Uitstel van betaling https://www.parool.nl/ams(...)-the-drain~ba08de6e/quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:25 schreef Barreltje het volgende:
wat is er allemaal met die vanMoof aan de hand dan?
In het begin superhip. Toen kocht ik er 1 met korting. Nooit een probleem mee gehad, maar kennelijk ben ik niet de gewenste doelgroep en ging het door mijn aankoop steeds slechter met het bedrijf (imagoschade).quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:25 schreef Barreltje het volgende:
wat is er allemaal met die vanMoof aan de hand dan?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
In het begin superhip. Toen kocht ik er 1 met korting. Nooit een probleem mee gehad, maar kennelijk ben ik niet de gewenste doelgroep en ging het door mijn aankoop steeds slechter met het bedrijf (imagoschade).
FB / E N D G A M Equote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Troel behoefte om er over te praten? Klinkt niet fijn
jup, met soep, Jam en pasta ook , of met ALLES wat je zelf maakt eigenlijk wel..quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:14 schreef Kreator het volgende:
Even heel wat anders hè. Hebben jullie dat ook, dat als je 5 minuten spendeert en zelf je eier- of tonijnsalade maakt dat het dan áltijd lekkerder smaakt? Ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |