Dat heeft Brrrrrr ofzo gedaan in een topic van DTS daarom staat die foto ook in de begin postquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus na 18.00 ga jij op strooptocht
Heb je hem al gepinpoint?
als je m met google pinpoint is ie niet in BE maar bij Henkquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat heeft Brrrrrr ofzo gedaan in een topic van DTS daarom staat die foto ook in de begin post
Nu ben ik in de war.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je m met google pinpoint is ie niet in BE maar bij Henk
Ik ben er net langs gereden en hij ligt er nog iigquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.
vlak bij campeerboerderij de-Heikant
Zonder tegenbericht ga ik hem vanavond gewoon ophalen dan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er net langs gereden en hij ligt er nog iigOf ja, ik zag het slot nog om de paal zitten, de daadwerkelijke stok heb ik niet gezien
Heb je 'm al?quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:42 schreef Harrie het volgende:
ETA huidige locatie is 20:05 uur NL tijd
Weet ik niet, ga er vanuit dat je iig bus 9 hebt gepaktquote:
Hahahaha ik heb geen idee waar ik nu benquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet ik niet, ga er vanuit dat je iig bus 9 hebt gepakt
Mijn oud tante is het vanmiddag ook gelukt om bij mijn neefje op bezoek te gaan, dus ik geloof in je
quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb geen idee waar ik nu ben
[..]
[..]
Foto!quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
quote:
Je hebt 'm al bijna vastquote:
Je bent een light aan het doenquote:
Daar zal hij nu wel aangekomen zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent een light aan het doen
Dat is niet het juiste bord
Ik heb geen idee waar ik wel moet zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zal hij nu wel aangekomen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |