Zag ik nou dat je zoon ook gedoneerd heeft? Wat enorm lief!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:14 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dank je wel.
In zulke situaties kun je als buitenstaander niet veel. Dan is het fijn dat je op deze manier toch een beetje kunt doen.
Ja he, ik zag het ookquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:42 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zag ik nou dat je zoon ook gedoneerd heeft? Wat enorm lief!
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:00 schreef Donna het volgende:
Ik heb inmiddels meer dan 100 kaarsjes aangestoken.
Lief dat je het vraagtquote:
Fijn dat je je draai weer een beetje gevonden hebtquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtHet gaat best goed. Ik lees hier nog veel mee maar schrijf niet zo veel.
Ik heb gisteren m'n eerste tattoo laten zetten, het woordje 'fragile' aan de binnenkant van m'n pols. Omdat het leven kwetsbaar is, en mensen zijn kwetsbaar, en relaties, en gezondheid. En daarom moet je er voorzichtig mee zijn. En tegelijk juist ook alles uit halen wat erin zit, en er vol voor gaan. Zoiets
Prachtigquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Klopt![]()
Ook stak hij een aantal kaarsjes aan
Ochquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:05 schreef BE het volgende:
Mooi @:amsel
Bij mijn moeder was en is het spannend. Groeiende tumoren, afgevallen, nu een nieuwe chemo in de hoop dat het nog weer even af te remmen is. Haar eraf...
Op de dag van vertrek op vakantie toch kon even langsgereden en haar jankend een knuffel gegeven en haar me laten beloven dat ze echt geen gekke dingen zou uithalen en dat ze me eerlijk zou laten weten hoe het gaat. Ze zei me te gaan genieten zoals zij zelf ook altijd deed in Frankrijk.![]()
Gisteren nieuwe chemo eringegaan, hopen dat de bijwerkingen mee blijven vallen *afklopt en dan over 3wk een scan om te zien hoe het er voor staat.
Na, ik heb ook tegen F gezegd dat als het voor mij niet goed voelt op enig moment dat ik dan terugga met de trein ofzo. 3wk is best lang.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Och. Dan is op vakantie gaan ineens een stuk lastiger… Duimen draaien
.
Mooi, Amselquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtHet gaat best goed. Ik lees hier nog veel mee maar schrijf niet zo veel.
Ik heb gisteren m'n eerste tattoo laten zetten, het woordje 'fragile' aan de binnenkant van m'n pols. Omdat het leven kwetsbaar is, en mensen zijn kwetsbaar, en relaties, en gezondheid. En daarom moet je er voorzichtig mee zijn. En tegelijk juist ook alles uit halen wat erin zit, en er vol voor gaan. Zoiets
Wat heftig om te lezenquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Heb net toch weer even met mijn zoon voorzichtig het gesprek aangegaan over zelfmoord en zelfmoordgedachten. Niet verteld over Jayden, maar toch even vinger aan de pols houden. Voelde als een noodzakelijkheid.
Heel basic hoor. Verteld over 0800-0113 en dat hij altijd hulp kon vragen als het nodig is.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:48 schreef Vicky het volgende:
Een dikke 😘 voor iedereen die her kan gebruiken.
Poeh @:livelink, dat zal best een heftig gesprek geweest zijn.
Och jeetje @:BE.. dat lijkt me ook wel moeilijk. Hopelijk heeft je moeder niet te veel bijwerkingen
Pittig, noodzakelijk en naar dat het nodig is...quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Heb net toch weer even met mijn zoon voorzichtig het gesprek aangegaan over zelfmoord en zelfmoordgedachten. Niet verteld over Jayden, maar toch even vinger aan de pols houden. Voelde als een noodzakelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |