Het lag aan de trainer volgens deze muts.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:21 schreef superniger het volgende:
Martens gaat weer problemen met haar teen krijgen.
Gert of Suze?quote:
Eigenlijk beiden wel.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Er zit iets niet goed bij het Putin regime. U leest het hier voor het eerst
Daar heb ik een permban en is nog doder.quote:
Ik ben ook Rusland kenner die open deuren in kan trappen in de geest van Blochin, Belanov, Protasov en Michailishenko.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:42 schreef NoCigar het volgende:
Wel goed, weer eens een andere Ruslandkenner, althans ik ken haar niet.
Heeft stage gelopen bij Sven Kockelman.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:59 schreef Leandra het volgende:
Dries is beter geïnformeerd dan ik van hem verwacht had
Dries is niet dom.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:59 schreef Leandra het volgende:
Dries is beter geïnformeerd dan ik van hem verwacht had
krijgen we een vervanging anders renzequote:
ahh, zat al te denken wanneer die prutsers weer zouden beginnen!quote:
Zappen is soms wel fijn, ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef Bocaj het volgende:
ahh, zat al te denken wanneer die prutsers weer zouden beginnen!
Misschien kan Jinek ook meedraaien?
Ze slaken een zucht van verlichting, nu kunnen ze het elke dag hebben over het momentum van Omtzigt, vanwaar komt het, waarheen gaat het, wie wil het? Vragen genoeg om de avonden te vullen tot eind november.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:48 schreef dvdfreak het volgende:
Wim Voermans en Wouter de Winther over de nieuwe partij van Pieter Omtzigt: Nieuw Sociaal Contract
Wat een flopshow.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:48 schreef dvdfreak het volgende:
Wim Voermans en Wouter de Winther over de nieuwe partij van Pieter Omtzigt: Nieuw Sociaal Contract
Henri Bontenbal gaat de strijd aan met de armoede in Nederland
Christa Boer, Eva de Mol, Ali Niknam en Jorgen Blom over excelleren anno 2023
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |