je kan ook op Preview klikken om je eigen post te zien vóordat je hem plaatst, moet je soms wel effe voor scrollenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even want kijk, het us gelukt!!! Thanks!
ow daar gaat iets niet goedquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze zijn schattig die mini's
[sub][sub]
[sub][sub]
Je verprutst hetquote:
ik kan dat helemaal niet op mobiel. Is er eigenlijk een app voor mobiel?quote:
Jawel hoor, ik zie n grote en kleine juich op mobiel. Jij niet?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:21 schreef Jippie het volgende:
In de nieuwe layout lijk ik geen verschil te zien, even testen![]()
Nee, er wordt wel gewerkt aan een nieuwe layout die mobiel veel gebruiksvriendelijker is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kan dat helemaal niet op mobiel. Is er eigenlijk een app voor mobiel?
Nee, de laatste smiley staat iets lager maar zijn even grootquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zie n grote en kleine juich op mobiel. Jij niet?
Oh nicequote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, er wordt wel gewerkt aan een nieuwe layout die mobiel veel gebruiksvriendelijker is.
oké TYquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, er wordt wel gewerkt aan een nieuwe layout die mobiel veel gebruiksvriendelijker is.
Op de oude mobiel layout zijn ze wel andersquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, de laatste smiley staat iets lager maar zijn even groot
Zit ook niet op mobielquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je kan ook op Preview klikken om je eigen post te zien vóordat je hem plaatst, moet je soms wel effe voor scrollen
[ afbeelding ]
Misschien een bugje ? Zou het even melden want dat moet denk ik andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |