En ook geen greintje chemiequote:Op maandag 17 juli 2023 16:28 schreef Seattle het volgende:
Marciano en Bep. Het is gewoon niet meer te doen die twee
Eigenlijk alles wat ze Wendy verwijten doen ze juist zelf. Die zijn er zo mee bezig dat ze van alles zien wat er niet is.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:31 schreef Seattle het volgende:
Wake up call voor Marciano en Bep: Wendy praat niet tot nauwelijks over jullie!
Daarom sturen ze Wendy ook nog niet naar husi, wie moet er dan koken? Zijn niet veel liefhebbers van koken meer overquote:
Babet en Marciano zeker nietquote:Op maandag 17 juli 2023 16:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom sturen ze Wendy ook nog niet naar husi, wie moet er dan koken? Zijn niet veel liefhebbers van koken meer over
Bern helemaal niet, Sasha wil nog wel eens helpen. Erik is ook geen keukenprins, dan moet Isaac het doen met Jasperquote:
Kunnen waarschijnlijk wel maar ik moet er echt niet aan denkenquote:Op maandag 17 juli 2023 16:45 schreef Seattle het volgende:
Het scheelt dat degene die overblijven voor een steeds kleinere groep moeten inkopen en koken. Ik zou prima voor 10 man kunnen koken, maar voor 20 of 30 zou ik niet kunnen/willen
Met voorgeschilde aardappelen is dat niet moeilijk. Koken kost geen kracht!quote:Op maandag 17 juli 2023 16:45 schreef Seattle het volgende:
Het scheelt dat degene die overblijven voor een steeds kleinere groep moeten inkopen en koken. Ik zou prima voor 10 man kunnen koken, maar voor 20 of 30 zou ik niet kunnen/willen
250 vertelde ze 6x40 en 1x10quote:Op maandag 17 juli 2023 16:54 schreef cinsan het volgende:
las op fb dat ze 260 euro verdiend hebben met die springopdracht
Denk ik ook niet.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok , zal degene die het op fb niet goed kunnen rekenen
Die mag niet weg dus dit is gewoon een verhaallijntje om de aandacht weer op haar te vestigen.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:43 schreef Seattle het volgende:
Ben heel benieuwd of Zoe morgen vertrekt. Denk het niet
kunnen ze aub die gemene , valse snitch van een bep niet over de poort smijten , dat kutwijf bederft mijn plezier om te streamenquote:Op maandag 17 juli 2023 17:22 schreef engine het volgende:
En weer over Wendyhet is echt niet te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |