*danst mee* Makeba..quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]"Ooohee maakt niets uit, maakt niets uit, maakt echt niks uit, can I get a Oheee?!"
te grappig deze hequote:Op woensdag 12 juli 2023 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Aanstekelijke lach heeft die gast ook
je bent er nogquote:
Jij moet helemaal niet denkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, heb je gelijk in maar als je schrijft : ben niet mee....
[..]
Denk ik toch.....
aww ik zal je missenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:08 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, je weet het niet..Maar laat maar..Ik zal de leuke en vooral geslijm goede gesprekken niet meer verpesten..
Meh ik sla even over.quote:
Dat is mooiquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, je kwam net op dreef!
[ afbeelding ]
moeten we die kennen? ze viert wel vrolijk feestquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, je kwam net op dreef!
[ afbeelding ]
Geen idee, ik zocht een gifje van een vrolijkertquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
moeten we die kennen? ze viert wel vrolijk feest![]()
![]()
die probeert puntjes te scorenquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar is ons konijn eigenlijk, mis hem hier of is hij ons zat? @:DerRabbit
DTSquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
puntjes scoren altijd goed, waar?
oh daar kom, ik nooit. Tis hier net een doolhofquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
DTS
nu even niet
uurtje geleden wel
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh daar kom, ik nooit. Tis hier net een doolhof
too much, moet ik van de ene naar de andere "banjeren"quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
FOK! heeft vele hoekjes en gaatjes
doe ik ook nietquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
too much, moet ik van de ene naar de andere "banjeren"![]()
you can run but you cant hidequote:Op woensdag 12 juli 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
FOK! heeft vele hoekjes en gaatjes
Dat is niet waaar! jij zit op. meer plekkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik overal zat maar jij bent nog erger![]()
![]()
you can never leavequote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
You can check out anytime but ....
O wacht
Nah, gewoon een uitnodiging om mee te juichen, maar leuk dat je je aan je eigen post houdtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heyquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
too much, moet ik van de ene naar de andere "banjeren"![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
But you can .... here ....
Log out, or become #ANONIEM
ik heb hier mssn wel een jaar meegelezen, voor ik een account heb aangemaaktquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
But you can .... here ....
Log out, or become #ANONIEM
Ik heb met account heel lang meegelezen alvorens te postenquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik heb hier mssn wel een jaar meegelezen, voor ik een account heb aangemaakt
me2quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb met account heel lang meegelezen alvorens te posten
Ik ook , wel gelikedquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb met account heel lang meegelezen alvorens te posten
Toen ik al wel een account had, poste ik heel lang niet mee, gaf alleen likesquote:
moet even gaan bingenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Die strijd is allang voorbij als iedereen gewoon gezellig meedoet
[..]
jaaa i love it![]()
![]()
Eigenlijk wilde ik het laten gaan, maar je zet me neer als iemand die een sfeer neerzet en dat vind ik onterecht.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het is jammer dat jullie die sfeer hier nu ook in het topic gebracht hebben. Ik heb hier altijd veel gepost maar dat kan dus niet meer en dat vind ik best jammer want ik heb helemaal geen hekel aan mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Yupquote:
alles achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is bingen nu weer, voel me hier soms echt een dombo
had ik wel over gehoord ja niet gezienquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
YupHeerlijke ongemakkelijke TV, kijk ook die SBS versie, ik ga op reis ofzoiets. Geen B&B, maar ongemakkelijk genoeg om me te vermaken
Zit zo'n gast bij die zo raar lacht, dat ik eigenlijk niet luister naar wat ie zegt, omdat ik gewoon wacht tot ie weer moet lachenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ik wel over gehoord ja niet gezien
net als die tongzoen vent vorig jaarquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zit zo'n gast bij die zo raar lacht, dat ik eigenlijk niet luister naar wat ie zegt, omdat ik gewoon wacht tot ie weer moet lachen![]()
"Weet je wel?!"-Richardquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als die tongzoen vent vorig jaar
oh jaaquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als die tongzoen vent vorig jaar
er helemaal in opgaan, zwelgenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh dit dusquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik het laten gaan, maar je zet me neer als iemand die een sfeer neerzet en dat vind ik onterecht.We zitten hier met zijn allen juichbaak, dus een beetje juichen is wel op zijn plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi Engine, hoe gaat het er mee? Nog steeds op klus over de grens?quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het is jammer dat jullie die sfeer hier nu ook in het topic gebracht hebben. Ik heb hier altijd veel gepost maar dat kan dus niet meer en dat vind ik best jammer want ik heb helemaal geen hekel aan mensen.
Game of Thrones was Wel top.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:32 schreef KinKiJan het volgende:
Van B&B heb ik er 3 gezien, denk van het weekend de rest, vooruit kijken gaat m'n vriendin niet tof vinden, en doen alsof het allemaal nieuw voor me is kan ik niet (destijds met Game of Thrones geprobeerd, dat zag ze meteen)
dat gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:32 schreef KinKiJan het volgende:
Van B&B heb ik er 3 gezien, denk van het weekend de rest, vooruit kijken gaat m'n vriendin niet tof vinden, en doen alsof het allemaal nieuw voor me is kan ik niet (destijds met Game of Thrones geprobeerd, dat zag ze meteen)
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
We zitten hier met zijn allen juichbaak, dus een beetje juichen is wel op zijn plek
Zou je dit soort stemmingmakerij achterwege willen laten? Bij voorbaat dankquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
We doen niet aan grapjes, straks komt de fun-politie weer langs..
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:32 schreef KinKiJan het volgende:
Als er hier users komen om te zuigen en te doenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou je dit soort stemmingmakerij achterwege willen laten? Bij voorbaat dank
Dat was een reactie op een eerdere reactie van een andere reactie op een vorige reactie etc ,, Engine en Kinkijan zijn beide okéquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sure, neem je dan ook de aanleiding voor die post mee?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Let it gooooquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sure, neem je dan ook de aanleiding voor die post mee? [ afbeelding ]
Bingewatchen. Bijv een heel seizoen van een serie op netflix achter elkaar kijken..quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh ik wel hoorquote:
Hoi Jippiequote:Op woensdag 12 juli 2023 21:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Engine, hoe gaat het er mee? Nog steeds op klus over de grens?
Je legde jouw gedachten netjes uit en engine is hastikke welkom idd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sure, neem je dan ook de aanleiding voor die post mee? [ afbeelding ]
Als er een user komt zuigen dan plaats je een TR en dan ga je niet terugsneren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er hier users komen om te zuigen en te doen
mag daar ook best eens wat van gezegd worden
en niet de vinger de andere kant op wijzen
Klinkt als n topvakantie in t vooruitzichtquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Jippie![]()
Nee ben thuisBen in een soort vakantiemodus al werk ik deze week nog wel een beetje. Volgende week wel vrij
Vierdaagse feesten
![]()
En zaterdag ook nog een festival
respect is ook iets wat wederzijds hoort te zijnquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als er een user komt zuigen dan plaats je een TR en dan ga je niet terugsneren.
Ik hou niet van dat onderlinge gekibbel, daar biedt Facebook alle ruimte voor maar op FOK! prefereren we onderling respect.
Mods mogen overal modden als ze daar zin in hebben, dat wist je toch wel?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
Damn mijn foon is weer bijna leeg
En huh, ik zie @:Jippie als mod reageren. Ik wist niet dat jij hier ook mod was? Plus ik moet direct aan PLY denken
Juist daarom een TR plaatsen en de mods het werk laten opknappen, en je verder niet verlagen tot het starten van een vendetta.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
respect is ook iets wat wederzijds hoort te zijn
wij waren allang Chill waarde Pharkusquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:49 schreef Pharkus het volgende:
Kan iedereen weer zijn chillpill nemen of een drankje erbij pakken als jullie dat rustiger maakt.
Dadelijk zit ik hier op vakantie nog de JUI SC actief te modereren. Das nog nooit voorgekomen.
Als ik me er ff mee mag bemoeien, de sfeer is hier juist hartstikke goed, ik denk dat Engine net een post verkeerd begreep, maar daarna heeft iedereen gezegd dat hij niet moet wegblijven. Soms is het jammer dat een mod ingrijpt, als we het ook zelf kunnen oplossen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als er een user komt zuigen dan plaats je een TR en dan ga je niet terugsneren.
Ik hou niet van dat onderlinge gekibbel, daar biedt Facebook alle ruimte voor maar op FOK! prefereren we onderling respect.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:50 schreef KinKiJan het volgende:
Zomerfeesten zijn top! Dit jaar helaas niet, maar normaal gesproken ben ik elk jaar wel te vinden in 'mijn stad' rond die tijd![]()
Eigenlijk niet zo heel erg.. ik zie mods juist meestal reageren van *hier nen ik user, ik laat t aan de mod van dit forum over*quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mods mogen overal modden als ze daar zin in hebben, dat wist je toch wel?
Maak je geen zorgen, zal niet nodig zijn, lekker van je vakantie genieten enquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:49 schreef Pharkus het volgende:
Kan iedereen weer zijn chillpill nemen of een drankje erbij pakken als jullie dat rustiger maakt.
Dadelijk zit ik hier op vakantie nog de JUI SC actief te modereren. Das nog nooit voorgekomen.
Het juichen in Juichbaak kan nooit voldoende worden benadruktquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik me er ff mee mag bemoeien, de sfeer is hier juist hartstikke goed, ik denk dat Engine net een post verkeerd begreep, maar daarna heeft iedereen gezegd dat hij niet moet wegblijven. Soms is het jammer dat een mod ingrijpt, als we het ook zelf kunnen oplossen.
Ik begrijp ook helemaal niet wat er ineens is. Volgens mij was er nu helegaar niks aan de hand...quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:49 schreef Pharkus het volgende:
quote:
Thanks, jullie ook allemaal lekker genietenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zal niet nodig zijn, lekker van je vakantie genieten en![]()
![]()
Dat is een keuze die elke Mod kan makenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo heel erg.. ik zie mods juist meestal reageren van *hier nen ik user, ik laat t aan de mod van dit forum over*
omgquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nu niet meer in Gelderland, maar ben geboren en getogen in Nijmegen
Volgens mij niet meer dan een storm in een glas water, geniet vooral van je vakantiequote:Op woensdag 12 juli 2023 21:49 schreef Pharkus het volgende:
Komt helemaal goed en als je wilt juichen, vlieg je snel even hier naar toequote:Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thanks, jullie ook allemaal lekker genieten
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thanks, jullie ook allemaal lekker genieten
Ik vind die mini's zo schattigquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Modjes in tha house![]()
![]()
klein juichje dan maar![]()
![]()
![]()
![]()
Oh weer wat geleerd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is een keuze die elke Mod kan maken
Ik moet zeggen dat diequote:
Ja maar die mini's zijn nog leuker maar dir kan ik niet makenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die![]()
me al vrolijk maken als ik dit topic open
Klopt, er zijn ook wat Turboversies van, zo grappig!quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die![]()
me al vrolijk maken als ik dit topic open
Ja die staan op pirk, erg coolquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, er zijn ook wat Turboversies van, zo grappig!
Die woont in Elst als ik me niet vergis, das tussen Nijmegen en Arnhem inquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
omg
das wel in de buurt
40 minuten
heb je dichtbij Kim D gewoont![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar die mini's zijn nog leuker maar dir kan ik niet maken
woonde jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die woont in Elst als ik me niet vergis, das tussen Nijmegen en Arnhem in
![]()
![]()
![]()
niet alleen users......quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er hier users komen om te zuigen en te doen
mag daar ook best eens wat van gezegd worden
en niet de vinger de andere kant op wijzen
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja die staan op pirk, erg cool
Oeh misschien staan de mini's daar ook?
Oh wat leuk! Heel tof dat zij echt verliefd zijn. Hadden we toch mooi gezien in JAA.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
woonde ja
ze is al bij Jeff ingetrokken
Elst is tegenwoordig zo groot
niet normaal
Ja heel die regio groeit als een gekquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
woonde ja
ze is al bij Jeff ingetrokken
Elst is tegenwoordig zo groot
niet normaal
Ja maar mobiel heb ik geen xquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:02 schreef Flow3r het volgende:
ow, volgens mij maakt het niet uit op welke X je klikt, kan allebei
[ afbeelding ]
echt uit zijn voegenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja heel die regio groeit als een gek
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
Moet @:Pharkus nu de naam aanpassen
naar mini Juich SC?
![]()
![]()
![]()
geen babyjuichjes op mobielquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
hee ze zitten er echt niet tussen op mobiel
Was laatst in Arnhem Zuid, toen dat treinstation eindelijk in gebruik genomen werd reed de machinist er regelmatig gewoon voorbij (was ook gewoon een platvorm in the middle of nowhere), dat station ligt nu midden in een woonwijkquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt uit zijn voegen
laats nog in valburg geweest en terug door Elst
was er 10 jaar geleden voor het laatst doorheen gereden
alles was veranderd![]()
kloptquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was laatst in Arnhem Zuid, toen dat treinstation eindelijk in gebruik genomen werd reed de machinist er regelmatig gewoon voorbij (was ook gewoon een platvorm in the middle of nowhere), dat station ligt nu midden in een woonwijk
kan je ook geen baby tekstjes makenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
hee ze zitten er echt niet tussen op mobiel
Te - Knip- voor je?quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh daar kom, ik nooit. Tis hier net een doolhof
Maxi Juich?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
naar mini Juich SC?
![]()
![]()
![]()
1 | [sub]*O*[/sub] |
-Knip- kan ook nog..quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
naar mini Juich SC?
![]()
![]()
![]()
Ik ben net als Eunice, ik leer snel en niet alleen uit een buukquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben net als Eunice, ik leer snel en niet alleen uit een buuk![]()
![]()
Je kunt op mobiel schakelen naar de desktop versie van een website. Dan zouden die knopjes er wel moeten zitten maar is een beetje omslachtigquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even want kijk, het us gelukt!!! Thanks!
je kan ook op Preview klikken om je eigen post te zien vóordat je hem plaatst, moet je soms wel effe voor scrollenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even want kijk, het us gelukt!!! Thanks!
ow daar gaat iets niet goedquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze zijn schattig die mini's
[sub][sub]
[sub][sub]
Je verprutst hetquote:
ik kan dat helemaal niet op mobiel. Is er eigenlijk een app voor mobiel?quote:
Jawel hoor, ik zie n grote en kleine juich op mobiel. Jij niet?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:21 schreef Jippie het volgende:
In de nieuwe layout lijk ik geen verschil te zien, even testen![]()
Nee, er wordt wel gewerkt aan een nieuwe layout die mobiel veel gebruiksvriendelijker is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kan dat helemaal niet op mobiel. Is er eigenlijk een app voor mobiel?
Nee, de laatste smiley staat iets lager maar zijn even grootquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zie n grote en kleine juich op mobiel. Jij niet?
Oh nicequote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, er wordt wel gewerkt aan een nieuwe layout die mobiel veel gebruiksvriendelijker is.
oké TYquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, er wordt wel gewerkt aan een nieuwe layout die mobiel veel gebruiksvriendelijker is.
Op de oude mobiel layout zijn ze wel andersquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, de laatste smiley staat iets lager maar zijn even groot
Zit ook niet op mobielquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je kan ook op Preview klikken om je eigen post te zien vóordat je hem plaatst, moet je soms wel effe voor scrollen
[ afbeelding ]
Misschien een bugje ? Zou het even melden want dat moet denk ik andersquote:
Oh wat zonde, dan mis je de halve lol. Of zit jij al in de bètaversie vd nieuwe layout? Heb je meteen n puntje om door te geven aan de makers.quote:
Nee er is geen app.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kan dat helemaal niet op mobiel. Is er eigenlijk een app voor mobiel?
Ben heel lang geleden mod geweest op een forum van DGK. daarna eigenlijk niet meer op fora geweest, dus veel te leren voor mijquote:
De nieuwe layout kent wel meer voordelen, dus hoop dat iedereen deze binnenkort kan gebruiken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien een bugje ? Zou het even melden want dat moet denk ik anders
Dit ziet er leuk uit!quote:
In de nieuwe layout wel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit er op PC ook een mogelijkheid om het scherm in donkere modus te zetten?
Beter, vooral die inwitte achtergrond is soms wel heel vel, vooral 's nachtsquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:42 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
In de nieuwe layout wel.
In de nieuwe layout wel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zeker, maar overdag is het ook rustiger aan je ogen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beter, vooral die inwitte achtergrond is soms wel heel vel, vooral 's nachts
Ja die is er wel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De achtergrond kun je in de oude layout ook al een kleurtje geven.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beter, vooral die inwitte achtergrond is soms wel heel vel, vooral 's nachts
Ik zit niet op Mobiel, maar PCquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De achtergrond kun je in de oude layout ook al een kleurtje geven.
Vraag me alleen niet hoe mobiel.![]()
Das waar, ik heb op mobiel ook filter dat het minder fel is. Op PC ook op meeste sites de darkmodes. Dus als dat hier ook kan, zou je me willen zeggen hoe ik dat kan doen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Ik gebruik op mijn mobiel wel z'n kleurenfilter tussen 10 uur 's avonds en 7 uur 's ochtends. Dat is echt wel een stuk rustiger aan de ogen....al kun je nog altijd beter gewoon niet naar een scherm kijken denk ik
Ben ik nu aan het proberen maar lukt nog nietquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het proberen maar lukt nog niet
Bij settings rechtsboven, kun je een achtergrondkleur kiezen. De posts blijven wit, maar dan in tenminste niet alles wit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zit niet op Mobiel, maar PC
oh dat heb ik al, achtergrond donker, maar waar we posten is witquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij settings rechtsboven, kun je een achtergrondkleur kiezen. De posts blijven wit, maar dan in tenminste niet alles wit.
Je kunt op zich je eigen posts nog een kleurtje geven.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh dat heb ik al, achtergrond donker, maar waar we posten is wit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
Ben je dit aan het lezen of aan het kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan het kijkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je dit aan het lezen of aan het kijken?
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
Ben je dit aan het lezen of aan het kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tekenfilm?quote:
Als je chrome gebruikt misschien een extensie proberen? Ik gebruikte eerst Dark Reader, die zet de meeste sites automatisch om in dark mode, of het op fok werkt weet ik niet, maar over het algemeen werkte die toen eigenlijk best goed. Weet ook niet of die (of een alternatief) voor andere browsers beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh dat heb ik al, achtergrond donker, maar waar we posten is wit
quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je dit aan het lezen of aan het kijken?
[..]
Tekenfilm?
Kiekenkot, Nowlive of VoL?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben heel lang geleden mod geweest op een forum van DGK. daarna eigenlijk niet meer op fora geweest, dus veel te leren voor mij
Ik weet niet of ze echt de politiek verlaat, ze stopt wel als partijleider bij D66.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beste nieuws van de dag, ook Kaag verlaat de politiek, goede reden om te![]()
![]()
![]()
ja ze gaat echtquote:Op donderdag 13 juli 2023 02:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze echt de politiek verlaat, ze stopt wel als partijleider bij D66.
owww had ik nog niet gelezen, dat is heeel goed nieuws!!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beste nieuws van de dag, ook Kaag verlaat de politiek, goede reden om te![]()
![]()
![]()
Vreselijk , daar kom je als ouder nooit meer overheenquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:10 schreef HappyCharly het volgende:
Voor wie het had gemist:
FB / E N D G A M E
Zeker niet, ik vind het moedig dat hij het deelt met de users, maar het is goed om het te vertellen en te delen, erover te praten. Maar ben er wel even stil van, ook al ken ik Danny en zijn gezin niet. Vreselijk, geen woorden voorquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vreselijk , daar kom je als ouder nooit meer overheen
Gezien en gelezen inderdaad, verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:10 schreef HappyCharly het volgende:
Voor wie het had gemist:
FB / E N D G A M E
Lekkerste wat er is, opstaan metquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Altijd naar, opstaan in de veronderstelling nog gewoon koffie in huis te hebben.... Stond al vroeg in de winkel dus
Maar toen was er weer koffie
ja hier ook en dan echt koffie hè, zonder melk en suiker. Zwart dusquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
Koffie, altijd goed op elk moment van de dag![]()
Hier ook altijd zwart, maar op het werk snoep ik nog wel eens van cappuccinoquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hier ook en dan echt koffie hè, zonder melk en suiker. Zwart dus![]()
haha, ik doe hetzelfde, drink al mijn hele leven de koffie zwart, maar op het werk een machine met heerlijke cappuccino en dat wil ik dan ook nog wel eens nemenquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier ook altijd zwart, maar op het werk snoep ik nog wel eens van cappuccino![]()
precies dat, en nog gratis ookquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
haha, ik doe hetzelfde, drink al mijn hele leven de koffie zwart, maar op het werk een machine met heerlijke cappuccino en dat wil ik dan ook nog wel eens nemen![]()
bij ons ook, maar de cappuccino in Italie is nog altijd het allerlekkerstequote:
eensquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bij ons ook, maar de cappuccino in Italie is nog altijd het allerlekkerste
ESFquote:
Leuk!quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
ESF
Daar weten we ook wel wat juichen is.
eigen schuld #teamstierquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
#TeamStier Olé!
link naar bericht
bulls eyequote:Op donderdag 13 juli 2023 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
#TeamStier Olé!
link naar bericht
hoe kan je dat zien, ik zie jou post als 286quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
we zitten dik over de 301
dus er zal wat geveegd zijn
ik had hem niet gerefreshedquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoe kan je dat zien, ik zie jou post als 286
oh oké, nou dan hebben we teveel gejuicht denk ik danquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had hem niet gerefreshed
mijn post was 308
moet haast welquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh oké, nou dan hebben we teveel gejuicht denk ik dan
quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
![]()
![]()
kijk wat ik gister geleerd heb
soms moet ik een appje sturen en zoek ik onbewust naar een emoticon van hierquote:
ja heb ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
soms moet ik een appje sturen en zoek ik onbewust naar een emoticon van hier
hihiquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
![]()
![]()
kijk wat ik gister geleerd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |