Uitstel van betaling https://www.parool.nl/ams(...)-the-drain~ba08de6e/quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:25 schreef Barreltje het volgende:
wat is er allemaal met die vanMoof aan de hand dan?
In het begin superhip. Toen kocht ik er 1 met korting. Nooit een probleem mee gehad, maar kennelijk ben ik niet de gewenste doelgroep en ging het door mijn aankoop steeds slechter met het bedrijf (imagoschade).quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:25 schreef Barreltje het volgende:
wat is er allemaal met die vanMoof aan de hand dan?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
In het begin superhip. Toen kocht ik er 1 met korting. Nooit een probleem mee gehad, maar kennelijk ben ik niet de gewenste doelgroep en ging het door mijn aankoop steeds slechter met het bedrijf (imagoschade).
FB / E N D G A M Equote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Troel behoefte om er over te praten? Klinkt niet fijn
jup, met soep, Jam en pasta ook , of met ALLES wat je zelf maakt eigenlijk wel..quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:14 schreef Kreator het volgende:
Even heel wat anders hè. Hebben jullie dat ook, dat als je 5 minuten spendeert en zelf je eier- of tonijnsalade maakt dat het dan áltijd lekkerder smaakt? Ik wel.
Bij dit soort dingen denk ik altijd dat veel van die enkele/losse berichtjes op zich echt geen verschil maken, maar dat de hoeveelheid in zichzelf hopelijk iets van steun biedt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:16 schreef Barreltje het volgende:
verder weet ik niet zo goed hoe ik op het bericht van Danny moet reageren.. de situatie lijkt me verschrikkelijk..
Zo werkt het hequote:Op donderdag 13 juli 2023 11:21 schreef sigme het volgende:
Ik wou nog zeggen dat ik zoveel steun heb aan dat ik op fok post, als de boel moeilijk is. Jullie helpen.
Ik hoop dat dit ook voor Danny geldt.
Ik ken mensen die hun 16 jarige zoon tijdens een vakantie verloren. Dat is zeker 30 jaar geleden. Die vader is daar nooit meer boven op gekomen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:00 schreef Kreator het volgende:
Een vriendin van mij die ik op fok heb leren kennen is jaren geleden overleden en destijds was haar dochter ook heel blij met alle berichten e.d.
Denk dat het gewoon wel goed is, ook al is dat niet nu meteen.
(al denk ik wel dat er iets definitief kapot gaat als je een relatief jong kind verliest)
Ja, onbegrijpelijk. Ik hoop dat Danny en fam. hulp krijgen bij deze vraag. Niet te doen tochquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp niets van zelfmoord. Hoe vreselijk moet je jezelf wel niet voelen mocht je tot die stap komen. En ik lees alleen maar over een jonge vrolijke knul die midden in het leven stond. Waarom nou
Ik hoop dat hij toch iets heeft uitgelegd in de briefquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
Ja, onbegrijpelijk. Ik hoop dat Danny en fam. hulp krijgen bij deze vraag. Niet te doen toch
het lijkt me zo frustrerend.. dat er een uitleg is in een brief, die je wsl helemaal niet kan bergijpen.. dat je zo graag met de persoon had willen praten dat de wereld helemaal niet zo donker is.. en dat het dan nu te laat is..quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij toch iets heeft uitgelegd in de brief
De zwager van een vroegere vriendin had niets achter gelaten. Stond ook midden in het leven. Niet bekend met depressie of sombere inborst. Week er voor concert tickets gekocht. Ging in september een nieuwe opleiding doen. Nog even bij moeder thuis geweest omdat lunchtrommeltje vergeten. En 's middags hing hij zichzelf op. Zeg het maar. Die mensen hebben het nooit begrepen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:33 schreef Barreltje het volgende:
het lijkt me zo frustrerend.. dat er een uitleg is in een brief, die je wsl helemaal niet kan bergijpen.. dat je zo graag met de persoon had willen praten dat de wereld helemaal niet zo donker is.. en dat het dan nu te laat is..
bwuh
Prijs je gelukkig. Dan is jouw lijdensdruk prima in orde.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van zelfmoord. Hoe vreselijk moet je jezelf wel niet voelen mocht je tot die stap komen. En ik lees alleen maar over een jonge vrolijke knul die midden in het leven stond. Waarom nou
Dit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Dan is jouw lijdensdruk prima in orde.
Ik kan me best wat voorstellen bij ondraaglijk lijden en dat je het allemaal echt niet meer hoeft. De kans dat je euthanasie 'krijgt' is superklein, voor psychische shit. Zeker als je zo jong bent.
Dan heb je niet zoveel andere opties.
Ja he.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:23 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik verdrietig vind bij de 'niemand zag het aankomen, zo'n persoon die altijd vrolijk was' is dat je niet weet of er iets aan te doen was geweest als iemand in staat was geweest om het te delen. Misschien had het niet uitgemaakt, maar misschien was er ook wel een behandeling geweest die het leven lichter had kunnen maken. Het lijkt me als nabestaanden zo moeilijk dat je die kans niet hebt gekregen en voor de persoon zelf vooral zo intens eenzaam
Ja, daarom schreef ik ook hoe vreselijk moet je jezelf wel niet voelen voor je tot die stap komt. En zo te lezen voorbereid. Dus zich al langere tijd zo naar voelen dat dit de beste oplossing leek.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:23 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik verdrietig vind bij de 'niemand zag het aankomen, zo'n persoon die altijd vrolijk was' is dat je niet weet of er iets aan te doen was geweest als iemand in staat was geweest om het te delen. Misschien had het niet uitgemaakt, maar misschien was er ook wel een behandeling geweest die het leven lichter had kunnen maken. Het lijkt me als nabestaanden zo moeilijk dat je die kans niet hebt gekregen en voor de persoon zelf vooral zo intens eenzaam
Dank je voor de tip. Kom nooit in de GC.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
GC / Crowdfunding uitvaart Jayden
Getver, ook echt vervelend voor dr dit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Morgenmiddag afspraak voor Elin. Ze heeft nu ook een bult onder haar oog, die is nog wel heel. Fijn voor mij dat ik geen naaktkat heb, dan zou het zo ecpng zichtbaar zijn (al was ik er dan wel eerder achter gekomen).
Boodschappen gedaan. Nu weet ik ook weer waarom ik ze liever thuis laat bezorgen, had zoveel moeite om het in de fietstassen te doen. Op de heenweg regen, op de terugweg veel tegenwind. Ik dacht dat het een goed plan was om flink om te fietsen voor frisse lucht en beweging, maar was even vergeten dat ik gisteren bij fysiofitness weer veel oefeningen een tandje hoger had gezet en mijn spieren het er niet mee eens waren. Ben nu moed aan het verzamelen om de boodschappen uit te pakken en op te ruimen
Ik hoop ook echt dat het de schildklier medicatie is en dat er wat anders voor te geven is. Aan plotseling opkomende tumoren denk ik ook een beetje, maar zo plotseling in 4-5 dagen zoveel? Dat lijkt me raarquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Getver, ook echt vervelend voor dr dit.
Laat ze maar gewoon kijken joh. Je kunt 101 dingen bedenken en dan is het net dat ding waar je nog niet aan gedacht had...quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat het de schildklier medicatie is en dat er wat anders voor te geven is. Aan plotseling opkomende tumoren denk ik ook een beetje, maar zo plotseling in 4-5 dagen zoveel? Dat lijkt me raar
quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Afgelopen dinsdag is Nienke geboren.
Het gaat goed met haar en met Anna. Weinig bijzonderheden. Mooie afsluiting van 9 jaar ellende.
Van harte gefeliciteerd met de kleine meidquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Het gaat goed met haar en met Anna. Weinig bijzonderheden. Mooie afsluiting van 9 jaar ellende.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd! Fijn om te horen dat alles goed gaatquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Wat een mooi nieuws (mooie naam ook) gefeliciteerd! Hoe denkt Marijn over zijn zus?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat het de schildklier medicatie is en dat er wat anders voor te geven is. Aan plotseling opkomende tumoren denk ik ook een beetje, maar zo plotseling in 4-5 dagen zoveel? Dat lijkt me raar
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Hij is heel lief voor haar. Echt heel erg mee bezig. Op een leuke manierquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een mooi nieuws (mooie naam ook) gefeliciteerd! Hoe denkt Marijn over zijn zus?
Moe. Maar verder goed hoor. Vooral wennen aan een andere dynamiek.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met de kleine meidalles goed met moeder en kind dus, heel fijn (En papa
)
Niet heel lang geleden (jaar?) heeft iemand waarmee ik in hockeyteam en commissie heb gezeten (jaar of twee jonger dan ik), euthanasie gepleegd vanwege ondraaglijk psychisch lijden. Het heeft iets van 3 jaar geduurd om het verzoek goedgekeurd te krijgen. Ze is meerdere keren (langdurig) opgenomen geweest, allerlei therapieën geprobeerd, maar het werkte gewoon niet voor haar. Ik vond het best heftig, zelfs nog van zo 'veraf', maar ik was zó blij voor haar dat het uiteindelijk op deze manier kon.. want inderdaad, in veruit de meeste gevallen krijg je die goedkeuring als jongere of jongvolwassene niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Dan is jouw lijdensdruk prima in orde.
Ik kan me best wat voorstellen bij ondraaglijk lijden en dat je het allemaal echt niet meer hoeft. De kans dat je euthanasie 'krijgt' is superklein, voor psychische shit. Zeker als je zo jong bent.
Dan heb je niet zoveel andere opties.
Gefeliciteerd met de geboorte van Nienke 💐quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Wat superfijn. Gefeliciteerd! Genietenquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Je woont toch 'op vakantie' ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:42 schreef AnneX het volgende:
Shocking op een andere manier: er komt een huis te koop op het rijtje binnenkort.
Dat is 8 jaar geleden voor het laatst.
Wie wil hier nou wonen?
#in de buurtapp.
Veel plezierquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:47 schreef Blues het volgende:
Nou mensen, ik heb mijn kerstshirt aan en ga nu naar het werkkerstffeest op het strand![]()
![]()
Ik vind het zo geweldig voor julliequote:Op donderdag 13 juli 2023 15:25 schreef Anthraxx het volgende:
Moe. Maar verder goed hoor. Vooral wennen aan een andere dynamiek.
Van harte gefeliciteerd. Nu even wennen. Straks gaat het ‘vanzelf’.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd met de geboorte van Nienke en dat het goed gaat met haar en vrouw!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste moet steeds zo huilen![]()
Vanochtend was zwaar. Ook nog onweer erbij, dus de krullenhond in paniek.
Dapper edoch was in redelijke doen, kon ook af en toe zonder kap ontspannen.
De dierenarts kwam aan de late kant van de afgesproken tijd, dus dat was wat erg lang wachten op 'ze kunnen hier elk moment zijn'.
Toen regende het niet, en het gras was droog genoeg, dus we zijn met z'n allen buiten in het gras gaan zitten. Dapper edoch, met kap, bij mij. En dan hield ik 'm even bezig met wat brokjes terwijl de dierenarts 'm achter die kap een prik gaf. Onderhuids, niet in de spier. Dan voelde hij minder van de prik (minder schrik- en bijtkans) en/maar duurt het in slaap sukkelen iets langer. Na de prik gelijk de kap af. Hij bleef bij mij, nog wat brokjes zoeken en peuzelen, daarna wat aandacht voor de verdomde bult, en langzaam steeds minder aandacht totdat hij snurkend met z'n kop op mijn benen lag. Toen infuus en toen was het in een oogwenk over.
We hebben 'm in een rieten hondenmand gelegd. Nu moeten we het graf nog delven, kan hij daar met mand en al in.
Het is vreselijk. Het is goed zo.
Gefeliciteerd huize Anthraxx.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |