abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2023 @ 16:43:51 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209880096
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 16:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Als je dat als partijleider zit te Twitteren? Ja zeker.

Of vind je het normaal dat parlementariėrs elkaar openlijk uitmaken voor heks?
In ieder normaal bedrijf zou dat op stevige maatregelen komen te staan als je je publiekelijk zo uitlaat over een collega.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209880171
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 16:40 schreef Toefjes het volgende:
Terecht of niet terecht maar er trekken zich wel heel veel mensen terug en het lijkt er ook op dat erg capabele mensen bedanken omdat ze niet zitten te wachten op (doods)bedreigingen voor zichzelf en/of gezin.

Dan hebben we toch best een probleem lijkt me.
Een beetje manspersoon zou daar boven moeten kunnen staan.
  donderdag 13 juli 2023 @ 16:51:42 #103
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_209880205
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 16:48 schreef Culkin het volgende:

[..]
Je werkt uren waar je bij een vooraanstaand bedrijf het viervoudige binnenharkt met als keerzijde dat je niet meer je hond kunt uitlaten of snel naar de supermarkt zonder beveiliging. Geen manspersoon maar een totale gladiool geeft zo zijn/haar leven op. De Dion Grausjes van deze wereld zullen er geen last van hebben.
Dit, dus.
pi_209880261
quote:

[..]
Nou, het is niet echt een bedreiginkje links of rechts maar het gaat 4 jaar door, 365 dagen per jaar en 24 uur per dag. En of je er als persoon boven kunt staan is 1 ding, maar partner en/of kinderen moeten er ook tegen kunnen.

Denk dat vooral op het laatste veel mensen afhaken. Zou er zelf ook niet aan moeten denken

Tenminste. Niet dat ik een partner of kinderen heb maar je snapt wel wat ik bedoel
pi_209880348
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 16:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hartaandoeningen zijn shit. Soms is de oorzaak genetisch en soms door levensstijl. In behandeling van de aandoening is geen verschil toch is het goed om te kijken wat je in sommige gevallen wel kunt doen tegen aandoeningen.

Zo is het ook met de bedreigingen. Je mag best een onderscheid maken. Zonder dat er een maar is.
Wat ik al zei. Er is nogal een glijdende schaal. Zo zijn er ook mensen die juist vinden dat Kaag het over zichzelf af riep vanwege haar gedrag en bepaalde uitspraken. Wie bepaald dan het onderscheid? In mijn ogen zijn het allemaal politici die op hun eigen manier in proberen te spelen op hun achterban. Op welke manier ze dat ook wel niet doen; elke bedreiging is er een te veel, en elke vorm van bedreiging is gewoon not done. Als je onderscheid maakt zeg je eigenlijk dat het een minder erg is omdat die het aan zichzelf te danken hebben. Terwijl de andere partij onschuldig is en er niks aan kan doen. Het is dan maar net aan wie je het vraagt; welke politicus in elk hokje valt. Makkelijker om het dan te houden bij ''elke bedreiging is kut''. Punt.
pi_209880371
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 16:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Begrijpend lezen is niet jouw ding he

Jij keert het om, jij denkt dat als je spindocter bent je automatisch ook persvoorlichter bent.

De persvoorlichter is een spindoctor. Maar een spindoctor hoeft niet persvoorlichter te zijn.

Een appel is fruit, maar fruit is niet automatisch een appel.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 16:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Blijven wrijven in die vlek :D
pi_209880461
quote:

[..]
Ook als de bedreiging komt van personen die weten waar je woont?
  donderdag 13 juli 2023 @ 17:16:43 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209880477
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 17:15 schreef torentje het volgende:

[..]
Ook als de bedreiging komt van personen die weten waar je woont?
En die compleet gestoord zijn zodat je er niet meer vanuit kunt gaan dat het maar bluf is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 13 juli 2023 @ 17:49:37 #109
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209880746
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 16:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hartaandoeningen zijn shit. Soms is de oorzaak genetisch en soms door levensstijl. In behandeling van de aandoening is geen verschil toch is het goed om te kijken wat je in sommige gevallen wel kunt doen tegen aandoeningen.

Zo is het ook met de bedreigingen. Je mag best een onderscheid maken. Zonder dat er een maar is.
Nee hoor, zijn bedreigingen fout. Daar hoeven we geen onderscheid in proberen te maken.
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 17:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Wat ik al zei. Er is nogal een glijdende schaal. Zo zijn er ook mensen die juist vinden dat Kaag het over zichzelf af riep vanwege haar gedrag en bepaalde uitspraken. Wie bepaald dan het onderscheid? In mijn ogen zijn het allemaal politici die op hun eigen manier in proberen te spelen op hun achterban. Op welke manier ze dat ook wel niet doen; elke bedreiging is er een te veel, en elke vorm van bedreiging is gewoon not done. Als je onderscheid maakt zeg je eigenlijk dat het een minder erg is omdat die het aan zichzelf te danken hebben. Terwijl de andere partij onschuldig is en er niks aan kan doen. Het is dan maar net aan wie je het vraagt; welke politicus in elk hokje valt. Makkelijker om het dan te houden bij ''elke bedreiging is kut''. Punt.
De eigen politieke voorkeur natuurlijk, daar komt het op neer. Bedreigingen zijn verschrikkelijk zodra het iemand van de eigen politieke affiliatie overkomt, maar eigenlijk wel te begrijpen als het jegens een politieke tegenstander is.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
In ieder normaal bedrijf zou dat op stevige maatregelen komen te staan als je je publiekelijk zo uitlaat over een collega.
Dit lijkt helaas normaal te zijn geworden. Er wordt ook over collega's gezegd dat ze 'een gevaar voor de democratie' zijn. Weer een ander beticht iemand van 'spionnenwerk' doen of voor het 'WEF' werken. En een volgende zou 'bruine laarzen thuis hebben staan'. Kamerleden hebben elkaar inmiddels al meermaals uitgemaakt voor 'racist'. Ook zijn er al claims gedaan dat 'facisme', 'racisme' en 'seksisme' in de Tweede Kamer aanwezig zouden zijn. Om maar wat voorbeelden te geven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209880974
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 14:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Je helpt niet door hem Gekke Geert te blijven noemen natuurlijk. Je blijft roepen dat mensen elkaar normaal moeten behandelen; ook binnen de politiek, en vervolgens ben je zelf Wilders en zijn stemmers belachelijk aan het maken; post na post. Beetje vermoeiende act.
Ik zal stoppen met gekke Geert gekke Geert roepen, als hij mevrouw Kaag stopt met 'heks' roepen.
Je zou toch denken dat politici het goede voorbeeld zouden volgen. Beetje vermoeiende act.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2023 18:20:05 ]
pi_209880983
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2023 16:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]
[..]
Hoe vind je zelf dat het begrijpend lezen gaat?
Niet goed. Dat toon je bij vrijwel iedere post weer aan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209881039
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2023 17:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, zijn bedreigingen fout. Daar hoeven we geen onderscheid in proberen te maken.
[..]
De eigen politieke voorkeur natuurlijk, daar komt het op neer. Bedreigingen zijn verschrikkelijk zodra het iemand van de eigen politieke affiliatie overkomt, maar eigenlijk wel te begrijpen als het jegens een politieke tegenstander is.
[..]
Dit lijkt helaas normaal te zijn geworden. Er wordt ook over collega's gezegd dat ze 'een gevaar voor de democratie' zijn. Weer een ander beticht iemand van 'spionnenwerk' doen of voor het 'WEF' werken. En een volgende zou 'bruine laarzen thuis hebben staan'. Kamerleden hebben elkaar inmiddels al meermaals uitgemaakt voor 'racist'. Ook zijn er al claims gedaan dat 'facisme', 'racisme' en 'seksisme' in de Tweede Kamer aanwezig zouden zijn. Om maar wat voorbeelden te geven.
Het is ook feitelijk racistisch, het braaksel wat gekke Geert uitspuwt. De rechter heeft daar al een oordeel over uitgesproken
pi_209881093
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 18:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Niet goed. Dat toon je bij vrijwel iedere post weer aan.
Het zou fijn zijn als jullie dit verder via DM uitpraten. Niet hier.

Alvast bedankt :)
  donderdag 13 juli 2023 @ 18:31:23 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209881101
Het is wel bijzonder om te zien dat de haat jegens Kaag als 'seksisme' wordt gezien. Ik dacht eerst dat deze bizarre theorie beperkt bleef tot wat progressieven hier op FOK!, maar schijnbaar wordt dit ook door oprechte politici de wereld ingeslingerd. Mogen nog blij zijn dat ze blank is, anders had 'racisme' ook vast een rol gespeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209881168
DAAHAAAG :W :W
Hopelijk gaat ze ook ergens ver weg werken, Irak ofzo zoals die Hennis
pi_209881239
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 18:39 schreef BeriBeri het volgende:
DAAHAAAG :W :W
Hopelijk gaat ze ook ergens ver weg werken, Irak ofzo zoals die Hennis
kranige meid wel _O_
pi_209881550
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 18:18 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ik zal stoppen met gekke Geert gekke Geert roepen, als hij mevrouw Kaag stopt met 'heks' roepen.
Je zou toch denken dat politici het goede voorbeeld zouden volgen. Beetje vermoeiende act.
:')
  donderdag 13 juli 2023 @ 19:07:21 #118
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209881583
Er wordt wel echt een hele eigen realiteit gecreėerd hier zeg, mijn hemel. Zorgwekkend om te zien, en de claims die dit soort mensen gewoon maken zonder enige onderbouwing. Echt bizar hoe diep die identiteitspolitiek is doorgedrongen in de media.

pi_209881605
quote:
13s.gif Op donderdag 13 juli 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Er wordt wel echt een hele eigen realiteit gecreėerd hier zeg, mijn hemel. Zorgwekkend om te zien, en de claims die dit soort mensen gewoon maken zonder enige onderbouwing. Echt bizar hoe diep die identiteitspolitiek is doorgedrongen in de media.

Moet je nagaan hoe vaak Wilders al weggepest zou moeten zijn.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_209882061
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 16:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Als je dat als partijleider zit te Twitteren? Ja zeker.

Of vind je het normaal dat parlementariėrs elkaar openlijk uitmaken voor heks?
Wat ik normaal vind is niet relevant. Jij maakt de claim dat een tweet van Wilders 'haat aanwakkert'. Leg eens uit hoe dat gebeurt en wat die haat dan precies is.
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:25:16 #121
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209882561
De vraag die bij mij opkwam na dit nieuws is: wat heeft Kaag nu eigenlijk bewerkstelligd voor Nederland in die afgelopen zes jaar? Op de site van D66 staat een lijstje, maar dat is een partij algemeenheden, niet te geloven.

https://d66.nl/resultaten-sigrid-kaag/

Als je simpelweg kijkt: wat is nu exact haar meerwaarde geweest, vooral in haar laatste rol als Minister van Financiėn? Wat heeft zij hierin gebracht dat een ander niet zou kunnen brengen, die zelf meer feeling heeft met Nederland? Ik stel de vraag omdat ik in alle berichtgeving omtrent dit vertrek al die wauwelverhalen over haar langdurige loopbaan in het buitenland lees en ze zich daarom "vergist" had hoe het er in Nederland aan toe gaat.

Ze wist zelf vooraf ook al dat ze van de 35 jaar die ze nu werkt, 29 jaar in het buitenland heeft gewoond. Maar blijkbaar was dat geen belemmering om toch aan die job te beginnen, wat ook prima is. Maar wat is dan haar meerwaarde geweest, welke unieke kwaliteiten heeft zij tentoongespreid in deze functies?
pi_209882613
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2023 19:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Moet je nagaan hoe vaak Wilders al weggepest zou moeten zijn.
Gekke Geert heeft geen kinderen
pi_209882642
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 19:47 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat ik normaal vind is niet relevant. Jij maakt de claim dat een tweet van Wilders 'haat aanwakkert'. Leg eens uit hoe dat gebeurt en wat die haat dan precies is.
Gekke Geert heeft haar een 'heks' genoemd. Radicaal-rechtse elementen hebben haar huis vervolgens bezocht met een brandende fakkel. Dat is een rechtstreekse link
pi_209882656
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:28 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Gekke geert leeft al 20 jaar in een safehouse en kan niet zonder 4 man bewaking de deur uit.
pi_209882658
quote:
13s.gif Op donderdag 13 juli 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

Volgen mij begrijp je niet goed wat identiteitspolitiek is :')
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:31:22 #126
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209882659
quote:

[..]
Wat is daar de relevantie van?
pi_209882669
quote:

[..]
Hij heeft katten die zich identificeren als zijn kinderen, als jij dit minacht ben je een bigot.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:32:16 #128
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_209882674
Gelukkig maar. Bedreigen is nooit goed maar ik snap die mensen wel.
pi_209882686
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:31 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat is daar de relevantie van?
Mevrouw Kaag heeft de afweging gemaakt mede vanwege haar kinderen.
Gekke Geert heeft niemand waar hij om geeft, een beetje een psychopaat volgens mij
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:34:01 #130
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209882696
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:33 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Gekke Geert heeft niemand waar hij om geeft, een beetje een psychopaat volgens mij
Hij is getrouwd.
pi_209882700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:32 schreef Jahr00n het volgende:
Die radicaal-rechtse bedreigers snap je wel, bedoel je :')
pi_209882701
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:33 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dus dat maakt de bedreigingen aan het adres van Wilders minder weg?
pi_209882714
quote:
13s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hij heeft katten die zich identificeren als zijn kinderen, als jij dit minacht ben je een bigot.
Ik heb niks met katten, maar dat lijkt me sterk
pi_209882732
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Gekke Geert wakkert de bedreigingen aan door mevrouw Kaag een 'heks' te noemen. Hij zou excuses moeten aanbieden.
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:36:34 #135
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209882741
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:30 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Gekke Geert heeft haar een 'heks' genoemd. Radicaal-rechtse elementen hebben haar huis vervolgens bezocht met een brandende fakkel. Dat is een rechtstreekse link
Link je de uitlatingen van collega-politici destijds aan het adres van Fortuyn okk direct aan de moord op hem?
pi_209882753
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:36 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Gekke Geert wakkert de bedreigingen aan door mevrouw Kaag een 'heks' te noemen. Hij zou excuses moeten aanbieden.
Wilders werd al bedreigd voordat Kaag actief was in de Nederlandse politiek.
pi_209882761
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:36 schreef Repentless het volgende:

[..]
Link je de uitlatingen van collega-politici destijds aan het adres van Fortuyn okk direct aan de moord op hem?
Natuurlijk niet
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:38:40 #138
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209882765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:38 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Natuurlijk niet
Waarom niet?
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:39:28 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209882782
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Juist omdat hijzelf al jaren bedreigd wordt is het bizar dat hij een collega met dat soort termen aanduidt, hij weet als geen ander dat je maar een paar randdebielen nodig hebt om iemand het leven onmogelijk te maken en door haar "heks" te noemen in plaats van de discussie op de inhoud te voeren weet hij ook dat de kans aanwezig is dat er een randdebiel opstaat die haar gaat bedreigen.

Dat Wilders bedreigd wordt is helemaal niet minder erg, maar dat hij door dit soort uitdrukkingen een ander ook vatbaar maakt voor bedreigingen is wel heel kwalijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209882801
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:37 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wilders werd al bedreigd voordat Kaag actief was in de Nederlandse politiek.
Ik bedoel de bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag. Die bedreigingen begonnen toen gekke Geert mevrouw Kaag een 'heks' noemde.
Daarvan zou hij afstand moeten nemen en excuses aanbieden.
pi_209882809
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:38 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat die link er niet is
pi_209882823
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:40 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ik bedoel de bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag. Die bedreigingen begonnen toen gekke Geert mevrouw Kaag een 'heks' noemde.
Kaag moet excuses aanbieden voor de ellende die ze heeft veroorzaakt.
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:44:05 #143
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209882858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Juist omdat hijzelf al jaren bedreigd wordt is het bizar dat hij een collega met dat soort termen aanduidt, hij weet als geen ander dat je maar een paar randdebielen nodig hebt om iemand het leven onmogelijk te maken en door haar "heks" te noemen in plaats van de discussie op de inhoud te voeren weet hij ook dat de kans aanwezig is dat er een randdebiel opstaat die haar gaat bedreigen.

Dat Wilders bedreigd wordt is helemaal niet minder erg, maar dat hij door dit soort uitdrukkingen een ander ook vatbaar maakt voor bedreigingen is wel heel kwalijk.
Dit ben ik volledig met je eens. Gewoon onfatsoenlijk om zelf collega's op deze wijze te betitelen, als je weet dat er debielen zijn die hiertoe in staat zijn. Het zou hem juist sieren als hij hierboven zou staan en het debat op inhoud zou voeren. Daar kweek je veel meer sympathie mee dan dit soort praktijken.
pi_209882874
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:40 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dit is wel zo simplistisch zeg. Alsof die paar randdebielen een uitspraak van Wilders nodig hebben om zich als mongolen te gedragen?
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:45:27 #145
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209882877
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:41 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Omdat die link er niet is
Dus die verwensingen, aantijgingen en parallellen met het nazisme, WOII etc. liggen allemaal anders?
pi_209883340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:32 schreef Jahr00n het volgende:
Dat mensen onder bedreiging politiek verlaten vind ik een aanslag op de democratie.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_209883406
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:45 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dus die verwensingen, aantijgingen en parallellen met het nazisme, WOII etc. liggen allemaal anders?
Maar die relatie is er toch ook?
pi_209883438
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:45 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dit is wel zo simplistisch zeg. Alsof die paar randdebielen een uitspraak van Wilders nodig hebben om zich als mongolen te gedragen?
Vaak ligt het ook heel simpel. Ik weet zeker dat als gekke Geert mevrouw Kaag geen heks had genoemd, dit niet was gebeurd
pi_209883457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:41 schreef Nober het volgende:

[..]
Kaag moet excuses aanbieden voor de ellende die ze heeft veroorzaakt.
Eerst moet gekke Geert zijn excuses maken die vanuit zijn hoek komen
  donderdag 13 juli 2023 @ 21:20:13 #150
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209883520
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 21:15 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Maar die relatie is er toch ook?
Ah, de insteek is dus: "mijn beschuldigingen/aantijgingen zijn terecht en daarom kan ik die gewoon uiten zonder verantwoordelijkheid voor de gevolgen, die van de ander zijn niet terecht dus draagt die wel de verantwoordelijkheid voor de gevolgen. En dat is zo, omdat ik vind dat dat zo is."

Duidelijk. Dan is een verdere discussie ook vrij zinloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')