is allemaal nep en de heg buiten is nep maar verder zijn de bomen en planten buiten echt.
Zelf kopen van die onuitputtelijke pot met 500¤ van ICE die ie 7 maanden geleden of zo een keer gewonnen heeft ?quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die eieren hebben ze zelf gekocht en al eten ze er daar zes van op een dag.. dat moeten ze zelf weten maar ik kan er nooit ze goed tegen als ze met gezamenlijk eten geen rekening houden met anderen.
Nee, ze moesten onlangs de afgewaaide bladeren bijeenharken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat al dat groen daar buiten nep was?
O ja, dat bladeren ruimen was ik vergeten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, ze moesten onlangs de afgewaaide bladeren bijeenharken.
En de boompjes zijn echt, Mori gaf het gisteren water.
Dat boompje rechts ziet er niet gezond uit.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O ja, dat bladeren ruimen was ik vergeten.
Inderdaad, alsof het herfst is. Hoe gaat het met het groen waar Janet voor zorgde in de kas eigenlijk?quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat boompje rechts ziet er niet gezond uit.
[ afbeelding ]
Welk groen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof het herfst is. Hoe gaat het met het groen waar Janet voor zorgde in de kas eigenlijk?
Wat stekjes en ik dacht zélfs wat sla?quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk groen?
Volgens mij alleen nog wat onkruid.
Geen idee wat er nog is, niet veel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat stekjes en ik dacht zélfs wat sla?
Jammer gewoon, anders hadden ze nu verse groentes in overvloed gehad.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee wat er nog is, niet veel.
Ze hebben die kas nooit echt gebruikt voor de teelt, meer wat pogingen.
Klopt.. ik heb die ook gedaan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zei ze ook al tegen Babs en Marciano, dat de opleiding tot kapper er niet voor niets is en gelijk heeft ze.
Terwijl ze juist alle maaltijden anders nemen want ze willen geen broodquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
Ik maak me daar ook regelmatig schuldig aan. Knip mijn eigen pony omdat ik het zonde vind daarvoor naar de kapper te gaan, haar groeit erg hard. Mijn kapper is daar ook nooit blij mee terwijl ikzelf altijd denk het goed gedaan te hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. ik heb die ook gedaan.
Ik heb heel lang een eigen zaak gehad en er kwamen bijna wekelijks klanten binnen die zelf heden geprobeerd om hun haren te knippen of te verven.. meest gekke dingen gezienen dat mag je dan opknappen en zorgen dat ze weer met een fatsoenlijk kapsel de deur uitgaan
quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:37 schreef spapaars het volgende:
Met liefdesvragen moet Erik later maar bellen met Babs
Ze hebben laatst wel heel veel rijst eieren en kwark gekocht van hun zakgeld.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl ze juist alle maaltijden anders nemen want ze willen geen broodgisteren hadden ze rijst met visstick.
Zo iemand noemen we bi-seksueel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. De te verwachten volgende BabbelAanslijm... dankbare ½Pot Miertje pakt gretig aan![]()
[ afbeelding ]
Nee kappers zijn daar niet blij mee.. ze mogen het dan opknappen maar ook omdat het minder inkomsten betekend als mensen zelf hun haar gaan doenquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook regelmatig schuldig aan. Knip mijn eigen pony omdat ik het zonde vind daarvoor naar de kapper te gaan, haar groeit erg hard. Mijn kapper is daar ook nooit blij mee terwijl ikzelf altijd denk het goed gedaan te hebben.
Leuk voor een 16-jarige.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:41 schreef 5thencounter het volgende:
Schoolmeisje Babbel...óók wat nieuws gekocht?![]()
[ afbeelding ]
https://www.guinnessworld(...)armpit-in-one-minutequote:Op woensdag 19 juli 2023 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
Toch grappig, dat Isaac de ballonnen challenge een verdien opdracht noemde gisteren , niets te maken met het GBR , gewoon een zelfverzonnen opdrachtje, met "cadeautjes" van Achter
Nooit van gehoord en zélfs de Van Dale kent het niet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo iemand noemen we een Kliertje
Begrijp ik volkomen hoor, heb mijn kapper beloofd niet zélf meer te gaan klooien aan het haar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee kappers zijn daar niet blij mee.. ze mogen het dan opknappen maar ook omdat het minder inkomsten betekend als mensen zelf hun haar gaan doen
Snap ik, v.Dale loopt altijd achter..quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord en zélfs de Van Dale kent het niet.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik, v.Dale loopt altijd achter..
Nu een plannetje die gesmeed wordt, iets met een blauwe envelop die ima aan Marci moet gevenquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:48 schreef schizolientje het volgende:
wat een soort "ijzige"stilte in de keuken of verbeeld ik me dat?
En wat houdt dat plannetje in? ( videoland wil niet opstarten starten)quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu een plannetje die gesmeed wordt, iets met een blauwe envelop die ima aan Marci moet geven
Hij bedoeld zo'n envelop die ze van achter krijgen, hij wil er iets mee doen naar Babs toe, wat is nog niet bekendquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En wat houdt dat plannetje in? ( videoland wil niet opstarten starten)
Dat zou echt iets voor haar zijnquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:58 schreef schizolientje het volgende:
ik denk dat Babette de mic gewoon om heeft onder dat dingetje want je hoort alles
Ja dusquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:58 schreef schizolientje het volgende:
ik denk dat Babette de mic gewoon om heeft onder dat dingetje want je hoort alles
Als ze een grap gaan maken met een blauwe of zwarte enveloppe dan zou dat dat heel ziek zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij bedoeld zo'n envelop die ze van achter krijgen, hij wil er iets mee doen naar Babs toe, wat is nog niet bekend
Misschien teveel ongewenste ruis met bewegen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Blijft de vraag waarom Babbel een zendercheck moest krijgen
Ze hadden het over wie wie buiten elkaar nog opzoekenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Omdat niemand van achter haar microfoon zag zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Als het aan Marciano ligt, de ene week Kim, de ander Babs.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden het over wie wie buiten elkaar nog opzoeken
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het aan Marciano ligt, de ene week Kim, de ander Babs.
Maakt niet uit, voor elke envelop wordt betaald, want het is altijd goed in beeld gebracht.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Gouden enveloppe Hello Hello Fresh zegt Sasha
Wendy denkt thuis bezorgd.
Doe maar geen heļlo fresh want dan is Erik teleurgesteldquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Gouden enveloppe Hello Hello Fresh zegt Sasha
Wendy denkt thuis bezorgd.
Moraima kan niets. Haar gewicht is telkens haar excuus.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:25 schreef chufi het volgende:
Oh de Bro's doen weer eens niet mee... en Bep laat het ook afweten .... en Morri kan niet hangen
Ah dat zal het zijnquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moraima kan niets. Haar gewicht is telkens haar excuus.
Ik denk dat Mirthe werkelijk overal aan meegedaan heeft. Ook waar anderen het af lieten weten (Rembrandt).quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had die nou maar carbonpapier gebruikt met die brief voor Kim.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had die nou maar carbonpapier gebruikt met die brief voor Kim.
Zomercarnaval zei Babette al.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
Moeten ze een feest gaan bedenken met 12 man..
Tuurlijk wel....is er weer van alles op te bouwen en af te brekenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:37 schreef pingu66 het volgende:
Erik vast niet blij met de prijs..... bah een feestje
Voor het dubbele ging ze had doen, jammer dat daar niet op in gegaan werdquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Whahahahaha hahahahahaha, aldus Moraima. Ze lacht haar onkunde weer weg.
Die was nooit aan dat rek gaan hangenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het dubbele ging ze had doen, jammer dat daar niet op in gegaan werd
Zover komt ze niet eensquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die was nooit aan dat rek gaan hangen
Beetje kinderachtig, ze heeft 2 kunstknieën en is niet de enige die het niet geprobeerd heeft. Het zijn altijd dezelfde die de challenge doen, Mitrhe, Jappie, Wendy.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Whahahahaha hahahahahaha, aldus Moraima. Ze lacht haar onkunde weer weg.
En zo zou je zomaar het programma kunnen winnenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zover komt ze niet eens
Maar ze lacht zich er weer mooi onderuit, doen of je leuk bent een beetje lachen en gek doen en iedereen vindt het leuk!
Moraima is geweldig, applaus applaus. Zo goed?quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig, ze heeft 2 kunstknieën en is niet de enige die het niet geprobeerd heeft. Het zijn altijd dezelfde die de challenge doen, Mitrhe, Jappie, Wendy.
Moraima heeft wel geholpen al die ballonnen te vullen.
Die kans zit er wel inquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En zo zou je zomaar het programma kunnen winnen
Nee, hele dagen afzeiken om haar gewicht en leeftijd. Top!quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moraima is geweldig, applaus applaus. Zo goed?
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:55 schreef spapaars het volgende:
Ballonknappen
deel 1
https://streamable.com/0cxsnk
[ afbeelding ]
deel 2
https://streamable.com/snji1e
[ afbeelding ]
Wat te denken van Isaac of Marciano, de sportboysquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Babs had ook makkelijk mee kunnen doen, maar die verschuilt zich al sinds die val achter haar blessures!
A okay, hetzelfde wanneer Erik op zijn eetgedrag word aangesproken of zijn maniertjes. Bedoel je dat?quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, hele dagen afzeiken om haar gewicht en leeftijd. Top!
Ik zou dit ook kunnen, vind het juist leuk als je het kind in jezelf de ruimte geeft, hangt geen leeftijd aan wat mij betreft.quote:
Ze hangt de verliefde puber uitquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik zou dit ook kunnen, vind het juist leuk als je het kind in jezelf de ruimte geeft, hangt geen leeftijd aan wat mij betreft.
Alle bewoners worden alleen nog maar afgezeken, zelden nog een leuke positieve post.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, hetzelfde wanneer Erik op zijn eetgedrag word aangesproken of zijn maniertjes. Bedoel je dat?
Dat is al vanaf het begin zo.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alle bewoners worden alleen nog maar afgezeken, zelden nog een leuke positieve post.
Oh ja, door sommige mannen, hoe lekker Mirthe is
lijkt me ook genoeg goued idee met kunst knieënquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die was nooit aan dat rek gaan hangen
En zo is er telkens een excuus voor Moraima.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
lijkt me ook genoeg goued idee met kunst knieën
Mag ik even lachenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan er van genieten hoe vrolijk Morrie vaak is, haar lach die door de loods schalt, een Wendy die altijd behulpzaal is, bijna dagelijks in de keuken staat om voor iedereen te koken. Iedereen heeft negatieve punten/ karaktereigenschappen. Benoem de leuke eens een keer.
Dat hadden we al door.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het ging mij om het spelen met waterpistolen...
Ik zie geen Diva in Moraima, wel een asociaal persoonquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:08 schreef pingu66 het volgende:
Laat dat feestje maar komen denkt morri. lekker eten en drinken en de diva uithangen.
morrie is gewoon een aartslui persoon, egoistisch als maar kan, graaicultuur uitgevonden, zoveel mogelijk snoep en extra's binnen willen graaien, komt niets tekort op het gebied van eten, zorgt goed voor zichzelf in de keuken, voert de rest van de dag geen rochel uit ( zegt ze zelf ook, ik ga niets meer doen hier), behalve wat kaarten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En zo is er telkens een excuus voor Moraima.
Jasper zei al, niet mee doen met dit maar straks wel met het feestjequote:Op woensdag 19 juli 2023 14:08 schreef pingu66 het volgende:
Laat dat feestje maar komen denkt morri. lekker eten en drinken en de diva uithangen.
Je hebt Moraima perfect omschreven. Ze heeft ondanks haar gedrag wel fansquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:10 schreef Verida het volgende:
[..]
morrie is gewoon een aartslui persoon, egoistisch als maar kan, graaicultuur uitgevonden, zoveel mogelijk snoep en extra's binnen willen graaien, komt niets tekort op het gebied van eten, zorgt goed voor zichzelf in de keuken, voert de rest van de dag geen rochel uit ( zegt ze zelf ook, ik ga niets meer doen hier), behalve wat kaarten.
weet voor alle challenges en opdrachten wel een excuus te vinden, lacht het dan weg, krijgt applaus, maakt een buiging en rolt op deze manier heel makkelijk de finale in
Ik heb al vanaf het begin een bloedhekel aan morrie, met haar maniertje, haar domme gedoe met de camera en haar grote bek.
Zo, dat lucht op
oh, ik vergeet nog even dat ik het idioot vindt dat je je opgeeft voor een spelletjes RLS, terwijl je weet dat je twee kunstknieen hebt en daarom hoogstwaarschijnlijk aan niets mee kunt doen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt Moraima perfect omschreven. Ze heeft ondanks haar gedrag wel fans
quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:13 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, ik vergeet nog even dat ik het idioot vindt dat je je opgeeft voor een spelletjes RLS, terwijl je weet dat je twee kunstknieen hebt en daarom hoogstwaarschijnlijk aan niets mee kunt doen.
De eerste tijd moest ik wel lachen om haar, vooral dat gepraat tegen de camera's vond ik grappig.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt Moraima perfect omschreven. Ze heeft ondanks haar gedrag wel fans
Ja, zag je hoe ongemakkelijk oempa loempa zich voelde...quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
Vond dit wel een echte Mirthe actie.
[ afbeelding ]
Ook geen antenne dat die man daar totaal niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
Vond dit wel een echte Mirthe actie.
[ afbeelding ]
Of wel, maar niet weet hoe te reageren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook geen antenne dat die man daar totaal niet op zit te wachten
Ze werd aangenomen door de febo of waarschijnlijk is ze gecast net als Sas ( long covid en Berend ök niet echt sportief/ gdzond)quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:13 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, ik vergeet nog even dat ik het idioot vindt dat je je opgeeft voor een spelletjes RLS, terwijl je weet dat je twee kunstknieen hebt en daarom hoogstwaarschijnlijk aan niets mee kunt doen.
Hij kon er wel om lachen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook geen antenne dat die man daar totaal niet op zit te wachten
Zit je nou mannen af te zeikenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alle bewoners worden alleen nog maar afgezeken, zelden nog een leuke positieve post.
Oh ja, door sommige mannen, hoe lekker Mirthe is
Stok(Je) ? Icaak kan 'm amper vasthoudenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:29 schreef chufi het volgende:
Zo .. voor iedereen een stokje gezond .... zie al 2 gekookte eier in ICE's zn sstokje ... vast met extra mayo
Ik ben het wel met je eensquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
De eerste tijd moest ik wel lachen om haar, vooral dat gepraat tegen de camera's vond ik grappig.
Maar na haar verhaal over hoe ze met dieren omging heeft zij voor mij helemaal afgedaan, ik kan geen mensen aardig vinden die dieren pijn doen..![]()
![]()
Verder ben ik het met een aantal dingen wel eens wat er geschreven wordt, maar kan me ook vinden in het feit dat zij niet met alles mee kan doen door haar lichamelijke 'beperkingen'.
Maar ga je er niet steeds weer achter verschuilen en wees er niet zo 'trots' op, hoewel het ook onzekerheid kan zijn.
Maar goed, ik vind het ook wel leuk als de positieve zaken wat vaker benoemd worden..mensen zijn vaak geneigd het negatieve te benoemen en vergeten dat er meer is...
Afzeiken?quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, hele dagen afzeiken om haar gewicht en leeftijd. Top!
Is een voor op gezet planquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:52 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemiddag.
Brief . Tiano moet mee naar boven.
Zeker bro, echt waar he, ik weet dat, ik zeg, ik zeg..quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:58 schreef engine het volgende:
Gok eens wie haar microfoon kwijt is..
G ik heb probleem
En dat kastje voor zijn hart slaat nu denk ik op hol. Ambulance komt met gierende sirene Marcia ophalen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:54 schreef OmaJacky het volgende:
Ze halen geintje uit.
Tiano doet net of hij boos is, er is niks aan de hand.
Wat een rotstreek bah.
Dat wordt ruzie straks als blijkt dat het een grap isquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
Babette ziet de bui al hangen Marciano weg en zij alleen achter blijven
Marciano naar de kamer met de enveloppe en Babette er achter aan. Hij wil niet dat andere bij zijn
Ik vind dit echt niet grappig als die een grap is zegt ze met een benauwd gezicht
Je moet het doen met de mensen om je heen. Morrie had een goede klik met Jeff en KimD. De mensen die er nu nog zitten, heeft ze denk ik niet zo veel mee.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens
In de tijd met Kim en later vooral met Jeffrey vond ik haar echt leuk, het lopen, lachen, de verhalen, iedere dag leuk om naar te kijken (een positief iets tussen al het gekonkel en geroddel).
Toen ze kwam met de verhalen over dieren mishandelen (en volgens mij zelfs vermoorden) had ik het in 1 keer helemaal gehad met Moraima, doen of het heel normaal was en er om lachen.. sorry![]()
Omdat ze zoveel verschillende spellen hebben die helemaal geen conditie of goede lichamelijke gesteldheid vragen kon ze aan veel dingen gewoon meedoen of het in ieder geval proberen, maar dat was meestal 'dat kan ik niet', 'dat durf ik niet'.... en dan maar weer keihard lachen als het weer niet lukte.
Ik begrijp niet dat ze er nog steeds in zit als ik eerlijk ben
Te makkelijk om alles steeds op haar cultuur af te schuiven.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je moet het doen met de mensen om je heen. Morrie had een goede klik met Jeff en KimD. De mensen die er nu nog zitten, heeft ze denk ik niet zo veel mee.
Om Morrie af te rekenen op wat ze jaren geleden deed, in een land met een andere cultuur in armoede, vind ik een beetje raar, ondanks dat ik ook walgde van die verhalen.
Isaac en Babet zouden het sporten met Morrie overnemen. Isaac zal er geen zin in hebben en Babet heeft alleen tijd voor Marciano. Morrie geeft vaak de helft van haar eten weg aan nota bene Erik, Erik mag je niet afvallen, want hij heeft een beperking, heeft veel eten nodig en allerhande excuses. Ik vermoed dat Morrie ook vaak lacht om haar onzekerheid te verbloemen.
"Ik vind het echt niet grappig", zegt zequote:Op woensdag 19 juli 2023 14:57 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie straks als blijkt dat het een grap is
Denk dat er weinig mensen Mirthe als lelijk of onaantrekkelijk zien.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Same here, we hebben dezelfde smaak denk ik.
Ja, ik snap het ook niet zo goed eigenlijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:04 schreef Was-beer het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan een foto van een auto. Iedereen vindt het geweldig
Geen vriendin meer over, en nu compleet afhankelijk van Marciano.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Het is geen gezicht als Babette Marciaon knuffelt, hij komt tot onder haar oksels
maar ik zie ook sleuels?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet zo goed eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |