Ze moeten gewoon antwoordenquote:Op maandag 10 juli 2023 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Nu gaat Sven weer 5x dezelfde vraag stellen
Veel mensen kennen hem ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:16 schreef Regilio_ het volgende:
André Bosman stelt zich kandidaat voor de bühne.
En goede TT.
Deze man bepaalt de vlaginstructie.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Dit is het mastermind achter de opkomst van BBB
Dat wordt een rampquote:Op maandag 10 juli 2023 23:18 schreef Regilio_ het volgende:
Exact, daarom. Het wordt gewoon Dilan, allemaal doorgestoken kaart.
Die hadden ze gewoon een keer moeten helpen ipv weer te misbruiken voor de tvquote:Op maandag 10 juli 2023 23:24 schreef S_E het volgende:
Mevrouw van de toeslagen hadden ze niet uit hoeven nodigen...
Met pseudo koeienstront aan haar kringloop klompen.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Caroline die in haar motorjack een krans legt op de Dam
Die draait al warm voor elodie Verweij bij Renzequote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:34 schreef monkyyy het volgende:
@:ikweethetookniet houdt ons op de hoogte van de locatie van Han ten Broeke zijn penis
Ze kwam voorbij in een filmpje.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Die zie ik niet aan tafel zitten of zit ze bij Renze?
Uit het VK-artikel:quote:
Die heeft binnen een paar maanden met de helft van de ploeg ruzie, en zeker met Caroline. (Denk ik.) En hij had zich toch pas als uitgesproken tegenstander van de bio-industrie ontpopt? Vreemd dat BBBhem dan vraagt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:37 schreef svann het volgende:
Omtzigt is een harde werker, maar voor premier heeft hij niet het juiste karakter.
Vechter maar geen verbinder is mijn vooroordeel.
https://www.verzekeraars.(...)0van%20de%20aannemer.quote:Eind december 2022 is 95% van de particuliere schades en 93% van de zakelijke schades afgehandeld.
Dat heb je ook wel nodig om te sparen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Een jaar vooruit reserveren, voor een restaurant
Haar halve tiet hing er bijna uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |