Goed dat je gebeld hebtquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb toch maar gebeld voor de bijwerkingen van die zeikpillenMisselijk, onderarmen voelen raar
en nu ook duizelig. Vervanger van de ha belt me vandaag terug. Heb wel visolie gekocht
![]()
Week bloeddruk gemeten en das prima. Dus
Oooooh, kak😳.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:27 schreef amaranta het volgende:
Mijn dochter heeft zonet per ongeluk haar nachtbeugel door de wc gespoeld.
Ze had het uit gedaan en even in een toiletpapiertje gewikkeld. En toen ze klaar was met naar het toilet gaan, dacht ze, hé een papiertje….
Dussssss
Daar zijn de bakjes voorquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:33 schreef amaranta het volgende:
We hebben toevallig om 11:50 een afspraak, maar ze schaamt zich enorm…😅
En ze is bang dat de preventie assistente boos gaat worden.
(Het is namelijk de tweede keer dat ze hem kwijtraakt. De vorige keer had ze hem ook in een papiertje gewikkeld. En op het aanrecht laten liggen. En toen heb ik hem waarschijnlijk weggegooid.)
Ik heb tand plusplusplus komt goed. En anders kopen we een nieuwequote:Op woensdag 19 juli 2023 11:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooooh, kak😳.
Misschien dat er iets met de verzekering kan? Geen idee hoor, maar valt te proberen?
I know… gaat ook meestal goed. Omdat ze dus zo meteen die afspraak heeft. En ze die beugel mee moest nemen. Had ze hem dus mee naar beneden genomen. Waarom ze hem mee naar het toilet heeft genomen is me ook niet helemaal duidelijk.quote:
Ooh, das dan een opluchting. Geen idee wat een nieuwe kost, tis alleen een kwestie van maken. Ze zit toch al in het systeem.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb tand plusplusplus komt goed. En anders kopen we een nieuwe
Nouja, ze zal hem niet nog een keer op de plee laten liggenquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
I know… gaat ook meestal goed. Omdat ze dus zo meteen die afspraak heeft. En ze die beugel mee moest nemen. Had ze hem dus mee naar beneden genomen. Waarom ze hem mee naar het toilet heeft genomen is me ook niet helemaal duidelijk.
Dat hadden wij een keer op vakantie in een restaurant. Keurig op een servetje gelegd, want we gingen onverwacht uit eten (en dus geen bakje mee). Alleen was het servetje met beugel dus na het eten ineens weg. We hebben wel veel personeelsleden aan het zoeken in vuilnisbakken gekregen en we vonden hemquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:33 schreef amaranta het volgende:
We hebben toevallig om 11:50 een afspraak, maar ze schaamt zich enorm…😅
En ze is bang dat de preventie assistente boos gaat worden.
(Het is namelijk de tweede keer dat ze hem kwijtraakt. De vorige keer had ze hem ook in een papiertje gewikkeld. En op het aanrecht laten liggen. En toen heb ik hem waarschijnlijk weggegooid.)
Haha ja, das nog geluk hebben dan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hadden wij een keer op vakantie in een restaurant. Keurig op een servetje gelegd, want we gingen onverwacht uit eten (en dus geen bakje mee). Alleen was het servetje met beugel dus na het eten ineens weg. We hebben wel veel personeelsleden aan het zoeken in vuilnisbakken gekregen en we vonden hem![]()
![]()
Wij zijn ook terughoudend met online foto's van de kinderen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:48 schreef TolstoiFan het volgende:
Oei, @:amaranta, dat is balen! Hopelijk wijze les
@:Troel, jullie hadden idd geluk!
Kennen jullie dit filmpje
Geen idee meer via welke weg ik het gevonden heb (misschien van hier). Ik zit niet op social media (alleen hier actief), manlief ook niet en we zorgen er altijd zo goed mogelijk voor dat Simon ook nergens op de foto komt bij events. Als ik dat filmpje kijk, ben ik daar extra blij mee.
OMGquote:Op woensdag 19 juli 2023 11:27 schreef amaranta het volgende:
Mijn dochter heeft zonet per ongeluk haar nachtbeugel door de wc gespoeld.
Ze had het uit gedaan en even in een toiletpapiertje gewikkeld. En toen ze klaar was met naar het toilet gaan, dacht ze, hé een papiertje….
Dussssss
Die halen hier de volgende dag nauwelijks.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:39 schreef PoesInDoos het volgende:
Ein-de-lijk! Nog 5 1/2 uur en dan hebben de Noordlanders OOK vakantie!
Zeg juffen, wat doen JULLIE met al die dozen Merci?
Dat vind ik knapquote:Op donderdag 20 juli 2023 08:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die halen hier de volgende dag nauwelijks.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:39 schreef PoesInDoos het volgende:
Ein-de-lijk! Nog 5 1/2 uur en dan hebben de Noordlanders OOK vakantie!
Zeg juffen, wat doen JULLIE met al die dozen Merci?
Ohquote:
Aardig dat je een handje bent gaan geven. Ik ben soms wel teleurgesteld als ouders dit niet doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:57 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat vind ik knapIk kwam onze juf net een handje geven, er lagen minimaal 5 dozen Merci om haar heen
Ik vind het niet meer dan normaal. Kind had 3 juffen dit jaar, alle drie eenzelfde koffiepakketje gekregen en een hand + bedankje. Heb de directeur zelfs nog opgezocht.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aardig dat je een handje bent gaan geven. Ik ben soms wel teleurgesteld als ouders dit niet doen.
Ja, het is mijn werk. Maar als je bijna dagelijks contact hebt gehad met een ouder, en ze komt op de laatste schooldag niks zeggen… schiet mij maar lek.
AniWay, “mijn buit” chocola was dit jaar matig. 1 reuze Toblerone en 1 doos merci.
En mijn gezin rekent er ook op. Die eten allemaal mee 😇😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |