Ik wist gewoon dat hij weer over België zou beginnenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:41 schreef NailQueen het volgende:
Gustaph was niet gekozen door het publiek en jury. Get your facts right, Aran!
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik gok op een Ed Sheeran UI dat Wiwiwilliam nog in beeld komt.
Toen Christer Björkman jaren lang de running order maakte was er ook steeds gezeur en gezeik over. Zou grappig zijn als ze hem daar nu weer voor vragen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:18 schreef molloot200 het volgende:
Op Twitter zijn de internationals vooral blij dat dit betekent dat we geen “slechte” running orders meer krijgen.
Wacht maar tot ze in april en mei weer gaan zeiken over de running ordersWant ik geloof niet dat ze nu bij de volgende persoon ineens gaan denken dat die het wel goed doet. Te veel een smaakkwestie en het is praktisch gezien onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken.
Ik vond dat Twan prima running orders maakte
Aran Bade is een beetje zoals een covid-ontkenner: vaak hele redelijke mensen (lijken ze) die dan ineens helemaal van het padje af zijn. Ik weet niet wat er met die gast gaande is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens mij heeft Aran een leuke hobby nodig, gaat z'n zuurgraad misschien wat naar beneden.
De eerste dag van Twan is meteen een succesquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ach nee daar gaat Maastricht 2025
Beetje in hetzelfde straatje als Davina zit Sera, maar die werkt met betere producers en songwriters en heeft daarom ook (naar mijn mening) betere nummers. Een nummer als dit is op zich niet heel bijzonder, maar doet wel precies wat het moet doen en zou op Eurovisie ook best hoog scoren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonde, net zo zonde als met Og3ne inderdaad toen.
Nou ja wie weet heeft er iemand een topsong en geen zanger(es) waar zij heel goed bij past.Want dat kan dit keer begrijp ik.
(Al hoeft ze wat mij betreft niet per se te gaan hoor.. Maar kan er best mee leven als ze wel een keer gaat. Laat ik het zo zeggen.)
Om eerlijk te zijn vind ik dit nummer erg vergelijkbaar met Noord-Macedonie 2022. Net zo niksigquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beetje in hetzelfde straatje als Davina zit Sera, maar die werkt met betere producers en songwriters en heeft daarom ook (naar mijn mening) betere nummers. Een nummer als dit is op zich niet heel bijzonder, maar doet wel precies wat het moet doen en zou op Eurovisie ook best hoog scoren.
Dit dus, onze songfestivalkennerquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:41 schreef NailQueen het volgende:
Gustaph was niet gekozen door het publiek en jury. Get your facts right, Aran!
En nu met iets meer contextquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:05 schreef Japepk het volgende:
'Uniek, onderscheidend en competitief' noemt Toine nu bij Renze. Dat klinkt goed!
Was niet echt een boeiend interview, vooral ook door de hinderlijke aanwezigheid van Maxim Hartman die elke uitzending waar hij aanwezig is over hemzelf laat gaan. Maar Twan had zelf ook niet echt iets nieuws te melden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En nu met iets meer contextZijn dat de nieuwe vereisten? Is dat een nummer wat hij toevallig gehoord heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niveautje wel.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:10 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niveautje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |