Groot gelijkquote:
Het kan me, eerlijk gezegd, niet zoveel schelen.quote:
Nee dat is ook wel waar al weet ik dat er mensen zijn die graag van haar diensten gratis gebruik willen maken. JOH het is niet zo moeilijk. Jij kan dat wel. Ik zou ook wat narrig worden.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan me, eerlijk gezegd, niet zoveel schelen.
Maar niet op FOK! toch? Ik heb dat hier eigenlijk nog nooit gezien.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel waar al weet ik dat er mensen zijn die graag van haar diensten gratis gebruik willen maken. JOH het is niet zo moeilijk. Jij kan dat wel. Ik zou ook wat narrig worden.
Ja probeerde dat te plaatsen maar lukt niet. In ieder geval is de helft van de wereldbevolking foetsie over 2 maanden.quote:
Oh ja zeker wel.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet op FOK! toch? Ik heb dat hier eigenlijk nog nooit gezien.
Gezellig. is er een bepaalde groep die eraan gaat of het m eerste risico loopt?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja probeerde dat te plaatsen maar lukt niet. In ieder geval is de helft van de wereldbevolking foetsie over 2 maanden.
Einde wappiebericht
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja probeerde dat te plaatsen maar lukt niet. In ieder geval is de helft van de wereldbevolking foetsie over 2 maanden.
Einde wappiebericht
Iets met vaccineren geloof ikquote:Op maandag 17 juli 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig. is er een bepaalde groep die eraan gaat of het m eerste risico loopt?
Dat laat ik aan @ieniminimuisquote:
We zijn nog bezig met een selectie maken?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig. is er een bepaalde groep die eraan gaat of het m eerste risico loopt?
Ik denk dat die naam het met Hyd begint ;Pquote:Op maandag 17 juli 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
We zijn nu natuurlijk wel benieuwd naar die vriend die FoK! aan beveelt
Nienbawa?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam het met Hyd begint ;P
Het komt ook het beste tot zijn recht na een goed diner, bij de koffie. Geen bonbon erbij, want chocola bederft de subtiele smaak van de rozijntjes.quote:
Die vriend die haar naar Fok! Heeft verwezenquote:
Ja tuurlijk dat geloof jequote:Op maandag 17 juli 2023 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vriend die haar naaf Fok! Heeft verwezen
Oh ok ik zal er op lettenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het komt ook het beste tot zijn recht na een goed diner, bij de koffie. Geen bonbon erbij, want chocola bederft de subtiele smaak van de rozijntjes.
Ik geloof op Fok! Alleen mijzelfquote:
Volgens Gekke Greetje uit Zweden zou de wereld vorige maand al vergaan zijn.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Einde wappiebericht
Zag een berichtje langskomenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam het met Hyd begint ;P
Hahahaha............quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |