Oh ik wel hoorquote:
Hoi Jippiequote:Op woensdag 12 juli 2023 21:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Engine, hoe gaat het er mee? Nog steeds op klus over de grens?
Je legde jouw gedachten netjes uit en engine is hastikke welkom idd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sure, neem je dan ook de aanleiding voor die post mee? [ afbeelding ]
Als er een user komt zuigen dan plaats je een TR en dan ga je niet terugsneren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er hier users komen om te zuigen en te doen
mag daar ook best eens wat van gezegd worden
en niet de vinger de andere kant op wijzen
Klinkt als n topvakantie in t vooruitzichtquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Jippie![]()
Nee ben thuisBen in een soort vakantiemodus al werk ik deze week nog wel een beetje. Volgende week wel vrij
Vierdaagse feesten
![]()
En zaterdag ook nog een festival
respect is ook iets wat wederzijds hoort te zijnquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als er een user komt zuigen dan plaats je een TR en dan ga je niet terugsneren.
Ik hou niet van dat onderlinge gekibbel, daar biedt Facebook alle ruimte voor maar op FOK! prefereren we onderling respect.
Mods mogen overal modden als ze daar zin in hebben, dat wist je toch wel?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
Damn mijn foon is weer bijna leeg
En huh, ik zie @:Jippie als mod reageren. Ik wist niet dat jij hier ook mod was? Plus ik moet direct aan PLY denken
Juist daarom een TR plaatsen en de mods het werk laten opknappen, en je verder niet verlagen tot het starten van een vendetta.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
respect is ook iets wat wederzijds hoort te zijn
wij waren allang Chill waarde Pharkusquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:49 schreef Pharkus het volgende:
Kan iedereen weer zijn chillpill nemen of een drankje erbij pakken als jullie dat rustiger maakt.
Dadelijk zit ik hier op vakantie nog de JUI SC actief te modereren. Das nog nooit voorgekomen.
Als ik me er ff mee mag bemoeien, de sfeer is hier juist hartstikke goed, ik denk dat Engine net een post verkeerd begreep, maar daarna heeft iedereen gezegd dat hij niet moet wegblijven. Soms is het jammer dat een mod ingrijpt, als we het ook zelf kunnen oplossen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als er een user komt zuigen dan plaats je een TR en dan ga je niet terugsneren.
Ik hou niet van dat onderlinge gekibbel, daar biedt Facebook alle ruimte voor maar op FOK! prefereren we onderling respect.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:50 schreef KinKiJan het volgende:
Zomerfeesten zijn top! Dit jaar helaas niet, maar normaal gesproken ben ik elk jaar wel te vinden in 'mijn stad' rond die tijd![]()
Eigenlijk niet zo heel erg.. ik zie mods juist meestal reageren van *hier nen ik user, ik laat t aan de mod van dit forum over*quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mods mogen overal modden als ze daar zin in hebben, dat wist je toch wel?
Maak je geen zorgen, zal niet nodig zijn, lekker van je vakantie genieten enquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:49 schreef Pharkus het volgende:
Kan iedereen weer zijn chillpill nemen of een drankje erbij pakken als jullie dat rustiger maakt.
Dadelijk zit ik hier op vakantie nog de JUI SC actief te modereren. Das nog nooit voorgekomen.
Het juichen in Juichbaak kan nooit voldoende worden benadruktquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik me er ff mee mag bemoeien, de sfeer is hier juist hartstikke goed, ik denk dat Engine net een post verkeerd begreep, maar daarna heeft iedereen gezegd dat hij niet moet wegblijven. Soms is het jammer dat een mod ingrijpt, als we het ook zelf kunnen oplossen.
Ik begrijp ook helemaal niet wat er ineens is. Volgens mij was er nu helegaar niks aan de hand...quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:49 schreef Pharkus het volgende:
quote:
Thanks, jullie ook allemaal lekker genietenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zal niet nodig zijn, lekker van je vakantie genieten en![]()
![]()
Dat is een keuze die elke Mod kan makenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo heel erg.. ik zie mods juist meestal reageren van *hier nen ik user, ik laat t aan de mod van dit forum over*
omgquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nu niet meer in Gelderland, maar ben geboren en getogen in Nijmegen
Volgens mij niet meer dan een storm in een glas water, geniet vooral van je vakantiequote:Op woensdag 12 juli 2023 21:49 schreef Pharkus het volgende:
Komt helemaal goed en als je wilt juichen, vlieg je snel even hier naar toequote:Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thanks, jullie ook allemaal lekker genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |