quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
But you can .... here ....
Log out, or become #ANONIEM
ik heb hier mssn wel een jaar meegelezen, voor ik een account heb aangemaaktquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
But you can .... here ....
Log out, or become #ANONIEM
Ik heb met account heel lang meegelezen alvorens te postenquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik heb hier mssn wel een jaar meegelezen, voor ik een account heb aangemaakt
me2quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb met account heel lang meegelezen alvorens te posten
Ik ook , wel gelikedquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb met account heel lang meegelezen alvorens te posten
Toen ik al wel een account had, poste ik heel lang niet mee, gaf alleen likesquote:
moet even gaan bingenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Die strijd is allang voorbij als iedereen gewoon gezellig meedoet
[..]
jaaa i love it![]()
![]()
Eigenlijk wilde ik het laten gaan, maar je zet me neer als iemand die een sfeer neerzet en dat vind ik onterecht.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het is jammer dat jullie die sfeer hier nu ook in het topic gebracht hebben. Ik heb hier altijd veel gepost maar dat kan dus niet meer en dat vind ik best jammer want ik heb helemaal geen hekel aan mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Yupquote:
alles achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is bingen nu weer, voel me hier soms echt een dombo
had ik wel over gehoord ja niet gezienquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
YupHeerlijke ongemakkelijke TV, kijk ook die SBS versie, ik ga op reis ofzoiets. Geen B&B, maar ongemakkelijk genoeg om me te vermaken
Zit zo'n gast bij die zo raar lacht, dat ik eigenlijk niet luister naar wat ie zegt, omdat ik gewoon wacht tot ie weer moet lachenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ik wel over gehoord ja niet gezien
net als die tongzoen vent vorig jaarquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zit zo'n gast bij die zo raar lacht, dat ik eigenlijk niet luister naar wat ie zegt, omdat ik gewoon wacht tot ie weer moet lachen![]()
"Weet je wel?!"-Richardquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als die tongzoen vent vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |