Poire willliam had er moeten staanquote:Op maandag 17 juli 2023 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker pullup, al heb ik geen flauw idee wat een porie William is.
Is dat een soort van eau de vie?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Poire willliam had er moeten staan
En een aanrader als digestief
Het mag de hele dag welquote:Op maandag 17 juli 2023 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Poire willliam had er moeten staan
En een aanrader als digestief
Yesquote:
Lekker hoor, overdag lekker op de fiets en 's avonds genieten van het goede leven. Hoeveel kilometer rijd je per dag?quote:
Ik heb dat spul weleens gedronken, maar toen was het gemaakt door een Frans boertje, pittig goedjequote:Op maandag 17 juli 2023 20:39 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ah gevonden. Rustig aan
Je bent zelf een pittig goedje.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat spul weleens gedronken, maar toen was het gemaakt door een Frans boertje, pittig goedje
Goed idee!quote:Op maandag 17 juli 2023 20:26 schreef pullup het volgende:
Ik heb een goede sorbet met espresso en een porie William laten aanrukken. Ik ben toch ook op vakantie
quote:Op maandag 17 juli 2023 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent zelf een pittig goedje.
Ga je mond spoelen!quote:Op maandag 17 juli 2023 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets met peren likeur. Typen is altijd wat lastiger op de mobiel
Rond de honderd, meestal ben ik om een uur of drie dan klaarquote:Op maandag 17 juli 2023 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, overdag lekker op de fiets en 's avonds genieten van het goede leven. Hoeveel kilometer rijd je per dag?
quote:Op maandag 17 juli 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
We zijn nu natuurlijk wel benieuwd naar die vriend die FoK! aan beveelt
Ik dusquote:Op maandag 17 juli 2023 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
😂 ik wilde niet meteen hengelen maar dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Sterk spul ja. Na twee ga je minder nauwkeurig typenquote:Op maandag 17 juli 2023 20:39 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ah gevonden. Rustig aan
Dankquote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
[..]
Ik dus![]()
Maar kom zelf nooit op het oude mensen gedeelte van Fok!
Lekker gozerquote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Sterk spul ja. Na twee ga je minder nauwkeurig typen
Hou je ook van marcs?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Sterk spul ja. Na twee ga je minder nauwkeurig typen
Zeker 😊 zorg er altijd voor dat ik dat soort drankjes redelijk scoor uit de buurt van waar ik ben.quote:
Dat is lekker, dan heb je inderdaad nog tijd om van de omgeving te genieten.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Rond de honderd, meestal ben ik om een uur of drie dan klaar
Afgelopen week hebben we een mooi flesje Marc de Gigondas gekregen. Daar hebben we al een klein gaatje in geslagen. Vrij zwaar, maar heerlijk van smaak. 55% alco.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker 😊 zorg er altijd voor dat ik dat soort drankjes redelijk scoor uit de buurt van waar ik ben.
WTF !!!quote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef pullup het volgende:
Zie nu dat onheils bericht van inieminie meer maken langskomen op Twitter![]()
59 % kans dat we de klos zijn de komende maanden
Welk onheilsbericht?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef pullup het volgende:
Zie nu dat onheils bericht van inieminie meer maken langskomen op Twitter![]()
59 % kans dat we de klos zijn de komende maanden
Ik trek dat niet meerquote:Op maandag 17 juli 2023 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afgelopen week hebben we een mooi flesje Marc de Gigondas gekregen. Daar hebben we al een klein gaatje in geslagen. Vrij zwaar, maar heerlijk van smaak. 55% alco.
Ze naait niet voor andere mensenquote:
Groot gelijkquote:
Het kan me, eerlijk gezegd, niet zoveel schelen.quote:
Nee dat is ook wel waar al weet ik dat er mensen zijn die graag van haar diensten gratis gebruik willen maken. JOH het is niet zo moeilijk. Jij kan dat wel. Ik zou ook wat narrig worden.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan me, eerlijk gezegd, niet zoveel schelen.
Maar niet op FOK! toch? Ik heb dat hier eigenlijk nog nooit gezien.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel waar al weet ik dat er mensen zijn die graag van haar diensten gratis gebruik willen maken. JOH het is niet zo moeilijk. Jij kan dat wel. Ik zou ook wat narrig worden.
Ja probeerde dat te plaatsen maar lukt niet. In ieder geval is de helft van de wereldbevolking foetsie over 2 maanden.quote:
Oh ja zeker wel.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet op FOK! toch? Ik heb dat hier eigenlijk nog nooit gezien.
Gezellig. is er een bepaalde groep die eraan gaat of het m eerste risico loopt?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja probeerde dat te plaatsen maar lukt niet. In ieder geval is de helft van de wereldbevolking foetsie over 2 maanden.
Einde wappiebericht
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja probeerde dat te plaatsen maar lukt niet. In ieder geval is de helft van de wereldbevolking foetsie over 2 maanden.
Einde wappiebericht
Iets met vaccineren geloof ikquote:Op maandag 17 juli 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig. is er een bepaalde groep die eraan gaat of het m eerste risico loopt?
Dat laat ik aan @ieniminimuisquote:
We zijn nog bezig met een selectie maken?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig. is er een bepaalde groep die eraan gaat of het m eerste risico loopt?
Ik denk dat die naam het met Hyd begint ;Pquote:Op maandag 17 juli 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
We zijn nu natuurlijk wel benieuwd naar die vriend die FoK! aan beveelt
Nienbawa?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam het met Hyd begint ;P
Het komt ook het beste tot zijn recht na een goed diner, bij de koffie. Geen bonbon erbij, want chocola bederft de subtiele smaak van de rozijntjes.quote:
Die vriend die haar naar Fok! Heeft verwezenquote:
Ja tuurlijk dat geloof jequote:Op maandag 17 juli 2023 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vriend die haar naaf Fok! Heeft verwezen
Oh ok ik zal er op lettenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het komt ook het beste tot zijn recht na een goed diner, bij de koffie. Geen bonbon erbij, want chocola bederft de subtiele smaak van de rozijntjes.
Ik geloof op Fok! Alleen mijzelfquote:
Volgens Gekke Greetje uit Zweden zou de wereld vorige maand al vergaan zijn.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Einde wappiebericht
Zag een berichtje langskomenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam het met Hyd begint ;P
Hahahaha............quote:
Die was niet 40 toch maar wel welkomquote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
[..]
Ik dus![]()
Maar kom zelf nooit op het oude mensen gedeelte van Fok!
Ja nou ja wat kinderachtigquote:
Go Prisha Goquote:Op maandag 17 juli 2023 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
* SBE en zijn killerparkiet wensen Prisha morgen en de komende dagen veel succes met de vierdaagse. Go girl.
Met haar kleine beentjes.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:00 schreef Soury het volgende:
Prisha in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2023 #5
Dat valt wel mee en ze doet het maarquote:
Ik hoop ook echt dat ze het haalt maar haar kennende zal dat ook wel gebeuren.quote:
Slecht weer dus daar.. Heb je nog droge voeten ?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
hi, zeer schwere schaden van onweer bevor
en ur de brandweer in groteinsatz
Brandweren
De mensen in DTS redden je wel ga niet lopen kutten overalquote:Op maandag 17 juli 2023 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
hi, zeer schwere schaden van onweer bevor
en ur de brandweer in groteinsatz
Brandweren
ik was niet buitenquote:Op maandag 17 juli 2023 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Slecht weer dus daar.. Heb je nog droge voeten ?
Ik hoop dat de schade meevaltquote:Op maandag 17 juli 2023 22:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was niet buiten
https://www.5min.at/20230(...)bezirk-voelkermarkt/
De natuur wordt wreder en wreder ....quote:Op maandag 17 juli 2023 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
huisen zonder dak en in kühnsdorf de
kerk zonder dak
Heeft god het wat tochtig . Weet hij wat het isquote:Op maandag 17 juli 2023 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
kerk zonder dak
Vis ligt in de krant van gisterquote:Op maandag 17 juli 2023 22:20 schreef mario390 het volgende:
je overvloessige kommentaren zijn vor de vis
Geen last van de hitte daar?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
kerk zonder dak
quote:
En dat is nooit na een hete dag neequote:Op maandag 17 juli 2023 22:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent ook selten dom
het was onweer
Ik ben het eens met Marioquote:Op maandag 17 juli 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is nooit na een hete dag nee
Zal ik het dam maar eens zijn met jou?quote:
nee ik dacht je lacht dat het kerkdakquote:Op maandag 17 juli 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is nooit na een hete dag nee
Ik lachte nergens omquote:Op maandag 17 juli 2023 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik dacht je lacht dat het kerkdak
weg is
wel was over 30 grad
Storm in een glas water.quote:
Nog niet hersteld... maar goed dat ik me niet heb ingeschrreven voor de 4-daagsequote:Op maandag 17 juli 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Storm in een glas water.
Hoe gaat het met je voetje?
Maar wel verbetering?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet hersteld... maar goed dat ik me niet heb ingeschrreven voor de 4-daagse
Ja het verbetert wel, maar mn onderbeen is helemaal aan het vervellen en het ziet er rondom de wond nog niet heel smakelijk uit ... daarnaast jeukt het ... in het verband, maar ook zonder verband ...quote:Op maandag 17 juli 2023 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel verbetering?
Ik hoop dat je snel hersteld bent.
Wordt de wond wel af en toe gecontroleerd?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het verbetert wel, maar mn onderbeen is helemaal aan het vervellen en het ziet er rondom de wond nog niet heel smakelijk uit ... daarnaast jeukt het ... in het verband, maar ook zonder verband ...
Ik haak aan en lees dit als eerste...quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Einde wappiebericht
Er komen verkiezingenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 02:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik haak aan en lees dit als eerste...![]()
Wat zeg jij nou? Wat gaat er gebeuren?
Gewoon afwachtenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:08 schreef HappyCharly het volgende:
@:ieniminimuis, wil jij nog n keer t linkje sturen naar t bericht? Iets met de wereldbevolking en de komende 2 maanden..
Hello HappyCharlyquote:
Ging volgens mij over een film staat als het dan goed is wel in dit topic, zag het gisteren voorbij komenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:08 schreef HappyCharly het volgende:
@:ieniminimuis, wil jij nog n keer t linkje sturen naar t bericht? Iets met de wereldbevolking en de komende 2 maanden..
Oh film is niet erg.. dacht echt nieuwsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging volgens mij over een film staat als het dan goed is wel in dit topic, zag het gisteren voorbij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |