Dat is idd een behoorlijke opkomst, maar je bent in ieder geval geweest. Is nooit een pretje een uitvaartquote:Op maandag 10 juli 2023 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja het was echt rennen springen vliegen duiken vallen en weer opstaan,
Maar de uitvaart was mooi, alleen de muziek was echt een ramp. Allemaal c versies van toch al afschuwelijke nummers.
Maar het was zo druk dat we met 40 man in de hal staand de uitvaart moesten volgen op een te klein scherm
Ze bedoelt het liefkozendquote:Op maandag 10 juli 2023 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat spreek je anders uit dan autootje
Is dus niet helemaal waar.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat spreek je anders uit dan autootje
quote:Op maandag 10 juli 2023 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is dus niet helemaal waar.
Qua woordafbreking is het auto-tje als je het op een einde van een regel hebt.
Officieel is het normaalgesproken aan elkaar autootje, maar auto-tje mag dus doe ik lekker puh autotje
Loop er dan heen?quote:Op maandag 10 juli 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat al heel lang een auto-alarm af in de buurt en ik word knettergek.
oke vooruit dan maarquote:Op maandag 10 juli 2023 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is dus niet helemaal waar.
Qua woordafbreking is het auto-tje als je het op een einde van een regel hebt.
Officieel is het normaalgesproken aan elkaar autootje, maar auto-tje mag dus doe ik lekker puh autotje
Ik vraag me spontaan af of het hema rookworst of Hemarookworst isquote:
volgens mij hema rookworst of hema-rookworstquote:Op maandag 10 juli 2023 23:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vraag me spontaan af of het hema rookworst of Hemarookworst is
Het is HEMA rookworstquote:Op maandag 10 juli 2023 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij hema rookworst of hema-rookworst
ja maar ik doe niet altijd aan hoofdletters op dts, en ook geen punt aan einde van een zinquote:
Ik ookquote:Op maandag 10 juli 2023 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar ik doe niet altijd aan hoofdletters op dts, en ook geen punt aan einde van een zin
ik probeer wel goed te spellen
Dan heb je toch de verkeerde usernaam gekozenquote:Op maandag 10 juli 2023 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar ik doe niet altijd aan hoofdletters op dts, en ook geen punt aan einde van een zin
ik probeer wel goed te spellen
Ik gebruik deze usernaam sinds mijn 17e, alsof ik toen wist wat spellen isquote:Op maandag 10 juli 2023 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan heb je toch de verkeerde usernaam gekozen
dat is traditie bij aloa, hij kondigt het altijd ruim van tevoren aan zodat we ons mentaal op kunnen voorbereidenquote:
Is het niet wasquote:Op maandag 10 juli 2023 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gebruik deze usernaam sinds mijn 17e, alsof ik toen wist wat spellen is
Man3quote:Op maandag 10 juli 2023 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gebruik deze usernaam sinds mijn 17e, alsof ik toen wist wat spellen is
Heyquote:Op maandag 10 juli 2023 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is traditie bij aloa, hij kondigt het altijd ruim van tevoren aan zodat we ons mentaal op kunnen voorbereiden
ja ik weetquote:Op maandag 10 juli 2023 23:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is het niet was![]()
Ik ben maar aan het dollen he HEMA
Ik vind je nog steeds lief.
Heeeeeeyquote:
Twitpuntje ja dat woordquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:11 schreef m1st1g het volgende:
Poffer ik ben vergeten deze gisteren te posten![]()
[ afbeelding ]
Kom zo nog wel een keer langsquote:Op maandag 10 juli 2023 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Het is stil plots, dank voor jullie hulp.
Opruttequote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:14 schreef m1st1g het volgende:
Morgenavond maar eens een leuke bolk maken met Rutte...
attentquote:Op maandag 10 juli 2023 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is traditie bij aloa, hij kondigt het altijd ruim van tevoren aan zodat we ons mentaal op kunnen voorbereiden
tegen welk deel van ongesteldheid ?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, volgens @:loveislikeakiss helpt koud water over de polsen tegen ongesteldheid.
Ik.ben in de war
Ja het voelde ook goed dat we met 8 collegas met een busje gingen,quote:
oh dat klinkt inderdaad heel fijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja het voelde ook goed dat we met 8 collegas met een busje gingen,
De rest van de collega's gingen allemaal in hun eigen auto
Wij waren echt een groep die elkaar steunde
Ahh nee blijkbaar had LILAK het over huilen,quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tegen welk deel van ongesteldheid ?
owquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh nee blijkbaar had LILAK het over huilen,
Het helpt tegen huilen.
Ik kreeg een glimlach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
Bepaalde users hier moeten dan constant water over hun polsen laten stromen, die doen constant huilie huilie
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
De verkiezingen zijn toch allang beslist door mij en alle adel. Verkiezingen zijn om de paupers en gepeupelde een schijn van keuze te laten hebben.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
Bepaalde users hier moeten dan constant water over hun polsen laten stromen, die doen constant huilie huilie
huh?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gepeste mensen die tot wanhoop gedreven worden gaan soms rare dingen doen he.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
Haring verpakking in prullenbak en dan dagje geen zak verwisseld, wat een geur zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |