SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodvermoeiend dat ZKA wel aan de lopende band domme tweetjes en stemmingsmakerij eruit mag gooien(die ook gewoon schadelijk zijn voor de club, maar die discussie wil ik absoluut niet opnieuw gaan voeren). Maar zodra ik en een paar andere mensen daar op reageren en er om lachen er meteen weer een aantal mensen in zijn verdediging springen. Waarom toch, mag het maar ้้n kant op werken?quote:Op maandag 17 juli 2023 11:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heel vermoeiend ja. Mensen die zich druk maken om zijn tweets zijn nog veel erger. Lees het dan niet. Jankerd @:pistolero .
Arne ontwikkelt iedereen.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil nog 1 ding zeggen en dat is dat @:Pistolero best een aardige user is geworden.
#WarmBad2324
Eens dus dat gezeik om die tweets kan voortaan lekker wegquote:Op maandag 17 juli 2023 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Laten we die discussie maar niet meer voeren inderdaad. Laat het hier maar vooral over Feyenoord gaan.
Wat het allemaal niet doet als het beter gaat met je clubquote:Op maandag 17 juli 2023 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil nog 1 ding zeggen en dat is dat @:Pistolero best een aardige user is geworden.
#WarmBad2324
quote:Op maandag 17 juli 2023 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat het allemaal niet doet als het beter gaat met je club
Walemark ook zie ik, erg mooi dat die weer fit is. Hopelijk kan Trauner ook over een week of 2 weer aansluiten bij de training.quote:
Met die tweets verdient hij geld...quote:Op maandag 17 juli 2023 11:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doodvermoeiend dat ZKA wel aan de lopende band domme tweetjes en stemmingsmakerij eruit mag gooien(die ook gewoon schadelijk zijn voor de club, maar die discussie wil ik absoluut niet opnieuw gaan voeren). Maar zodra ik en een paar andere mensen daar op reageren en er om lachen er meteen weer een aantal mensen in zijn verdediging springen. Waarom toch, mag het maar ้้n kant op werken?
Maar goed, laten we het ergens anders over hebben. Warm bad dit dat.![]()
SantiGod.
quote:Feyenoord met 27 spelers naar trainingskamp in Oostenrijk
13.30,
Vandaag
Feyenoord reist maandag af naar het trainingskamp in Oostenrijk. Trainer Arne Slot neemt 27 spelers mee naar de volgende fase van de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Feyenoord met 27 spelers naar trainingskamp in Oostenrijk
Feyenoord oefende deze maand al tegen PEC Zwolle (3-1 winst), Club Brugge (2-0 zege) en Union Sint-Gillis (0-0). In Oostenrijk wil Slot de volgende stap zetten met de landskampioen. Feyenoord trainde maandagochtend nog in Rotterdam en zette vervolgens koers naar het vliegveld. Zaterdag keert de selectie terug.
De 27-koppige groep van Feyenoord kent weinig verrassingen. Santiago Gim้nez ontbreekt logischerwijs nog nadat hij in de nacht van zondag op maandag (Nederlandse tijd) Mexico naar de Gold Cup-zege schoot. Gernot Trauner herstelt nog van een blessure en reist daarom ook niet mee.
De selectie van Feyenoord voor het trainingskamp: Justin Bijlow, Timon Wellenreuther, Thijs Jansen, Mannou Berger, David Hancko, Neraysho Kasanwirjo, Ramon Hendriks, Mimeirhel Benita, Marcos Lopez, Quilindschy Hartman, Marcus Pedersen, Lutsharel Geertruida, Thomas Beelen, Thomas van den Belt, Ramiz Zerrouki, Ezequiel Bullaude, Mats Wieffer, Quinten Timber, Antoni Milambo, Gjivai Zechi๋l, Yankuba Minteh, Igor Paixใo, Patrik Wๅlemark, Javair๔ Dilrosun, Alireza Jahanbakhsh, Leo Sauer, Danilo.
Ik vond Hokke ook wel een goede indruk maken eigenlijkquote:Op maandag 17 juli 2023 14:06 schreef bbuddybb het volgende:
Benieuwd of Hendriks kan aanhaken. Toch de enige linksbenige CV die we hebben achter Hancko.
Vond 'm aan de bal nog een beetje onzeker ogen.
Hoffenheim sowiesoquote:Op maandag 17 juli 2023 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Tegen wie gaan ze daar allemaal spelen?
Arne is eigenlijk in alles goed, een echte god.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
Arne was dan ook een magisch goede voetballer. Raar dat hij nooit is opgepikt door Real Madrid of Barcelona destijds, laat staan onze eigen club.
Even overschakelen naar dat filmpje van VI waarin vdGijp zegt dat Slot als voetballer er niks van begrijpt en dat Jaap Stam eens voetbal moet uitleggen aan hem (lol)quote:Op maandag 17 juli 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
Arne was dan ook een magisch goede voetballer. Raar dat hij nooit is opgepikt door Real Madrid of Barcelona destijds, laat staan onze eigen club.
Gewoon de Noord (en midden) Amerikaanse kampioenschappen. Maar zo gaat het wel vaak. Win je van Marseille en Union Berlin (toen de nr4 van Duitsland meen ik) dan is het maar de Conference League. Nu scoort die op een voor hun weldegelijk groot toernooi dan is het 'maar' Panama. Als Ajax wint van Sporting en Besiktas dan is het geweldig omdat het in de CL is.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:43 schreef satecl het volgende:
Gimenez, reserve spits van Mexico, scoort tegen Panama.
Nee, ik ben niet bang dat hij nu opeens weggaat. Nog lekker 1 jaartje knallen in Rotterdam. Lekker in de CL. Hopelijk dan minimaal 35 miljoen.
Sauer heeft in korte tijd Slory volledig ingehaald in zijn ontwikkeling, dat is wel knap. Ik neem aan dat ze Slory nog gaan verhuren want dat is ook gewoon een prima talent.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Walemark ook zie ik, erg mooi dat die weer fit is. Hopelijk kan Trauner ook over een week of 2 weer aansluiten bij de training.
Sauer, Milambo en Zechiel is wel een goed stel. Al zie ik Sauer toch het snelst doorbreken vanwege de matige concurrentie. Milambo en Zechiel zijn nu in principe 3e keus op hun posities lijkt me.
Hij geeft niet aan dat hij 100 procent bij Feyenoord blijft dan weet je wel hoe laat het is...quote:Gim้nez werd na zijn heldenrol voor El Tri in de Gold Cupfinale tegen Panama nog gevraagd naar zijn toekomstplannen. De aanvaller, die eerder al werd gelinkt aan Atl้tico Madrid en Benfica, staat tot medio 2026 onder contract bij Feyenoord. 'Ik ga nu eerst op vakantie en daarna moeten we afwachten wat er gaat gebeuren', aldus de dertienvoudig international van Mexico.
Hoe laat?quote:Op maandag 17 juli 2023 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij geeft niet aan dat hij 100 procent bij Feyenoord blijft dan weet je wel hoe laat het is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |