SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuke serie over Annie M.G. Schmidt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
de list met de video on demand angebot is veel te groot
79 - MOVIEBOX - DENMARK VOD
80 - MOVIEBOX - ENGLISH 4K
81 - MOVIEBOX - ENGLISH MOVIES
82 - MOVIEBOX - ENGLISH MOVIES & SERIES
83 - MOVIEBOX - ENGLISH SERIES
84 - MOVIEBOX - EXYU VOD
85 - MOVIEBOX - FINLAND VOD
86 - MOVIEBOX - FRANCE 4K
87 - MOVIEBOX - FRANCE MOVIES
88 - MOVIEBOX - FRANCE SERIES
89 - MOVIEBOX - GERMAN MOVIES & SERIES
90 - MOVIEBOX - GERMAN MOVIES ONLY
91 - MOVIEBOX - GERMAN SERIES ONLY
92 - MOVIEBOX - GREECE VOD
93 - MOVIEBOX - INDIA VOD
94 - MOVIEBOX - IRAN VOD
95 - MOVIEBOX - ISRAEL
96 - MOVIEBOX - ITALIAN VOD
97 - MOVIEBOX - ITALY 4K
98 - MOVIEBOX - JAPANESE SUB
99 - MOVIEBOX - NETFLIX 4K
100 - MOVIEBOX - NETFLIX VOD
101 - MOVIEBOX - NETHERLANDS 4K
102 - MOVIEBOX - NETHERLANDS VOD
103 - MOVIEBOX - NORWAY VOD
104 - MOVIEBOX - PAKISTAN
105 - MOVIEBOX - PHILIPPINES
106 - MOVIEBOX - POLISH VOD
107 - MOVIEBOX - PORTUGAL VOD
108 - MOVIEBOX - ROMANIA
109 - MOVIEBOX - RUSIA VOD
110 - MOVIEBOX - SCANDINAVIA MULTI-SUB VOD
111 - MOVIEBOX - SE MUSIC PREMIUM
112 - MOVIEBOX - SE SERIES PREMIUM
113 - MOVIEBOX - SE VOD PREMIUM
114 - MOVIEBOX - SOMALIA
115 - MOVIEBOX - SPAIN VOD
116 - MOVIEBOX - SPORT VOD
117 - MOVIEBOX - SWEDEN VOD
118 - MOVIEBOX - TURKISH VOD![]()
dan heb je geen tijd meer om te bolken johquote:Op maandag 10 juli 2023 22:54 schreef mario390 het volgende:
de list met de video on demand angebot is veel te groot
79 - MOVIEBOX - DENMARK VOD
80 - MOVIEBOX - ENGLISH 4K
81 - MOVIEBOX - ENGLISH MOVIES
82 - MOVIEBOX - ENGLISH MOVIES & SERIES
83 - MOVIEBOX - ENGLISH SERIES
84 - MOVIEBOX - EXYU VOD
85 - MOVIEBOX - FINLAND VOD
86 - MOVIEBOX - FRANCE 4K
87 - MOVIEBOX - FRANCE MOVIES
88 - MOVIEBOX - FRANCE SERIES
89 - MOVIEBOX - GERMAN MOVIES & SERIES
90 - MOVIEBOX - GERMAN MOVIES ONLY
91 - MOVIEBOX - GERMAN SERIES ONLY
92 - MOVIEBOX - GREECE VOD
93 - MOVIEBOX - INDIA VOD
94 - MOVIEBOX - IRAN VOD
95 - MOVIEBOX - ISRAEL
96 - MOVIEBOX - ITALIAN VOD
97 - MOVIEBOX - ITALY 4K
98 - MOVIEBOX - JAPANESE SUB
99 - MOVIEBOX - NETFLIX 4K
100 - MOVIEBOX - NETFLIX VOD
101 - MOVIEBOX - NETHERLANDS 4K
102 - MOVIEBOX - NETHERLANDS VOD
103 - MOVIEBOX - NORWAY VOD
104 - MOVIEBOX - PAKISTAN
105 - MOVIEBOX - PHILIPPINES
106 - MOVIEBOX - POLISH VOD
107 - MOVIEBOX - PORTUGAL VOD
108 - MOVIEBOX - ROMANIA
109 - MOVIEBOX - RUSIA VOD
110 - MOVIEBOX - SCANDINAVIA MULTI-SUB VOD
111 - MOVIEBOX - SE MUSIC PREMIUM
112 - MOVIEBOX - SE SERIES PREMIUM
113 - MOVIEBOX - SE VOD PREMIUM
114 - MOVIEBOX - SOMALIA
115 - MOVIEBOX - SPAIN VOD
116 - MOVIEBOX - SPORT VOD
117 - MOVIEBOX - SWEDEN VOD
118 - MOVIEBOX - TURKISH VOD![]()
![]()
Videolandquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
de heb ik gekregt maar ik zei nuquote:Op maandag 10 juli 2023 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
dan heb je geen tijd meer om te bolken joh
ik will vod nur van 4 landen
ned. france,germany,italie![]()
dus je bestelling klopt niet?quote:Op maandag 10 juli 2023 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de heb ik gekregt maar ik zei nu
ned. france,germany,italie![]()
He vervelend..quote:Op maandag 10 juli 2023 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
dan heb je geen tijd meer om te bolken joh
Trust nobody![]()
@Moonlight 🤣🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo te zien heb je er veel meer 🤣quote:Op maandag 10 juli 2023 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de heb ik gekregt maar ik zei nu
ned. france,germany,italieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel prijs is selfde maar de hele angebotquote:
spelt mijn player niet af
ik heb altijd nur 20 landen en niet over 60![]()
Je hebt heel wat te kijken. Kijk jij zoveel tv dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel prijs is selfde maar de hele angebot
ik heb altijd nur 20 landen en niet over 60Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bel ze opquote:Op maandag 10 juli 2023 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb altijd nur 20 landen en niet over 60Trust nobody![]()
Of mailen 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat is je probleem?quote:Op maandag 10 juli 2023 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb altijd nur 20 landen en niet over 60![]()
Oprecht leuke serie over annie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had weer een leuk avondje vanavond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja blij mee hoe het gaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik gaf hem extra ruimteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een rare geluiden makende buikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zwanger?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja echt vervelend
Nee niet zwangerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, pittige worstjesquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
@Monique___ je verzaaktOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klinkt goedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Timber het kind van de rekening?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZoentjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker aloaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik duik ook maar m'n nest in
Niet moe, maar ik probeer weer in een goed ritme te komen
(daarom heb ik het ook zo koud gemaakt)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey autotje van meOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja het was echt rennen springen vliegen duiken vallen en weer opstaan,quote:
Maar de uitvaart was mooi, alleen de muziek was echt een ramp. Allemaal c versies van toch al afschuwelijke nummers.
Maar het was zo druk dat we met 40 man in de hal staand de uitvaart moesten volgen op een te klein schermOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is idd een behoorlijke opkomst, maar je bent in ieder geval geweest. Is nooit een pretje een uitvaartquote:Op maandag 10 juli 2023 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja het was echt rennen springen vliegen duiken vallen en weer opstaan,
Maar de uitvaart was mooi, alleen de muziek was echt een ramp. Allemaal c versies van toch al afschuwelijke nummers.
Maar het was zo druk dat we met 40 man in de hal staand de uitvaart moesten volgen op een te klein scherm![]()
Ze bedoelt het liefkozendquote:Op maandag 10 juli 2023 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat spreek je anders uit dan autootje![]()
![]()
Is dus niet helemaal waar.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat spreek je anders uit dan autootje
Qua woordafbreking is het auto-tje als je het op een einde van een regel hebt.
Officieel is het normaalgesproken aan elkaar autootje, maar auto-tje mag dus doe ik lekker puh autotjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Er gaat al heel lang een auto-alarm af in de buurt en ik word knettergek.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Toet toetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2023 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is dus niet helemaal waar.
Officieel is het normaalgesproken aan elkaar autootje, maar auto-tje mag dus doe ik lekker puh autotje![]()
![]()
Loop er dan heen?quote:Op maandag 10 juli 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat al heel lang een auto-alarm af in de buurt en ik word knettergek.![]()
oke vooruit dan maarquote:Op maandag 10 juli 2023 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is dus niet helemaal waar.
Officieel is het normaalgesproken aan elkaar autootje, maar auto-tje mag dus doe ik lekker puh autotjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik vraag me spontaan af of het hema rookworst of Hemarookworst isquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DierentuinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
volgens mij hema rookworst of hema-rookworstquote:Op maandag 10 juli 2023 23:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vraag me spontaan af of het hema rookworst of Hemarookworst isUw ADH vitamine Worst
Het is HEMA rookworstquote:Op maandag 10 juli 2023 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij hema rookworst of hema-rookworstOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja maar ik doe niet altijd aan hoofdletters op dts, en ook geen punt aan einde van een zinquote:
ik probeer wel goed te spellenUw ADH vitamine Worst
Ik ookquote:Op maandag 10 juli 2023 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar ik doe niet altijd aan hoofdletters op dts, en ook geen punt aan einde van een zin
ik probeer wel goed te spellen![]()
Dan heb je toch de verkeerde usernaam gekozenquote:Op maandag 10 juli 2023 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar ik doe niet altijd aan hoofdletters op dts, en ook geen punt aan einde van een zin
ik probeer wel goed te spellen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat zei je net ook alOAOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik gebruik deze usernaam sinds mijn 17e, alsof ik toen wist wat spellen isquote:Op maandag 10 juli 2023 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan heb je toch de verkeerde usernaam gekozen
Uw ADH vitamine Worst
dat is traditie bij aloa, hij kondigt het altijd ruim van tevoren aan zodat we ons mentaal op kunnen voorbereidenquote:Uw ADH vitamine Worst
Is het niet wasquote:Op maandag 10 juli 2023 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gebruik deze usernaam sinds mijn 17e, alsof ik toen wist wat spellen is![]()
Ik ben maar aan het dollen he HEMA
Ik vind je nog steeds lief.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Man3quote:Op maandag 10 juli 2023 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gebruik deze usernaam sinds mijn 17e, alsof ik toen wist wat spellen is![]()
Lekker slapen AloaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heyquote:Op maandag 10 juli 2023 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is traditie bij aloa, hij kondigt het altijd ruim van tevoren aan zodat we ons mentaal op kunnen voorbereiden![]()
![]()
ja ik weetquote:Op maandag 10 juli 2023 23:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is het niet was![]()
Ik ben maar aan het dollen he HEMA
Ik vind je nog steeds lief.
Uw ADH vitamine Worst
Heeeeeeyquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Twitpuntje ja dat woordquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Meergranen eierenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:11 schreef m1st1g het volgende:
Poffer ik ben vergeten deze gisteren te posten![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kom zo nog wel een keer langsquote:Op maandag 10 juli 2023 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Het is stil plots, dank voor jullie hulp.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Opruttequote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:14 schreef m1st1g het volgende:
Morgenavond maar eens een leuke bolk maken met Rutte...![]()
![]()
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
attentquote:Op maandag 10 juli 2023 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is traditie bij aloa, hij kondigt het altijd ruim van tevoren aan zodat we ons mentaal op kunnen voorbereidenTrust nobody![]()
tegen welk deel van ongesteldheid ?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, volgens @:loveislikeakiss helpt koud water over de polsen tegen ongesteldheid.
Ik.ben in de war
Trust nobody![]()
SpammertThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja het voelde ook goed dat we met 8 collegas met een busje gingen,quote:
De rest van de collega's gingen allemaal in hun eigen auto
Wij waren echt een groep die elkaar steundeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
oh dat klinkt inderdaad heel fijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja het voelde ook goed dat we met 8 collegas met een busje gingen,
De rest van de collega's gingen allemaal in hun eigen auto
Wij waren echt een groep die elkaar steunde
Trust nobody![]()
Ahh nee blijkbaar had LILAK het over huilen,quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tegen welk deel van ongesteldheid ?
Het helpt tegen huilen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
owquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh nee blijkbaar had LILAK het over huilen,
Het helpt tegen huilen.
bummerTrust nobody![]()
Bepaalde users hier moeten dan constant water over hun polsen laten stromen, die doen constant huilie huilie
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kreeg een glimlach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
Bepaalde users hier moeten dan constant water over hun polsen laten stromen, die doen constant huilie huilieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ze volgen elkaar wel op vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht
Verkiezingen wie gaat ons redden?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De verkiezingen zijn toch allang beslist door mij en alle adel. Verkiezingen zijn om de paupers en gepeupelde een schijn van keuze te laten hebben.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
De verkiezingen zijn toch allang beslist door mij en alle adel. Verkiezingen zijn om de paupers en gepeupelde een schijn van keuze te laten hebben.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
OkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha bij mij wel bij die heks niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zei BölkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja ja je hebt je pionnen goed voor elkaar weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
Bepaalde users hier moeten dan constant water over hun polsen laten stromen, die doen constant huilie huilie
Trust nobody![]()
Gepeste mensen die tot wanhoop gedreven worden gaan soms rare dingen doen he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haring verpakking in prullenbak en dan dagje geen zak verwisseld, wat een geur zeg![]()
Uw ADH vitamine Worst
huh?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gepeste mensen die tot wanhoop gedreven worden gaan soms rare dingen doen he.Trust nobody![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
Haring verpakking in prullenbak en dan dagje geen zak verwisseld, wat een geur zeg![]()
Trust nobody![]()
School shootings enzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks zomaar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb wel een idee, maar ik doe een beroep op mijn zwijgrecht.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Kloptquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:41 schreef HappyCharly het volgende:
een transvrouw heeft de Miss Nederland verkiezing gewonnen lees ik op nosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oud nieuwsquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:41 schreef HappyCharly het volgende:
een transvrouw heeft de Miss Nederland verkiezing gewonnen lees ik op nos
maar nog steeds belachelijk. Niet omdat ie trans is overigensSame shit, different day
SC hopper present![]()
oh ik loop achterquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oud nieuws
maar nog steeds belachelijk. Niet omdat ie trans is overigens
waarom dan?Trust nobody![]()
Heb je weer mensen op lopen naaien omdat je het xelf niet kan? Je valt wel op he in een veiligheidsvest.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar ik doe een beroep op mijn zwijgrecht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
owww doe eens lief johquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je weer mensen op lopen naaien omdat je het xelf niet kan? Je valt wel op he in een veiligheidsvest.Trust nobody![]()
een miss verkiezing vind ik iets voor natuurlijke schoonheid, niet voor gekochte. Ook een gepimpte vrouw heeft er imho niks te zoekenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Uhuh eensquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een miss verkiezing vind ik iets voor natuurlijke schoonheid, niet voor gekochte. Ook een gepimpte vrouw heeft er imho niks te zoeken![]()
Al telt tegenwoordig 'het verhaal' ook zwaar. Dus daar sta je dan, als gewoon knappe vrouw met een normale jeugd. Dan kun je dus nooit winnen
Trust nobody![]()
Zijn reactie, hoewel ik hem al maanden op block heb staan, bevestigt mij alleen maar dat hij mij alleen maar uit de tent probeert te lokken en de FA's over wil halen mij een subforumban aan te smeren. Helaas voor hem ben ik slimmer dan hem en negeer hem volkomen op elk vlak.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
meh, vraag me af of 'het verhaal' 100% wordt nagetrokken of dat het ietwat aangedikt wordtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uhuh eens![]()
Al telt tegenwoordig 'het verhaal' ook zwaar. Dus daar sta je dan, als gewoon knappe vrouw met een normale jeugd. Dan kun je dus nooit winnenSame shit, different day
SC hopper present![]()
oww doe jij ook even lief johquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zijn reactie, hoewel ik hem al maanden op block heb staan, bevestigt mij alleen maar dat hij mij alleen maar uit de tent probeert te lokken en de FA's over wil halen mij een subforumban aan te smeren. Helaas voor hem ben ik slimmer dan hem en negeer hem volkomen op elk vlak.
Trust nobody![]()
het verhaal in dit geval is dat ze een transvrouw is, hoeft weinig aan aangediktquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, vraag me af of 'het verhaal' 100% wordt nagetrokken of dat het ietwat aangedikt wordt
is meteen al met 10 punten voor staanTrust nobody![]()
Laten we dan de make up ook.maar afschaffen bij een misverkiezingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een miss verkiezing vind ik iets voor natuurlijke schoonheid, niet voor gekochte. Ook een gepimpte vrouw heeft er imho niks te zoekenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
of een ronde met en zonder make upquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Laten we dan de make up ook.maar afschaffen bij een misverkiezing![]()
ik kijk eigenlijk geen missverkiezing..
sta er ambivalent in..Trust nobody![]()
Ik hoef niet lief te doen als ik de waarheid constateer.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
jullie hebben ieder je eigen kijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoef niet lief te doen als ik de waarheid constateer.
ik weet niet hoe het precies zit
ik wil gewoon dat het gezellig is
[ Bericht 7% gewijzigd door HappyCharly op 11-07-2023 01:17:14 ]Trust nobody![]()
ik heb het nieuws gekeken, nu ben ik chagrijnig![]()
gauw, denk aan raindrops on roses and whiskers on kittens..
Trust nobody![]()
Beetje klaar mee sommige mensen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat vind ik nog wel acceptabel, maar als we alles gaan accepteren qua beter snij, spuit en vergroot werk dat is dat wmb het failliet van dergelijke verkiezingen. Al zou het me ook niet verbazen als dergelijke verkiezingen ooit net als pitspoezen etc gecancelt wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Laten we dan de make up ook.maar afschaffen bij een misverkiezingSame shit, different day
SC hopper present![]()
Zielig voor de vrouwen die serieus meedoen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tis in deze tijd bijzonder dat het nog 'mag'quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat vind ik nog wel acceptabel, maar als we alles gaan accepteren qua beter snij, spuit en vergroot werk dat is dat wmb het failliet van dergelijke verkiezingen. Al zou het me ook niet verbazen als dergelijke verkiezingen ooit net als pitspoezen etc gecancelt wordenTrust nobody![]()
net als dat hele idiote dat transvrouwen mee willen doen met vrouwen-sportwedstrijdenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zielig voor de vrouwen die serieus meedoen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja eens die worden bij de mannen laatste laten zich verbouwen en winnen alles bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als dat hele idiote dat transvrouwen mee willen doen met vrouwen-sportwedstrijdenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben ik het ook niet mee eens.. maarja..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als dat hele idiote dat transvrouwen mee willen doen met vrouwen-sportwedstrijdenTrust nobody![]()
Doe je niks aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
als dat bij welke sport dan ook toegestaan wordt zijn natuurlijke vrouwen kansloosquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben ik het ook niet mee eens.. maarja..Same shit, different day
SC hopper present![]()
TestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daarom ben ik het er ook niet mee eensquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dat bij welke sport dan ook toegestaan wordt zijn natuurlijke vrouwen kansloos
wat ben je dan aan het meten... bizar raar voor vrouwen die geboren zijn als vrouwTrust nobody![]()
JammerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zowaar worden mensen wel wakker wat betreft dat woke gebeuren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ah lekker tochquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Al om 2300. Ik zou maar een uurtje doen maar het werden er weer 2.
je hebt ook zo hard gewerkt, beetje tijd voor jezelf
Trust nobody![]()
Misschien probeert hij zich in te dekken alvastquote:![]()
jij zegt altijd van die enge dingenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien probeert hij zich in te dekken alvast![]()
![]()
Trust nobody![]()
Nog 1 dagje en dan heb ik er 2 vrijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah lekker toch
je hebt ook zo hard gewerkt, beetje tijd voor jezelf![]()
![]()
1ste dag ben ik al kwijt aan achterstallige huishoudelijke taken. Dag 2 heb ik misschien 2 uurtjes dat ik muziek kan draaien.![]()
pittig hoor..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nog 1 dagje en dan heb ik er 2 vrij![]()
![]()
1ste dag ben ik al kwijt aan achterstallige huishoudelijke taken. Dag 2 heb ik misschien 2 uurtjes dat ik muziek kan draaien.
heb je binnenkort wat langer vrij?Trust nobody![]()
Ik hoop 1ste week augustus een paar extra dagen te kunnen pakken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
pittig hoor..
heb je binnenkort wat langer vrij?![]()
Ik ga mijn veel te warme bed maar weer eens opzoeken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kruik vullen met ijsklonten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:20 schreef DJMO het volgende:
Ik ga mijn veel te warme bed maar weer eens opzoeken.![]()
Ok 👍They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:20 schreef DJMO het volgende:
Ik ga mijn veel te warme bed maar weer eens opzoeken.Trust nobody![]()
ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik hoop 1ste week augustus een paar extra dagen te kunnen pakken.
Trust nobody![]()
Zou mooi zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je van het ergste uit gaat krijg je of gelijk of het valt mee.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij zegt altijd van die enge dingen
HeheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet zulke enge dingen zeggen!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je van het ergste uit gaat krijg je of gelijk of het valt mee.
Trust nobody![]()
HeerlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jouw reactiequote:
je hebt het over school shootings
en user zegt dat je misschien wel aankondigt wat je gaat doen en probeert in te dekken
jij zegt heerlijk..Trust nobody![]()
Oh mooi maar zo denk ik niet.
Wel leuk bedacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hope soquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh mooi maar zo denk ik niet.
Wel leuk bedacht.Trust nobody![]()
We will seeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mickey gaat zeker geen school schooting doenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij maakt het niet beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter
zo kan uk niet slapen
Daquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mickey gaat zeker geen school schooting doen
T kloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
nee maar we hebben het over Dr.Mikeyquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mickey gaat zeker geen school schooting doenTrust nobody![]()
R.I.P DTS.![]()
Je ziet Dr.Mickey er voor aan om vrijwillig naar een school te gaan om te leren schieten?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee maar we hebben het over Dr.Mikey
..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je ziet Dr.Mickey er voor aan om vrijwillig naar een school te gaan om te leren schieten?
wacht, je zei iets andersTrust nobody![]()
Ik heb al een keer geschotenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er zijn hier in de regio genoeg schietverenigingen. Alleen al in het dorp waar ik woon al 2.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je ziet Dr.Mickey er voor aan om vrijwillig naar een school te gaan om te leren schieten?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er zijn hier in de regio genoeg schietverenigingen. Alleen al in het dorp waar ik woon al 2.![]()
dudeTrust nobody![]()
Ah, er liggen dus twee scholen bij jouw in het dorpquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er zijn hier in de regio genoeg schietverenigingen. Alleen al in het dorp waar ik woon al 2.
Je kunt lekker gaan slapenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:54 schreef HappyCharly het volgende:
Ander onderwerp
HC moet aan blije dingen denken voor het slapen
Dat zijn geen verenigingen....quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, er liggen dus twee scholen bij jouw in het dorp
Van die niet kleiduifdoelen hebben we er geloof ik 4.![]()
Volgens mij heb je voor de meeste vuurwapens wel een wapenvergunning hebben voor dat wapen voor je 'zomaar' kunt gaan schieten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
Mag je in NL gewoon naar zon schietbaan voor een lesje?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was in DenemarkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was een garpje héquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zijn geen verenigingen....
Van die niet kleiduifdoelen hebben we er geloof ik 4.
Ja je kan bij de meeste wel voor een proefles terecht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
Mag je in NL gewoon naar zon schietbaan voor een lesje?![]()
*gaat checken*quote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja je kan bij de meeste wel voor een proefles terecht.Trust nobody![]()
Een paar keer met pistolen en een keer met een vol automaat waar ik zelf eigenlijk geen vergunning voor heb maar was wel onder toezicht van een marinier.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
tjongequote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een paar keer met pistolen en een keer met een vol automaat waar ik zelf eigenlijk geen vergunning voor heb maar was wel onder toezicht van een marinier.
wat was de reden?Trust nobody![]()
Maar dan mag je alleen met klasse 1 wapens schieten toch? Die geven je geen volautomaat of een sniper aan mensen die komen voor een proef lesje mag ik hopen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja je kan bij de meeste wel voor een proefles terecht.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Voor een eigen wapen heb je een verlof nodig.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor de meeste vuurwapens wel een wapenvergunning hebben voor dat wapen voor je 'zomaar' kunt gaan schieten.
Om gewoon eens te schieten heb je alleen een geldig ID nodig.![]()
Volautomaat is alleen voor verlofdragers zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan mag je alleen met klasse 1 wapens schieten toch? Die geven je geen volautomaat of een sniper aan mensen die komen voor een proef lesje mag ik hopen.![]()
Ah oké, wist ik niet. Ik heb nog nooit op een particuliere baan geschotenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor een eigen wapen heb je een verlof nodig.
Om gewoon eens te schieten heb je alleen een geldig ID nodig.
[Garp modus aan] Om te oefenen voor als ik terug ga naar mijn oude middelbare school natuurlijkquote:[garp modus uit/]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De baan waar ik zelf nog wel eens kom is ook niet publiek toegankelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, wist ik niet. Ik heb nog nooit op een particuliere baan geschoten![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[Garp modus aan] Om te oefenen voor als ik terug ga naar mijn oude middelbare school natuurlijk[garp modus uit/]
garpjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elke wapenvergunning is engTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: