"goud" hahaha messing dus.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kans is dat ze het zich niet eens realsiseert dat een ander het als patsen ziet.
En eerlijk is eerlijk, goud heeft z'n voordelen:
De "Prince de Lignac" (Bram van Leeuwen, u kent hem van Lecturama, NTI), woonde op een schip, en daar had hij overal goud in plaats van koper, want koper moet je poetsen en dat goud scheelde hem een vermogen aan personeelskosten.
Overigens liepen er overal op die schuit Indonesische boys om hem te bedienen.
Nee, goud. Messing moet je ook poetsenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:17 schreef SQ het volgende:
[..]
"goud" hahaha messing dus.
Prince de lignac was wel prima weekend/story/prive leesmap vermaak in mijn jeugd
Geen idee of het messing was, hij zei (tegen Ivo Niehe???) dat het goud was, maar messing is wel zo logisch.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:17 schreef SQ het volgende:
[..]
"goud" hahaha messing dus.
Prince de lignac was wel prima weekend/story/prive leesmap vermaak in mijn jeugd
Niet als je d'r zo'n laagje op zet toch?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, goud. Messing moet je ook poetsen.
Waarmee je ongetwijfeld niet wil insinueren dat ouders wiens kind niet tot gelukkige volwassene opgroeit het niet prima hebben gedaan, of dat het opvoeden tot gelukkige volwassenen geheel maakbaar is?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Dit is het enige waar ik me bij mijn oudste nog druk om kan maken, maar ook dat ziet er gewoon goed uit.
Ik probeer er bij de jongste ook zoveel mogelijk zo in te staan, want als ik die ook tot een gelukkige volwassene kan opvoeden heb ik het wel prima gedaan.
Die hele boot was ook niet goud. De relingen, deurknoppen en handgrepen overal welquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:20 schreef SQ het volgende:
Jonge die man was rijk maar toch ook niet zo rijk dat ie een gouden boot kon kopen lijkt me
[..]
Niet als je d'r zo'n laagje op zet toch?
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:21 schreef Leandra het volgende:
Het schip stond 10 jaar geleden te koop:
https://www.quotenet.nl/l(...)ignac-te-koop-80183/
Toch goud dus. Haha. Wat een figuur.quote:Hij stond bekend als een excentriekeling en was de laatste decennia van zijn leven (1980-2001) vooral beroemd door zijn jetset-leven in het zuiden van Spanje en aan boord van zijn jacht. Hij was eigenaar van een 60 meter lang jacht (de New Horizon L.) van werf Royal van Lent (Feadship), waarvan zelfs de luchtroosters van goud waren. De gasten gebruikten o.a. gouden tandenborstels. Aan het einde van de cruise kregen ze de tandenborstel als cadeau mee. Het personeel aan boord bestond uit jongemannen uit Zuidoost-Azië. Op een vraag waarom hij exclusief deze jongens in dienst nam antwoordde van Leeuwen dat zij de beste zijn om te dienen.[4]
Absoluut niet, maar als ze dat bereiken boeit het me verder weinig of ze wel gestudeerd hebben en cum laude geslaagd zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarmee je ongetwijfeld niet wil insinueren dat ouders wiens kind niet tot gelukkige volwassenen opgroeien het niet prima hebben gedaan, of dat het opvoeden tot gelukkige volwassenen geheel maakbaar is?
Hahaha ja dat wel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat duurt wel iets langer dan zo;'n concert denk ik
Heerlijk vooruitzicht!quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:26 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Hahaha ja dat wel.
2 nachten cairo
1 nacht in de slaaptrein onderweg naar Aswan want daar is het schip
3 nachten cruiseschip
En dan eindigt het met 2 nachten all inclusive hotel in hurghada
Nou ja, in de VS wil je al snel voorkomen dat je kinderen op een openbare school zitten.... tenzij je in een extreem goed schooldistrict woont.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:41 schreef LeSage het volgende:
Ik denk wel dat die rijke mensen zich ook alleen begeven tussen andere rijke mensen en dus het besef van geld helemaal kwijt zijn.
De kinderen van Beyoncé zullen vast niet op een reguliere openbare basisschool in Amerika zitten en dan gaan spelen in een tussenwoning zeg maar
Een met diamanten ingelegde chauffeurquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:43 schreef exode het volgende:
Ooooh Egypte, heerlijk. Als je specifieke tips wil, 1 van mijn beste vriendinnen is Egyptisch.
Ik vind goud dus echt heel lelijk.
Als ik veel te veel geld zou hebben, zou ik vooral uitgeven om niet meer te hoeven koken, geen boodschappen meer doen, niet meer schoonmaken. Dat soort dingen, denk ik he. Wie weet koop ik dan gewoon een met diamanten ingelegde auto. Met chauffeur natuurlijk.
Jaaaaaa #newlifegoalquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een met diamanten ingelegde chauffeur
Zooo dit, behalve de diamanten auto. Ik zou mijn ouwe Mercedes laten restaurerenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:43 schreef exode het volgende:
Ooooh Egypte, heerlijk. Als je specifieke tips wil, 1 van mijn beste vriendinnen is Egyptisch.
Ik vind goud dus echt heel lelijk.
Als ik veel te veel geld zou hebben, zou ik vooral uitgeven om niet meer te hoeven koken, geen boodschappen meer doen, niet meer schoonmaken. Dat soort dingen, denk ik he. Wie weet koop ik dan gewoon een met diamanten ingelegde auto. Met chauffeur natuurlijk.
Ik zie er nu 1 voor me met allemaal diamanten in z’n gebit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een met diamanten ingelegde chauffeur
Een nijlcruise is echt zo gaaf!! Ik had hem jaren terug wel in een andere samenstelling dan dat jij hebt, maar heb zo genoten. Dit is ook echt iets wat ik nog eens met de kinderen wil doen ook. Ik hou echt van dat stukje cultuur en geschiedenis.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:14 schreef Budabuddumbam het volgende:
Overigens waren de tswift tickets niet het duurste wat ik vandaag gekocht heb.
Ik heb mijzelf een reisje cadeau gedaan en ga in egypte een nijlcruise doen.![]()
![]()
Ik heb het heel verhaal al wel vier keer gelezen in de hoop dat ik het verkeerd lees, ook al weet ik beterquote:
Je hebt ze nu ook speciaal voor kinderen met glijbanen edquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:43 schreef SQ het volgende:
Een cruise lijkt me nou wel typisch zoiets dat je in je eentje moet doen of met een partner, maar met kinderen lijkt het me verschrikkelijk.
Wel een fijn vooruitzicht zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat lijkt me zeker mogelijk. Ik hoop dat er vanuit de crew iemand zoiets wil opzetten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:07 schreef Bami het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat mij dan praktisch meteen te binnen schiet na het lezen hiervan; kunnen we als FOK! niet een bijdrage leveren aan de kosten van de uitvaart? We zijn hier toch met genoeg mensen dat daar een gat in geslagen moet kunnen worden?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo. Die hakt er even in hier..
Maar daar een stuk harder..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoop ik ook ja. Want wil heel graag meebetalen maar het opzetten zie ik dan weer minder zitten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me zeker mogelijk. Ik hoop dat er vanuit de crew iemand zoiets wil opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prachtig geschreven, vooral hoe schrijnend het is dat je van binnen zo in de knoop kunt zitten terwijl iedereen laaiend enthousiast over je is en geen idee heeft van de donkerte van de binnenkant.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:17 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me de hel, je kind zo verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prachtig geschreven, vooral hoe schrijnend het is dat je van binnen zo in de knoop kunt zitten terwijl iedereen laaiend enthousiast over je is en geen idee heeft van de donkerte van de binnenkant.![]()
Inmiddels kan je doneren. Heb ik ook gedaan idd. Vreselijk.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:02 schreef Bami het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja. Want wil heel graag meebetalen maar het opzetten zie ik dan weer minder zitten.
idd. Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Inmiddels kan je doneren. Heb ik ook gedaan idd. Vreselijk.
Dank je wel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:58 schreef Ynske het volgende:
Ynske in GC / Crowdfunding uitvaart Jayden
Lijkt me de hel, je kind zo verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prachtig geschreven, vooral hoe schrijnend het is dat je van binnen zo in de knoop kunt zitten terwijl iedereen laaiend enthousiast over je is en geen idee heeft van de donkerte van de binnenkant.Sterkte ook!
Lijkt me de hel, je kind zo verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prachtig geschreven, vooral hoe schrijnend het is dat je van binnen zo in de knoop kunt zitten terwijl iedereen laaiend enthousiast over je is en geen idee heeft van de donkerte van de binnenkant.
Venus in pocketformaat
© loveli
Klinkt goed en wat een fijn vooruitzicht!quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:32 schreef exode het volgende:
Ik heb vandaag vreselijk lekker geluncht met collega's om de vakantie in te luiden. Bij de Seafood bar en de enorm schotel met alles wat ze maar konden maken besteld met zijn allen.
Morgen wat laatste dingen afronden en dan 4 weken VAKANTIE.
In m’n eentje op vakantie lijkt me helemaal niets. Zeker niet zo iets dan trek je de hele dag met een groep op. Die allemaal stelletjes zijn of in ieder geval samen zijn. Dan ben je toch een beetje een alleen in een groep. Tenminste, dat was toen wij deze reis maakte. Ondanks dat we echt wel zorgde voor wat aansluiting, ga je niet de hele tijd niet naast je partner zitten (in de bus of tijdens een activiteit) om die ander maar aanspraak te geven.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:43 schreef SQ het volgende:
Een cruise lijkt me nou wel typisch zoiets dat je in je eentje moet doen of met een partner, maar met kinderen lijkt het me verschrikkelijk.
Wel een fijn vooruitzicht zo!
Below Deck is onze guilty pleasurequote:Op donderdag 13 juli 2023 19:05 schreef exode het volgende:
Ook leuk om te kijken (vind ik) Below Deck.
Zag ik nou dat je zoon ook gedoneerd heeft? Wat enorm lief!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:14 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dank je wel.
In zulke situaties kun je als buitenstaander niet veel. Dan is het fijn dat je op deze manier toch een beetje kunt doen.
Ja he, ik zag het ookquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:42 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zag ik nou dat je zoon ook gedoneerd heeft? Wat enorm lief!
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:00 schreef Donna het volgende:
Ik heb inmiddels meer dan 100 kaarsjes aangestoken.
Lief dat je het vraagtquote:
Fijn dat je je draai weer een beetje gevonden hebtquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtHet gaat best goed. Ik lees hier nog veel mee maar schrijf niet zo veel.
Ik heb gisteren m'n eerste tattoo laten zetten, het woordje 'fragile' aan de binnenkant van m'n pols. Omdat het leven kwetsbaar is, en mensen zijn kwetsbaar, en relaties, en gezondheid. En daarom moet je er voorzichtig mee zijn. En tegelijk juist ook alles uit halen wat erin zit, en er vol voor gaan. Zoiets
Prachtigquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Klopt![]()
Ook stak hij een aantal kaarsjes aan
Ochquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:05 schreef BE het volgende:
Mooi @:amsel
Bij mijn moeder was en is het spannend. Groeiende tumoren, afgevallen, nu een nieuwe chemo in de hoop dat het nog weer even af te remmen is. Haar eraf...
Op de dag van vertrek op vakantie toch kon even langsgereden en haar jankend een knuffel gegeven en haar me laten beloven dat ze echt geen gekke dingen zou uithalen en dat ze me eerlijk zou laten weten hoe het gaat. Ze zei me te gaan genieten zoals zij zelf ook altijd deed in Frankrijk.![]()
Gisteren nieuwe chemo eringegaan, hopen dat de bijwerkingen mee blijven vallen *afklopt en dan over 3wk een scan om te zien hoe het er voor staat.
Na, ik heb ook tegen F gezegd dat als het voor mij niet goed voelt op enig moment dat ik dan terugga met de trein ofzo. 3wk is best lang.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Och. Dan is op vakantie gaan ineens een stuk lastiger… Duimen draaien
.
Mooi, Amselquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtHet gaat best goed. Ik lees hier nog veel mee maar schrijf niet zo veel.
Ik heb gisteren m'n eerste tattoo laten zetten, het woordje 'fragile' aan de binnenkant van m'n pols. Omdat het leven kwetsbaar is, en mensen zijn kwetsbaar, en relaties, en gezondheid. En daarom moet je er voorzichtig mee zijn. En tegelijk juist ook alles uit halen wat erin zit, en er vol voor gaan. Zoiets
Wat heftig om te lezenquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Heb net toch weer even met mijn zoon voorzichtig het gesprek aangegaan over zelfmoord en zelfmoordgedachten. Niet verteld over Jayden, maar toch even vinger aan de pols houden. Voelde als een noodzakelijkheid.
Heel basic hoor. Verteld over 0800-0113 en dat hij altijd hulp kon vragen als het nodig is.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:48 schreef Vicky het volgende:
Een dikke 😘 voor iedereen die her kan gebruiken.
Poeh @:livelink, dat zal best een heftig gesprek geweest zijn.
Och jeetje @:BE.. dat lijkt me ook wel moeilijk. Hopelijk heeft je moeder niet te veel bijwerkingen
Pittig, noodzakelijk en naar dat het nodig is...quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Heb net toch weer even met mijn zoon voorzichtig het gesprek aangegaan over zelfmoord en zelfmoordgedachten. Niet verteld over Jayden, maar toch even vinger aan de pols houden. Voelde als een noodzakelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |