Ja zo is datquote:Op maandag 17 juli 2023 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn niet nieuwsgierig maar willen gewoon alles graag weten
Watquote:Op maandag 17 juli 2023 15:02 schreef nienbawa het volgende:
Ik kan hier toch niet zomaar alles neerzetten? Zal hem eens vragen. Weet wel al wie iniminimuis is
Nee dat mag niet is mij een tijdje terug al opgevallen...quote:Op maandag 17 juli 2023 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
Mogen we hier nou ook al niet meer alles neerzetten?
Nou dat komt omdat... ik geen naaister meer heb nu ik verhuist ben. Dus ik dacht eens kijken waar ieniminimuis vandaan komt. Toen insta, linkedin. En je bent dus niet zo een naaister als ik hooptequote:
quote:
Ietsje onder Straatsburg geeindigdquote:
Klopt. Ik heb 1 regel: ik naai niet voor andere mensen.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:08 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Nou dat komt omdat... ik geen naaister meer heb nu ik verhuist ben. Dus ik dacht eens kijken waar ieniminimuis vandaan komt. Toen insta, linkedin. En je bent dus niet zo een naaister als ik hoopte![]()
En je leeftijd is toch wel in te schatten? Zal er niet op ingaan hoe want hou zelf ook wel van een beetje privacy
En hoe krijg je die censuur werkend? T is mij nog niet geluktquote:Op maandag 17 juli 2023 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat mag niet is mij een tijdje terug al opgevallen...
Ga je de stad nog in of fiets je er met een grote boog omheen... om de Rijn verder stroomafwaarts te volgen richting huis?quote:
Ik ben toevallig vorig jaar nog in Straatsburg zelf gewees dus ik blijf hier op het platteland lekker wijntjes proeven.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je de stad nog in of fiets je er met een grote boog omheen... om de Rijn verder stroomafwaarts te volgen richting huis?
Huub Stapel had daar vorig jaar een leuke serie over ..
Mooi land hoorquote:
Een soort super coronaquote:Op maandag 17 juli 2023 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
In de komende 2 maanden wordt de wereldbevolking weer eens gehalveerd#zinin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |