Ik zit niet op Mobiel, maar PCquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De achtergrond kun je in de oude layout ook al een kleurtje geven.
Vraag me alleen niet hoe mobiel.![]()
Das waar, ik heb op mobiel ook filter dat het minder fel is. Op PC ook op meeste sites de darkmodes. Dus als dat hier ook kan, zou je me willen zeggen hoe ik dat kan doen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Ik gebruik op mijn mobiel wel z'n kleurenfilter tussen 10 uur 's avonds en 7 uur 's ochtends. Dat is echt wel een stuk rustiger aan de ogen....al kun je nog altijd beter gewoon niet naar een scherm kijken denk ik
Ben ik nu aan het proberen maar lukt nog nietquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het proberen maar lukt nog niet
Bij settings rechtsboven, kun je een achtergrondkleur kiezen. De posts blijven wit, maar dan in tenminste niet alles wit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zit niet op Mobiel, maar PC
oh dat heb ik al, achtergrond donker, maar waar we posten is witquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij settings rechtsboven, kun je een achtergrondkleur kiezen. De posts blijven wit, maar dan in tenminste niet alles wit.
Je kunt op zich je eigen posts nog een kleurtje geven.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh dat heb ik al, achtergrond donker, maar waar we posten is wit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
Ben je dit aan het lezen of aan het kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan het kijkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je dit aan het lezen of aan het kijken?
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
Ben je dit aan het lezen of aan het kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tekenfilm?quote:
Als je chrome gebruikt misschien een extensie proberen? Ik gebruikte eerst Dark Reader, die zet de meeste sites automatisch om in dark mode, of het op fok werkt weet ik niet, maar over het algemeen werkte die toen eigenlijk best goed. Weet ook niet of die (of een alternatief) voor andere browsers beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh dat heb ik al, achtergrond donker, maar waar we posten is wit
quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je dit aan het lezen of aan het kijken?
[..]
Tekenfilm?
Kiekenkot, Nowlive of VoL?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben heel lang geleden mod geweest op een forum van DGK. daarna eigenlijk niet meer op fora geweest, dus veel te leren voor mij
Ik weet niet of ze echt de politiek verlaat, ze stopt wel als partijleider bij D66.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beste nieuws van de dag, ook Kaag verlaat de politiek, goede reden om te![]()
![]()
![]()
ja ze gaat echtquote:Op donderdag 13 juli 2023 02:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze echt de politiek verlaat, ze stopt wel als partijleider bij D66.
owww had ik nog niet gelezen, dat is heeel goed nieuws!!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beste nieuws van de dag, ook Kaag verlaat de politiek, goede reden om te![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |