Wrijven in een vlek gevoel kreeg ik toen ik mijn bericht las maar goed wederom een bevestiging terwijl ik zo graag een keer het tegendeel bewezen zou krijgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:08 schreef Harrie het volgende:
Typisch een Limburgse actie daarom kom ik er niet graag
je zit in de verkeerde scquote:
Niet per ongeluk een ban krijgen ineens hèquote:
Ik hou de waarheid over sommige voor mequote:Op zondag 16 juli 2023 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een ban krijgen ineens hè
Lekker vlotquote:Op zondag 16 juli 2023 22:00 schreef Zucht. het volgende:
Heb em
[..]
Ik hou de waarheid over sommige voor me![]()
Heb nog 0 notes dus komt goed![]()
Wel even bukken dan, anders krijg je hem op je hoofdquote:Op zondag 16 juli 2023 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En gaat 'ie nu naar het Noorden?Slinger m maar een mooi eind omhoog.
misschien is @Zucht. lief en dropt hij straks nog fotos?quote:
Post ik morgen ja, ligt nu in de autoquote:Op zondag 16 juli 2023 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Zal hij morgen in het licht wel weer doen.
Ik hou het gewoon in de gaten
Geen idee, gemeente Stein hierquote:
Neequote:Op zondag 16 juli 2023 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En gaat 'ie nu naar het Noorden?Slinger m maar een mooi eind omhoog.
Stein is altijd een beetje eng als je er vanaf de snelweg langs rijdt, veel vlammen enzoquote:Op zondag 16 juli 2023 23:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Post ik morgen ja, ligt nu in de auto
[..]
Geen idee, gemeente Stein hier
[..]
Nee
DSM/Sabic vlammen genoeg af om in het donker een krant te lezen jaquote:Op zondag 16 juli 2023 23:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stein is altijd een beetje eng als je er vanaf de gemeente langs rijdt, veel vlammen enzo
Chemelot inderdaad. Vooral 's avonds in het donker is dat een imposant gezicht.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stein is altijd een beetje eng als je er vanaf de snelweg langs rijdt, veel vlammen enzo
Ik check morgen regelmatig.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee
Gooi m even de Maas over naar Belgiëquote:Op zondag 16 juli 2023 23:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |