quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
Moet @:Pharkus nu de naam aanpassen
naar mini Juich SC?
![]()
![]()
![]()
geen babyjuichjes op mobielquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
hee ze zitten er echt niet tussen op mobiel
Was laatst in Arnhem Zuid, toen dat treinstation eindelijk in gebruik genomen werd reed de machinist er regelmatig gewoon voorbij (was ook gewoon een platvorm in the middle of nowhere), dat station ligt nu midden in een woonwijkquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt uit zijn voegen
laats nog in valburg geweest en terug door Elst
was er 10 jaar geleden voor het laatst doorheen gereden
alles was veranderd![]()
kloptquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was laatst in Arnhem Zuid, toen dat treinstation eindelijk in gebruik genomen werd reed de machinist er regelmatig gewoon voorbij (was ook gewoon een platvorm in the middle of nowhere), dat station ligt nu midden in een woonwijk
kan je ook geen baby tekstjes makenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
hee ze zitten er echt niet tussen op mobiel
Te - Knip- voor je?quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh daar kom, ik nooit. Tis hier net een doolhof
Maxi Juich?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
naar mini Juich SC?
![]()
![]()
![]()
| 1 | [sub]*O*[/sub] |
-Knip- kan ook nog..quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
naar mini Juich SC?
![]()
![]()
![]()
Ik ben net als Eunice, ik leer snel en niet alleen uit een buukquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben net als Eunice, ik leer snel en niet alleen uit een buuk![]()
![]()
Je kunt op mobiel schakelen naar de desktop versie van een website. Dan zouden die knopjes er wel moeten zitten maar is een beetje omslachtigquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even want kijk, het us gelukt!!! Thanks!
je kan ook op Preview klikken om je eigen post te zien vóordat je hem plaatst, moet je soms wel effe voor scrollenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even want kijk, het us gelukt!!! Thanks!
ow daar gaat iets niet goedquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze zijn schattig die mini's
[sub][sub]
[sub][sub]
Je verprutst hetquote:
ik kan dat helemaal niet op mobiel. Is er eigenlijk een app voor mobiel?quote:
Jawel hoor, ik zie n grote en kleine juich op mobiel. Jij niet?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:21 schreef Jippie het volgende:
In de nieuwe layout lijk ik geen verschil te zien, even testen![]()
Nee, er wordt wel gewerkt aan een nieuwe layout die mobiel veel gebruiksvriendelijker is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kan dat helemaal niet op mobiel. Is er eigenlijk een app voor mobiel?
Nee, de laatste smiley staat iets lager maar zijn even grootquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zie n grote en kleine juich op mobiel. Jij niet?
Oh nicequote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, er wordt wel gewerkt aan een nieuwe layout die mobiel veel gebruiksvriendelijker is.
oké TYquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, er wordt wel gewerkt aan een nieuwe layout die mobiel veel gebruiksvriendelijker is.
Op de oude mobiel layout zijn ze wel andersquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, de laatste smiley staat iets lager maar zijn even groot
Zit ook niet op mobielquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je kan ook op Preview klikken om je eigen post te zien vóordat je hem plaatst, moet je soms wel effe voor scrollen
[ afbeelding ]
Misschien een bugje ? Zou het even melden want dat moet denk ik andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |