abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209882426
Zo’n Disney Cruise lijkt me wel wat eigenlijk. Entertainment voor de kinderen en voor ons wat leuke bestemmingen. Maar de leuke cruises zijn te ver weg en daardoor veel te duur icm beperkte schoolvakanties buiten de zomer (want alleen voor een cruise naar Florida vliegen is ook een beetje zonde).

Maar goed, ik ga binnenkort wel een balletje opgooien daarover bij m’n schoonzusje, waar m’n schoonvader bij is. Ik denk namelijk dat dat wel zijn ding gaat zijn en hij is nog wel zo gek om iedereen dan mee te nemen voor een weekje (bij de Europese versie dan wel).

Wij hebben overigens wel de Inside Passage ooit gedaan, dat is geen cruise, maar wel een dagvullende boottocht die een van de mooiste routes ter wereld vaart in Canada. Maar wij vonden het tegenvallen :@
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:18:16 #77
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209882445
Zes weken vakantie voor man (oke, na morgen dan), kind (nu) en mij (al werk ik nog 2,5 dag volgende week, maar da's vanuit huis): check.

Wat waren we hier aan toe. Kinderen zijn doodmoe, man ligt met koorts al in bed en ik ben gapend, met de ramen open en de muziek op standje idioot naar huis gereden om wakker te blijven. Beetje jammer dat de kinderen nog niet slapen en ik dus ook nog niet m'n ogen kan dicht doen.

Komende dagen nog een paar dingen te doen (wat boodschapjes, een kinderfeestje, twee keer zwemles) en dan is het erop uit met de caravan en elke dag doen waar ons hoofd naar staat O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209882500
Ook zooooo moe :O :O :O
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209882829
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 15:14 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dank je wel.
In zulke situaties kun je als buitenstaander niet veel. Dan is het fijn dat je op deze manier toch een beetje kunt doen.
Zag ik nou dat je zoon ook gedoneerd heeft? Wat enorm lief!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 juli 2023 @ 20:44:16 #80
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209882863
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:42 schreef Amsel het volgende:

[..]
Zag ik nou dat je zoon ook gedoneerd heeft? Wat enorm lief!
Ja he, ik zag het ook O+ wat ontzettend lief!!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_209883064
Klopt :Y
Ook stak hij een aantal kaarsjes aan O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator donderdag 13 juli 2023 @ 21:00:06 #82
382129 crew  Donna
pi_209883137
Ik heb inmiddels meer dan 100 kaarsjes aangestoken. O+
pi_209883147
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 21:00 schreef Donna het volgende:
Ik heb inmiddels meer dan 100 kaarsjes aangestoken. O+
O+
If they say
pi_209883304
@Amsel hoe is het met jou?
If they say
pi_209883384
Wat super dat er meteen een actie op gezet is. Ik heb gedoneerd het minste wat ik kan doen.
pi_209883557
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 21:09 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Amsel hoe is het met jou?
Lief dat je het vraagt :) Het gaat best goed. Ik lees hier nog veel mee maar schrijf niet zo veel.

Ik heb gisteren m'n eerste tattoo laten zetten, het woordje 'fragile' aan de binnenkant van m'n pols. Omdat het leven kwetsbaar is, en mensen zijn kwetsbaar, en relaties, en gezondheid. En daarom moet je er voorzichtig mee zijn. En tegelijk juist ook alles uit halen wat erin zit, en er vol voor gaan. Zoiets :)
pi_209884005
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 21:21 schreef Amsel het volgende:

[..]
Lief dat je het vraagt :) Het gaat best goed. Ik lees hier nog veel mee maar schrijf niet zo veel.

Ik heb gisteren m'n eerste tattoo laten zetten, het woordje 'fragile' aan de binnenkant van m'n pols. Omdat het leven kwetsbaar is, en mensen zijn kwetsbaar, en relaties, en gezondheid. En daarom moet je er voorzichtig mee zijn. En tegelijk juist ook alles uit halen wat erin zit, en er vol voor gaan. Zoiets :)
Fijn dat je je draai weer een beetje gevonden hebt :)
En ik begrijp je gedachte achter de tattoo helemaal. Mooie uiting :*
If they say
  donderdag 13 juli 2023 @ 22:05:55 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209884460
Mooi @Amsel :*

Bij mijn moeder was en is het spannend. Groeiende tumoren, afgevallen, nu een nieuwe chemo in de hoop dat het nog weer even af te remmen is. Haar eraf...
Op de dag van vertrek op vakantie toch kon even langsgereden en haar jankend een knuffel gegeven en haar me laten beloven dat ze echt geen gekke dingen zou uithalen en dat ze me eerlijk zou laten weten hoe het gaat. Ze zei me te gaan genieten zoals zij zelf ook altijd deed in Frankrijk. O+ ;(
Gisteren nieuwe chemo eringegaan, hopen dat de bijwerkingen mee blijven vallen *afklopt en dan over 3wk een scan om te zien hoe het er voor staat.
pi_209884465
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Klopt :Y
Ook stak hij een aantal kaarsjes aan O+
Prachtig O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209884536
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:05 schreef BE het volgende:
Mooi @:amsel :*

Bij mijn moeder was en is het spannend. Groeiende tumoren, afgevallen, nu een nieuwe chemo in de hoop dat het nog weer even af te remmen is. Haar eraf...
Op de dag van vertrek op vakantie toch kon even langsgereden en haar jankend een knuffel gegeven en haar me laten beloven dat ze echt geen gekke dingen zou uithalen en dat ze me eerlijk zou laten weten hoe het gaat. Ze zei me te gaan genieten zoals zij zelf ook altijd deed in Frankrijk. O+ ;(
Gisteren nieuwe chemo eringegaan, hopen dat de bijwerkingen mee blijven vallen *afklopt en dan over 3wk een scan om te zien hoe het er voor staat.
Och ;(. Dan is op vakantie gaan ineens een stuk lastiger… Duimen draaien :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 13 juli 2023 @ 22:13:26 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209884570
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Och ;(. Dan is op vakantie gaan ineens een stuk lastiger… Duimen draaien :*.
Na, ik heb ook tegen F gezegd dat als het voor mij niet goed voelt op enig moment dat ik dan terugga met de trein ofzo. 3wk is best lang.
Maar ik heb haar vandaag gesproken en ze is zelf op de fiets even onze poezen eten gaan geven, dat klinkt dan iig wel fijn. O+
(Wetende dat ze aan de post-chemo pepmiddelen zit, maar toch).
pi_209884785
Och @BE ;( Dat wordt dan een dubbelgevoel vakantie. Wel goed dat je eventueel met de trein terug kan, mocht dat nodig zijn of als jij je daar prettiger bij voelt.
Probeer toch een beetje te ontspannen en te genieten van je vakantie. En dat ze op de fiets jullie poezen te eten heeft gegeven O+
Sterkte :*

Ik kom er dus net, om 22.18 uur achter, dat bij ons de vakantie ook is begonnen :') Alleen nog woensdag boeken terugbrengen en rapport halen.
If they say
pi_209884813
@BE Wat spannend om zo op vakantie te gaan. Ik hoop dat alles goed gaat met je moeder zodat je toch een beetje kunt ontspannen.
  donderdag 13 juli 2023 @ 22:35:34 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209884960
O+
  donderdag 13 juli 2023 @ 23:01:36 #95
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209885348
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 21:21 schreef Amsel het volgende:

[..]

Mooi, Amsel O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 13 juli 2023 @ 23:04:56 #96
37150 livelink
pi_209885391
Heb net toch weer even met mijn zoon voorzichtig het gesprek aangegaan over zelfmoord en zelfmoordgedachten. Niet verteld over Jayden, maar toch even vinger aan de pols houden. Voelde als een noodzakelijkheid.
pi_209885652
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Heb net toch weer even met mijn zoon voorzichtig het gesprek aangegaan over zelfmoord en zelfmoordgedachten. Niet verteld over Jayden, maar toch even vinger aan de pols houden. Voelde als een noodzakelijkheid.
Wat heftig om te lezen :* goed dat je het gesprek bent aan gegaan!
Van jou ook vanyel :*
pi_209885707
Een dikke 😘 voor iedereen die her kan gebruiken.
Poeh @livelink, dat zal best een heftig gesprek geweest zijn.
Och jeetje @BE.. dat lijkt me ook wel moeilijk. Hopelijk heeft je moeder niet te veel bijwerkingen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 00:00:08 #99
37150 livelink
pi_209885761
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 23:48 schreef Vicky het volgende:
Een dikke 😘 voor iedereen die her kan gebruiken.
Poeh @:livelink, dat zal best een heftig gesprek geweest zijn.
Och jeetje @:BE.. dat lijkt me ook wel moeilijk. Hopelijk heeft je moeder niet te veel bijwerkingen
Heel basic hoor. Verteld over 0800-0113 en dat hij altijd hulp kon vragen als het nodig is.
pi_209886322
@BE fijn dat je vlot terug kan als het nodig is/nodig voelt. Probeer toch maar te genieten.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Pittig, noodzakelijk en naar dat het nodig is...

:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')