SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodvermoeiend dat ZKA wel aan de lopende band domme tweetjes en stemmingsmakerij eruit mag gooien(die ook gewoon schadelijk zijn voor de club, maar die discussie wil ik absoluut niet opnieuw gaan voeren). Maar zodra ik en een paar andere mensen daar op reageren en er om lachen er meteen weer een aantal mensen in zijn verdediging springen. Waarom toch, mag het maar één kant op werken?quote:Op maandag 17 juli 2023 11:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heel vermoeiend ja. Mensen die zich druk maken om zijn tweets zijn nog veel erger. Lees het dan niet. Jankerd @:pistolero .
Arne ontwikkelt iedereen.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil nog 1 ding zeggen en dat is dat @:Pistolero best een aardige user is geworden.
#WarmBad2324
Eens dus dat gezeik om die tweets kan voortaan lekker wegquote:Op maandag 17 juli 2023 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Laten we die discussie maar niet meer voeren inderdaad. Laat het hier maar vooral over Feyenoord gaan.
Wat het allemaal niet doet als het beter gaat met je clubquote:Op maandag 17 juli 2023 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil nog 1 ding zeggen en dat is dat @:Pistolero best een aardige user is geworden.
#WarmBad2324
quote:Op maandag 17 juli 2023 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat het allemaal niet doet als het beter gaat met je club
Walemark ook zie ik, erg mooi dat die weer fit is. Hopelijk kan Trauner ook over een week of 2 weer aansluiten bij de training.quote:
Met die tweets verdient hij geld...quote:Op maandag 17 juli 2023 11:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doodvermoeiend dat ZKA wel aan de lopende band domme tweetjes en stemmingsmakerij eruit mag gooien(die ook gewoon schadelijk zijn voor de club, maar die discussie wil ik absoluut niet opnieuw gaan voeren). Maar zodra ik en een paar andere mensen daar op reageren en er om lachen er meteen weer een aantal mensen in zijn verdediging springen. Waarom toch, mag het maar één kant op werken?
Maar goed, laten we het ergens anders over hebben. Warm bad dit dat.![]()
SantiGod.
quote:Feyenoord met 27 spelers naar trainingskamp in Oostenrijk
13.30,
Vandaag
Feyenoord reist maandag af naar het trainingskamp in Oostenrijk. Trainer Arne Slot neemt 27 spelers mee naar de volgende fase van de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Feyenoord met 27 spelers naar trainingskamp in Oostenrijk
Feyenoord oefende deze maand al tegen PEC Zwolle (3-1 winst), Club Brugge (2-0 zege) en Union Sint-Gillis (0-0). In Oostenrijk wil Slot de volgende stap zetten met de landskampioen. Feyenoord trainde maandagochtend nog in Rotterdam en zette vervolgens koers naar het vliegveld. Zaterdag keert de selectie terug.
De 27-koppige groep van Feyenoord kent weinig verrassingen. Santiago Giménez ontbreekt logischerwijs nog nadat hij in de nacht van zondag op maandag (Nederlandse tijd) Mexico naar de Gold Cup-zege schoot. Gernot Trauner herstelt nog van een blessure en reist daarom ook niet mee.
De selectie van Feyenoord voor het trainingskamp: Justin Bijlow, Timon Wellenreuther, Thijs Jansen, Mannou Berger, David Hancko, Neraysho Kasanwirjo, Ramon Hendriks, Mimeirhel Benita, Marcos Lopez, Quilindschy Hartman, Marcus Pedersen, Lutsharel Geertruida, Thomas Beelen, Thomas van den Belt, Ramiz Zerrouki, Ezequiel Bullaude, Mats Wieffer, Quinten Timber, Antoni Milambo, Gjivai Zechiël, Yankuba Minteh, Igor Paixão, Patrik Wålemark, Javairô Dilrosun, Alireza Jahanbakhsh, Leo Sauer, Danilo.
Ik vond Hokke ook wel een goede indruk maken eigenlijkquote:Op maandag 17 juli 2023 14:06 schreef bbuddybb het volgende:
Benieuwd of Hendriks kan aanhaken. Toch de enige linksbenige CV die we hebben achter Hancko.
Vond 'm aan de bal nog een beetje onzeker ogen.
Hoffenheim sowiesoquote:Op maandag 17 juli 2023 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Tegen wie gaan ze daar allemaal spelen?
Arne is eigenlijk in alles goed, een echte god.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
Arne was dan ook een magisch goede voetballer. Raar dat hij nooit is opgepikt door Real Madrid of Barcelona destijds, laat staan onze eigen club.
Even overschakelen naar dat filmpje van VI waarin vdGijp zegt dat Slot als voetballer er niks van begrijpt en dat Jaap Stam eens voetbal moet uitleggen aan hem (lol)quote:Op maandag 17 juli 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
Arne was dan ook een magisch goede voetballer. Raar dat hij nooit is opgepikt door Real Madrid of Barcelona destijds, laat staan onze eigen club.
Gewoon de Noord (en midden) Amerikaanse kampioenschappen. Maar zo gaat het wel vaak. Win je van Marseille en Union Berlin (toen de nr4 van Duitsland meen ik) dan is het maar de Conference League. Nu scoort die op een voor hun weldegelijk groot toernooi dan is het 'maar' Panama. Als Ajax wint van Sporting en Besiktas dan is het geweldig omdat het in de CL is.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:43 schreef satecl het volgende:
Gimenez, reserve spits van Mexico, scoort tegen Panama.
Nee, ik ben niet bang dat hij nu opeens weggaat. Nog lekker 1 jaartje knallen in Rotterdam. Lekker in de CL. Hopelijk dan minimaal 35 miljoen.
Sauer heeft in korte tijd Slory volledig ingehaald in zijn ontwikkeling, dat is wel knap. Ik neem aan dat ze Slory nog gaan verhuren want dat is ook gewoon een prima talent.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Walemark ook zie ik, erg mooi dat die weer fit is. Hopelijk kan Trauner ook over een week of 2 weer aansluiten bij de training.
Sauer, Milambo en Zechiel is wel een goed stel. Al zie ik Sauer toch het snelst doorbreken vanwege de matige concurrentie. Milambo en Zechiel zijn nu in principe 3e keus op hun posities lijkt me.
Hij geeft niet aan dat hij 100 procent bij Feyenoord blijft dan weet je wel hoe laat het is...quote:Giménez werd na zijn heldenrol voor El Tri in de Gold Cupfinale tegen Panama nog gevraagd naar zijn toekomstplannen. De aanvaller, die eerder al werd gelinkt aan Atlético Madrid en Benfica, staat tot medio 2026 onder contract bij Feyenoord. 'Ik ga nu eerst op vakantie en daarna moeten we afwachten wat er gaat gebeuren', aldus de dertienvoudig international van Mexico.
Hoe laat?quote:Op maandag 17 juli 2023 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij geeft niet aan dat hij 100 procent bij Feyenoord blijft dan weet je wel hoe laat het is...
@zkatweetallesquote:Op maandag 17 juli 2023 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Met die tweets verdient hij geld...
klik op de link en dan krijg je de commerciële boodschappen te zien op de site. Het werkt in principe net als fok. Hij moet wel af en toe domme tweets plaatsen anders komt er geen geld binnen.
Kan jij mij is even uitleggen wie de zogenaamde insiders zijnquote:Op maandag 17 juli 2023 16:35 schreef Scrummie het volgende:
Op Twitter is een ruzietje tussen de insiders gaande zo lijkt het.
quote:Op maandag 17 juli 2023 16:35 schreef Scrummie het volgende:
Op Twitter is een ruzietje tussen de insiders gaande zo lijkt het.
ZKA zal wel ruzie hebben, maar die zit er inmiddels zo vaak naast dat je hem moeilijk nog een insider kan noemenquote:Op maandag 17 juli 2023 16:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wie jij allemaal als insider ziet, maar ik zie geen ruzie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Wel matig als we niets van die 12 miljoen af kunnen krijgen. Moet wel 1 van onze topspelers worden voor zo'n bedrag.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Dinamo Zagreb schijnt vast te houden aan de vraagprijs van 12 miljoen voor Ivanusec. Het bod van Feyenoord zou momenteel 10 miljoen bedragen exclusief bonussen.
Dit gaat wel goed komen als het klopt.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:51 schreef bbuddybb het volgende:
'GNK Dinamo Zagreb houdt vast aan twaalf miljoen euro'
Feyenoord is nog altijd druk bezig met de komst van Luka Ivanu¨ec. De Rotterdammers zetten zich in voor de komst van de 24-jarige buitenspeler, die afgelopen weekend de supercup wist te winnen met GNK Dinamo Zagreb. De op een na grootste krant in Kroatië komt maandag met een update over de transferontwikkelingen rondom Ivanu¨ec.
GNK Dinamo Zagreb houdt vast aan een bedrag van twaalf miljoen euro voor Ivanu¨ec. Volgens Jutarnji list is er momenteel slechts een klein verschil tussen vraag en aanbod. Feyenoord heeft namelijk een bedrag van tien miljoen euro over voor de rechtspoot, die ook als aanvallende middenvelder kan spelen. Het bedrag kan door bonussen oplopen, waardoor in de toekomst de vraagprijs van de Kroaten benaderd kan worden.
Wanneer beide partijen een akkoord weten te bereiken, wordt Ivanu¨ec de duurste inkomende transfer in de geschiedenis van Feyenoord. Volgens Transfermarkt is dat momenteel David Hancko, waarvoor de Rotterdammers vorig jaar een bedrag van 8,3 miljoen euro hebben betaald. De krant verwacht dat Feyenoord en GNK Dinamo Zagreb tot een akkoord zullen komen, maar benadrukt dat dit momenteel slechts speculatie is. De Kroatische club heeft tot nu toe enkel bevestigd dat er stevig wordt onderhandeld.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-twaalf-miljoen-euro
Wat?quote:Op maandag 17 juli 2023 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even overschakelen naar dat filmpje van VI waarin vdGijp zegt dat Slot als voetballer er niks van begrijpt en dat Jaap Stam eens voetbal moet uitleggen aan hem (lol)
quote:Op maandag 17 juli 2023 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ZKA zal wel ruzie hebben, maar die zit er inmiddels zo vaak naast dat je hem moeilijk nog een insider kan noemenHoezo grapje? Dat spel rondom Slot was beschamend. Alles wat hij uitkraamde zette een hoop Feyenoorders tegen Slot op en het was achteraf allemaal bewezen lulkoek. Die gast gaat kapot op de aandacht en Feyenoord komt op de tweede plaats. Gewoon stoppen met aandacht schenken, dat gebrabbel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Feyenoord schakelt door en gaat zaterdag oefenen.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:51 schreef bbuddybb het volgende:
'GNK Dinamo Zagreb houdt vast aan twaalf miljoen euro'
Feyenoord is nog altijd druk bezig met de komst van Luka Ivanu¨ec. De Rotterdammers zetten zich in voor de komst van de 24-jarige buitenspeler, die afgelopen weekend de supercup wist te winnen met GNK Dinamo Zagreb. De op een na grootste krant in Kroatië komt maandag met een update over de transferontwikkelingen rondom Ivanu¨ec.
GNK Dinamo Zagreb houdt vast aan een bedrag van twaalf miljoen euro voor Ivanu¨ec. Volgens Jutarnji list is er momenteel slechts een klein verschil tussen vraag en aanbod. Feyenoord heeft namelijk een bedrag van tien miljoen euro over voor de rechtspoot, die ook als aanvallende middenvelder kan spelen. Het bedrag kan door bonussen oplopen, waardoor in de toekomst de vraagprijs van de Kroaten benaderd kan worden.
Wanneer beide partijen een akkoord weten te bereiken, wordt Ivanu¨ec de duurste inkomende transfer in de geschiedenis van Feyenoord. Volgens Transfermarkt is dat momenteel David Hancko, waarvoor de Rotterdammers vorig jaar een bedrag van 8,3 miljoen euro hebben betaald. De krant verwacht dat Feyenoord en GNK Dinamo Zagreb tot een akkoord zullen komen, maar benadrukt dat dit momenteel slechts speculatie is. De Kroatische club heeft tot nu toe enkel bevestigd dat er stevig wordt onderhandeld.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-twaalf-miljoen-euro
Dat denk ik ook, noodzakelijke transfer wel, dan nog een type tien die van positie kan wisselen met de linksbuiten en je bent er wel.quote:
Het verschil voor de vaste transfersom zou nog maar enkele tonnen zijn volgens ZKA, maar er zou nog geen persoonlijk akkoord zijn met Ivanusec zelf.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
Volgens @:ZKA klopt die ¤12 miljoen voor Ivanusec niet en is een deal dichtbij
Maar ook 3 dagen. Of twee weken. Of drie. Of een uur. Of 6 en een half uur.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan dus nog steeds wel (meer dan) een week duren.
Komt omdat Van Benthem op vakantie is!!!1!quote:Op maandag 17 juli 2023 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het verschil voor de vaste transfersom zou nog maar enkele tonnen zijn volgens ZKA, maar er zou nog geen persoonlijk akkoord zijn met Ivanusec zelf.
Kan dus nog steeds wel (meer dan) een week duren.
Koffie dik kijken ja, maar wat ik natuurlijk wil aangeven is dat een transfer dus niet zo dichtbij is als de post waarop ik reageerde deed overkomen.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ook 3 dagen. Of twee weken. Of drie. Of een uur. Of 6 en een half uur.
Meestal is een akkoord met een speler een stuk makkelijker dan een akkoord met de club. Behalve als ie meerdere concrete opties heeft.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Koffie dik kijken ja, maar wat ik natuurlijk wil aangeven is dat een transfer dus niet zo dichtbij is als de post waarop ik reageerde deed overkomen.
Komt vast wel goed, maar ik verwacht deze week nog niks in ieder geval.
Op vakantie gaan als directeur zijnde tijdens de transferwindow is hetzelfde als de Paus die met Pasen niet op het Vaticaan isquote:Op maandag 17 juli 2023 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt omdat Van Benthem op vakantie is!!!1!
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:05 schreef ZKA het volgende:
[..]
Op vakantie gaan als directeur zijnde tijdens de transferwindow is hetzelfde als de Paus die met Pasen niet op het Vaticaan is
Ga je nu serieus weer lopen janken net als dat je vorig jaar deed? Toen is toch al duidelijk aangetoond dat DtK gewoon zijn ding aan het doen is?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:05 schreef ZKA het volgende:
[..]
Op vakantie gaan als directeur zijnde tijdens de transferwindow is hetzelfde als de Paus die met Pasen niet op het Vaticaan is
De Paus is live nodig voor een evenement. De directeur moet vooral gewoon bereikbaar zijn en de lijnen uitzetten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:05 schreef ZKA het volgende:
[..]
Daarnaast doet DtK wel meer dan alleen transferzaken. Dan heeft dat deze periode wat minder prio. Bereikbaar is die toch altijd wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
De Paus is live nodig voor een evenement. De directeur moet vooral gewoon bereikbaar zijn en de lijnen uitzetten.
[..]
Heb jij ooit weleens gewerkt als directeur bij een voetbalclub? Ik denk dat je qua functie dichterbij de koffiejuffrouw zit, heb je daar toevallig ook een mening over?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:05 schreef ZKA het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Gewoon een jeugdspeler voor 018/021. Kost niet veel en prima dat je de jeugd aanvult met talentvolle gasten uit het buitenlandquote:
Vertel ons meer over je persoonlijke ervaringen als bestuurder bij een BVO. Ik ben benieuwd waarop je deze bijzondere inzichten baseert.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:05 schreef ZKA het volgende:
[..]
In de jaren 80 misschien wel een dingetje maar tegenwoordig met een mobieltje geen enkel probleem meer, al is het voor de man zelf wel vervelend omdat een echte (contactloze) vakantie er niet in zit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vertel ons meer over je persoonlijke ervaringen als bestuurder bij een BVO. Ik ben benieuwd waarop je deze bijzondere inzichten baseert.
Wat een domme vergelijking waarmee je de plank volledig misslaat.
Exact.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de jaren 80 misschien wel een dingetje maar tegenwoordig met een mobieltje geen enkel probleem meer, al het voor de man zelf wel vervelend omdat een echte (contactloze) vakantie er niet in zit.
Zelfs dat lijkt me niet nodig.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Exact.
Mocht bijvoorbeeld Ivanusec vanavond al naar Zestienhoven vliegen voor medische keuring en contractondertekening, dan is DtK er een paar uur later ook.
Vorig jaar werden er op de vakantie van Don Kloesoe 10 spelers gehaald ofzo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oftewel @:ZKA zit weer te janken om niks.
Gras is groen.
Dat weet je van te voren.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de jaren 80 misschien wel een dingetje maar tegenwoordig met een mobieltje geen enkel probleem meer, al is het voor de man zelf wel vervelend omdat een echte (contactloze) vakantie er niet in zit.
Contractonderhandelingen vanaf zijn vakantieadres gedaan via Microsoft Teams.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar werden er op de vakantie van Don Kloesoe 10 spelers gehaald ofzo.
De leegloop in Europa kan misschien wel in ons voordeel werken. Vooral bij die koopclubs die niet zo veel in hun jeugdopleiding investeren zoals wij dat doen en vooral gefocust zijn op transfers.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:55 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Totale leegloop. En Te Kloese doet NIKS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 18-07-2023 13:58:28 ]
Fer als CV was wel echt één van de allerslechtste ideeën van Slot ooit. Ook al waren er geen andere opties, had dan een jeugdspeler daar neer gezet. Dat kon écht niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Bannisgod, wat een troep stond er toen eigenlijk op het veld
En dat met de evt. aankoop van deze Kroaat niemand minder dan Danko Lazovic uit de top 5 flikkert.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel blij om te lezen vandaag dat Hancko onze duurste aankoop ooit is en niet Timber of Zerrouki.
Vijf jaar lang een Qatarese salaris opstrijken is hem wel gegund. Sympathiek ventje.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Bannisgod, wat een troep stond er toen eigenlijk op het veld
Wel interessant om te zien met welke selectie Slot zat opgescheept 2 jaar geleden. Neem dat potje tegen Drita met Fer, Bannis, Bozenik, Antonucci, Haps, Conteh.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fer als CV was wel echt één van de allerslechtste ideeën van Slot ooit. Ook al waren er geen andere opties, had dan een jeugdspeler daar neer gezet. Dat kon écht niet.
Beetje gênant ook wel hoe groot de ontlading was voor de winnende goal bij zo'n nietszeggend oefenpotje.
Kroaten zijn er sowieso dol op om Serviërs uit de geschiedenisboeken te laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En dat met de evt. aankoop van deze Kroaat niemand minder dan Danko Lazovic uit de top 5 flikkert.
Laat de paus het maar niet horenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:02 schreef Pistolero het volgende:
Te Kloese trouwens op Schiphol gespot vanmiddag blijkbaar, spanning en sensatie.
Gaat ie alweer op vakantie? ZKA zal woest zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:02 schreef Pistolero het volgende:
Te Kloese trouwens op Schiphol gespot vanmiddag blijkbaar, spanning en sensatie.
Nu als TD.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Gaat ie alweer op vakantie? ZKA zal woest zijn
Gezeik op ZKA komt de leesbaarheid niet bepaald ten goede nee. Wellicht kan de beste man een eigen voorspellingstopic krijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Men irriteert zich allemaal aan het feit dat ZKA altijd een beetje negatief moppert op een op vakantiegaande directeur.
Om daar vervolgens zelf altijd weer negatief over te mopperen en dat ook niet kunnen los te laten.
Blijft ironisch.
Wellicht kan de rest gewoon hun muil houden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Gezeik op ZKA komt de leesbaarheid niet bepaald ten goede nee. Wellicht kan de beste man een eigen voorspellingstopic krijgen.
Is toch leuk, beetje reuring kan geen kwaad. Het is tenslotte komkommertijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Gezeik op ZKA komt de leesbaarheid niet bepaald ten goede nee. Wellicht kan de beste man een eigen voorspellingstopic krijgen.
Ik ben de hele ZKA-show ook allang zat maar dat is natuurlijk wel zijn eigen schuld en niet van de mensen die op hem reageren, je oogst wat je zaait naar mijn mening. Je ziet Krabby hier ook niet ziedend reageren iedere keer als iemand ‘doremifasol weer een kutstukje vol’ reageert (lol)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa lees dan toch liever de gebruikelijke transfergeruchten over wel geen Vagner Love en Kwiedetti dan dat het elke dag over die kneus en zijn meltdowns op Twitter gaat .quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch leuk, beetje reuring kan geen kwaad. Het is tenslotte komkommertijd.
Ja eens hoor. Alhoewel ik ‘is te Kloese weer op vakantie’ inmiddels een vermakelijke meme ben gaan vinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa lees dan toch liever de gebruikelijke transfergeruchten over wel geen Vagner Love en Kwiedetti dan dat het elke over die kneus en zijn meltdowns op Twitter gaat .
Hij zit inmiddels naast mij in de bus dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:48 schreef fetX het volgende:
Is KloeseGod niet gewoon op weg naar het trainingskamp?
Alsof Don Kloesoe een pauperbus neemtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zit inmiddels naast mij in de bus dus ik denk het niet.
Dan zullen er deze week wel 2 aankopen worden gepresenteerdquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:53 schreef hhh38 het volgende:
Te Kloese zojuist zonder telefoon op het strand gespot op Rhodos
quote:
Bal komt ook gewoon aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geniale variant voor een klein clubje.
Ach het is toch ook gewoon grappig. ZKA heeft prima nieuwtjes maar neemt zichzelf ook iets te serieus. En als je dan weer viesmad met een “Kloese is op vakantie” bericht komt (en in dit geval een hilarische vergelijking met de paus) mag daar best om gelachen worden. Is niet negatief naar ZKA, men lacht hem gewoon uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Men irriteert zich allemaal aan het feit dat ZKA altijd een beetje negatief moppert op een op vakantiegaande directeur.
Om daar vervolgens zelf altijd weer negatief over te mopperen en dat ook niet kunnen los te laten.
Blijft ironisch.
Gasrekening is niet betaald.quote:
80 miljoenquote:Ook Mike Verweij zei eerder dat Feyenoord er verstandig aan zou doen om Giménez nog een jaar te behouden. "Als hij er in de Champions League ook vier of vijf in schiet, dan denk ik dat Feyenoord wel eens de absolute hoofdprijs kan gaan krijgen voor deze jongen. Dan moet je misschien wel denken aan een bedrag van 40, 50 of 60 miljoen euro”, zo voorspelde de journalist van De Telegraaf in de podcast Kick-off.
Alsof we niet gaan overwinteren in de CLquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je al twee potjes mist
Praten VI na.quote:
Ja allemaal leuk alleen zit ik wel al 2 jaar met een berg verhuisdozen opgescheept. Is allemaal de schuld van DonKloesoe en SlotGod..quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geniet zo erg van deze tijden bij Feyenoord.
We hebben het verdiend.
Ik heb ook Gnonto flashbacks inderdaadquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gnonto wil alleen in de eredivisie spelen.
Heerlijk suggestief stukje wel weer, precies zo opgeschreven dat het altijd de schuld van Feyenoord/Te Kloese is mocht hij toch niet komen. Erg vergelijkbaar met de hele Gnonto-soap inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook Gnonto flashbacks inderdaad
Valt ook op dat van de (NLse) media alleen ZKA (in detail) alle updates weet te melden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heerlijk suggestief stukje wel weer, precies zo opgeschreven dat het altijd de schuld van Feyenoord/Te Kloese is mocht hij toch niet komen. Erg vergelijkbaar met de hele Gnonto-soap inderdaad.
Al denk ik opzich wel dat dit goed komt.
Omdat de rest wel wat beter lijkt te snappen hoe transferspelletjes werken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt ook op dat van de (NLse) media alleen ZKA (in detail) alle updates weet te melden.
En dan is die niet eens echt op gang gekomen makker.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:48 schreef onlogisch het volgende:
Die hele transferperiode is gewoon extreem vermoeiend.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan is die niet eens echt op gang gekomen makker.
Daar hoopt @GGMM ook op!quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wachten totdat de grote carousel opgang komt.
Tering van AC is ook echt niets meer over he als ze voor dit soort opties gaan...quote:
Hopelijk voor Noor gaat Taylor dan ook meequote:Op woensdag 19 juli 2023 11:37 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Tering van AC is ook echt niets meer over he als ze voor dit soort opties gaan...
STRIK EROMHEEN EN CASHEN
Genoeg waardige vervangers voor Pedersen beschikbaar.
Stukje Wim Hof ademhalingstechniekquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs het slootje is uitgegroeid tot een flinke rivier.
Het gaat goed met onze club
John de Wolf maakt ze nog allemaal kapotquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Bijlow beest. Hendriks is ook wel wat groter geworden zeg.
John de Wolf staat niet voor niets weggedoken achter een strakke Gambiaanquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:32 schreef alopio het volgende:
[..]
John de Wolf maakt ze nog allemaal kapot
Heeft hier ook een hond in staan pissen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs het slootje is uitgegroeid tot een flinke rivier.
Het gaat goed met onze club
Wie was Bijlow daarachter aan het vermoorden?quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan Nations League (of in maart) aangezien op het WK alleen Bijlow bij de selectie zat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dit bij het WK of Nations League?
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat is Feyenoord Twitter toch een heerlijke rabbithole als je een beetje doorklikt
Ik heb daar ook hardop om gelachenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt het over het drama tussen het editmannetje en ZKA zeker? Keihard gelachen. Dat krijg je als een stel narcisten zichzelf echt veel te belangrijk gaan vinden.
Gelukkig zijn we in dit warme bad allemaal lief voor elkaar.
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt het over het drama tussen het editmannetje en ZKA zeker? Keihard gelachen. Dat krijg je als een stel narcisten zichzelf echt veel te belangrijk gaan vinden.
Editmannetje is wel echt van lotje getikt hoorquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De bekerfinale waarbij Ajax en PSV beiden na 70 minuten helemaal leeg waren vond ik wel opvallend. Zo'n Brubbie die al bijna niet meer kon lopen toen hij een pingel moest nemen.quote:
Kijk hoe Danilo erbij staat. Dat lichaam ook.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
TR voor bodyshaming geplaatst!quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Kijk hoe Danilo erbij staat. Dat lichaam ook.
Man man man. Weg ermee.
Hij valt wel een beetje uit de toon toch?quote:
Die nemen het spelletje wel heel erg serieus.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Wat een logistieke operatie is het ook geweest hé.
FRFC hé. Eckte eckte.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Die nemen het spelletje wel heel erg serieus.
"Docu" (quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Wat een logistieke operatie is het ook geweest hé.
Die van het wapen van Rotterdam was een half uurtje geloof ik. Ach, ik vind het wel mooi om te zien, die toewijding.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Docu" () een filmpje van 5 minuten. Net als de vorige keer.
De docu over de nieuwe Kuip heeft zelfs Bert Haanstra overleefd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Docu" () een filmpje van 5 minuten. Net als de vorige keer.
Eens, al hoeven die filmpjes van mij niet zo. Maar goed, dat is een beetje de tijd waar we in zitten geloof ik.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die van het wapen van Rotterdam was een half uurtje geloof ik. Ach, ik vind het wel mooi om te zien, die toewijding.
Dat is wel een hele korte vakantie.quote:
Idd, en zat maandag na de laatste wedstrijd hier volgens mij al in de USA te genieten van een korte vakantie, daarna de Gold Cup met bijna alleen trainingen en dan nu een weekje weer. Lijkt me prima.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is wel een hele korte vakantie.
Maar goed, heeft gelukkig ook niet veel gespeeld bij Mexico. En LeighGod houdt hem wel topfit.
wat een debiel bericht weerquote:
Omdat hij 2 weken vakantie zou krijgen, was de algemene verwachting.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een debiel bericht weer
waarom zou feyenoord hem dan niet terug verwachten
mijn hemel die gast die deze tweets maakt
Blijft gek dat ie daar geen basisspeler is, maar goed. Bij Mexico in het nationale elftal is toch iets anders dan in het systeem van Arne. Die winnende goal was wel echt klasse hoor, op het veld doet Santi mij nog steeds denken aan (een inmiddels verbeterde uitvoering van) Guidetti.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is wel een hele korte vakantie.
Maar goed, heeft gelukkig ook niet veel gespeeld bij Mexico. En LeighGod houdt hem wel topfit.
jij bent zelf een totaaldebielquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat hij 2 weken vakantie zou krijgen, was de algemene verwachting.
Klaas, gedraag je nou godverdorie eens gewoon niet als een volslagen totaaldebiel.
Je moet hem geen onmogelijke dingen vragen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Klaas, gedraag je nou godverdorie eens gewoon niet als een volslagen totaaldebiel.
Ja dat is ook weer zo. Sorry klaas.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet hem geen onmogelijke dingen vragen.
sorry is niet genoegquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Sorry klaas.
Daar moet hij eerst flink wat eieren voor gaan etenquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sorry is niet genoeg
50 keer opdrukken
Maar Walemark is gewoon mee op trainingskamp..?quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:04 schreef Scrummie het volgende:
Goed nieuws show vanavond. Lekker hoor.
Jammer alleen van Walemark, die ligt er straks gewoon een jaar uit of iets dergelijks.
Net zo betrouwbaar als 99% van alle andere websites.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe betrouwbaar is footballtransfers.com?
Zeg het maar: https://www.footballtrans(...)an-tottenham-hotspurquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net zo betrouwbaar als 99% van alle andere websites.
Ik gok dat we tot het eind van de transferzomer dit soort geruchten gaan krijgenquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeg het maar: https://www.footballtrans(...)an-tottenham-hotspur
Santiago Giménez lijkt Feyenoord alsnog te kunnen gaan verlaten. Mexicaanse media melden namelijk dat Tottenham Hotspur in Giménez de ideale vervanger zien van Harry Kane, die op zijn beurt weer mogelijk naar Bayern München gaat vertrekken. Mocht de Engels international daadwerkelijk naar Duitsland vertrekken, dan kan Feyenoord een bod van veertig miljoen euro tegemoet zien.
Zolang het maar geruchten blijven is het niet zo'n probleem, spelers uit NL zijn best interessante koopjes vooral voor de PL clubs.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat we tot het eind van de transferzomer dit soort geruchten gaan krijgen. Als dit dan dat en misschien zus als zo.
Ik zie de naam Ueda wel eens voorbij komen, heeft afgelopen seizoen 18 goals gemaakt bij Cercle Brugge.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:00 schreef bbuddybb het volgende:
Zijn er naast Pepi eigenlijk nog andere spitsen gelinkt aan Feyenoord deze zomer?
Lastig, ik ben niet heel enthousiast over Danilo, maar je moet wel een spits hebben om de eerste 2 wedstrijden van de CL door te komen. En voor 6 miljoen ga je weinig beters kunnen halen dan hem.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:49 schreef Ali_boo het volgende:
AD: Feyenoord ontvangt bod van zes miljoen op Danilo
Feyenoord heeft donderdag een nieuw, derde bod van Rangers FC ontvangen voor Danilo, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Schotten hebben een transfersom over dat door bonussen kan oplopen naar zes miljoen euro.
6 Miljoen inclusief bonussen vind ik eigenlijk net wat te weinig. 6 miljoen exclusief bonussen komt al in de buurt wat mij betreft van een acceptabel bod. Daar moeten ze vast uit kunnen komen lijkt mij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:49 schreef Ali_boo het volgende:
AD: Feyenoord ontvangt bod van zes miljoen op Danilo
Feyenoord heeft donderdag een nieuw, derde bod van Rangers FC ontvangen voor Danilo, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Schotten hebben een transfersom over dat door bonussen kan oplopen naar zes miljoen euro.
KloeseGod is die Ueda 2 dagen terug ofzo gaan volgen op Instagram, volgens mij is dat letterlijk de bron van al die geruchten. Lol.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie de naam Ueda wel eens voorbij komen, heeft afgelopen seizoen 18 goals gemaakt bij Cercle Brugge.
https://www.transfermarkt.nl/ayase-ueda/profil/spieler/589128
Edit: toevallig vandaag nieuws daarover, maar nog niks van ZKA
[ twitter ]
Die geruchten wat betreft Ueda spelen al langer dan enkele dagen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
KloeseGod is die Ueda 2 dagen terug ofzo gaan volgen op Instagram, volgens mij is dat letterlijk de bron van al die geruchten. Lol.
(Hij is toen ook Gio Reyna gaan volgen, dat zou genot zijn. Maar totaal onrealistisch)
Als je Danilo weet te slijten voor 6 miljoen en voor ongeveer datzelfde bedrag Ueda kan halen ga je er gigantisch op vooruit lijkt me.
Dan ben je wel een kneus zeg, als je taak is om bij te houden wie te Kloese allemaal volgtquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
KloeseGod is die Ueda 2 dagen terug ofzo gaan volgen op Instagram, volgens mij is dat letterlijk de bron van al die geruchten. Lol.
(Hij is toen ook Gio Reyna gaan volgen, dat zou genot zijn. Maar totaal onrealistisch)
Als je Danilo weet te slijten voor 6 miljoen en voor ongeveer datzelfde bedrag Ueda kan halen ga je er gigantisch op vooruit lijkt me.
Ik zag het ook maar vandaag voorbij komen heh, ik heb niet eens Instagram.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan ben je wel een kneus zeg, als je taak is om bij te houden wie te Kloese allemaal volgt
Ik vind dat altijd wel beetje FootballManager gedachten. Als die het goed doet blijft ie echt niet langer dan 3 jaar en dan ben je fysiek wellicht nog verder dan 25.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:18 schreef hhh38 het volgende:
Ueda wordt wel 25 deze zomer. Als ie dan ook nog moet wachten tot Gimenez vertrekt (vast volgend jaar als alles loopt zoals verwacht) is ie 26 tegen de tijd dat ie kans heeft om basisspeler te worden. Dan is 8-10 miljoen geen hele veilige investering.
Dat klopt jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel beetje FootballManager gedachten. Als die het goed doet blijft ie echt niet langer dan 3 jaar en dan ben je fysiek wellicht nog verder dan 25.
Alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danillo maar verkopen en goedkoop van Hooijdonk op pikken als tweede spits?
Danillo OUTquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danillo maar verkopen en goedkoop van Hooijdonk op pikken als tweede spits?
Het liefst iemand die Portugees spreekt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alleen voor 6+ vast moet je Danilo laten gaan.
En dan maar hopen dat je daadwerkelijk iets beters kan halen.
Dat laatste is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alleen voor 6+ vast moet je Danilo laten gaan.
En dan maar hopen dat je daadwerkelijk iets beters kan halen.
Ivo Niehe.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het liefst iemand die Portugees spreekt.
Ik snap al die takes dat je Danilo moet houden omdat je voor dat geld(~6m) geen betere vervanger kan halen echt niet.quote:
Ja voor 50%.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap al die takes dat je Danilo moet houden omdat je voor dat geld(~6m) geen betere vervanger kan halen echt niet.
Is iedereen al weer vergeten dat nota bene Gimenez in eerste instantie maar 4 miljoen kostte..?
Dit soort voorbeelden heb je andersom ook makkelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap al die takes dat je Danilo moet houden omdat je voor dat geld(~6m) geen betere vervanger kan halen echt niet.
Is iedereen al weer vergeten dat nota bene Gimenez in eerste instantie maar 4 miljoen kostte..?
En voor 500k haalden we Wieffer en Aursnes op. Hiephoi.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja voor 50%.![]()
Voor 4 miljoen haalde we wel Bozenik op voor 100%. Hiephoi.
Dat waren geen spitsen. Hiephoiquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En voor 500k haalden we Wieffer en Aursnes op. Hiephoi.
Het idee dat er geen goede, voor het grote publiek onbekende, spelers voor lage bedragen zijn op te halen met goede scouting is nogal vreemd.
Dat maakt toch verder helemaal niet uit voor het punt dat ik wil maken..?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat waren geen spitsen. Hiephoi
Als je mensen een aanbod doet om hun oude betrouwbare gazelle in te ruilen voor 80% kans op een goeie nieuwe elektrische fiets en 20% kans op een VanMoof doen ze het vast ook vaak niet. Risicomijdingquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En voor 500k haalden we Wieffer en Aursnes op. Hiephoi.
Het idee dat er geen goede, voor het grote publiek onbekende, spelers voor lage bedragen zijn op te halen met goede scouting is nogal vreemd.
Maakte wel uit voor mijn punt. Afgezien van het feit dat ik vind dat Danilo zwaar onderschat wordt lijkt het mij nou ook niet heel verstandig om nu weer een jong talentje te halen die er straks de eerste 2 CL wedstrijden wel even moet staan. Om nog maar te zwijgen dat hij straks op het bankie achter SantiGod mag gaan zitten en dan weer niet aan zijn minuten komt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat maakt toch verder helemaal niet uit voor het punt dat ik wil maken..?
Maar goed, alle vertrouwen in onze scoutinggoden. Doe dat Japannertje maar als Danilo vertrekt. Ook goed voor de landenbingo.
Ik speel persoonlijk toch liever met een jong talent in die eerste CL-potjes dan met Danilo. Dan kan je net zo goed met 10 man spelen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maakte wel uit voor mijn punt. Afgezien van het feit dat ik vind dat Danilo zwaar onderschat wordt lijkt het mij nou ook niet heel verstandig om nu weer een jong talentje te halen die er straks de eerste 2 CL wedstrijden wel even moet staan. Om nog maar te zwijgen dat hij straks op het bankie achter SantiGod mag gaan zitten en dan weer niet aan zijn minuten komt.
Neh, Danilo blijft voor mij echt de ideale man. Al sta ik er wel alleen voor.
Ik herken talent.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik speel persoonlijk toch liever met een jong talent in die eerste CL-potjes dan met Danilo. Dan kan je net zo goed met 10 man spelen.
Maar ik vind het wel lief van je dat je het zo blijft opnemen voor Danilo, dat kan hij vast waarderen.
Ook wel weer overdreven.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik speel persoonlijk toch liever met een jong talent in die eerste CL-potjes dan met Danilo. Dan kan je net zo goed met 10 man spelen.
Maar ik vind het wel lief van je dat je het zo blijft opnemen voor Danilo, dat kan hij vast waarderen.
Die komen wel. Vorig jaar ging het ook rond deze tijd pas los. Vooralsnog staan we er beter voor dan onze concurrentie.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:54 schreef Haringkop het volgende:
Wordt wel tijd voor wat versterkingen…
Tientallen miljoenen lol.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/transfe(...)-feyenoord~a4560c0a/
Az is Feyenoord voorbij. (op alle fronten)
Krantje moet ook gevuld worden zo te zien. Dit is al jaren redelijk algemeen bekend.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/transfe(...)-feyenoord~a4560c0a/
Az is Feyenoord voorbij. (op alle fronten)
Het was helpmefok?quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:32 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik liep net in Glashaven en zag zowaar de grote schrijver met een goed gevuld
boodschappentasje.
Wat een verschijning.
Ik keek ‘m aan. Hij keek mij niet aan. Toen keek ik weer weg.
Moet hier even van bijkomen.
Of je kijkt even naar het onderliggende verhaal waarin AZ het gewoon al jaren zowel met de inkoop als met de verkoop heel, heel veel beter doet dan wij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen lol.
Dus als Geert of Santi volgt komt er een nieuw artikel?
Ik snap niet waarom een vervanger van Danilo ook 6 miljoen moet kosten? Kan ook gewoon 8/9 miljoen zijn. Heb je onder de streep voor 2/3 miljoen een veel betere speler dan Danilo.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Spitsen zijn vaker miss dan hit. Nu hebben we afgelopen tijd vaak geluk gehad met de Jorg en die gekke Zweed én is onze scouting nu echt goed op orde, ik moet een 6 mil spits van de orde van Danilo ook maar bezien. Deze man trapte er begin van de competitie ook van alles in.
Daar zijn ze te makkelijk in geweest, gelukkig doet het feit dat Geert nog niet verkocht is denken dat zo’n transfer inmiddels een uitzondering is (gelukkig).quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die komen wel. Vorig jaar ging het ook rond deze tijd pas los. Vooralsnog staan we er beter voor dan onze concurrentie.
De snelle verkoop van Kokcu blijft in dat licht overigens wel een beetje vreemd maar die zullen wel al langer in contact hebben gestaan met Benfica.
Tja dan gaan we ons transferrecord verbreken voor een reserve spits?quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een vervanger van Danilo ook 6 miljoen moet kosten? Kan ook gewoon 8/9 miljoen zijn. Heb je onder de streep voor 2/3 miljoen een veel betere speler dan Danilo.
Dus waarom die fixatie op die 6 miljoen?
Wen er maar aan dat dat record vaak gebroken gaat worden. Nieuwe tijden, nieuwe bedragen. En je mag er vanuit gaan dat Santi nog max 1 seizoen blijft. Dan kan je ook al investeren in een goede vervanger die hem ook kan opvolgen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tja dan gaan we ons transferrecord verbreken voor een reserve spits?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tja dan gaan we ons transferrecord verbreken voor een reserve spits?
Waarom zouden die onderhandelingen per se fysiek moeten plaatsvinden? Het is 2023.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:17 schreef ZKA het volgende:
Nog geen signalen dat het board dit weekend richting Kroatië afreist. Ik hoop dat dat in de komende uren verandert.
elkaar effe in de ogen aankijken ditdatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zouden die onderhandelingen per se fysiek moeten plaatsvinden? Het is 2023.
Zagreb speelt nog een belangrijke pot vanavond. Kan je gelijk de deal sealen. Het is aan Feyenoord.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zouden die onderhandelingen per se fysiek moeten plaatsvinden? Het is 2023.
Gaat wel goedkomen dit.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:05 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zagreb speelt nog een belangrijke pot vanavond. Kan je gelijk de deal sealen. Het is aan Feyenoord.
Salaris vooral denkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:23 schreef aTypisch het volgende:
waarom is de pool nou niet gebleven? dat gedeelte heb ik gemist
Weinig doortastend optreden van feyenoord in het uitkopen van contract.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:23 schreef aTypisch het volgende:
waarom is de pool nou niet gebleven? dat gedeelte heb ik gemist
oquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wsl gfx van twitter viel de familie van sebas lastig.
Erg jammer.
quote:
ja die clausule an sich leek mij geen struikelblokquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Weinig doortastend optreden van feyenoord in het uitkopen van contract.
Daarnaast een dubbel salarisaanbod
Feyenoord is erg laks geweest in het werk maken van die clausulequote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
ja die clausule an sich leek mij geen struikelblok
en er was toch al een persoonlijk akkoord?
dit zaakje stinkt aan alle kanten!
Met Don Te Kloese komt er wel iemand binnenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
elkaar effe in de ogen aankijken ditdat
misschien toch weer liever 2 of 3 spelers van dat geldquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Feyenoord is erg laks geweest in het werk maken van die clausule
Volgens mij kwam zn zaakwaarnemer met meer salariseisen. Zeker nadat hij hoorde wat die Turken boden. Prima verder, lekker doorschakelenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
ja die clausule an sich leek mij geen struikelblok
en er was toch al een persoonlijk akkoord?
dit zaakje stinkt aan alle kanten!
Op dat moment had ie al vast kunnen liggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Volgens mij kwam zn zaakwaarnemer met meer salariseisen. Zeker nadat hij hoorde wat die Turken boden. Prima verder, lekker doorschakelen
kun je nog een nieuwe pool aanraden voor feyenoord?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:31 schreef Bezsen het volgende:
Gelukkig in september al lekker naar fenerbahce om weer te kunnen genieten
rafał strączek kopen van bordeauxquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kun je nog een nieuwe pool aanraden voor feyenoord?
een goede keeper als Bijlow weg gaat ofzo
Echt een blunder die 10 mio was een schijntjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Op dat moment had ie al vast kunnen liggen.
Was toch embargo.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt een blunder die 10 mio was een schijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |