Ik heb het heel verhaal al wel vier keer gelezen in de hoop dat ik het verkeerd lees, ook al weet ik beterquote:
Je hebt ze nu ook speciaal voor kinderen met glijbanen edquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:43 schreef SQ het volgende:
Een cruise lijkt me nou wel typisch zoiets dat je in je eentje moet doen of met een partner, maar met kinderen lijkt het me verschrikkelijk.
Wel een fijn vooruitzicht zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat lijkt me zeker mogelijk. Ik hoop dat er vanuit de crew iemand zoiets wil opzetten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:07 schreef Bami het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat mij dan praktisch meteen te binnen schiet na het lezen hiervan; kunnen we als FOK! niet een bijdrage leveren aan de kosten van de uitvaart? We zijn hier toch met genoeg mensen dat daar een gat in geslagen moet kunnen worden?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo. Die hakt er even in hier..
Maar daar een stuk harder..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoop ik ook ja. Want wil heel graag meebetalen maar het opzetten zie ik dan weer minder zitten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me zeker mogelijk. Ik hoop dat er vanuit de crew iemand zoiets wil opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prachtig geschreven, vooral hoe schrijnend het is dat je van binnen zo in de knoop kunt zitten terwijl iedereen laaiend enthousiast over je is en geen idee heeft van de donkerte van de binnenkant.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |