Waarom een tussenpaus en geen structurele opvolger? Daarnaast heeft Rutte ook moeten groeien in z'n rol.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:19 schreef StephanL het volgende:
Wat ik al zei. Zij kan een prima tussenpaus zijn voor de VVD voor er een echt geschikte opvolger is.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar dan? Want nogmaals, ik zie op haar Twitter dat niet voorbij komen.
Wat heeft dit met weerbaarheid te maken? Weet je berhaupt wat weerbaarheid betekent?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit vind ik sterk aan Dilan. En dit is ook wat ik bedoel met weerbaarheid.
[ twitter ]
Kan dat ze erin groeit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom een tussenpaus en geen structurele opvolger? Daarnaast heeft Rutte ook moeten groeien in z'n rol.
Mag wel wat minder eten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)r-stap-naar-den-haag
Kabinet Moorman I is aanstaande.
Uit de mond van PietjeEerdmans bovendien erg geestig, daar hij zelf altijd loopt te jammeren dat het niet over de inhoud gaat als hij op zijn inevitabele domheid wordt gewezen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat minder posten. Wat een niveau zeg.
Omdat ie dan kiezers bij de VVD kan wegtrekken met gelul over loyaliteit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:52 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wat zou wilders blij zijn dat een turk de grootste kans maakt op het torentje
Ze heeft wel een dubbele nationaliteit dus da’s best fair eigenlijk. Zeg ik als een turkquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat ie dan kiezers bij de VVD kan wegtrekken met gelul over loyaliteit.
1e speech als ze ut wordt "bla bla wokisme bla bla extreem links".quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Yesilgoz is trouwens ook behoorlijk woke kritisch. Ik zie daar ook nog wel het een en ander van komen
Oh god, zo eentje.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
1e speech als ze ut wordt "bla bla wokisme bla bla extreem links".
Als er een gezamenlijk lijst komt en PvdA-Groelinks kunnen kiezen tussen Timmermans en Moorman, dan kunnen ze beter voor Moorman gaan denk ik. Timmermans heeft heel veel ervaring, maar als jonge frisse partij wil je toch een jong fris gezicht presenteren en niet een fossiel uit de oude politiek.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik denk dat Timmermans echt de Ruttestemmen over kan nemen, de mensen die het belangrijk vinden hoe Nederland er op staat in het buitenland.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als er een gezamenlijk lijst komt en PvdA-Groelinks kunnen kiezen tussen Timmermans en Moorman, dan kunnen ze beter voor Moorman gaan denk ik. Timmermans heeft heel veel ervaring, maar als jonge frisse partij wil je toch een jong fris gezicht presenteren en niet een fossiel uit de oude politiek.
Nee. Te groot visieverschil op klimaat.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat Timmermans echt de Ruttestemmen over kan nemen, de mensen die het belangrijk vinden hoe Nederland er op staat in het buitenland.
Nul kans geef ik dat. De kern van het volgende kabinet gaat gewoon VVD met BBB worden en n van die twee wordt de grootste.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Een heel groot deel stemt niet op de inhoud, maar op het poppetje en de uitstraling. Daarbij is er niet zo'n enorm verschil tussen de man die ooit pleitte voor GroenRechts (Rutte) en Timmermans op klimaat.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Te groot visieverschil op klimaat.
En wat gaat Dilan daar aan doen? In een wet opschrijven dat je het recht heb je op ieder feestje als indiaan te kleden?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit vind ik sterk aan Dilan. En dit is ook wat ik bedoel met weerbaarheid.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |