Ik heb begrepen dat kamer 5 dat regelt maar dan nog moeten ze wel poen hebben...quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Laat maar eens duidelijk worden hoe ze aan tabak komen, want bestellen kan niet.
Het is natuurlijk wel een middeltje om te gebruiken voor onrust binnen de groep.
creatief boekhouden , wrm denk je dat bro s gisteren bij ima om uitleg gingen vragenquote:Op woensdag 19 juli 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat kamer 5 dat regelt maar dan nog moeten ze wel poen hebben...
Dat deden ze ook in het begin, maar toen moesten ze het waarschijnlijk daar ook oproken, want dat zag je nooit op de streams. .quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat kamer 5 dat regelt maar dan nog moeten ze wel poen hebben...
Ja precies dat snap ik ook, ze kwamen niet voor de gezelligheid haha... maar dat gaat een keer opvallen 1 pakje peuken met 2 man is zo op... dus ik denk dat die kerels er bovenop zitten bij de volgende bezorging..quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
creatief boekhouden , wrm denk je dat bro s gisteren bij ima om uitleg gingen vragen
Jij bedoelt in het hele begin van EJVJL?quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat deden ze ook in het begin, maar toen moesten ze het waarschijnlijk daar ook oproken, want dat zag je nooit op de streams. .
Tot ze doorkregen dat ze het konden gebruiken om onenigheid binnen de groep te creëren.
Ja, je zag het niet en het was geen issuequote:Op woensdag 19 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij bedoelt in het hele begin van EJVJL?
Dat weet ik helemaal niet hoe dat toen gegaan is... ze waren af en toe aan het nep roken en ineens waren er peuken in mijn beleving...quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, je zag het niet en het was geen issue
Ach, sinds de november manager als trendsetter zorgen de managers en hun aanhang heel erg goed voor zichzelf. Niks nieuws dus.quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
creatief boekhouden , wrm denk je dat bro s gisteren bij ima om uitleg gingen vragen
vanaf toen is ook de tabakskwestie begonnen , constant stellingen voor rook waarquote:Op woensdag 19 juli 2023 08:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ach, sinds de november manager als trendsetter zorgen de managers en hun aanhang heel erg goed voor zichzelf. Niks nieuws dus.
De van paal naar paal runquote:
Ik mis de push upsquote:
Dat oneindige geld bij Isaac klopt ook niet en dat geld lenen van Babette ook niet. De enige die nog wt geld had voor sigaretten was Wendy volgens mij ( van die 800 euro)quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
is nieuw gisteren binnengekomen met nog andere kledingquote:Op woensdag 19 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Kleurig overhemd heeft Erik aan vandaag nog niet eerder gezien
Zag hem gisteren nieuwe kleding passen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
zijn nieuwe kleren binnengekomen voor Erik. o.a. een groene korte broek en nieuwe shirts.quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Wel echt spuuglelijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
zijn nieuwe kleren binnengekomen voor Erik. o.a. een groene korte broek en nieuwe shirts.
Vind het net Urkel van family mattersquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag hem gisteren nieuwe kleding passen.
Meerdere shirts.overhemden en dit
[ afbeelding ]
Die sokken zijn echt vreselijk erbijquote:
Hihi nee, voor geen meterquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Die sokken zijn echt vreselijk erbij![]()
en voor de rest, het zal de goede maat wel zijn, maar op de een of andere manier past het niet goed. Oversized staat geweoon heel raar bij hem
maar het is in ieder geval iets nieuws en lekker vrolijk, het past alleen niet bij hem.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:26 schreef danaqui het volgende:
Mori tegen Jappie:"kom we gaan buiten"
Jappie":ik moet eerst nog wat dingen doen"
Mori:"wat dan?"
Jappie:"plassen"
Mori:"oh mag ik mee"
Morning. Wel schattig om te zien hoe Eric zijn best doet om er wat ´moderner´ uit te zien en het nog geen porum blijkt te zijn.quote:
Waarom hij nou geen adviezen aanneemt van anderen is mij een raadsel. Zoals zijn 3 delig pak waar hij ook mee binnen kwam 20 jaar oud en nog nooit gewassen of gestoomd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morning. Wel schattig om te zien hoe Eric zijn best doet om er wat ´moderner´ uit te zien en het nog geen porum blijkt te zijn.
Advies over zijn hygiëne nam hij wél ter harte en schafte meteen okselfris aan. Hij heeft gewoon geen benen voor een korte broek, zie je bij meerdere mannen trouwens.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom hij nou geen adviezen aanneemt van anderen is mij een raadsel. Zoals zijn 3 delig pak waar hij ook mee binnen kwam 20 jaar oud en nog nooit gewassen of gestoomd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |