Ik heb begrepen dat kamer 5 dat regelt maar dan nog moeten ze wel poen hebben...quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Laat maar eens duidelijk worden hoe ze aan tabak komen, want bestellen kan niet.
Het is natuurlijk wel een middeltje om te gebruiken voor onrust binnen de groep.
creatief boekhouden , wrm denk je dat bro s gisteren bij ima om uitleg gingen vragenquote:Op woensdag 19 juli 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat kamer 5 dat regelt maar dan nog moeten ze wel poen hebben...
Dat deden ze ook in het begin, maar toen moesten ze het waarschijnlijk daar ook oproken, want dat zag je nooit op de streams. .quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat kamer 5 dat regelt maar dan nog moeten ze wel poen hebben...
Ja precies dat snap ik ook, ze kwamen niet voor de gezelligheid haha... maar dat gaat een keer opvallen 1 pakje peuken met 2 man is zo op... dus ik denk dat die kerels er bovenop zitten bij de volgende bezorging..quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
creatief boekhouden , wrm denk je dat bro s gisteren bij ima om uitleg gingen vragen
Jij bedoelt in het hele begin van EJVJL?quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat deden ze ook in het begin, maar toen moesten ze het waarschijnlijk daar ook oproken, want dat zag je nooit op de streams. .
Tot ze doorkregen dat ze het konden gebruiken om onenigheid binnen de groep te creëren.
Ja, je zag het niet en het was geen issuequote:Op woensdag 19 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij bedoelt in het hele begin van EJVJL?
Dat weet ik helemaal niet hoe dat toen gegaan is... ze waren af en toe aan het nep roken en ineens waren er peuken in mijn beleving...quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, je zag het niet en het was geen issue
Ach, sinds de november manager als trendsetter zorgen de managers en hun aanhang heel erg goed voor zichzelf. Niks nieuws dus.quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
creatief boekhouden , wrm denk je dat bro s gisteren bij ima om uitleg gingen vragen
vanaf toen is ook de tabakskwestie begonnen , constant stellingen voor rook waarquote:Op woensdag 19 juli 2023 08:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ach, sinds de november manager als trendsetter zorgen de managers en hun aanhang heel erg goed voor zichzelf. Niks nieuws dus.
De van paal naar paal runquote:
Ik mis de push upsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |