Wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 16 juli 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Niet dat ik aan het aftellen ben ofzo hoor,
maar nog 90 uur
Worden bans vooraf medegedeeld?quote:
Misschien wel een goed idee hier dan ook niet komenquote:Op zondag 16 juli 2023 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Worden bans vooraf medegedeeld?
Nog wel pijnlijk, maar gaat beterquote:Op maandag 17 juli 2023 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maare choef, heb je nog veel last, gaat het goed nu?
Als je zegt iets meer dan 3 dagen dan klinkt het korterquote:Op zondag 16 juli 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Niet dat ik aan het aftellen ben ofzo hoor,
maar nog 90 uur
Vermoed eerder dat het 10 werkdagen is...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zegt iets meer dan 3 dagen dan klinkt het korter
O dan is het iets meer dan drie dagenquote:Op maandag 17 juli 2023 07:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoed eerder dat het 10 werkdagen is...
Waar heb je het over?quote:Op maandag 17 juli 2023 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Altijd fijn als mensen denken dat je niet weet waar je over spreekt.
Uhuh zeker weten dat ik alles vergeten ben. Maar een rondleiding op het lab gaat de vraag of de ruis niet verbeteren hoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
Jij vergeet gewoon dingen heel erg snel
Hoeveel van de 'Big 5' heb je nu al?quote:
Halloquote:Op maandag 17 juli 2023 14:12 schreef nienbawa het volgende:
Hallo allemaal, ben new hier. Na mijn verhuizing iemand leren kennen die het grappig vond mij hier naartoe te verwijzen. Heel benieuwd naar wat hier allemaal speelt, als jullie tips voor mij hebben hoor ik het graag(Wat een leuke emoticons hier allemaal
)
👋 hoi. Hier kleppen we over van alles en nog wat. Af en toe ook nog wel over wat zinnigs 😝quote:Op maandag 17 juli 2023 14:40 schreef nienbawa het volgende:
Ben voorheen wel eens op deze website geweest voor nieuwsberichten. Denk ik... Wist niet dat dit ook kon. Is wel heel groot zie ik. Duurt wel even voordat ik dit allemaal gezien heb
In mijn hoofd ben ik allang 40+ mijn al mijn oma hobby'squote:Op maandag 17 juli 2023 14:42 schreef pullup het volgende:
En niet iedereen is 40+ maar we doen net alsof
Jij bent ook niet makkelijk te raden qua leeftijd als je niet af en toe wat hints had gegevenquote:Op maandag 17 juli 2023 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik allang 40+ mijn al mijn oma hobby's
Hahaha welke hobby's heb je dan zoal? Dit is wel heel grappig. Ik vertelde die vriend van mij dat ik nieuwe hobby's moest zoeken na mijn verhuizing. Hij zei dus fok!quote:Op maandag 17 juli 2023 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik allang 40+ mijn al mijn oma hobby's
Zolang je dat maar niet als enige hobby neemtquote:Op maandag 17 juli 2023 14:46 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Hahaha welke hobby's heb je dan zoal? Dit is wel heel grappig. Ik vertelde die vriend van mij dat ik nieuwe hobby's moest zoeken na mijn verhuizing. Hij zei dus fok!
Uhm ik doe Sims spelen, kleding naaien, zo nu en dan haken, schilderen, tekenen.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:46 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Hahaha welke hobby's heb je dan zoal? Dit is wel heel grappig. Ik vertelde die vriend van mij dat ik nieuwe hobby's moest zoeken na mijn verhuizing. Hij zei dus fok!
quote:Op maandag 17 juli 2023 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk te raden qua leeftijd als je niet af en toe wat hints had gegeven
😂 ik wilde niet meteen hengelen maar dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 17 juli 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
We zijn nu natuurlijk wel benieuwd naar die vriend die FoK! aan beveelt
Weer klaar met fietsen voor vandaag?quote:Op maandag 17 juli 2023 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
😂 ik wilde niet meteen hengelen maar dat was ook het eerste waar ik aan dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |