abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209875712
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]

Dit dus. Waar slaat dit in godsnaam op? Mensen hebben een hekel aan Kaag om hele andere redenen, waarom wordt dit er nou weer van gemaakt?
Vrouwenhaat ook echt :')
pi_209875723
quote:
[ twitter ]

Dit dus. Waar slaat dit in godsnaam op? Mensen hebben een hekel aan Kaag om hele andere redenen, waarom wordt dit er nou weer van gemaakt?
Dit ja.

'We' hebben geen hekel aan een Vrouw. 'We' zijn wars van holle woorden en mensen die totaal los staan van de samenleving, maar helaas toch invloed hebben op ons leven. Alle goede initiatieven ten spijt hoor.

quote:
Dit gaat ook over je partner, dochter, vriendin, collega...
Sure..... Ik heb geen dochter die hautain in Den Haag loop te lullen hoor. (laat staan een vriendin _O- )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:23:44 #203
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209875755
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Halsema dan. :+
Ik ben voor, de conservatieve outrage lijkt me zo heerlijk om te aanschouwen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_209875756
quote:
[ twitter ]

Ik vind het een beetje gelul ja. Mannen krijgen ook de meest afschuwelijke bedreigingen naar hun hoofd en worden zelfs afgeknald (Fortuin) en daar noemen we het ook geen mannenhaat.

Al zullen de meeste bedreigingen van mannen komen trouwens.
pi_209875765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:50 schreef Het_Bokje het volgende:
Maar gaat er nog een machtsstrijd bij D66 plaatsvinden? (of mis ik wat?)

Dus D66 gaat eerst lekker met vakantie en het plebs moet maar afwachten wat D66 gaat doen? (geld ook voor CDA geloof ik)
Bij het CDA zou het toch nog te maken kunnen hebben met gesprekken met Omtzigt dat ze tot half augustus wachten, wat ik zo hier en daar lees.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 juli 2023 @ 11:25:38 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209875778
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bij het CDA zou het toch nog te maken kunnen hebben met gesprekken met Omtzigt dat ze tot half augustus wachten, wat ik zo hier en daar lees.
Dat zou echt een stunt zijn, Omtzigt die terug keert naar het CDA :')

Eigenlijk zou dat de perfecte uitkomst zijn. Neemt alle wind uit de zeilen van die boerenpartij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209875805
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eigenlijk zou dat de perfecte uitkomst zijn. Neemt alle wind uit de zeilen van die boerenpartij.
Hij heeft deze week al gezegd dit niet te gaan doen. Ik vind het een vrij vermoeiend figuur worden om eerlijk te zijn. Denk niet dat zijn politieke impact ooit werkelijk groot zal worden.
pi_209875817
quote:

[..]

Ik verwacht niet dat ze er uit komen, maar het is denk ik wel voor beide de laatste optie om relevant te blijven in Den Haag.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 juli 2023 @ 11:28:43 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209875820
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hij heeft deze week al gezegd dit niet te gaan doen. Ik vind het een vrij vermoeiend figuur worden om eerlijk te zijn. Denk niet dat zijn politieke impact ooit werkelijk groot zal worden.
Hij is heel populair, dat is alles wat telt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209875839
quote:

[..]
Vermoeiend is hij altijd al geweest. Ook altijd dat hij enorm veel op vraagt met een leverdeadline van nog geen dag. Ambtenaren mogen dan dus gewoon niet een grondig antwoord geven. En vervolgens zeuren dat het incompleet is.
pi_209875841
quote:

[..]

BBB is bij de eerste uitglijder in een debat al einde oefening. Zie die backfire met dodenherdenking.
pi_209875850
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:30 schreef Hanca het volgende:

[..]
Vermoeiend is hij altijd al geweest. Ook altijd dat hij enorm veel op vraagt met een leverdeadline van nog geen dag. Ambtenaren mogen dan dus gewoon niet een grondig antwoord geven. En vervolgens zeuren dat het incompleet is.
Ik vond zijn meest kwalijke actie het aanjagen van het 'functie elders' verhaal in plaats van de angel eruit te halen. Heeft voor gigantische polarisatie gezorgd in de politiek terwijl het achteraf weinig voorstelde.
pi_209875867
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vond zijn meest kwalijke actie het aanjagen van het 'functie elders' verhaal in plaats van de angel eruit te halen. Heeft voor gigantische polarisatie gezorgd in de politiek terwijl het achteraf weinig voorstelde.
Rutte had die avond al weggestuurd moeten worden. Dan had je de angel eruit getrokken.
pi_209875883
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
BBB is bij de eerste uitglijder in een debat al einde oefening. Zie die backfire met dodenherdenking.
Ik maak we ook wel wat zorgen om dat soort onlogische acties. De boodschap bij Caroline is niet altijd even consistent. Als je een redelijke rechtse partij wil zijn dan moet je jezelf focussen op rechtse thema's zonder daarbij uit de bocht te vliegen zoals FVD en PVV al jaren doen.

Dodenherdenking was gewoon een mispeer die nergens op sloeg. Je zou bijna zeggen dat ze het echt vond.
pi_209875888
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Rutte had die avond al weggestuurd moeten worden. Dan had je de angel eruit getrokken.
Onzin.
pi_209875894
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik verwacht niet dat ze er uit komen, maar het is denk ik wel voor beide de laatste optie om relevant te blijven in Den Haag.
Je onderschat het CDA hier.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:34:11 #217
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209875900
quote:

[..]
Rutte vond het zeer vermoeiend , steeds maar die vragen omtrent stukken en gegevens
nooit es gewoon lekker alles weglachen
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij is heel populair, dat is alles wat telt.
Dat is ie zeker , men wil graag een tweede kamerlid die jaagt op de waarheid, die doet waar ie voor betaald wordt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Vis een optie? donderdag 13 juli 2023 @ 11:34:27 #218
70532 loveli
N
pi_209875904
quote:
[ twitter ]

Omdat het dan niet om de inhoud hoeft te gaan.

De inhoud van de schatkist na haar tijd op financiën, om maar wat te noemen.
crap in = crap out
pi_209875917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Onzin.
Een kabinet gebaseerd op wantrouwen was het resultaat. Rutte is dat debat nooit meer te boven gekomen en was vanaf dat moment alleen nog maar een sta-in-de-weg voor het herstel van vertrouwen.

Als D66 had gezegd: we doen nieuwe verkiezingen, dan was de VVD nooit opnieuw de grootste geworden na dat debat.
pi_209875924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:34 schreef loveli het volgende:

[..]
Omdat het dan niet om de inhoud hoeft te gaan.

De inhoud van de schatkist na haar tijd op financiën, om maar wat te noemen.
jamaar Corona, oorlog in oekranie...blah blah..... :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209875946
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Een kabinet gebaseerd op wantrouwen was het resultaat. Rutte is dat debat nooit meer te boven gekomen en was vanaf dat moment alleen nog maar een sta-in-de-weg voor het herstel van vertrouwen.

Als D66 had gezegd: we doen nieuwe verkiezingen, dan was de VVD nooit opnieuw de grootste geworden na dat debat.
Met je eerste alinea eens maar ik blijf het een overtrokken verhaal vinden. (Waarbij Ollongren overigens ook weg kwam met het lekken van data)
pi_209876169
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, maar dat ging hem nooit worden net nadat Rutte wederom de verkiezingen gewonnen had. Rutte had zelf die conclusie moeten trekken overigens

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2023 11:54:26 ]
pi_209876176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:33 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je onderschat het CDA hier.
Ok, ik bedoelde vooral de komende kabinetsperiode. CDA blijft altijd de potentie hebben om gewoon de grootste te worden, dat zie je ook met de gemeenteraadsverkiezingen.
pi_209876249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik vind het best grappig dat ze als na reiziger Nederland is binnengekomen en ze zich nu tegen na reizigers keert :Y) op zich niet zo heel raar overigens. Ze is zeker niet de enige.

"Als er één ding erger is dan een xenofobe witte man als premier, dan is het wel een xenofobe premier van kleur. Zij gebruiken hun eigen achtergrond als schild tegen de beschuldiging van racisme."

https://dekanttekening.nl/columns/we-zijn-nog-niet-van-de-vvd-af/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209876367

[ Bericht 100% gewijzigd door Slayage op 13-07-2023 12:09:44 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209876635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:00 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik vind het best grappig dat ze als na reiziger Nederland is binnengekomen en ze zich nu tegen na reizigers keert :Y) op zich niet zo heel raar overigens. Ze is zeker niet de enige.

"Als er één ding erger is dan een xenofobe witte man als premier, dan is het wel een xenofobe premier van kleur. Zij gebruiken hun eigen achtergrond als schild tegen de beschuldiging van racisme."

https://dekanttekening.nl/columns/we-zijn-nog-niet-van-de-vvd-af/
Er zitten best een aantal waarheden in het stuk. Maar wat een ontiegelijke jankerd is die schrijver. Alles wat er fout gaat is racisme en islamofobie :')
pi_209876872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:32 schreef Spablauw214 het volgende:

Maar wat een ontiegelijke jankerd is die schrijver. Alles wat er fout gaat is racisme en islamofobie :')
Hij is een linkse activist. Zegt genoeg ;)
-Rabia Al-Basri
pi_209877074
Ik lees zelf weleens Joop om maar eens een ander geluid te horen, maar daar is ook alles racisme of de schuld van neo liberaal beleid.

Overigens snap ik de aversie tegen Timmermans niet zo goed. Hij maakt zich hard voor het klimaat zonder iemand weg te zeggen en/of schuldigen aan te wijzigen en/of maar te roepen dat de oplossing is dat we zaken duurder/onbereikbaar moeten maken.

Ik heb het idee dat hij een stuk verbinderder te werk gaat als bvb Kaag.
Ook zijn invloed/ervaring in Europa is een pre.
pi_209877650
Die reactie van Wilders op het vertrek van Kaag :')

"How can I make this about me" ten top.

Overigens ook wel eens dat je de haat richting Kaag niet perse op haar vrouwzijn moet gooien. Los daarvan is het natuurlijk wel een haat die verder niet op de inhoud van de politiek is terug te voeren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 13 juli 2023 @ 13:59:55 #230
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_209877801
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Denk je dat?

Als CDA ging ik niet gokken -hoe zeer ik Pieter ook waardeer- op iemand die het gevoel heeft dat de partij met hem gebrouilleerd heeft en tevens mentaal ook niet altijd even sterk is.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 13 juli 2023 @ 14:04:10 #231
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_209877861
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]
[ twitter ]
Naast een voorbeeld van goede integratie ook een voorbeeld dat verstand op latere leeftijd nog kan groeien.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 13 juli 2023 @ 14:05:25 #232
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209877880
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 13:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Denk je dat?

Als CDA ging ik niet gokken -hoe zeer ik Pieter ook waardeer- op iemand die het gevoel heeft dat de partij met hem gebrouilleerd heeft en tevens mentaal ook niet altijd even sterk is.
De partij CDA zou zeer, zeer gebaat zijn met een terugkeer van Omtzigt en dat ze weer een eerlijk gezicht wil laten zien
Dus geen verkiezingen die eindigen op 49% - 51 % hetgeen een zeer gemeen spelletje was,
mar eerlijlk tegenover elkaar met alsjeblieft pieter wordt onze partijleider
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 13 juli 2023 @ 14:07:43 #233
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_209877937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 14:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De partij CDA zou zeer, zeer gebaat zijn met een terugkeer van Omtzigt en dat ze weer een eerlijk gezicht wil laten zien
Dus geen verkiezingen die eindigen op 49% - 51 % hetgeen een zeer gemeen spelletje was,
mar eerlijlk tegenover elkaar met alsjeblieft pieter wordt onze partijleider
Ja dat klopt wat je schrijft, maar het is wel een ongeleid projectiel he. Als'm iets niet aanstaat gaat ie slopen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_209878109
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 13:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Denk je dat?

Ik heb geen idee wat ik moet denken, ik geef door wat ik lees. Ik vind het wel een verklaring voor 2 dingen:

1. Waarom geeft Omtzigt niet gewoon aan wat hij gaat doen? Als hij een partij op richt heeft hij dat nu echt al wel rond, anders haalt hij dat niet meer. Als hij stopt, kan hij dat ook gewoon aangeven.
2. Waarom wacht het CDA tot half augustus? Er komen geen interne verkiezingen, dus je hoeft niet iedereen de kans te geven zich in te schrijven. Waarom dan niet nu snel indringend praten met iedereen die je geschikt acht en deze week nog een lijsttrekker kiezen? Dan kun je de campagne beginnen...

Beide dingen zouden worden verklaard als er nog gesprekken zijn tussen Omtzigt en het CDA.
pi_209878158
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 14:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat ik moet denken, ik geef door wat ik lees. Ik vind het wel een verklaring voor 2 dingen:

1. Waarom geeft Omtzigt niet gewoon aan wat hij gaat doen? Als hij een partij op richt heeft hij dat nu echt al wel rond, anders haalt hij dat niet meer. Als hij stopt, kan hij dat ook gewoon aangeven.
2. Waarom wacht het CDA tot half augustus? Er komen geen interne verkiezingen, dus je hoeft niet iedereen de kans te geven zich in te schrijven. Waarom dan niet nu snel indringend praten met iedereen die je geschikt acht en deze week nog een lijsttrekker kiezen? Dan kun je de campagne beginnen...

Beide dingen zouden worden verklaard als er nog gesprekken zijn tussen Omtzigt en het CDA.
Ik zou het als CDA niet eens meer willen. De partij is door hem totaal afgefakkeld terwijl ik vind dat men bij het CDA altijd wel netjes is gebleven over hem.
  Vis een optie? donderdag 13 juli 2023 @ 14:24:48 #237
70532 loveli
N
pi_209878193
Ik denk dat Omtzigt heel goed beseft wat er allemaal mis kan gaan bij een nieuwe partij en hoeveel ervaring de rest van de politiek heeft om dat te bespoedigen. Het vallen van het kabinet is niet toevallig op een moment waarop BBB de handen vol heeft aan de PS en Omtzigt nog niet op volle sterkte is. Komkommertijd, waarom zou hij zich nu al in de kaart laten kijken? Wacht maar tot de stofwolken wat gezakt zijn.
crap in = crap out
pi_209878226
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 14:24 schreef loveli het volgende:
Ik denk dat Omtzigt heel goed beseft wat er allemaal mis kan gaan bij een nieuwe partij en hoeveel ervaring de rest van de politiek heeft om dat te bespoedigen. Het vallen van het kabinet is niet toevallig op een moment waarop BBB de handen vol heeft aan de PS en Omtzigt nog niet op volle sterkte is. Komkommertijd, waarom zou hij zich nu al in de kaart laten kijken? Wacht maar tot de stofwolken wat gezakt zijn.
Hoe sterk vind jij Omtzigt op het gebied van zelfkritiek?
  donderdag 13 juli 2023 @ 14:28:00 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209878251
Paternotte lijkt doorzien na lijsttrekkersvraag: ‘U glimt van geluk’ :')

Jan Paternotte wordt ondervraagd over de eventuele opvolging van Sigrid Kaag. Presentator Sven Kockelmann lijkt te merken dat Paternotte wel happig is voor de functie van lijsttrekker.

https://www.telegraaf.nl/(...)ag-u-glimt-van-geluk

Zo de opvolger van Kaag is gevonden en het bewijs dat het nog slechter kan _O-
pi_209878341
quote:
6s.gif Op donderdag 13 juli 2023 14:28 schreef ikweethetookniet het volgende:

Jan Paternotte wordt ondervraagd over de eventuele opvolging van Sigrid Kaag. Presentator Sven Kockelmann lijkt te merken dat Paternotte wel happig is voor de functie van lijsttrekker.

D66 gaat uiteindelijk gewoon voor Rob Jetten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 13 juli 2023 @ 14:49:05 #241
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209878541
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 14:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja dat klopt wat je schrijft, maar het is wel een ongeleid projectiel he. Als'm iets niet aanstaat gaat ie slopen.
Functie elders voor Hugo, Functie elders voor Wopke en Functie elders voor Mark Rutte , Functie elders voor Kaag
Nu is het tijd om zaken te gaan aanpakken

en terecht
https://www.ewmagazine.nl(...)lyKKe-BoCvnIQAvD_BwE

https://youtube.com/shorts/G_5DR1-EptU?feature=share

[ Bericht 22% gewijzigd door michaelmoore op 13-07-2023 14:58:29 ]
pi_209878954
quote:
En wie zat er ook alweer jarenlang namens een regeringspartij in de 2e Kamer niets te doen aan dat, zoals hij het noemt, verpatsen? Oh ja, Pieter Omtzigt.
  donderdag 13 juli 2023 @ 15:31:50 #243
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209879139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 15:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En wie zat er ook alweer jarenlang namens een regeringspartij in de 2e Kamer niets te doen aan dat, zoals hij het noemt, verpatsen? Oh ja, Pieter Omtzigt.
Met corona is er 5 miljard verdwenen , ik neem aan dat ie daar ook niet tijdig over geinformeerd is
maar vragen stellen achteraf dat kan altijd

Als er niemand meer vragen stelt , dan kunnen we de Tweede Kamer wel opheffen
pi_209879194
quote:
6s.gif Op donderdag 13 juli 2023 14:28 schreef ikweethetookniet het volgende:

Doe dan Tjeerd de Groot, heeft tenminste ballen getoond door op te komen dagen op het Malieveld bij die boeren.
pi_209879784
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 15:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Sowieso, de regering verwijten dat ze zich aan eerder aangegane contracten houden, dat is natuurlijk echt een voorbeeld van onversneden populisme.

Wat moet de regering doen? België bellen dat hun huishoudens ondanks een doorlopend contract met Nederland niet meer kunnen koken?
pi_209882051
Er is ook goed nieuws te melden: Liane den Haan zien we niet meer terug.
pi_209882150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 19:46 schreef Spablauw214 het volgende:
De laatste stuiptrekking van 50plus, waarbij ze iemand die voor het pensioenakkoord is in de Kamer hebben gezet. Het blijft toch een geweldige grap.
pi_209882155
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 19:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Hebben we haar gezien dan sinds ze Kamerlid is geworden? >:)
  donderdag 13 juli 2023 @ 19:55:56 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209882159

Wie gaat erover na volgende kabinet :') :?
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:13:18 #250
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_209882369
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 14:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik zou het als CDA niet eens meer willen. De partij is door hem totaal afgefakkeld terwijl ik vind dat men bij het CDA altijd wel netjes is gebleven over hem.
Hahaha.
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')