Die werkt dit jaar niet meer, denk ik zo. Zwangerschapsverlof.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef Bocaj het volgende:
ahh, zat al te denken wanneer die prutsers weer zouden beginnen!
Misschien kan Jinek ook meedraaien?
Ben koekjes aan het bakkenquote:
Terechtquote:
Nu de tractoren verplichte nummerplaten hebben, zullen ze niet meer massaal de snelweg op gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:37 schreef zipcon het volgende:
Over de landbouw wordt nu toch nauwelijks nog gesproken. Het is al bestaanszekerheid dat de klok slaat.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Uitkeringen hoger maken, dat geld kunnen we halen bij de boomers villa-eigenaren.
Dat is discrimatie tegen villa eigenarenquote:
Dat interview laatst was echt verbijsterd. En ik ben niet bepaald van de watjes cultuur, echt een horror werkgever.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:00 schreef dvdfreak het volgende:
Ali Niknam die zijn werknemers uitbuit
Jinek zit weer bij de NPO dus ik dacht weer meedraaien met Op1?quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:10 schreef svann het volgende:
[..]
Die werkt dit jaar niet meer, denk ik zo. Zwangerschapsverlof.
Het wordt Humberto.
Dat is die guy van Bunq.quote:
quote:Ali Niknam
Ali Niknam is een in Canada geboren ondernemer van Iraanse afkomst. Hij is oprichter van drie Nederlandse bedrijven; bunq, TransIP en The Datacenter Group. Tevens is hij medeoprichter van de stichtingen People for People en Next level.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |