1.20 is echt heel makkelijk te halenquote:Op maandag 17 juli 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat dit weer zo’n opdracht wordt net als met die waterbakken.. tijdens de opdracht de hoogte verlagen want is toch niet te doen.
Het is haar vanmorgen 2 x gelukt, maar de stok ligt nu een stuk hogerquote:
Mora is eindbaas.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is het toch een leuk mens![]()
![]()
ze doet niet eens een poging, en maar lachen...
Zijn excuses, maar over het algemeen kan ze nietsquote:Op maandag 17 juli 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
Maar is toch ook logisch dat Moraima dit niet kan.. de stook staat op 1.20 mtr en Moraima is zelf misschien 1.60.. daarbij knieėn leeftijd en gewicht.. kom op hč..
Vind haar een verschrikkelijk persoon en zo niet grappigquote:Op maandag 17 juli 2023 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is het toch een leuk mens![]()
![]()
ze doet niet eens een poging, en maar lachen...
heeft wel jeff eruit gespeeld bij een eliminatie proefquote:Op maandag 17 juli 2023 13:33 schreef Snensie het volgende:
En weer klappen voor de mislukte poging van SashaDie haalt ook bijna nooit wat.
Die faalt ook regelmatig idd..quote:Op maandag 17 juli 2023 13:33 schreef Snensie het volgende:
En weer klappen voor de mislukte poging van SashaDie haalt ook bijna nooit wat.
En Moraima heeft JW eruit gespeeldquote:Op maandag 17 juli 2023 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft wel jeff eruit gespeeld bij een eliminatie proef![]()
en haalt verder vaak geld binnen bij opdrachten.
Moraima zou niet eens de moeite nemen, daar ligt het verschil. Elke opdracht in dit programma is voor 99 procent een fail.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
Sasha haalt het zelfs niet en dan vinden er hier enkele dat het belachelijk is dat Moraima het niet haalt
Nauwelijks volgens mij. Ook niet met de zogenaamde ‘slimme’ opdrachten. Wel mooi dat ze piekte op een goed moment en die narcist eruit heeft weten te spelen. Ik mag haar verder best hoor maar ze kan niet veel.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft wel jeff eruit gespeeld bij een eliminatie proef![]()
en haalt verder vaak geld binnen bij opdrachten.
Thxquote:Op maandag 17 juli 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het gemist heeft deze verdien opdracht
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Met elke andere opdracht, was ze eruit gevlogen.quote:
Stel je voor dat Bern het niet zou kunnen.. gisteren zei hij nog dat dit zijn werk is.. hij speelt iedere dag dit soort oefeningen met zijn leerlingen.quote:
Maar hij kan het dus wel. Heel goed zelfs.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Stel je voor dat Bern het niet zou kunnen.. gisteren zei hij nog dat dit zijn werk is.. hij speelt iedere dag dit soort oefeningen met zijn leerlingen.
Absoluutquote:Op maandag 17 juli 2023 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij kan het dus wel. Heel goed zelfs.
Helemaal niet raar hoor. Meer dan logisch!quote:Op maandag 17 juli 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Raar hč dat het Moraima, net als velen, het niet lukt? Met oefenen is het haar 2 gelukt, ook Mirthe gaat nu niet goed en met oefenen, lukt het haar wel
quote:
daarom had ik zeker niet verwacht dat dit een eli opdracht zou wordenquote:Op maandag 17 juli 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Raar hč dat het Moraima, net als velen, het niet lukt? Met oefenen is het haar 2 gelukt, ook Mirthe gaat nu niet goed en met oefenen, lukt het haar wel
Moraima komt misschien over 50cm heen. Puur haar gewicht, logischquote:Op maandag 17 juli 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die heeft ook niet echt veel verdiend voor de potquote:Op maandag 17 juli 2023 13:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dwars door het hek rent Bep, als 'n blind paard
Het ziet er niet uitquote:Op maandag 17 juli 2023 13:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dwars door het hek rent Bep, als 'n blind paard
Komt nog een tweede en een derde ronde. Kan nog iets oplopenquote:Op maandag 17 juli 2023 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer smikkelen
Ik dacht 1.30quote:
Neuh, met Reserve Exit ZooWie kan je weer een week wachtenquote:Op maandag 17 juli 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt nog een tweede en een derde ronde. Kan nog iets oplopen
Had zo gehoopt op een eliminatie ronde
Zo jammer in deze fase mensen die vanzelf weggaanquote:Op maandag 17 juli 2023 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, met Reserve Exit ZooWie kan je weer een week wachten
Dat is ook zo’n houten klaasquote:Op maandag 17 juli 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft ook niet echt veel verdiend voor de pot![]()
1ste ronde 10 euroquote:
Moraima deed het echt heel goed.. ging er perfect onderdoorquote:
Ah, gaat goed tot nu toe zie ik, de gratebak Jappie gaat tot de 3e ronde zekerquote:Op maandag 17 juli 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1ste ronde 10 euro
tweede rond 20
derde ronde 40
Doe maar rood, meteen weg ermeequote:Op maandag 17 juli 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet blijft doorlullen, ook al moeten ze stil zijn, geef dat mens eens
Ik heb niet meegeteld maar het loopt wel snel op zo. Best een leuk bedrag dadelijk denk ik.quote:
De favorieten deden het goed.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van de vrouwen heeft niemand het gehaald. De mannen gingen goed
Geen idee ze hebben niets gezegd of laten zienquote:
Wat een lekker dingquote:Op maandag 17 juli 2023 13:59 schreef Hoempah het volgende:
[ [url=https://cdn-cf-east.streamable.com/image/skqdvj.jpg]afbeelding ][/url]
Hoogspringen: Imadiddin 3e ronde [0 min 32 sec]
Filmpje: https://streamable.com/skqdvj
----------------------------------------
heel vervelend jaquote:Op maandag 17 juli 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ze hebben niets gezegd of laten zien
Bedankt!!!quote:Op maandag 17 juli 2023 14:02 schreef Hoempah het volgende:
[ [url=https://cdn-cf-east.streamable.com/image/zq69dg.jpg]afbeelding ][/url]
Hoogspringen: Isaac 3e ronde [0 min 50 sec]
Filmpje: https://streamable.com/zq69dg
----------------------------------------
Meten met twee maten heet datquote:Op maandag 17 juli 2023 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha boos dat iemand tegen Wendy had gezegd dat ze wel serieus moest springen en een 2e keer moest.
Moirama die hetzelfde deed als Wendy kreeg niks te horen. Die mocht gaan zitten.
Ja en Babbel. "dat doe ik al..??" hoedan ?quote:Op maandag 17 juli 2023 14:07 schreef Hoempah het volgende:
Moraima tegen Babette: de mannen moeten even verwend worden
Ze heeft amper tijd om adem te halen, die lult aan 1 stuk doorquote:Op maandag 17 juli 2023 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette gaat vrolijk verder met nominatie gebrabbel. Roddelen om het roddelen
Moraimaquote:Op maandag 17 juli 2023 14:16 schreef mootie het volgende:
Dag 1 doodsbang met skiėn, dag 2 ging ze van de zwarte piste. Wie o wie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dag 1 ging goed, dag 2 iets minder, dag 3 was ze bang/janken, dag 4 zwarte pistequote:Op maandag 17 juli 2023 14:16 schreef mootie het volgende:
Zoe? of toch Moraimaquote:Op maandag 17 juli 2023 14:16 schreef mootie het volgende:
Ja balen om het overzicht bij tehouden moet ik nooit vergeten tv te kijken daar laten ze het altijd wel zienquote:
Zelfs tijdens spannende sprong momenten, waar je mensen geconcentreerd ziet kijken, en mijns inziens een negeer blik richting Babbelette, tettert babbelette er toch gewoon doorheen.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hé Babbelette kan je ook nog 10 minuten je tetter houden?
Omdat ze bij haar kliekje hoortquote:Op maandag 17 juli 2023 14:25 schreef mootie het volgende:
Bep vindt het een zwakte van de andere kant om Moiraima om de stip te zetten. Dat is veel te makkelijk.
Die snapt echt niks.
Dan doet ze dat toch lekker zelfquote:Op maandag 17 juli 2023 14:26 schreef mootie het volgende:
Het is slap om niet de uitdaging aan te gaan tegen Ice.
Wat denken die mensen eigenlijk?
tsja, als je een sterk sporters lichaam hebt verbrand je echt veel meer.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:33 schreef engine het volgende:
Dus Isaac zit eerst een bord vol weg te werken en laat nu een tosti apart leggen.
En rondloopt met Omerta geschreven op haar arm.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:35 schreef mootie het volgende:
Hey G, hey G, hey G!
Bep heeft geen eigen persoonlijkheid. Past zich volledig aan. Nu zit ze in haar gangsterfase waar ze Engelse termen en straattaal gebruikt.
huh ik heb het eens even nagekeken wat dat Omerta betekent (ze is echt niet wijs!)quote:Op maandag 17 juli 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
En rondloopt met Omerta geschreven op haar arm.
Prachtig hoe Imadiddin het aanpakte: ik spoel het ff af en zet het bij elkaar, dan is de afwas verder voor jou!!! en hij liep gelijk richting keukenquote:Op maandag 17 juli 2023 14:50 schreef pingu66 het volgende:
Morri moet afwassen maar wil eerst kaarten.lui wijf
Maar heeft intussen de afwas al gedaan.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Prachtig hoe Imadiddin het aanpakte: ik spoel het ff af en zet het bij elkaar, dan is de afwas verder voor jou!!! en hij liep gelijk richting keuken
Waarom laten ze de hele tijd dat mens in beeld, er zijn meer bewoners dan zij.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
idd, snel weer naar stream 2 haha
Ze had het over lakens aan elkaar geknoopthebben klaar liggen om bij brand via het balkon te kunnenvluchten. Daar is ze mee gestopt om zulke dingen te verzinnen.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:16 schreef realkijkers het volgende:
lol, logica van Wendy: "ik doe niet aan beveiliging van mijn huis, want hoe meer ik er aan denk hoe erger het wordt".
Ook geen brandblusser....?
Begrijp dat nooit, ze heeft ook nog kinderen. Maar de boel beveiligen is maar eng? OF ze wil het niet kwijt op tv, kan ook hoor. Of zit met gedachten ergens anders. Ze gaf al aan gehoopt te hebben dat het anders verliep.
Rookmelders zijn tegenwoordig verplicht, dus ze zal wel moeten.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:16 schreef realkijkers het volgende:
lol, logica van Wendy: "ik doe niet aan beveiliging van mijn huis, want hoe meer ik er aan denk hoe erger het wordt".
Ook geen brandblusser....?
Begrijp dat nooit, ze heeft ook nog kinderen. Maar de boel beveiligen is maar eng? OF ze wil het niet kwijt op tv, kan ook hoor. Of zit met gedachten ergens anders. Ze gaf al aan gehoopt te hebben dat het anders verliep.
Nou ik heb ze niet hoorquote:Op maandag 17 juli 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rookmelders zijn tegenwoordig verplicht, dus ze zal wel moeten.
Klopt en als je een huis huurt moet de woningbouwvereniging t regelen. Sinds vorig jaar in ieder huis verplichtquote:
Yep. Ze kwamen er 1 brengen en op het plafond in de hal plakken.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Klopt en als je een huis huurt moet de woningbouwvereniging t regelen. Sinds vorig jaar in ieder huis verplicht
Begrijp het ook niet. Die babbel / zoe sohw was al niets aan. Nu zwamt Babbel zelfs als ze alleen is.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom laten ze de hele tijd dat mens in beeld, er zijn meer bewoners dan zij.
Ze denken veel drama te brengen met Babette.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:07 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet. Die babbel / zoe sohw was al niets aan. Nu zwamt Babbel zelfs als ze alleen is.
Het is geen haat van mij, maar mijn god ik zou gek worden. Als ik daaar woonde had ik stiekem driedubbel oordopjes mee.
Liefst afgestemd op babbels frequentie.
Misschien is er tegenwoorden een AI die limburgs kan filteren.
12 euro 3 liter brandblusser bij de action, gekeurd en al.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 15:50 schreef spapaars het volgende:
Er gebeurt daar nu teveel om dat allemaal te noteren hier.
Spannende bestelmomenten en een huiveringwekkend kaartspel.
Daarom is die ook niet ingekleurd en de voorkant wel?quote:Op maandag 17 juli 2023 16:12 schreef Ash het volgende:
Heeft iemand Babbel al verteld dat ze exercise verkeerd heeft geschreven op dr shirt?
Ik zou het niet weten haha, ik schakel net pas in sinds gisteravond.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom is die ook niet ingekleurd en de voorkant wel?
Kun je je wel voorstellen om vrouwen sma'tjes te noemen?quote:Op maandag 17 juli 2023 16:14 schreef realkijkers het volgende:
Moet ergens wel lachen bij het idee dat mijn directe familie, en aangetrouwde, mij als blanke boer met accent 2 keer per minuut G Bro G bro met horen zeggen. kan me niet voorstellen dat te doen.
Allemaal toneel en uitmelken, maar op een gegeven moment kan dat natuurlijk niet te lang gaan duren.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:19 schreef Ash het volgende:
Ik weet niet hoe het spel van vanmiddag is verlopen, nog niks teruggekeken, maar ik zie Babbel weer druk doen, dus het hele stuitje/pols verhaal is ineens weer over?
En ook geen greintje chemiequote:Op maandag 17 juli 2023 16:28 schreef Seattle het volgende:
Marciano en Bep. Het is gewoon niet meer te doen die twee
Eigenlijk alles wat ze Wendy verwijten doen ze juist zelf. Die zijn er zo mee bezig dat ze van alles zien wat er niet is.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:31 schreef Seattle het volgende:
Wake up call voor Marciano en Bep: Wendy praat niet tot nauwelijks over jullie!
Daarom sturen ze Wendy ook nog niet naar husi, wie moet er dan koken? Zijn niet veel liefhebbers van koken meer overquote:
Babet en Marciano zeker nietquote:Op maandag 17 juli 2023 16:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom sturen ze Wendy ook nog niet naar husi, wie moet er dan koken? Zijn niet veel liefhebbers van koken meer over
Bern helemaal niet, Sasha wil nog wel eens helpen. Erik is ook geen keukenprins, dan moet Isaac het doen met Jasperquote:
Kunnen waarschijnlijk wel maar ik moet er echt niet aan denkenquote:Op maandag 17 juli 2023 16:45 schreef Seattle het volgende:
Het scheelt dat degene die overblijven voor een steeds kleinere groep moeten inkopen en koken. Ik zou prima voor 10 man kunnen koken, maar voor 20 of 30 zou ik niet kunnen/willen
Met voorgeschilde aardappelen is dat niet moeilijk. Koken kost geen kracht!quote:Op maandag 17 juli 2023 16:45 schreef Seattle het volgende:
Het scheelt dat degene die overblijven voor een steeds kleinere groep moeten inkopen en koken. Ik zou prima voor 10 man kunnen koken, maar voor 20 of 30 zou ik niet kunnen/willen
250 vertelde ze 6x40 en 1x10quote:Op maandag 17 juli 2023 16:54 schreef cinsan het volgende:
las op fb dat ze 260 euro verdiend hebben met die springopdracht
Denk ik ook niet.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok , zal degene die het op fb niet goed kunnen rekenen
Die mag niet weg dus dit is gewoon een verhaallijntje om de aandacht weer op haar te vestigen.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:43 schreef Seattle het volgende:
Ben heel benieuwd of Zoe morgen vertrekt. Denk het niet
kunnen ze aub die gemene , valse snitch van een bep niet over de poort smijten , dat kutwijf bederft mijn plezier om te streamenquote:Op maandag 17 juli 2023 17:22 schreef engine het volgende:
En weer over Wendyhet is echt niet te geloven.
Ja, echt zo sneu! Net ook: Wendy maakt lol met Rupi met dat opblaasding en meteen die argwanende kop van Babette om de kas om te kijken wat er gebeurt. Jaloers krengquote:Op maandag 17 juli 2023 17:28 schreef Chanel5 het volgende:
En dat gelul over Wendy ben ik ook klaar mee. Ze doet haar eigen ding en lult nauwelijks, behalve als een ander dingen uit haar trekt.
Als er een teleurgesteld is en zo knap haar ding blijft doen is het Wendy wel.
Dat dus, die Babbel spoort niet hoor. Onzekere, jaloerse typjes die met hun akties een ander wel naar de kloten kunnen helpen.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, echt zo sneu! Net ook: Wendy maakt lol met Rupi met dat opblaasding en meteen die argwanende kop van Babette om de kas om te kijken wat er gebeurt. Jaloers kreng
Babette heeft haar hele manier van praten aangepast voor de winst. Die is behoorlijk para, en verstopt het blijkbaar aardig goed voor de mede bewoner. al hebben isaac en enkele anderen er wel wat over opgemerkt.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, echt zo sneu! Net ook: Wendy maakt lol met Rupi met dat opblaasding en meteen die argwanende kop van Babette om de kas om te kijken wat er gebeurt. Jaloers kreng
van wie was die wijsheid? Babbel?quote:Op maandag 17 juli 2023 17:33 schreef engine het volgende:
"ze zeggen dat kinderen hun eigen ouders uitzoeken"
Okay dan
Jup en nog een bla bla verhaal erbij.quote:
En zingend ook nogquote:
Zelfs de air guitar is uit de kast gekomenquote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfs de air guitar is uit de kast gekomen![]()
[ afbeelding ]
Bern heeft ontdekt dat er gewoon een gitaar staatquote:
er wordt veel te veel gelul door achter, laat alles een verrassing zijn dat maakt het spannend maar nee hoorquote:Op maandag 17 juli 2023 18:06 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vertelt net tegen Moraima dat de winnaar van het spel het geld niet mag delen met anderen, er is maar 1 winnaar.
Moraima vraagt hoe ze dat weet en Babette maakt gebaren..... dat het gezegd is door 'achter' of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |