Dat was al bekend vanaf het begin. Ochtendprogramma was ultra rechts.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:53 schreef NoCigar het volgende:
WNL-OP1 was dus een filiaal van de VVD aldus dat artikel in de Volkskrant. De baas van WLN wilde een veilige omgeving voor VVD'ers creëren: 'onder vrienden'.
Dan maar een twitch stream.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer ik wilde juist kijken vanavond
Vooral haar man Wierd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Het zou mooi zijn als Kaag Fidan aanvalt, aangezien zij mede verantwoordelijk is voor het vertrek. Maar dat zal wel niet gebeuren.
De gruwel.quote:
Oh god please no. Wat een nep wijf vind ik dat zeg.quote:
quote:
Wie dan wel?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh god please no. Wat een nep wijf vind ik dat zeg.
stukje misogynie @Cocoquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is racisme.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een VVD-stemmer, maar Dilan zou ik toch niet als snol kwalificeren.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:36 schreef tong80 het volgende:
Kaag deugt. Ze komt kil over. Maar gelukkig geen lachende VVD snol.
We leven in een vrij land en ik ga niet mij inhouden omdat iemand een vrouw is. Dát is pas misogynie. Ter info.quote:
We leven in een vrij land en ik ga niet mij inhouden omdat iemand een buitenlandse is. Dát is pas racisme. Ter info.quote:
je valt haar aan op haar vrouw zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We leven in een vrij land en ik ga niet mij inhouden omdat iemand een buitenlandse is. Dát is pas racisme. Ter info.
Ja, gewoon niemand.quote:
Ik val haar gewoon aan op lucht in die post. Verder geen zin om op details in te gaan ouwe reus.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je valt haar aan op haar vrouw zijn
Kaag zou een goede zijn geweest. Zonder het referendum zou ik D66 stemmen. Nu wordt het Lillian. Die helaas te klein zal blijven. Maar wel competent. Kaag is gedemoniseerd zoals Fortuijn ooit. Door rechts-extremistische volksmenners als Johan Derksen.quote:
Heb je gelijk in. Te kleine reet en te dun hoofd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een VVD-stemmer, maar Dilan zou ik toch niet als snol kwalificeren.
Rutte doet zelf aan dolken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:47 schreef Gehrman het volgende:
D66 heeft een dolk in Rutte's rug gestoken.
Verstandig persoon die ver gaat komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |