SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Geen Russisch tegen-counter-offensief?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:21 schreef ExTec het volgende:
Zoals altijd geen garanties, maar ik vind het wel aannemelijk. Ik vond die 100K troepen sowieso al weinig realistisch. En de 900 tanks al helemaal.
[ twitter ]
Huh. Das weird. Ik zie gewoon een guy in een stoel die 15 minuten aan 1 stuk praatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als het niet als een videoclip is gemonteerd met elke 5 seconden een ander filmpje dan wordt het nogal saai om het helemaal uit te kijken
Ow, allicht wel. Maar met 100K soldaten? En 900 tanks?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat? Geen Russisch tegen-counter-offensief?
quote:Op maandag 17 juli 2023 23:53 schreef Tengano het volgende:
Dat had met 20% max 30% van de munitie ook wel gelukt.
Ik heb natuurlijk makkelijk praten vanachter mijn toetsenboord dat weet ik wel, maar je hebt eigenlijk maar een beperkte hoeveelheid munitie bij je die je ook nog moet sjouwen. En eigenlijk is dat samen met je wapen het meest kostbaarste wat je bij je hebt in zo'n situatie. En zonder munitie ben je useless and almost fucked.
Ben ook wel benieuwd hoe @:Achja naar deze actie kijkt trouwens.
Het had wel wat minder gekund maar bij een vuuroverval op een rijdend voertuig gaat er standaard een strot vuur op. Je moet sowieso zorgen dat die stil komt te staan en misschien zit er achter in de bak ook nog een hoop volk.quote:
Eh jawel in het noorden ver boven Bakhmut heeft Rusland een aantal vorderingen gemaakt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze nu de oorlog gewonnen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh jawel in het noorden ver boven Bakhmut heeft Rusland een aantal vorderingen gemaakt.
Nabij Kupiansk.
Niemand is er tot nu toe aan het winnen. Gewoon lekker allebei hopeloos de meatgrinder in en de permanente patstelling. Rusland maakt wat vorderingen, Oekrane ook wat, elke keer een paar kilometer heen en weer.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben ze nu de oorlog gewonnen?
Oh de nostalgie. Doorzon strips vond ik vroeger geweldig. /offtopicquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan wint de grootste economie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niemand is er tot nu toe aan het winnen. Gewoon lekker allebei hopeloos de meatgrinder in en de permanente patstelling. Rusland maakt wat vorderingen, Oekrane ook wat, elke keer een paar kilometer heen en weer.
Schoolvoorbeeld van een war of attrition dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Alles kan op. Alles kan kapot. Iedereen gaat dood.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Goed punt, de Russen kunnen haast oneindig mannetjes forceful conscripten dus het zijn geen reserves die op kunnen.
[ twitter ]
De Doema heeft inmiddels ingestemd met het verhogen van de mobiliseerbare leeftijd tot 70 jaar voor bepaalde functies. Iedere Rus(sin), op de in het westen wonende en nagellak dragende meisjeszoontjes en divadochtertjes van de regime elite na, gaat gemobiliseerd en opgeofferd worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alles kan op. Alles kan kapot. Iedereen gaat dood.
Wanneer komen de miljardairs-zoontjes aan de beurt?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Doema heeft inmiddels ingestemd met het verhogen van de mobiliseerbare leeftijd tot 70 jaar voor bepaalde functies. Iedere Rus(sin), op de in het westen wonende en nagellak dragende meisjeszoontjes en divadochtertjes van de regime elite na, gaat gemobiliseerd en opgeofferd worden.
Patronen zijn goedkoop, soldaten zijn pricelessquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Het had wel wat minder gekund maar bij een vuuroverval op een rijdend voertuig gaat er standaard een strot vuur op. Je moet sowieso zorgen dat die stil komt te staan en misschien zit er achter in de bak ook nog een hoop volk.
Die gaan hopelijk gelyncht worden door Russen die van mening zijn dat ook de elite zijn kinderen in Oekrane maar naar het hiernamaals moet laten HIMARSen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wanneer komen de miljardairs-zoontjes aan de beurt?
Ah, ome Erdogan gaat in het thema van de wederopstanding van de Ottomanen de Slavische kids zelf wel even een plekje geven.quote:
Er had ook munitie in kunnen zitten die had kunnen ontploffen waardoor ze zelf ook bij deze actie het leven hadden kunnen laten; die truck was op 10 - 15 meter afstand.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:31 schreef AchJa het volgende:
Het had wel wat minder gekund maar bij een vuuroverval op een rijdend voertuig gaat er standaard een strot vuur op. Je moet sowieso zorgen dat die stil komt te staan en misschien zit er achter in de bak ook nog een hoop volk.
Daar zijn we tegenwoordig te woke voor jonguhquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ah, ome Erdogan gaat in het thema van de wederopstanding van de Ottomanen de Slavische kids zelf wel even een plekje geven.
Hallo devşirme
Niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wanneer komen de miljardairs-zoontjes aan de beurt?
Nee, je moet gewoon braaf wachten of er soldaten uit die vrachtwagen komen, en op je beginnen te schieten, want dan weet je tenminste zeker wat er in die vrachtwagen zit!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:42 schreef Tengano het volgende:
Is het verstandig om op die lading onder dat zeil te vuren terwijl je geen idee hebt wat daar in zit?
Als je alleen naar de poppetjes kijkt wel ja. Als je andere factoren meeneemt zoals tekorten op de arbeidsmarkt, of kijkt naar drugsgebruik, alcoholgebruik, en verspreiding van ziektes, dan zijn er limieten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Goed punt, de Russen kunnen haast oneindig mannetjes forceful conscripten dus het zijn geen reserves die op kunnen.
Je doet er sowieso goed aan enigszins onderscheid te maken. Lowlifes en lager in de voorste linies. Zij met potentieel eerst maar eens een maand of 2 3 training en gebruiken in je reserves.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:45 schreef oheng het volgende:
[..]
Als je alleen naar de poppetjes kijkt wel ja. Als je andere factoren meeneemt zoals tekorten op de arbeidsmarkt, of kijkt naar drugsgebruik, alcoholgebruik, en verspreiding van ziektes, dan zijn er limieten.
Ook moeten de nieuwe gemobiliseerden getraind en uitgerust worden, anders is hun gevechtswaarde nihil.
Je kunt niet iedere paar decennia je halve mannelijke populatie uitroeien.
Ik zie Rusland simpelweg niet in staat zijn om bij een algehele mobilisatie al die troepen te bewapenen, trainen, uit te rusten of te vervoeren. Dat gaat gewoon een fiasco worden. En er zullen er meer in de bak verdwijnen vanwege draft dodgen dan dat er aan het front verschijnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:45 schreef oheng het volgende:
[..]
Als je alleen naar de poppetjes kijkt wel ja. Als je andere factoren meeneemt zoals tekorten op de arbeidsmarkt, of kijkt naar drugsgebruik, alcoholgebruik, en verspreiding van ziektes, dan zijn er limieten.
Ook moeten de nieuwe gemobiliseerden getraind en uitgerust worden, anders is hun gevechtswaarde nihil.
Je kunt niet iedere paar decennia je halve mannelijke populatie uitroeien.
Waar kijk ik hier naar?quote:
rus leger leid niet centraal op. Je leert on the job. En als je dan zoiets bent als de 1st Guards Tank Army, die al 2 keer volledig vernietigd is, hop, nieuw vlees in de steeds oudere tanks, mooie patch op je arm, gefeliciteerd! Jij bent nu het beroemde 1st Guards Tank Army! - vraag ik me af wat die opleiding nog waard is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Je doet er sowieso goed aan enigszins onderscheid te maken. Lowlifes en lager in de voorste linies. Zij met potentieel eerst maar eens een maand of 2 3 training en gebruiken in je reserves.
Lol een van die comments:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er uit als een intelligente sabotage actie.quote:
Die geloof ik niet zo. Er zal vast het een en ander aan schelen, maar er zullen er ook wel training krijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
rus leger leid niet centraal op. Je leert on the job. En als je dan zoiets bent als de 1st Guards Tank Army, die al 2 keer volledig vernietigd is, hop, nieuw vlees in de steeds oudere tanks, mooie patch op je arm, gefeliciteerd! Jij bent nu het beroemde 1st Guards Tank Army! - vraag ik me af wat die opleiding nog waard is.
Vertel?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zelfde geld voor de voertuigen. Het is niet dat de Russen niets meer bij maken.
Wat zie ik?quote:
We were cut off from the electricity in the winter. There has not been a blackout on this continent for 100 years. The last blackout was under Hitler. He (Putin) is doing the same as Hitler.quote:
Men maakt er per maand zo’n 20 en lapt er zo’n 90 op.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vertel?
Want als we het over gevoelsmatigheden hebben, zijn we klaar
Damnquote:
Heb dit al paar keer gezien vanuit Oekraense kamp.quote:
Kazachstan heeft hier ook geen zin in lijkt mij.quote:
Smerige ratten.quote:
Dan maar een Nederlands fregat naar de zwarte zee en wat mijnenjagers, als we dat nog paraat hebbenquote:
Even wachten tot er hierover ophef komt vanuit mensenrechtenorganisaties.quote:
*geluid van krekels*quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Even wachten tot er hierover ophef komt vanuit mensenrechtenorganisaties.
De twee genoemde lanceerbasissen (Vostochny en Plesetsk) liggen in Rusland.quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kazachstan heeft hier ook geen zin in lijkt mij.
Ja maar dat is nu juist zo opvallend: rusland zet nu mariniers in de 1e linies in.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Je doet er sowieso goed aan enigszins onderscheid te maken. Lowlifes en lager in de voorste linies. Zij met potentieel eerst maar eens een maand of 2 3 training en gebruiken in je reserves.
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:47 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De twee genoemde lanceerbasissen (Vostochny en Plesetsk) liggen in Rusland.
Die hebben het nog te druk denk ik:quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Even wachten tot er hierover ophef komt vanuit mensenrechtenorganisaties.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:40 schreef Delenlill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ry_in_odesa_after_a/
Hele boel dooien bij inslag van raket in Odessa.(Gelukkig niemand daadwerkelijk gewond of gestorven bij deze raket aanval)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |