Een heel deel van je post is onzin, maar ook verklaart het niet waarom ze veel meer drek over zich heen krijgt dan pakweg Tom van der Lee.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima geďntegreerd meisje, inclusief het pissen over Fortuyn's dood en de heilige kruistocht tegen anders gelovigen en de Joden, zoals we de linkerflank kennen. Hoeft van mij ook niet gecanceld te worden, maar je mag haar wel een volslagen debiel en doorgeschoten extremist vinden op basis van wat ze schrijft, zegt en tweet.
Dat is wel een probleem inderdaad. Oude witte mannen worden als minderwaardig gezien in die kringen. Het zal dus wel Moorman worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:02 schreef Geseki2 het volgende:
Vinden PDVA'ers en GL'ers het wel ok als een dikke blanke oude man de nieuwe leider wordt van de PVDA, die een vrouw vervangt?
Dat zit toch echt vooral in jouw hoofd en laat prima zien waarom je het heerlijk vind in een slachtofferrol te verblijven, inclusief je cognitieve dissonantie rondom Kauthar.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een heel deel van je post is onzin, maar ook verklaart het niet waarom ze veel meer drek over zich heen krijgt dan pakweg Tom van der Lee.
Volgens mij zijn de mensen die in een slachtofferrol zitten vooral boosrechts, inclusief de hier boven genoemde posts over de 'oude witte man', alsof mensen die links zijn die minderwaardig zouden vinden. Veel grotere nonsens kun je namelijk niet posten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zit toch echt vooral in jouw hoofd en laat prima zien waarom je het heerlijk vind in een slachtofferrol te verblijven, inclusief je cognitieve dissonantie rondom Kauthar.
Jij begint toch met de "boehoe waarom krijgt deze persoon zoveel shit over zich heen versus deze andere persoon" ? Dat is de klassieke slachtofferrol-kaart die je daar trekt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen die in een slachtofferrol zitten vooral boosrechts, inclusief de hier boven genoemde posts over de 'oude witte man', alsof mensen die links zijn die minderwaardig zouden vinden. Veel grotere nonsens kun je namelijk niet posten.
Ik doe niet "boehoe", ik constateer een feit. Kijk naar wat Kauthar Bouchallikh online over zich heen krijgt en wat Tom van der Lee over zich heen krijgt en trek een conclusie.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij begint toch met de "boehoe waarom krijgt deze persoon zoveel shit over zich heen versus deze andere persoon" ? Dat is de klassieke slachtofferrol-kaart die je daar trekt.
Oh ja, maar dat was in haar oude rol. Dat soort uitspraken moeten natuurlijk wel ververst worden nu ze opgaat voor het premierschap.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan. Plus suggereren dat Dilan hem onder het gras wenst.
Haha, Yeşilgöz was tot zo'n tien jaar geleden gewoon nog actief voor partijen als SP, GroenLinks en PvdA. Dan hebben we het dus niet over haar studententijd, maar tot diep in haar dertiger jaren. Ze zal zich vast wat naar rechts hebben ontwikkeld, maar heeft mogelijk ook gewoon ingezien dat de VVD een geschikter vehikel was om haar carričre te lanceren. Een klassiek VVD'er is ze in ieder geval sowieso niet.quote:
Wordt in ieder geval nog en ingewikkelde als Wilders kans wil maken op de regering.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat was in haar oude rol. Dat soort uitspraken moeten natuurlijk wel ververst worden nu ze opgaat voor het premierschap.
Dat gaat ook wel gebeuren. Wilders weet dat zijn kans op meeregeren met Yeşilgöz ongeveer 0 is, dus gaat hij er straks vol in om zoveel mogelijk zetels te halen. Komt hij boven de 20, heb je kans dat BBB hem er per sé bij wil.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat was in haar oude rol. Dat soort uitspraken moeten natuurlijk wel ververst worden nu ze opgaat voor het premierschap.
"Keiharde feiten" en dan met Tom van der Lee op de proppen komen wat aangeeft dat je totaal willekeurig en subjectief twee politici naast elkaar legt om vervolgens op basis van....tja, wat eigenlijk? de conclusie te trekken dat de 1 meer drek over zich heen krijgt dan de ander.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik doe niet "boehoe", ik constateer een feit. Kijk naar wat Kauthar Bouchallikh online over zich heen krijgt en wat Tom van der Lee over zich heen krijgt en trek een conclusie.
Als jij keiharde feiten gaat ontkennen, dan houdt het wel op inderdaad.
Niet willekeurig: het zijn beide kamerleden met exact dezelfde inhoud en standpunten. De verschil in drek komt dus niet door de inhoud en de standpunten en ook niet door de functie, mag jij bedenken waardoor dan wel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Keiharde feiten" en dan met Tom van der Lee op de proppen komen wat aangeeft dat je totaal willekeurig en subjectief twee politici naast elkaar legt om vervolgens op basis van....tja, wat eigenlijk? de conclusie te trekken dat de 1 meer drek over zich heen krijgt dan de ander.
Stop making up imaginary scenario's in your head.
Vertel, waar zie je precies welke drek zij over zich heen krijgt over haar standpunten? Want ik zie het niet op Twitter voorbij komen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niet willekeurig: het zijn beide kamerleden met exact dezelfde inhoud en standpunten. De verschil in drek komt dus niet door de inhoud en de standpunten en ook niet door de functie, mag jij bedenken waardoor dan wel.
Daarnaast heeft Kauthar natuurlijk volkomen terecht drek over haar heen gehad door dit soort shit:quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niet willekeurig: het zijn beide kamerleden met exact dezelfde inhoud en standpunten. De verschil in drek komt dus niet door de inhoud en de standpunten en ook niet door de functie, mag jij bedenken waardoor dan wel.
Nee, het gaat vooral over haar uiterlijk en religie, dat bedoel ik dus. Jij zei dat het door haar standpunten kwam. Maar nee, boosrechts is alleen boos omdat iemand met een ander uiterlijk en andere religie door links niet als minderwaardig wordt gezien.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel, waar zie je precies welke drek zij over zich heen krijgt over haar standpunten? Want ik zie het niet op Twitter voorbij komen.
Wauw.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:56 schreef Hanca het volgende:
Ik blijf het opvallend vinden. Breken op asiel om de boosrechtse flsnk binnen te halen en vervolgens een Turks-Koerdische vrouwelijke vluchteling als lijsttrekker kiezen. Stel dat een Yeşilgöz namens GL in de Kamer zat, dan had ze van diezelfde boosrechtse flank steeds te horen gekregen dat ze moest terugkeren naar haar eigen land...
Waar dan? Want nogmaals, ik zie op haar Twitter dat niet voorbij komen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, het gaat vooral over haar uiterlijk en religie, dat bedoel ik dus. Jij zei dat het door haar standpunten kwam. Maar nee, boosrechts is alleen boos omdat iemand met een ander uiterlijk en andere religie door links niet als minderwaardig wordt gezien.
Ik zeg ook niet dat de gemiddelde VVDer afhaakt vanwege haar afkomst, maar de boosrechtse flank die ze wilden binnenhalen met hun standpunt en breken over asiel wel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wauw.Je blijft vaak redelijk maar dit is me even een links populistisch gelul zeg. De VVD heeft al jaren goed geďntegreerde allochtonen in de partij.
Veel VVD-ers willen gewoon een harde en stevige lijn. Ook ik sta 100 procent achter de lijn die vorige week gekozen is en het vallen van het kabinet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de gemiddelde VVDer afhaakt vanwege haar afkomst, maar de boosrechtse flank die ze wilden binnenhalen met hun standpunt en breken over asiel wel.
De gemiddelde VVDer wilde vast ook niet dat het overleg brak over 5700 kinderen. Nee, dat was om de rechterflank er bij te houden/halen. De flank die niks heeft met D66. Het deel wat dicht tegen D66 aan zit (dat deel is er ook binnen de VVD) zal de keuze voor Yeşilgöz toejuichen en wellicht komen er zelfs stemmers vanaf D66 over.
Ik had het nu specifiek over boosrechts, dat zeg ik ook. VVD was op campagne om die FvD/PVV stemmer weer binnen te hengelen of in elk geval om te voorkomen dat er meer weg liep. En dan is deze keus gewoon wel opvallend.
quote:Naast Wopke Hoekstra maakte deze week ook fractievoorzitter in de Tweede Kamer Pieter Heerma bekend niet terug te willen keren na de verkiezingen. En ook Hugo de Jonge, minister voor Volkshuisvesting en in 2020 kortstondig lijsttrekker, zei deze week het „niet logisch” te vinden om weer terug te keren op de lijst voor de Tweede Kamer. Nu zij het Binnenhof zullen verlaten zijn er CDA’ers in de top van de partij die mogelijkheden zien voor de terugkeer van Pieter Omtzigt in de partij. Hij stapte twee jaar geleden uit het CDA, onder meer omdat hij zich slecht behandeld voelde door de partijtop. In de komende weken, zo klinkt, zal gepoogd worden gesprekken met het Kamerlid te voeren om te onderzoeken of het CDA hem de omstandigheden kan bieden om weer terug te komen. Twee jaar geleden sloot Omtzigt dat zelf nog uit in de Twentse krant Tubantia. „Er waren verschillen van mening over de inhoud, dat hebben we bijvoorbeeld bij het verkiezingsprogramma en de toeslagenaffaire gezien. En er waren verschillen in hoe ik vind dat je omgaat met elkaar.”
Hadden ze maar zo'n stevige en harde lijn mbt arbeidsmigratie. Maar dat voert het heilige bedrijfsleven, dus dan is het allemaal niet zo'n probleem, die binnenkomers.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Veel VVD-ers willen gewoon een harde en stevige lijn. Ook ik sta 100 procent achter de lijn die vorige week gekozen is en het vallen van het kabinet.
Ook de weerbaarheidslijn die zij nu meteen in lijkt te zetten vind ik buitengewoon verstandig voor een land dat zich voor een groot deel zelf in het ongeluk lijkt te willen storten.
Je bedoelt dat haar politieke voorkeur je aanspreekt en daarmee een allochtoon hebt gevonden die als voorbeeld zou moeten dienen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben persoonlijk erg blij met Dilan. Een voorbeeld voor elke allochtone Nederlander. Dit is hoe je integreert en onderdeel wordt van Nederland.
Waarom een tussenpaus en geen structurele opvolger? Daarnaast heeft Rutte ook moeten groeien in z'n rol.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:19 schreef StephanL het volgende:
Wat ik al zei. Zij kan een prima tussenpaus zijn voor de VVD voor er een echt geschikte opvolger is.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar dan? Want nogmaals, ik zie op haar Twitter dat niet voorbij komen.
Wat heeft dit met weerbaarheid te maken? Weet je überhaupt wat weerbaarheid betekent?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit vind ik sterk aan Dilan. En dit is ook wat ik bedoel met weerbaarheid.
[ twitter ]
Kan dat ze erin groeit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom een tussenpaus en geen structurele opvolger? Daarnaast heeft Rutte ook moeten groeien in z'n rol.
Mag wel wat minder eten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)r-stap-naar-den-haag
Kabinet Moorman I is aanstaande.
Uit de mond van PietjeEerdmans bovendien erg geestig, daar hij zelf altijd loopt te jammeren dat het niet over de inhoud gaat als hij op zijn inevitabele domheid wordt gewezen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat minder posten. Wat een niveau zeg.
Omdat ie dan kiezers bij de VVD kan wegtrekken met gelul over loyaliteit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:52 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wat zou wilders blij zijn dat een turk de grootste kans maakt op het torentje
Ze heeft wel een dubbele nationaliteit dus da’s best fair eigenlijk. Zeg ik als een turkquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat ie dan kiezers bij de VVD kan wegtrekken met gelul over loyaliteit.
1e speech als ze ut wordt "bla bla wokisme bla bla extreem links".quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Yesilgoz is trouwens ook behoorlijk woke kritisch. Ik zie daar ook nog wel het een en ander van komen
Oh god, zo eentje.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
1e speech als ze ut wordt "bla bla wokisme bla bla extreem links".
Als er een gezamenlijk lijst komt en PvdA-Groelinks kunnen kiezen tussen Timmermans en Moorman, dan kunnen ze beter voor Moorman gaan denk ik. Timmermans heeft heel veel ervaring, maar als jonge frisse partij wil je toch een jong fris gezicht presenteren en niet een fossiel uit de oude politiek.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik denk dat Timmermans echt de Ruttestemmen over kan nemen, de mensen die het belangrijk vinden hoe Nederland er op staat in het buitenland.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als er een gezamenlijk lijst komt en PvdA-Groelinks kunnen kiezen tussen Timmermans en Moorman, dan kunnen ze beter voor Moorman gaan denk ik. Timmermans heeft heel veel ervaring, maar als jonge frisse partij wil je toch een jong fris gezicht presenteren en niet een fossiel uit de oude politiek.
Nee. Te groot visieverschil op klimaat.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat Timmermans echt de Ruttestemmen over kan nemen, de mensen die het belangrijk vinden hoe Nederland er op staat in het buitenland.
Nul kans geef ik dat. De kern van het volgende kabinet gaat gewoon VVD met BBB worden en één van die twee wordt de grootste.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Een heel groot deel stemt niet op de inhoud, maar op het poppetje en de uitstraling. Daarbij is er niet zo'n enorm verschil tussen de man die ooit pleitte voor GroenRechts (Rutte) en Timmermans op klimaat.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Te groot visieverschil op klimaat.
En wat gaat Dilan daar aan doen? In een wet opschrijven dat je het recht heb je op ieder feestje als indiaan te kleden?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit vind ik sterk aan Dilan. En dit is ook wat ik bedoel met weerbaarheid.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |