wellicht het topic direct in de Index zetten, onder het topic van Danny.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
wellicht het topic direct in de Index zetten, onder het topic van Danny.Dat heb ik overwogen, maar het leek mij verstandiger om dat nu nog niet te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat mensen eerst maar lezen wat er is gebeurd voordat ze bij deze actie komen.
Ik vind dat persoonlijk een betere volgorde.
Dit topic kan later wel als aankondiging gezet worden.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Gedaan!quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:51 schreef Oriente het volgende:
Kan het topic bij de aankondigingen gezet worden?
Donatie gedaan.
Mooi hè, ik houd zo van FOK!quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:47 schreef KapiteinIglo het volgende:
Blijft een mooi forum met hoe dit soort dingen gaan.
1/3 van het geld is al binnen in ongeveer een uur.
Dat is prachtig van FOK!, ik zag dat je de actie ook al deelde op FB, ook heel mooi.quote:
quote:
quote:
En dat in een uurtje tijdquote:
Meesten zijn nog onderweg of aan het werk.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:18 schreef Hallojo het volgende:
Zo, over een uurtje is die 8000 wel binnen.
Tuurlijk. Wij zijn Fok! Wij doen dat. En we leveren er als het nodig is ook handschoenen, sjaals, mutsen en kerstpakketten bij, want zo zijn wij. Want met zijn allen zijn we sterk, waar we in ons eentje misschien maar klein lijken. Fok! is het ultieme voorbeeld van alle kleine beetjes helpen en samen voor iemand klaar staan.quote:
Mooie, ware woordenquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wij zijn Fok! Wij doen dat. En we leveren er als het nodig is ook handschoenen, sjaals, mutsen en kerstpakketten bij, want zo zijn wij. Want met zijn allen zijn we sterk, waar we in ons eentje misschien maar klein lijken. Fok! is het ultieme voorbeeld van alle kleine beetjes helpen en samen voor iemand klaar staan.
Jij zegt zo vaak dingen waar ik achter sta. Hoe mooi gezegd dat het misschien voor donker geregeld is.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Krap een uur en al ruim drieduizend euro binnen, het financiële deel van de uitvaart komt wel goed. Nou had een dergelijke actie natuurlijk helemaal nooit nodig moeten zijn, maar toch 'goed' om te zien dat het zo rap gaat dat het straks misschien wel nog voor het donker al zo'n beetje geregeld is...
FOK! is mooi.
Ik vind het niet lastig om te zeggen, maar soms wel om de bijbehorende emoties over te brengen/duidelijk te maken. Maar mijn gezin snapt het inmiddels wel, dus dat is fijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:56 schreef Troel het volgende:
Soms vind ik het lastig om te zeggen dat ik iemand van Fok! ken. Mensen hebben vaak een heel raar idee erbij. Maar eigenlijk zijn hier vooral supertoffe mensen en is het een grote familie. Mooi om te zien dat dat ook in dit geval zo is.
Is ook zo, ook al ben je soms wat afwezig, andere dingen te doen, je keert toch weer terug.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:56 schreef Troel het volgende:
Soms vind ik het lastig om te zeggen dat ik iemand van Fok! ken. Mensen hebben vaak een heel raar idee erbij. Maar eigenlijk zijn hier vooral supertoffe mensen en is het een grote familie. Mooi om te zien dat dat ook in dit geval zo is.
Check.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wij zijn Fok! Wij doen dat. En we leveren er als het nodig is ook handschoenen, sjaals, mutsen en kerstpakketten bij, want zo zijn wij. Want met zijn allen zijn we sterk, waar we in ons eentje misschien maar klein lijken. Fok! is het ultieme voorbeeld van alle kleine beetjes helpen en samen voor iemand klaar staan.
Hear, hear!quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:55 schreef Ynske het volgende:
Heel veel dank voor jullie die allemaal de moeite nemen om te doneren![]()
Echt, dit is FOK!, een ontzettend mooie groep user die als het nodig is er gewoon voor elkaar staan!!!
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:51 schreef Oriente het volgende:
Kan het topic bij de aankondigingen gezet worden?
Donatie gedaan.
Zo mooi he!quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:54 schreef Lenny77 het volgende:
Nog een dikke 1300 euro![]()
Hopelijk voor het donker in orde
Dat is maar 3 keer ¤450quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:54 schreef Lenny77 het volgende:
Gehaald.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:54 schreef Lenny77 het volgende:
Of 1 keer 1300......quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is maar 3 keer ¤450![]()
Echt fantasties.
Was jij dat pikkebaas?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Boem, 1.300 erbij. Doel bereikt.
Als ik een dergelijk bedrag zou doneren zou ik dat nooit publiekelijk bekend maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |