abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209875712
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]

Dit dus. Waar slaat dit in godsnaam op? Mensen hebben een hekel aan Kaag om hele andere redenen, waarom wordt dit er nou weer van gemaakt?
Vrouwenhaat ook echt :')
pi_209875723
quote:
[ twitter ]

Dit dus. Waar slaat dit in godsnaam op? Mensen hebben een hekel aan Kaag om hele andere redenen, waarom wordt dit er nou weer van gemaakt?
Dit ja.

'We' hebben geen hekel aan een Vrouw. 'We' zijn wars van holle woorden en mensen die totaal los staan van de samenleving, maar helaas toch invloed hebben op ons leven. Alle goede initiatieven ten spijt hoor.

quote:
Dit gaat ook over je partner, dochter, vriendin, collega...
Sure..... Ik heb geen dochter die hautain in Den Haag loop te lullen hoor. (laat staan een vriendin _O- )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:23:44 #203
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209875755
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Halsema dan. :+
Ik ben voor, de conservatieve outrage lijkt me zo heerlijk om te aanschouwen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_209875756
quote:
[ twitter ]

Ik vind het een beetje gelul ja. Mannen krijgen ook de meest afschuwelijke bedreigingen naar hun hoofd en worden zelfs afgeknald (Fortuin) en daar noemen we het ook geen mannenhaat.

Al zullen de meeste bedreigingen van mannen komen trouwens.
pi_209875765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:50 schreef Het_Bokje het volgende:
Maar gaat er nog een machtsstrijd bij D66 plaatsvinden? (of mis ik wat?)

Dus D66 gaat eerst lekker met vakantie en het plebs moet maar afwachten wat D66 gaat doen? (geld ook voor CDA geloof ik)
Bij het CDA zou het toch nog te maken kunnen hebben met gesprekken met Omtzigt dat ze tot half augustus wachten, wat ik zo hier en daar lees.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 juli 2023 @ 11:25:38 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209875778
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bij het CDA zou het toch nog te maken kunnen hebben met gesprekken met Omtzigt dat ze tot half augustus wachten, wat ik zo hier en daar lees.
Dat zou echt een stunt zijn, Omtzigt die terug keert naar het CDA :')

Eigenlijk zou dat de perfecte uitkomst zijn. Neemt alle wind uit de zeilen van die boerenpartij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209875805
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eigenlijk zou dat de perfecte uitkomst zijn. Neemt alle wind uit de zeilen van die boerenpartij.
Hij heeft deze week al gezegd dit niet te gaan doen. Ik vind het een vrij vermoeiend figuur worden om eerlijk te zijn. Denk niet dat zijn politieke impact ooit werkelijk groot zal worden.
pi_209875817
quote:

[..]

Ik verwacht niet dat ze er uit komen, maar het is denk ik wel voor beide de laatste optie om relevant te blijven in Den Haag.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 juli 2023 @ 11:28:43 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209875820
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hij heeft deze week al gezegd dit niet te gaan doen. Ik vind het een vrij vermoeiend figuur worden om eerlijk te zijn. Denk niet dat zijn politieke impact ooit werkelijk groot zal worden.
Hij is heel populair, dat is alles wat telt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209875839
quote:

[..]
Vermoeiend is hij altijd al geweest. Ook altijd dat hij enorm veel op vraagt met een leverdeadline van nog geen dag. Ambtenaren mogen dan dus gewoon niet een grondig antwoord geven. En vervolgens zeuren dat het incompleet is.
pi_209875841
quote:

[..]

BBB is bij de eerste uitglijder in een debat al einde oefening. Zie die backfire met dodenherdenking.
pi_209875850
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:30 schreef Hanca het volgende:

[..]
Vermoeiend is hij altijd al geweest. Ook altijd dat hij enorm veel op vraagt met een leverdeadline van nog geen dag. Ambtenaren mogen dan dus gewoon niet een grondig antwoord geven. En vervolgens zeuren dat het incompleet is.
Ik vond zijn meest kwalijke actie het aanjagen van het 'functie elders' verhaal in plaats van de angel eruit te halen. Heeft voor gigantische polarisatie gezorgd in de politiek terwijl het achteraf weinig voorstelde.
pi_209875867
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vond zijn meest kwalijke actie het aanjagen van het 'functie elders' verhaal in plaats van de angel eruit te halen. Heeft voor gigantische polarisatie gezorgd in de politiek terwijl het achteraf weinig voorstelde.
Rutte had die avond al weggestuurd moeten worden. Dan had je de angel eruit getrokken.
pi_209875883
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
BBB is bij de eerste uitglijder in een debat al einde oefening. Zie die backfire met dodenherdenking.
Ik maak we ook wel wat zorgen om dat soort onlogische acties. De boodschap bij Caroline is niet altijd even consistent. Als je een redelijke rechtse partij wil zijn dan moet je jezelf focussen op rechtse thema's zonder daarbij uit de bocht te vliegen zoals FVD en PVV al jaren doen.

Dodenherdenking was gewoon een mispeer die nergens op sloeg. Je zou bijna zeggen dat ze het echt vond.
pi_209875888
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Rutte had die avond al weggestuurd moeten worden. Dan had je de angel eruit getrokken.
Onzin.
pi_209875894
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik verwacht niet dat ze er uit komen, maar het is denk ik wel voor beide de laatste optie om relevant te blijven in Den Haag.
Je onderschat het CDA hier.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:34:11 #217
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209875900
quote:

[..]
Rutte vond het zeer vermoeiend , steeds maar die vragen omtrent stukken en gegevens
nooit es gewoon lekker alles weglachen
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij is heel populair, dat is alles wat telt.
Dat is ie zeker , men wil graag een tweede kamerlid die jaagt op de waarheid, die doet waar ie voor betaald wordt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Vis een optie? donderdag 13 juli 2023 @ 11:34:27 #218
70532 loveli
N
pi_209875904
quote:
[ twitter ]

Omdat het dan niet om de inhoud hoeft te gaan.

De inhoud van de schatkist na haar tijd op financiën, om maar wat te noemen.
crap in = crap out
pi_209875917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Onzin.
Een kabinet gebaseerd op wantrouwen was het resultaat. Rutte is dat debat nooit meer te boven gekomen en was vanaf dat moment alleen nog maar een sta-in-de-weg voor het herstel van vertrouwen.

Als D66 had gezegd: we doen nieuwe verkiezingen, dan was de VVD nooit opnieuw de grootste geworden na dat debat.
pi_209875924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:34 schreef loveli het volgende:

[..]
Omdat het dan niet om de inhoud hoeft te gaan.

De inhoud van de schatkist na haar tijd op financiën, om maar wat te noemen.
jamaar Corona, oorlog in oekranie...blah blah..... :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209875946
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Een kabinet gebaseerd op wantrouwen was het resultaat. Rutte is dat debat nooit meer te boven gekomen en was vanaf dat moment alleen nog maar een sta-in-de-weg voor het herstel van vertrouwen.

Als D66 had gezegd: we doen nieuwe verkiezingen, dan was de VVD nooit opnieuw de grootste geworden na dat debat.
Met je eerste alinea eens maar ik blijf het een overtrokken verhaal vinden. (Waarbij Ollongren overigens ook weg kwam met het lekken van data)
pi_209876169
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, maar dat ging hem nooit worden net nadat Rutte wederom de verkiezingen gewonnen had. Rutte had zelf die conclusie moeten trekken overigens

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2023 11:54:26 ]
pi_209876176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:33 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je onderschat het CDA hier.
Ok, ik bedoelde vooral de komende kabinetsperiode. CDA blijft altijd de potentie hebben om gewoon de grootste te worden, dat zie je ook met de gemeenteraadsverkiezingen.
pi_209876249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik vind het best grappig dat ze als na reiziger Nederland is binnengekomen en ze zich nu tegen na reizigers keert :Y) op zich niet zo heel raar overigens. Ze is zeker niet de enige.

"Als er één ding erger is dan een xenofobe witte man als premier, dan is het wel een xenofobe premier van kleur. Zij gebruiken hun eigen achtergrond als schild tegen de beschuldiging van racisme."

https://dekanttekening.nl/columns/we-zijn-nog-niet-van-de-vvd-af/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209876367

[ Bericht 100% gewijzigd door Slayage op 13-07-2023 12:09:44 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')