Ze moeten gewoon antwoordenquote:Op maandag 10 juli 2023 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Nu gaat Sven weer 5x dezelfde vraag stellen
Veel mensen kennen hem ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:16 schreef Regilio_ het volgende:
André Bosman stelt zich kandidaat voor de bühne.
En goede TT.
Deze man bepaalt de vlaginstructie.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Dit is het mastermind achter de opkomst van BBB
Dat wordt een rampquote:Op maandag 10 juli 2023 23:18 schreef Regilio_ het volgende:
Exact, daarom. Het wordt gewoon Dilan, allemaal doorgestoken kaart.
Die hadden ze gewoon een keer moeten helpen ipv weer te misbruiken voor de tvquote:Op maandag 10 juli 2023 23:24 schreef S_E het volgende:
Mevrouw van de toeslagen hadden ze niet uit hoeven nodigen...
Met pseudo koeienstront aan haar kringloop klompen.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Caroline die in haar motorjack een krans legt op de Dam
Die draait al warm voor elodie Verweij bij Renzequote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:34 schreef monkyyy het volgende:
@:ikweethetookniet houdt ons op de hoogte van de locatie van Han ten Broeke zijn penis
Ze kwam voorbij in een filmpje.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Die zie ik niet aan tafel zitten of zit ze bij Renze?
Uit het VK-artikel:quote:
Die heeft binnen een paar maanden met de helft van de ploeg ruzie, en zeker met Caroline. (Denk ik.) En hij had zich toch pas als uitgesproken tegenstander van de bio-industrie ontpopt? Vreemd dat BBBhem dan vraagt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:37 schreef svann het volgende:
Omtzigt is een harde werker, maar voor premier heeft hij niet het juiste karakter.
Vechter maar geen verbinder is mijn vooroordeel.
https://www.verzekeraars.(...)0van%20de%20aannemer.quote:Eind december 2022 is 95% van de particuliere schades en 93% van de zakelijke schades afgehandeld.
Dat heb je ook wel nodig om te sparen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Een jaar vooruit reserveren, voor een restaurant
Haar halve tiet hing er bijna uit.quote:
Dat was al bekend vanaf het begin. Ochtendprogramma was ultra rechts.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:53 schreef NoCigar het volgende:
WNL-OP1 was dus een filiaal van de VVD aldus dat artikel in de Volkskrant. De baas van WLN wilde een veilige omgeving voor VVD'ers creëren: 'onder vrienden'.
Dan maar een twitch stream.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer ik wilde juist kijken vanavond
Vooral haar man Wierd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Het zou mooi zijn als Kaag Fidan aanvalt, aangezien zij mede verantwoordelijk is voor het vertrek. Maar dat zal wel niet gebeuren.
De gruwel.quote:
Oh god please no. Wat een nep wijf vind ik dat zeg.quote:
quote:
Wie dan wel?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh god please no. Wat een nep wijf vind ik dat zeg.
stukje misogynie @Cocoquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is racisme.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een VVD-stemmer, maar Dilan zou ik toch niet als snol kwalificeren.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:36 schreef tong80 het volgende:
Kaag deugt. Ze komt kil over. Maar gelukkig geen lachende VVD snol.
We leven in een vrij land en ik ga niet mij inhouden omdat iemand een vrouw is. Dát is pas misogynie. Ter info.quote:
We leven in een vrij land en ik ga niet mij inhouden omdat iemand een buitenlandse is. Dát is pas racisme. Ter info.quote:
je valt haar aan op haar vrouw zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We leven in een vrij land en ik ga niet mij inhouden omdat iemand een buitenlandse is. Dát is pas racisme. Ter info.
Ja, gewoon niemand.quote:
Ik val haar gewoon aan op lucht in die post. Verder geen zin om op details in te gaan ouwe reus.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je valt haar aan op haar vrouw zijn
Kaag zou een goede zijn geweest. Zonder het referendum zou ik D66 stemmen. Nu wordt het Lillian. Die helaas te klein zal blijven. Maar wel competent. Kaag is gedemoniseerd zoals Fortuijn ooit. Door rechts-extremistische volksmenners als Johan Derksen.quote:
Heb je gelijk in. Te kleine reet en te dun hoofd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een VVD-stemmer, maar Dilan zou ik toch niet als snol kwalificeren.
Rutte doet zelf aan dolken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:47 schreef Gehrman het volgende:
D66 heeft een dolk in Rutte's rug gestoken.
Verstandig persoon die ver gaat komen.quote:
Maar was het wel oké geweest als ik 'die vrouw' had gezegd?quote:
Kaag blijft weer eens overeind. Ze is prima in Op1. Zonder het referendum zou ik D66 stemmen. Zou ik het mooi hebben gevonden Kaag als eerste vrouwelijke premier. Helaas kreeg ze de zwarte piet door de verrotte Rutte. Helaas werd ze gedemoniseerd door extreem rechtse volksmenners als Wilders, Baudet en Johan Derksen. Derksen die zegt te spreken namens de "gewone" Nederlander in een voetbalkantine. Laat mij dan maar ongewoon, gewoon links, met gezond verstand, niet in een voetbalkantine uit m'n nek lullen. Derksen verweet Kaag kilheid. Toen ze in college-tour emoties toonde na haar dochters te hebben aangehoord, verweet-ie haar emotionele instabiliteit. Ik verwijt Johan Derksen een gebrek aan literair talent en slechte, eenzijdige, elitaire, bekakte muzieksmaak.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet het nooit zo goed met Kaag, ik vind haar wel een fijne spreker, maar soms komt ze ineens irritant belerend over.
Derksen is een kwal.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kaag blijft weer eens overeind. Ze is prima in Op1. Zonder het referendum zou ik D66 stemmen. Zou ik het mooi hebben gevonden Kaag als eerste vrouwelijke premier. Helaas kreeg ze de zwarte piet door de verrotte Rutte. Helaas werd ze gedemoniseerd door extreem rechtse volksmenners als Wilders, Baudet en Johan Derksen. Derksen die zegt te spreken namens de "gewone" Nederlander in een voetbalkantine. Laat mij dan maar ongewoon, gewoon links, met gezond verstand, niet in een voetbalkantine uit m'n nek lullen. Derksen verweet Kaag kilheid. Toen ze in college-tour emoties toonde na haar dochters te hebben aangehoord, verweet-ie haar emotionele instabiliteit. Ik verwijt Johan Derksen een gebrek aan literair talent en slechte, eenzijdige, elitaire, bekakte muzieksmaak.
Ben het regelmatig eens met Johan maar zeker niet altijd.quote:
VBL is geen warm bad.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Als ik iets wil weten over voetbal, dan lees ik de FOK!posts van @:TONG80 wel
quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ben het regelmatig eens met Johan maar zeker niet altijd.
Kaag is geen verbinder en ze spreekt gewoon niet elke Nederlander aan.
De bedreigingen die ze krijgt is ook niet goed natuurlijk. (Volgens mij krijgt ze nog steeds beveiliging ook.)
Dat krijg je met een kuipquote:
WK/EK zijn normaal in aparte foraquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen tijdens grote competities.
Verder idd een soort no-go gebied.
O ja, dat is waar.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
WK/EK zijn normaal in aparte fora
Buiten VBL bijt ik niet hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
O ja, dat is waar.
Ik zal de no-go status niet verder ondergraven.
quote:
Dat was vroeger.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen tijdens grote competities.
Verder idd een soort no-go gebied.
Precies. VBL is gewoon dood.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Dat was vroeger.
Sinds ik mod ben is die tijd voorbij.
Wat heeft die met VBLquote:
Er gebeuren rare dingen idd. Mensen verdwijnen of vallen nog steeds uit het raam,quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Er zit iets niet goed bij het Putin regime. U leest het hier voor het eerst
Precies. Dat ik daar briljante topics blijf openen is zelfs mezelf een raadsel.quote:
Dame, tong, dame.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:13 schreef tong80 het volgende:
Dit wijf lulde maar zei niks. 'Een poutin in het nauw maakt rare sprongen.' Ha ha ha
Nu andere wijven aan het woord omdat het vrouwen zijn. Over voetbal zelfs.
Ondanks de mods met hun kutcommentaren vaak.quote:
Tong, dame, Tong en tong80quote:
Welk probleem. Coco zegt net dat het prima gaat in VBLquote:
Deze vent is nog erger. Wie is datquote:
Het lag aan de trainer volgens deze muts.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:21 schreef superniger het volgende:
Martens gaat weer problemen met haar teen krijgen.
Gert of Suze?quote:
Eigenlijk beiden wel.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Er zit iets niet goed bij het Putin regime. U leest het hier voor het eerst
Daar heb ik een permban en is nog doder.quote:
Ik ben ook Rusland kenner die open deuren in kan trappen in de geest van Blochin, Belanov, Protasov en Michailishenko.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:42 schreef NoCigar het volgende:
Wel goed, weer eens een andere Ruslandkenner, althans ik ken haar niet.
Heeft stage gelopen bij Sven Kockelman.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:59 schreef Leandra het volgende:
Dries is beter geïnformeerd dan ik van hem verwacht had
Dries is niet dom.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:59 schreef Leandra het volgende:
Dries is beter geïnformeerd dan ik van hem verwacht had
krijgen we een vervanging anders renzequote:
ahh, zat al te denken wanneer die prutsers weer zouden beginnen!quote:
Zappen is soms wel fijn, ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef Bocaj het volgende:
ahh, zat al te denken wanneer die prutsers weer zouden beginnen!
Misschien kan Jinek ook meedraaien?
Ze slaken een zucht van verlichting, nu kunnen ze het elke dag hebben over het momentum van Omtzigt, vanwaar komt het, waarheen gaat het, wie wil het? Vragen genoeg om de avonden te vullen tot eind november.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:48 schreef dvdfreak het volgende:
Wim Voermans en Wouter de Winther over de nieuwe partij van Pieter Omtzigt: Nieuw Sociaal Contract
Wat een flopshow.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:48 schreef dvdfreak het volgende:
Wim Voermans en Wouter de Winther over de nieuwe partij van Pieter Omtzigt: Nieuw Sociaal Contract
Henri Bontenbal gaat de strijd aan met de armoede in Nederland
Christa Boer, Eva de Mol, Ali Niknam en Jorgen Blom over excelleren anno 2023
Die werkt dit jaar niet meer, denk ik zo. Zwangerschapsverlof.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef Bocaj het volgende:
ahh, zat al te denken wanneer die prutsers weer zouden beginnen!
Misschien kan Jinek ook meedraaien?
Ben koekjes aan het bakkenquote:
Terechtquote:
Nu de tractoren verplichte nummerplaten hebben, zullen ze niet meer massaal de snelweg op gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:37 schreef zipcon het volgende:
Over de landbouw wordt nu toch nauwelijks nog gesproken. Het is al bestaanszekerheid dat de klok slaat.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Uitkeringen hoger maken, dat geld kunnen we halen bij de boomers villa-eigenaren.
Dat is discrimatie tegen villa eigenarenquote:
Dat interview laatst was echt verbijsterd. En ik ben niet bepaald van de watjes cultuur, echt een horror werkgever.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:00 schreef dvdfreak het volgende:
Ali Niknam die zijn werknemers uitbuit
Jinek zit weer bij de NPO dus ik dacht weer meedraaien met Op1?quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:10 schreef svann het volgende:
[..]
Die werkt dit jaar niet meer, denk ik zo. Zwangerschapsverlof.
Het wordt Humberto.
Dat is die guy van Bunq.quote:
quote:Ali Niknam
Ali Niknam is een in Canada geboren ondernemer van Iraanse afkomst. Hij is oprichter van drie Nederlandse bedrijven; bunq, TransIP en The Datacenter Group. Tevens is hij medeoprichter van de stichtingen People for People en Next level.
Volgens Eerdmans was Trump de morele overwinnaar van afgelopen verkiezingen. Dan ben je toch als politicus naar het niveau van de kelder van Wybren van Haga afgedaald.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:39 schreef svann het volgende:
Trumpfans blijken met de stemmachines (in Georgia) geknoeid te hebben.
De plaatselijke republikeinse voorzitter en de stembureauvoorzitter oa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |