Hallo meneer de modquote:
Vreselijk , daar kom je als ouder nooit meer overheenquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:10 schreef HappyCharly het volgende:
Voor wie het had gemist:
FB / E N D G A M E
Zeker niet, ik vind het moedig dat hij het deelt met de users, maar het is goed om het te vertellen en te delen, erover te praten. Maar ben er wel even stil van, ook al ken ik Danny en zijn gezin niet. Vreselijk, geen woorden voorquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vreselijk , daar kom je als ouder nooit meer overheen
Gezien en gelezen inderdaad, verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:10 schreef HappyCharly het volgende:
Voor wie het had gemist:
FB / E N D G A M E
Lekkerste wat er is, opstaan metquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Altijd naar, opstaan in de veronderstelling nog gewoon koffie in huis te hebben.... Stond al vroeg in de winkel dus
Maar toen was er weer koffie
ja hier ook en dan echt koffie hè, zonder melk en suiker. Zwart dusquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
Koffie, altijd goed op elk moment van de dag![]()
Hier ook altijd zwart, maar op het werk snoep ik nog wel eens van cappuccinoquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hier ook en dan echt koffie hè, zonder melk en suiker. Zwart dus![]()
haha, ik doe hetzelfde, drink al mijn hele leven de koffie zwart, maar op het werk een machine met heerlijke cappuccino en dat wil ik dan ook nog wel eens nemenquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier ook altijd zwart, maar op het werk snoep ik nog wel eens van cappuccino![]()
precies dat, en nog gratis ookquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
haha, ik doe hetzelfde, drink al mijn hele leven de koffie zwart, maar op het werk een machine met heerlijke cappuccino en dat wil ik dan ook nog wel eens nemen![]()
bij ons ook, maar de cappuccino in Italie is nog altijd het allerlekkerstequote:
eensquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bij ons ook, maar de cappuccino in Italie is nog altijd het allerlekkerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |