Mijn pc werkt en ik kan weer muziek luisteren.quote:
Zal ik het eens opnoemen?quote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er ook meer.
Ik denk dat deze bovenaan staat.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juli 2023 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]We hadden nog toffe tekenfilms. Teveel om op te noemen.
Hallo wie spreekt mij... Raad maar.quote:
Broekie.quote:
Jij bent echt niet (veel) ouder dan ikquote:
We zijn aan elkaar gewaagd en dat vind ik wel leuk.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent echt niet (veel) ouder dan ik
Als je het waagt om mij te oud te noemen dan bijt ik nog eens in je enkel.quote:
Kies dan wel zijn goede enkel uit, die andere zit redelijk wat AB inquote:Op zondag 16 juli 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het waagt om mij te oud te noemen dan bijt ik nog eens in je enkel.
Miep miep.quote:
Tja anders zijn derde been.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kies dan wel zijn goede enkel uit, die andere zit redelijk wat AB in
Dat zit overal volgens mijquote:Op zondag 16 juli 2023 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kies dan wel zijn goede enkel uit, die andere zit redelijk wat AB in
Heb je wel wat vooruitgang?quote:
Jeuk is leuk.quote:
Ik heb ook zoiets meegemaakt. Gebeurde tijdens mijn werk. Ik heb tegen mijn werkgever gezegd bekijk het maar voor vanmiddag ik ga naar mijn huisarts.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou niet echt ... zo ff in smeren met iets... ben aan het vervellen ...
Oud velquote:Op zondag 16 juli 2023 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou niet echt ... zo ff in smeren met iets... ben aan het vervellen ...
Er was een land ik weet niet waar...quote:Op zondag 16 juli 2023 22:36 schreef BasEnAad het volgende:
Dit keek ik toen ik een klein BasEnAadje was
Kijk uit malloot! Een kokosnoot!quote:Op zondag 16 juli 2023 22:36 schreef BasEnAad het volgende:
Dit keek ik toen ik een klein BasEnAadje was
Maja de bijquote:Op zondag 16 juli 2023 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was een land ik weet niet waar...
quote:
Strijd der planeten. Werd uitgezonden op woensdag bij de Berebios.quote:
Wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 16 juli 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Niet dat ik aan het aftellen ben ofzo hoor,
maar nog 90 uur
Worden bans vooraf medegedeeld?quote:
Misschien wel een goed idee hier dan ook niet komenquote:Op zondag 16 juli 2023 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Worden bans vooraf medegedeeld?
Nog wel pijnlijk, maar gaat beterquote:Op maandag 17 juli 2023 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maare choef, heb je nog veel last, gaat het goed nu?
Als je zegt iets meer dan 3 dagen dan klinkt het korterquote:Op zondag 16 juli 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Niet dat ik aan het aftellen ben ofzo hoor,
maar nog 90 uur
Vermoed eerder dat het 10 werkdagen is...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zegt iets meer dan 3 dagen dan klinkt het korter
O dan is het iets meer dan drie dagenquote:Op maandag 17 juli 2023 07:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoed eerder dat het 10 werkdagen is...
Waar heb je het over?quote:Op maandag 17 juli 2023 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Altijd fijn als mensen denken dat je niet weet waar je over spreekt.
Uhuh zeker weten dat ik alles vergeten ben. Maar een rondleiding op het lab gaat de vraag of de ruis niet verbeteren hoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
Jij vergeet gewoon dingen heel erg snel
Hoeveel van de 'Big 5' heb je nu al?quote:
Halloquote:Op maandag 17 juli 2023 14:12 schreef nienbawa het volgende:
Hallo allemaal, ben new hier. Na mijn verhuizing iemand leren kennen die het grappig vond mij hier naartoe te verwijzen. Heel benieuwd naar wat hier allemaal speelt, als jullie tips voor mij hebben hoor ik het graag(Wat een leuke emoticons hier allemaal
)
👋 hoi. Hier kleppen we over van alles en nog wat. Af en toe ook nog wel over wat zinnigs 😝quote:Op maandag 17 juli 2023 14:40 schreef nienbawa het volgende:
Ben voorheen wel eens op deze website geweest voor nieuwsberichten. Denk ik... Wist niet dat dit ook kon. Is wel heel groot zie ik. Duurt wel even voordat ik dit allemaal gezien heb
In mijn hoofd ben ik allang 40+ mijn al mijn oma hobby'squote:Op maandag 17 juli 2023 14:42 schreef pullup het volgende:
En niet iedereen is 40+ maar we doen net alsof
Jij bent ook niet makkelijk te raden qua leeftijd als je niet af en toe wat hints had gegevenquote:Op maandag 17 juli 2023 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik allang 40+ mijn al mijn oma hobby's
Hahaha welke hobby's heb je dan zoal? Dit is wel heel grappig. Ik vertelde die vriend van mij dat ik nieuwe hobby's moest zoeken na mijn verhuizing. Hij zei dus fok!quote:Op maandag 17 juli 2023 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik allang 40+ mijn al mijn oma hobby's
Zolang je dat maar niet als enige hobby neemtquote:Op maandag 17 juli 2023 14:46 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Hahaha welke hobby's heb je dan zoal? Dit is wel heel grappig. Ik vertelde die vriend van mij dat ik nieuwe hobby's moest zoeken na mijn verhuizing. Hij zei dus fok!
Uhm ik doe Sims spelen, kleding naaien, zo nu en dan haken, schilderen, tekenen.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:46 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Hahaha welke hobby's heb je dan zoal? Dit is wel heel grappig. Ik vertelde die vriend van mij dat ik nieuwe hobby's moest zoeken na mijn verhuizing. Hij zei dus fok!
quote:Op maandag 17 juli 2023 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk te raden qua leeftijd als je niet af en toe wat hints had gegeven
😂 ik wilde niet meteen hengelen maar dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 17 juli 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
We zijn nu natuurlijk wel benieuwd naar die vriend die FoK! aan beveelt
Weer klaar met fietsen voor vandaag?quote:Op maandag 17 juli 2023 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
😂 ik wilde niet meteen hengelen maar dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Ja zo is datquote:Op maandag 17 juli 2023 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn niet nieuwsgierig maar willen gewoon alles graag weten
Watquote:Op maandag 17 juli 2023 15:02 schreef nienbawa het volgende:
Ik kan hier toch niet zomaar alles neerzetten? Zal hem eens vragen. Weet wel al wie iniminimuis is
Nee dat mag niet is mij een tijdje terug al opgevallen...quote:Op maandag 17 juli 2023 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
Mogen we hier nou ook al niet meer alles neerzetten?
Nou dat komt omdat... ik geen naaister meer heb nu ik verhuist ben. Dus ik dacht eens kijken waar ieniminimuis vandaan komt. Toen insta, linkedin. En je bent dus niet zo een naaister als ik hooptequote:
quote:
Ietsje onder Straatsburg geeindigdquote:
Klopt. Ik heb 1 regel: ik naai niet voor andere mensen.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:08 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Nou dat komt omdat... ik geen naaister meer heb nu ik verhuist ben. Dus ik dacht eens kijken waar ieniminimuis vandaan komt. Toen insta, linkedin. En je bent dus niet zo een naaister als ik hoopte![]()
En je leeftijd is toch wel in te schatten? Zal er niet op ingaan hoe want hou zelf ook wel van een beetje privacy
En hoe krijg je die censuur werkend? T is mij nog niet geluktquote:Op maandag 17 juli 2023 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat mag niet is mij een tijdje terug al opgevallen...
Ga je de stad nog in of fiets je er met een grote boog omheen... om de Rijn verder stroomafwaarts te volgen richting huis?quote:
Ik ben toevallig vorig jaar nog in Straatsburg zelf gewees dus ik blijf hier op het platteland lekker wijntjes proeven.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je de stad nog in of fiets je er met een grote boog omheen... om de Rijn verder stroomafwaarts te volgen richting huis?
Huub Stapel had daar vorig jaar een leuke serie over ..
Mooi land hoorquote:
Een soort super coronaquote:Op maandag 17 juli 2023 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
In de komende 2 maanden wordt de wereldbevolking weer eens gehalveerd#zinin
Ik dacht meer aan een Big Snap zoals in Avengers: Infinity warquote:
Een watquote:Op maandag 17 juli 2023 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een Big Snap zoals in Avengers: Infinity war
De film niet gezienquote:
Nee, die films vind ik weinig aan over het algemeen.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De film niet gezien
Mand versie: een of andere alien doet in zijn vingers knippen en de helft van de wereldbevolking verdwijnt. Ze sterven overigens niet, ze verdwijnen gewoon.
Ook niet gezienquote:Op maandag 17 juli 2023 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De film niet gezien
Mand versie: een of andere alien doet in zijn vingers knippen en de helft van de wereldbevolking verdwijnt. Ze sterven overigens niet, ze verdwijnen gewoon.
Geen idee meer die reden was mij ook onduidelijk.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook niet gezienwat is daar het nut van als alien zijnde?
Ik als mens zie er het nut wel van in, maar dan wel op individueel niveau of misschien kleine groepenquote:Op maandag 17 juli 2023 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook niet gezienwat is daar het nut van als alien zijnde?
quote:Op maandag 17 juli 2023 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik als mens zie er het nut wel van in, maar dan wel op individueel niveau of misschien kleine groepen
Ik volg ook hier b.v. het film en serie topic en ik weet dat al als een bepaalde user iets aanbeveelt ik dat niet hoef te zienquote:Op maandag 17 juli 2023 17:44 schreef pullup het volgende:
En dan nog een alien die ineens het totale aantal mensen kan verdubbelen met een vingerknip
1 keer de fout gemaakt?quote:Op maandag 17 juli 2023 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg ook hier b.v. het film en serie topic en ik weet dat al als een bepaalde user iets aanbeveelt ik dat niet hoef te zien
Ja en niet mijn kopje thee overal.quote:
Ik heb niet zo veel met aliens (behalve ET en Aliens uiteraard er zijn er nog wel een paar) zombies trek ik nietquote:Op maandag 17 juli 2023 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Ik kijk gewoon wat en als het niet bevalt stop ik met kijken...
Ik heb Jesus revolution afgezet.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:10 schreef chufi het volgende:
Gisteren Asteroid City gekeken (met een alien btw) en vanmiddag Jesus Revolution... beide niets bijzonders..
Relax, jij staat voor zover ik weet niet op een lijstquote:
Wat zing je vroeg.quote:
Nou ja het is een beetje FF steunen ofzo maar die is toch weer los vandaag of morgen?quote:
Dat duurt nog ff hoorde ikquote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het is een beetje FF steunen ofzo maar die is toch weer los vandaag of morgen?
Jij helpt niet echt met die vogels vogelquote:
Hij heeft nog 2 weken vakantie.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het is een beetje FF steunen ofzo maar die is toch weer los vandaag of morgen?
@pullup is onze enige echte vogelfotoplaatserquote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Had hij een klonequote:Op maandag 17 juli 2023 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 weken vakantie.
Niet weer over die ban gaan beginnen hoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja precies maar waarom Aloa het doet is wel wat doorzichtigquote:Op maandag 17 juli 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:pullup is onze enige echte vogelfotoplaatser
Geen idee ...quote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu welquote:
Avond schoonheid.quote:
Hij zal wel lekker op het strand liggen ofzo.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had gezien, dacht alleen dat ijs ding waren. Maar ze staan in de koelingquote:Op maandag 17 juli 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg deze vanavond gratiesz van Jumbo bij de boodschappen, lekker dingen
[ afbeelding ]
Waarom? Ik ga morgen naar de Jumboquote:Op maandag 17 juli 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het bezorgen?quote:Op maandag 17 juli 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een yoghurt creme in, een soort van marshmallow, maar dan met yoghurtsmaak.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die had gezien, dacht alleen dat ijs ding waren. Maar ze staan in de koeling
Er zit een soort yoghurtcreme in, marsmallowachtig met een yoghurtsmaak, best lekker.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die had gezien, dacht alleen dat ijs ding waren. Maar ze staan in de koeling
Ah vandaarquote:Op maandag 17 juli 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit een yoghurt creme in, een soort van marshmallow, maar dan met yoghurtsmaak.
Dat doen ze vaker met bezorgen, mijn kast staat ook al vol met alcoholvrij bier van diverse merkenquote:
Dat heb ik ook jaquote:Op maandag 17 juli 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doen ze vaker met bezorgen, mijn kast staat ook al vol met alcoholvrij bier van diverse merken
Oh bezorgen dat doe ik pas weer als mijn frituur vet vervangen moet worden.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doen ze vaker met bezorgen, mijn kast staat ook al vol met alcoholvrij bier van diverse merken
Ik vind het wel leuk dat ze af en toe zo'n verrassing erbij doen.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja![]()
Ik haal het wel van de Pick Up.
Je ging toch een airfryer kopen?quote:Op maandag 17 juli 2023 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh bezorgen dat doe ik pas weer als mijn frituur vet vervangen moet worden.
Zit vaak wel wat bij idd.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze af en toe zo'n verrassing erbij doen.
Nee joh 3 pakken ossewit gaan in één keer in de frituur. Zo vaak gebruik ik het niet. En ik heb een airfyer verkocht.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ging toch een airfryer kopen?
Voorlopig heb je toch een aardige voorraad of ben je er inmiddels al bijna doorheen?
Dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op maandag 17 juli 2023 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh 3 pakken ossewit gaan in één keer in de frituur. Zo vaak gebruik ik het niet. En ik heb een airfyer verkocht.
Ik heb een ovenquote:
Ik heb geen haastquote:
Bij 40+ kost alles meer tijd.quote:
Ja fijn dat je PC het doetquote:
Ben jij zijn klone?quote:
No fucking wayquote:
Ja pullup heeft er meerderequote:
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op maandag 17 juli 2023 20:26 schreef pullup het volgende:
Ik heb een goede sorbet met espresso en een porie William laten aanrukken. Ik ben toch ook op vakantie
Nooit gesnapt waaarom je dat zou doenquote:
Iets met peren likeur. Typen is altijd wat lastiger op de mobielquote:
Nee nou ik heb het wel eens gedaan omdat het wat gevoelig lag in R&P een topic ik wilde niet Soury zijnquote:
Oh Peren likeurquote:Op maandag 17 juli 2023 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets met peren likeur. Typen is altijd wat lastiger op de mobiel
Lekker pullup, al heb ik geen flauw idee wat een porie William is.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:26 schreef pullup het volgende:
Ik heb een goede sorbet met espresso en een porie William laten aanrukken. Ik ben toch ook op vakantie
Na zo'n perenlikeurquote:Op maandag 17 juli 2023 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Poire willliam had er moeten staanquote:Op maandag 17 juli 2023 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker pullup, al heb ik geen flauw idee wat een porie William is.
Is dat een soort van eau de vie?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Poire willliam had er moeten staan
En een aanrader als digestief
Het mag de hele dag welquote:Op maandag 17 juli 2023 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Poire willliam had er moeten staan
En een aanrader als digestief
Yesquote:
Lekker hoor, overdag lekker op de fiets en 's avonds genieten van het goede leven. Hoeveel kilometer rijd je per dag?quote:
Ik heb dat spul weleens gedronken, maar toen was het gemaakt door een Frans boertje, pittig goedjequote:Op maandag 17 juli 2023 20:39 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ah gevonden. Rustig aan
Je bent zelf een pittig goedje.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat spul weleens gedronken, maar toen was het gemaakt door een Frans boertje, pittig goedje
Goed idee!quote:Op maandag 17 juli 2023 20:26 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 17 juli 2023 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent zelf een pittig goedje.
Ga je mond spoelen!quote:Op maandag 17 juli 2023 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Rond de honderd, meestal ben ik om een uur of drie dan klaarquote:Op maandag 17 juli 2023 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, overdag lekker op de fiets en 's avonds genieten van het goede leven. Hoeveel kilometer rijd je per dag?
quote:Op maandag 17 juli 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
Ik dusquote:Op maandag 17 juli 2023 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
😂 ik wilde niet meteen hengelen maar dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Sterk spul ja. Na twee ga je minder nauwkeurig typenquote:Op maandag 17 juli 2023 20:39 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ah gevonden. Rustig aan
Dankquote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
[..]
Ik dus![]()
Maar kom zelf nooit op het oude mensen gedeelte van Fok!
Lekker gozerquote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Sterk spul ja. Na twee ga je minder nauwkeurig typen
Hou je ook van marcs?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Sterk spul ja. Na twee ga je minder nauwkeurig typen
Zeker 😊 zorg er altijd voor dat ik dat soort drankjes redelijk scoor uit de buurt van waar ik ben.quote:
Dat is lekker, dan heb je inderdaad nog tijd om van de omgeving te genieten.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Rond de honderd, meestal ben ik om een uur of drie dan klaar
Afgelopen week hebben we een mooi flesje Marc de Gigondas gekregen. Daar hebben we al een klein gaatje in geslagen. Vrij zwaar, maar heerlijk van smaak. 55% alco.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker 😊 zorg er altijd voor dat ik dat soort drankjes redelijk scoor uit de buurt van waar ik ben.
WTF !!!quote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef pullup het volgende:
Zie nu dat onheils bericht van inieminie meer maken langskomen op Twitter![]()
59 % kans dat we de klos zijn de komende maanden
Welk onheilsbericht?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef pullup het volgende:
Zie nu dat onheils bericht van inieminie meer maken langskomen op Twitter![]()
59 % kans dat we de klos zijn de komende maanden
Ik trek dat niet meerquote:Op maandag 17 juli 2023 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afgelopen week hebben we een mooi flesje Marc de Gigondas gekregen. Daar hebben we al een klein gaatje in geslagen. Vrij zwaar, maar heerlijk van smaak. 55% alco.
Ze naait niet voor andere mensenquote:
Groot gelijkquote:
Het kan me, eerlijk gezegd, niet zoveel schelen.quote:
Nee dat is ook wel waar al weet ik dat er mensen zijn die graag van haar diensten gratis gebruik willen maken. JOH het is niet zo moeilijk. Jij kan dat wel. Ik zou ook wat narrig worden.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan me, eerlijk gezegd, niet zoveel schelen.
Maar niet op FOK! toch? Ik heb dat hier eigenlijk nog nooit gezien.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel waar al weet ik dat er mensen zijn die graag van haar diensten gratis gebruik willen maken. JOH het is niet zo moeilijk. Jij kan dat wel. Ik zou ook wat narrig worden.
Ja probeerde dat te plaatsen maar lukt niet. In ieder geval is de helft van de wereldbevolking foetsie over 2 maanden.quote:
Oh ja zeker wel.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet op FOK! toch? Ik heb dat hier eigenlijk nog nooit gezien.
Gezellig. is er een bepaalde groep die eraan gaat of het m eerste risico loopt?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja probeerde dat te plaatsen maar lukt niet. In ieder geval is de helft van de wereldbevolking foetsie over 2 maanden.
Einde wappiebericht
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja probeerde dat te plaatsen maar lukt niet. In ieder geval is de helft van de wereldbevolking foetsie over 2 maanden.
Einde wappiebericht
Iets met vaccineren geloof ikquote:Op maandag 17 juli 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig. is er een bepaalde groep die eraan gaat of het m eerste risico loopt?
Dat laat ik aan @ieniminimuisquote:
We zijn nog bezig met een selectie maken?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig. is er een bepaalde groep die eraan gaat of het m eerste risico loopt?
Ik denk dat die naam het met Hyd begint ;Pquote:Op maandag 17 juli 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
Nienbawa?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam het met Hyd begint ;P
Het komt ook het beste tot zijn recht na een goed diner, bij de koffie. Geen bonbon erbij, want chocola bederft de subtiele smaak van de rozijntjes.quote:
Die vriend die haar naar Fok! Heeft verwezenquote:
Ja tuurlijk dat geloof jequote:Op maandag 17 juli 2023 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vriend die haar naaf Fok! Heeft verwezen
Oh ok ik zal er op lettenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het komt ook het beste tot zijn recht na een goed diner, bij de koffie. Geen bonbon erbij, want chocola bederft de subtiele smaak van de rozijntjes.
Ik geloof op Fok! Alleen mijzelfquote:
Volgens Gekke Greetje uit Zweden zou de wereld vorige maand al vergaan zijn.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Einde wappiebericht
Zag een berichtje langskomenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam het met Hyd begint ;P
Hahahaha............quote:
Die was niet 40 toch maar wel welkomquote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
[..]
Ik dus![]()
Maar kom zelf nooit op het oude mensen gedeelte van Fok!
Ja nou ja wat kinderachtigquote:
Go Prisha Goquote:Op maandag 17 juli 2023 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
* SBE en zijn killerparkiet wensen Prisha morgen en de komende dagen veel succes met de vierdaagse. Go girl.
Met haar kleine beentjes.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:00 schreef Soury het volgende:
Prisha in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2023 #5
Dat valt wel mee en ze doet het maarquote:
Ik hoop ook echt dat ze het haalt maar haar kennende zal dat ook wel gebeuren.quote:
Slecht weer dus daar.. Heb je nog droge voeten ?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
hi, zeer schwere schaden van onweer bevor
en ur de brandweer in groteinsatz
Brandweren
De mensen in DTS redden je wel ga niet lopen kutten overalquote:Op maandag 17 juli 2023 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
hi, zeer schwere schaden van onweer bevor
en ur de brandweer in groteinsatz
Brandweren
ik was niet buitenquote:Op maandag 17 juli 2023 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Slecht weer dus daar.. Heb je nog droge voeten ?
Ik hoop dat de schade meevaltquote:Op maandag 17 juli 2023 22:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was niet buiten
https://www.5min.at/20230(...)bezirk-voelkermarkt/
De natuur wordt wreder en wreder ....quote:Op maandag 17 juli 2023 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
huisen zonder dak en in kühnsdorf de
kerk zonder dak
Heeft god het wat tochtig . Weet hij wat het isquote:Op maandag 17 juli 2023 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
kerk zonder dak
Vis ligt in de krant van gisterquote:Op maandag 17 juli 2023 22:20 schreef mario390 het volgende:
je overvloessige kommentaren zijn vor de vis
Geen last van de hitte daar?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
kerk zonder dak
quote:
En dat is nooit na een hete dag neequote:Op maandag 17 juli 2023 22:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent ook selten dom
het was onweer
Ik ben het eens met Marioquote:Op maandag 17 juli 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is nooit na een hete dag nee
Zal ik het dam maar eens zijn met jou?quote:
nee ik dacht je lacht dat het kerkdakquote:Op maandag 17 juli 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is nooit na een hete dag nee
Ik lachte nergens omquote:Op maandag 17 juli 2023 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik dacht je lacht dat het kerkdak
weg is
wel was over 30 grad
Storm in een glas water.quote:
Nog niet hersteld... maar goed dat ik me niet heb ingeschrreven voor de 4-daagsequote:Op maandag 17 juli 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Storm in een glas water.
Hoe gaat het met je voetje?
Maar wel verbetering?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet hersteld... maar goed dat ik me niet heb ingeschrreven voor de 4-daagse
Ja het verbetert wel, maar mn onderbeen is helemaal aan het vervellen en het ziet er rondom de wond nog niet heel smakelijk uit ... daarnaast jeukt het ... in het verband, maar ook zonder verband ...quote:Op maandag 17 juli 2023 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel verbetering?
Ik hoop dat je snel hersteld bent.
Wordt de wond wel af en toe gecontroleerd?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het verbetert wel, maar mn onderbeen is helemaal aan het vervellen en het ziet er rondom de wond nog niet heel smakelijk uit ... daarnaast jeukt het ... in het verband, maar ook zonder verband ...
Ik haak aan en lees dit als eerste...quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Einde wappiebericht
Er komen verkiezingenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 02:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik haak aan en lees dit als eerste...![]()
Wat zeg jij nou? Wat gaat er gebeuren?
Gewoon afwachtenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:08 schreef HappyCharly het volgende:
@:ieniminimuis, wil jij nog n keer t linkje sturen naar t bericht? Iets met de wereldbevolking en de komende 2 maanden..
Hello HappyCharlyquote:
Ging volgens mij over een film staat als het dan goed is wel in dit topic, zag het gisteren voorbij komenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:08 schreef HappyCharly het volgende:
@:ieniminimuis, wil jij nog n keer t linkje sturen naar t bericht? Iets met de wereldbevolking en de komende 2 maanden..
Oh film is niet erg.. dacht echt nieuwsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging volgens mij over een film staat als het dan goed is wel in dit topic, zag het gisteren voorbij komen
Ik zie dit berichtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh film is niet erg.. dacht echt nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |