Ja dat gebeurd hier dan ook na een paar dagen of zo. (Of ik vind het na een half jaar weer ergens in een knutselbak/achter in een kast of what everquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bij mij zijn in de afgelopen jaren heel veel dingen 'kwijtgeraakt' of 'verdwenen'. Dit soort meuk moet bij mij zsm in de vuilnisbak in, anders is er echt geen houden aan.
Doe ik ook inderdaad. Gewoon stiekem weggooien.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bij mij zijn in de afgelopen jaren heel veel dingen 'kwijtgeraakt' of 'verdwenen'. Dit soort meuk moet bij mij zsm in de vuilnisbak in, anders is er echt geen houden aan.
Jaaa, het gaat ook heel snel. Bij ouders of tijdelijk ergens bivakkeren was ook eigenlijk echt geen optie. Helemaal met in het achterhoofd dat er ongeveer 2x per maand een geschikte woning vrij komt was dat een beetje too much. Maar vooral blij dat ik gewoon ingeschreven ben. Maar het gaat snel ja, dat is aan de ene kant fijn, aan de andere kant lastig.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:41 schreef hilliebillie het volgende:
Snap ik Donna, het is toch weer een nieuwe stap en daarmee wordt het ook allemaal een beetje meer realiteit. Het gaat natuurlijk allemaal ook vrij snel. Wat natuurlijk fijn is want meteen een plekje voor jezelf en niet eerst nog bij ouders bivakkeren oid, met de bijbehorende stress of er wel een huis vrij komt.
Ik zou de zenuwen (en ook alle andere gevoelens) gewoon accepteren (doe je waarschijnlijk ook wel). Denk dat het er echt bij hoort.
Hopelijk vanmiddag de definitieve ‘go’ voor je huisje!
Nee. Dat heb ik altijd al. Ik kan minder goed tegen prikkels, zie meer beren op de weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:52 schreef amaranta het volgende:
Veel plezier Fr! Leuk dat je dat onderneemt.
Ben ook benieuwd naar de Corona link. Heb je sinds Corona last van je evenwichtsorgaan ofzo?
Ja 👍🏼 ik doe ook aan real time archivering!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zooo dan. Je hebt nog niet genoeg beweging gehad dat je ook gaat sporten?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:00 schreef Hupje het volgende:
Fijn, Donna. Succes met alles de komende tijd.
Ik ben vandaag begeleider voor het leren voor een examen tot scrum master, wespenverdelger, kinder-entertainer, poetsvrouw, kindervakantieweek organisator, ziek-konijn-verzorger en ga zometeen nog sporten. Best een productieve dag vandaag
Oei das een pittig dagje dan! Sport ze!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:00 schreef Hupje het volgende:
Fijn, Donna. Succes met alles de komende tijd.
Ik ben vandaag begeleider voor het leren voor een examen tot scrum master, wespenverdelger, kinder-entertainer, poetsvrouw, kindervakantieweek organisator, ziek-konijn-verzorger en ga zometeen nog sporten. Best een productieve dag vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |