SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb net mijn kleintje in een groot bed gelegd voor het eerst! Mijlpaal. Na zeven keer terugleggen is hij lief gaan slapen. Mijn grote jongen. En het ledikant gaat naar zolder totdat we de commode ook niet meer gebruiken en dan gaat het weg. Einde van een tijdperk. Ik ben trots en een beetje verdrietig tegelijk
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
In één van de films komt deadpool al voor maar voor mijn 12 jarige is dat niet een goed ideequote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Deadpool is wel coolNee ik vond de eerste Avengers zó gaaf omdat iedereen bij elkaar kwam, maar tegenwoordig moet je 20 series en 15 films kijken in de goede volgorde om een beetje bij te blijven.. Ik vond de Loki serie al super verwarrend, ben daar afgehaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gedaan van je kleine grote mannetje. Gaat snel he en die mijlpalen soms nog sneller. Snap je trots maar ook je verdriet erover
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2023 11:15 schreef Hupje het volgende:
@:Tink89 Wat een schrik op zo'n moment![]()
Ik heb vakantieEerst maar eens de poetsdoek door m'n huis, dat was door extra werken de laatste weken een beetje versloft.
Vanmiddag kindervakantieweek voorbereiden. En wat dingen uitzoeken.Ik haatte mijn vorige buren uit de grond van mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn niet de reden dat we verhuisd zijn. Maar ik ben wel blij dat ik van ze af ben. Ik zie ze nog wel eens omdat we in de buurt zijn blijven wonen. Dan haat ik ze nog steeds en ben ik blij dat ik niet meer naast ze woon.
We hebben het er al een tijdje af en toe over en we hebben nu samen het oude bed uit elkaar geschroefd en het nieuwe in elkaar geschroefd en opgemaakt. En toen heeft hij 'getest' en zijn we daarna gewoon lekker gaan spelen beneden. En 's avonds in z'n nieuwe bed. Wel een peuterbed overigens.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:27 schreef amaranta het volgende:
Wat eng Tink!
En hoorray voor je dappere slaper. Heb je het een beetje opgebouwd? Of patsboem in het grote bed?
Zo hebben wij het ook gedaan vorige week idd!quote:Op maandag 17 juli 2023 11:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
We hebben het er al een tijdje af en toe over en we hebben nu samen het oude bed uit elkaar geschroefd en het nieuwe in elkaar geschroefd en opgemaakt. En toen heeft hij 'getest' en zijn we daarna gewoon lekker gaan spelen beneden. En 's avonds in z'n nieuwe bed. Wel een peuterbed overigens.
Maar hey, wel in een PAPIEREN zakje!quote:
Oeh! Alles voor het milieu!!!!quote:Op maandag 17 juli 2023 16:07 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Maar hey, wel in een PAPIEREN zakje!
Die ballonnen ook. Haat aan ballonnen en bellenblaasquote:Op maandag 17 juli 2023 15:41 schreef PoesInDoos het volgende:
Terug naar de traktatiehel; hier kwam zoon vanmiddag mee thuis. Kind uit de klas was jarig en heeft dus 30 (!!!!) van zulke zakjes uit gedeeld![]()
[ link | afbeelding ]
Hahahahaquote:Op maandag 17 juli 2023 16:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Die ballonnen ook. Haat aan ballonnen en bellenblaas![]()
Zoon net, bellenblaas en hoe hij eraan komt? Geen idee. Maar ik zei: alleen openen én blazen een end uit de buurt.
Wat doet ie? Openen in de keuken en de helft over zijn kleding gieten![]()
Heeft ie wel de oplossing: vóór het wassen uitspoelen met water, mam. Correctie: jíj gaat het uitspoelen![]()
Zo naar zn laatste dag sport voor de vakantie. Ga ik 3 uur lezen
Ik doe het niet dus hij moet wel. We gaan het zien morgen want dan moet ik wassenquote:
Ik deel je afwijking. Helaas wel bekend met vlekken van bellenblaas.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik zal wel een afwijking hebben, want ik vind bellenblaas en ballonnen dus wel leuk. Was dit weekend weer aan het bellenblazen met een potje dat ik bij het opruimen tegenkwam.
En ballonnen slingeren hier altijd wel opgeblazen rond. Mijn zoon houdt er van en we zijn regelmatig aan het volleyballen met ballonnen hier. Totdat ze knappen, maar meestal lopen ze langzaam leeg en dan zijn het nog lange tijd fijne stressballen.
Eerlijk gezegd heb ik nooit echt last gehad van vlekken vanwege de bellenblaas. Of het valt me niet op, dat kan ook.
Hier ook elke verjaardag ballonnen hoor. Tis alleen zo dat zoon ze altijd wil bewaren en ze dus net zolang blijven liggen tot verschrompelen. Plus dat ze stof en haren aantrekken😖. Daar komt mijn afkeer van maar ik heb ermee leren levenquote:Op maandag 17 juli 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik zal wel een afwijking hebben, want ik vind bellenblaas en ballonnen dus wel leuk. Was dit weekend weer aan het bellenblazen met een potje dat ik bij het opruimen tegenkwam.
En ballonnen slingeren hier altijd wel opgeblazen rond. Mijn zoon houdt er van en we zijn regelmatig aan het volleyballen met ballonnen hier. Totdat ze knappen, maar meestal lopen ze langzaam leeg en dan zijn het nog lange tijd fijne stressballen.
Eerlijk gezegd heb ik nooit echt last gehad van vlekken vanwege de bellenblaas. Of het valt me niet op, dat kan ook.
Bij mij zijn in de afgelopen jaren heel veel dingen 'kwijtgeraakt' of 'verdwenen'. Dit soort meuk moet bij mij zsm in de vuilnisbak in, anders is er echt geen houden aan.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:37 schreef hilliebillie het volgende:
Met de lolly zouden ze hier blij zijn. De rest is overbodig, maar zou volgens de jongste niet weg mogen want ‘leuk’ en vervolgens ongebruikt niet opgeruimd ergens in de weg blijven liggen![]()
Ja dat gebeurd hier dan ook na een paar dagen of zo. (Of ik vind het na een half jaar weer ergens in een knutselbak/achter in een kast of what everquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bij mij zijn in de afgelopen jaren heel veel dingen 'kwijtgeraakt' of 'verdwenen'. Dit soort meuk moet bij mij zsm in de vuilnisbak in, anders is er echt geen houden aan.
Doe ik ook inderdaad. Gewoon stiekem weggooien.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bij mij zijn in de afgelopen jaren heel veel dingen 'kwijtgeraakt' of 'verdwenen'. Dit soort meuk moet bij mij zsm in de vuilnisbak in, anders is er echt geen houden aan.
Jaaa, het gaat ook heel snel. Bij ouders of tijdelijk ergens bivakkeren was ook eigenlijk echt geen optie. Helemaal met in het achterhoofd dat er ongeveer 2x per maand een geschikte woning vrij komt was dat een beetje too much. Maar vooral blij dat ik gewoon ingeschreven ben. Maar het gaat snel ja, dat is aan de ene kant fijn, aan de andere kant lastig.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:41 schreef hilliebillie het volgende:
Snap ik Donna, het is toch weer een nieuwe stap en daarmee wordt het ook allemaal een beetje meer realiteit. Het gaat natuurlijk allemaal ook vrij snel. Wat natuurlijk fijn is want meteen een plekje voor jezelf en niet eerst nog bij ouders bivakkeren oid, met de bijbehorende stress of er wel een huis vrij komt.
Ik zou de zenuwen (en ook alle andere gevoelens) gewoon accepteren (doe je waarschijnlijk ook wel). Denk dat het er echt bij hoort.
Hopelijk vanmiddag de definitieve ‘go’ voor je huisje!
Nee. Dat heb ik altijd al. Ik kan minder goed tegen prikkels, zie meer beren op de weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:52 schreef amaranta het volgende:
Veel plezier Fr! Leuk dat je dat onderneemt.
Ben ook benieuwd naar de Corona link. Heb je sinds Corona last van je evenwichtsorgaan ofzo?
Ja 👍🏼 ik doe ook aan real time archivering!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zooo dan. Je hebt nog niet genoeg beweging gehad dat je ook gaat sporten?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:00 schreef Hupje het volgende:
Fijn, Donna. Succes met alles de komende tijd.
Ik ben vandaag begeleider voor het leren voor een examen tot scrum master, wespenverdelger, kinder-entertainer, poetsvrouw, kindervakantieweek organisator, ziek-konijn-verzorger en ga zometeen nog sporten. Best een productieve dag vandaag
Oei das een pittig dagje dan! Sport ze!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:00 schreef Hupje het volgende:
Fijn, Donna. Succes met alles de komende tijd.
Ik ben vandaag begeleider voor het leren voor een examen tot scrum master, wespenverdelger, kinder-entertainer, poetsvrouw, kindervakantieweek organisator, ziek-konijn-verzorger en ga zometeen nog sporten. Best een productieve dag vandaag
Goed dat je gebeld hebtquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb toch maar gebeld voor de bijwerkingen van die zeikpillenMisselijk, onderarmen voelen raar
en nu ook duizelig. Vervanger van de ha belt me vandaag terug. Heb wel visolie gekocht
![]()
Week bloeddruk gemeten en das prima. Dus
Oooooh, kak😳.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:27 schreef amaranta het volgende:
Mijn dochter heeft zonet per ongeluk haar nachtbeugel door de wc gespoeld.
Ze had het uit gedaan en even in een toiletpapiertje gewikkeld. En toen ze klaar was met naar het toilet gaan, dacht ze, hé een papiertje….
Dussssss
Daar zijn de bakjes voorquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:33 schreef amaranta het volgende:
We hebben toevallig om 11:50 een afspraak, maar ze schaamt zich enorm…😅
En ze is bang dat de preventie assistente boos gaat worden.
(Het is namelijk de tweede keer dat ze hem kwijtraakt. De vorige keer had ze hem ook in een papiertje gewikkeld. En op het aanrecht laten liggen. En toen heb ik hem waarschijnlijk weggegooid.)
Ik heb tand plusplusplus komt goed. En anders kopen we een nieuwequote:Op woensdag 19 juli 2023 11:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooooh, kak😳.
Misschien dat er iets met de verzekering kan? Geen idee hoor, maar valt te proberen?
I know… gaat ook meestal goed. Omdat ze dus zo meteen die afspraak heeft. En ze die beugel mee moest nemen. Had ze hem dus mee naar beneden genomen. Waarom ze hem mee naar het toilet heeft genomen is me ook niet helemaal duidelijk.quote:
Ooh, das dan een opluchting. Geen idee wat een nieuwe kost, tis alleen een kwestie van maken. Ze zit toch al in het systeem.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb tand plusplusplus komt goed. En anders kopen we een nieuwe
Nouja, ze zal hem niet nog een keer op de plee laten liggenquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
I know… gaat ook meestal goed. Omdat ze dus zo meteen die afspraak heeft. En ze die beugel mee moest nemen. Had ze hem dus mee naar beneden genomen. Waarom ze hem mee naar het toilet heeft genomen is me ook niet helemaal duidelijk.
Dat hadden wij een keer op vakantie in een restaurant. Keurig op een servetje gelegd, want we gingen onverwacht uit eten (en dus geen bakje mee). Alleen was het servetje met beugel dus na het eten ineens weg. We hebben wel veel personeelsleden aan het zoeken in vuilnisbakken gekregen en we vonden hemquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:33 schreef amaranta het volgende:
We hebben toevallig om 11:50 een afspraak, maar ze schaamt zich enorm…😅
En ze is bang dat de preventie assistente boos gaat worden.
(Het is namelijk de tweede keer dat ze hem kwijtraakt. De vorige keer had ze hem ook in een papiertje gewikkeld. En op het aanrecht laten liggen. En toen heb ik hem waarschijnlijk weggegooid.)
Haha ja, das nog geluk hebben dan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hadden wij een keer op vakantie in een restaurant. Keurig op een servetje gelegd, want we gingen onverwacht uit eten (en dus geen bakje mee). Alleen was het servetje met beugel dus na het eten ineens weg. We hebben wel veel personeelsleden aan het zoeken in vuilnisbakken gekregen en we vonden hem![]()
![]()
Wij zijn ook terughoudend met online foto's van de kinderen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:48 schreef TolstoiFan het volgende:
Oei, @:amaranta, dat is balen! Hopelijk wijze les
@:Troel, jullie hadden idd geluk!
Kennen jullie dit filmpje
Geen idee meer via welke weg ik het gevonden heb (misschien van hier). Ik zit niet op social media (alleen hier actief), manlief ook niet en we zorgen er altijd zo goed mogelijk voor dat Simon ook nergens op de foto komt bij events. Als ik dat filmpje kijk, ben ik daar extra blij mee.
OMGquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:27 schreef amaranta het volgende:
Mijn dochter heeft zonet per ongeluk haar nachtbeugel door de wc gespoeld.
Ze had het uit gedaan en even in een toiletpapiertje gewikkeld. En toen ze klaar was met naar het toilet gaan, dacht ze, hé een papiertje….
Dussssss
Die halen hier de volgende dag nauwelijks.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:39 schreef PoesInDoos het volgende:
Ein-de-lijk! Nog 5 1/2 uur en dan hebben de Noordlanders OOK vakantie!
Zeg juffen, wat doen JULLIE met al die dozen Merci?
Dat vind ik knapquote:Op donderdag 20 juli 2023 08:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die halen hier de volgende dag nauwelijks.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:39 schreef PoesInDoos het volgende:
Ein-de-lijk! Nog 5 1/2 uur en dan hebben de Noordlanders OOK vakantie!
Zeg juffen, wat doen JULLIE met al die dozen Merci?
Ohquote:
Aardig dat je een handje bent gaan geven. Ik ben soms wel teleurgesteld als ouders dit niet doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:57 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat vind ik knapIk kwam onze juf net een handje geven, er lagen minimaal 5 dozen Merci om haar heen
Ik vind het niet meer dan normaal. Kind had 3 juffen dit jaar, alle drie eenzelfde koffiepakketje gekregen en een hand + bedankje. Heb de directeur zelfs nog opgezocht.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aardig dat je een handje bent gaan geven. Ik ben soms wel teleurgesteld als ouders dit niet doen.
Ja, het is mijn werk. Maar als je bijna dagelijks contact hebt gehad met een ouder, en ze komt op de laatste schooldag niks zeggen… schiet mij maar lek.
AniWay, “mijn buit” chocola was dit jaar matig. 1 reuze Toblerone en 1 doos merci.
En mijn gezin rekent er ook op. Die eten allemaal mee 😇😅
Nou dat.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:27 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal. Kind had 3 juffen dit jaar, alle drie eenzelfde koffiepakketje gekregen en een hand + bedankje. Heb de directeur zelfs nog opgezocht.
Werk of niet, je loopt hier wel heel wat uren mijn kind op te voeden en dat waardeer ik enorm
Ik vind het dus echt helemaal niets om cadeautjes te geven. Ik heb geen idee waar de leerkracht van mijn kinderen blij van wordt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aardig dat je een handje bent gaan geven. Ik ben soms wel teleurgesteld als ouders dit niet doen.
Ja, het is mijn werk. Maar als je bijna dagelijks contact hebt gehad met een ouder, en ze komt op de laatste schooldag niks zeggen… schiet mij maar lek.
AniWay, “mijn buit” chocola was dit jaar matig. 1 reuze Toblerone en 1 doos merci.
En mijn gezin rekent er ook op. Die eten allemaal mee 😇😅
Ik doe dit liever op andere momenten dan sochtends vroeg in de rij met tig andere ouders. Het 10min gesprek vorige week was daarvoor een prima moment dacht ik zo.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:25 schreef amaranta het volgende:
Ik hoef ook geen cadeautjes, maar dankjewel (op de laatste schooldag, tijdens een gesprek) wordt wel ontzettend gewaardeerd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind het dus echt helemaal niets om cadeautjes te geven. Ik heb geen idee waar de leerkracht van mijn kinderen blij van wordt.
Ik heb voor allebei een kaart geschreven met een persoonlijke boodschap over het afgelopen jaar. Ik lees juist ook vaak dat leerkrachten niet perse zitten te wachten op chocola (want dieet, ongezond) of douchegel.
Snap ik helemaal, zeker als je veel contact hebt gehad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen cadeautjes, maar dankjewel (op de laatste schooldag, tijdens een gesprek) wordt wel ontzettend gewaardeerd.
Nee daarom, en hij is lekker tijdloos, daar hou ik van.... plus donkerblauw kan altijd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:29 schreef Morgane89 het volgende:
Prachtig @:Leandra!Inderdaad verdiend
![]()
En hij is ook weer niet zo deftig dat je 'm alleen bij sjieke gelegenheden kan dragen.
Oh ja, een dankjewel snap ik. Hoewel wij een week ervoor oudergesprek hadden en ik daar ook een bedankt heb uitgesproken.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen cadeautjes, maar dankjewel (op de laatste schooldag, tijdens een gesprek) wordt wel ontzettend gewaardeerd.
Oh dit hadden de juffen samen met de kinderen in de klas geknutseld voor de stagejuf, erg leuk geworden!quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:01 schreef LeSage het volgende:
[..]
Andere klas had van ieder kind een bloem gevraagd om een boeket te maken. Zelfs dat werd een wedstrijd, want er kwamen zonnebloemen van een meter de klas binnen![]()
Maar op zich wel een leuke om te onthouden voor volgend jaar als klassenouder
Dat is inderdaad tof!quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:03 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh dit hadden de juffen samen met de kinderen in de klas geknutseld voor de stagejuf, erg leuk geworden!
Edit; papieren bloemen dus
''Sorry Puk, juf heeft al 10 dozen Merci gehad. Neem die 11e maar weer mee naar huis.''quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:17 schreef amaranta het volgende:
Ik heb begrepen dat er een limiet is aan wat je mag geven/aannemen.
Weet alleen niet uit mijn hoofd wat dat is
Nee, qua waarde.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:21 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
''Sorry Puk, juf heeft al 10 dozen Merci gehad. Neem die 11e maar weer mee naar huis.''
Zoiets?
Belastingtechnisch bedoel je denk ik. Ik mag ook niet alles aannemen en moet cadeaus boven de ¤50 registeren. Maar das wel een hoop Merci.quote:
Ja, 50 euro.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:04 schreef exode het volgende:
[..]
Belastingtechnisch bedoel je denk ik. Ik mag ook niet alles aannemen en moet cadeaus boven de ¤50 registeren. Maar das wel een hoop Merci.
Prachtig! Heel classy en tijdloos inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:27 schreef Leandra het volgende:
OMG ik ben al maanden verliefd op een jurk en waar ik hoopte dat hij nog in de aanbieding zou komen, is dat niet gebeurd voor de kleur waarin ik hem het mooist vind, normaal ben ik niet zo van de jurken, maar toevallig heb ik in oktober een trouwerij, dus dat lijkt me een uitstekende gelegenheid, ik durfde het niet aan nog langer te wachten, want ik ben bang dat hij er dan niet meer in mijn maat is, en waar me dat normaal weinig boeit, is dit er een waarvan ik waarschijnlijk spijt zou krijgen dat ik te laat was.
Gelijk bijpassende schoenen besteld, die waren wel in de aanbieding
Maar damn, ik moet er wel even aan wennen dat ik geld aan mezelf uitgeef
Aan de andere kant: in/na een jaar als dit heb ik dat wel verdiend
Voordeel is dat deze jurk primair om de taille en de bovenmaat draait en die zal niet veel meer veranderen, het is vooral hopen dat ik bij die trouwerij een beetje fatsoenlijk met blote armen kan lopen, want het is 4½ week na mijn bovenarm-operatie, maar we gaan het zien, in het ergste geval doe ik het jasje van mijn trouwen erop, dat kan ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |