Volgens mij heb je voor de meeste vuurwapens wel een wapenvergunning hebben voor dat wapen voor je 'zomaar' kunt gaan schieten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
Mag je in NL gewoon naar zon schietbaan voor een lesje?
Was een garpje héquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zijn geen verenigingen....
Van die niet kleiduifdoelen hebben we er geloof ik 4.
Ja je kan bij de meeste wel voor een proefles terecht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
Mag je in NL gewoon naar zon schietbaan voor een lesje?
*gaat checken*quote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja je kan bij de meeste wel voor een proefles terecht.
Een paar keer met pistolen en een keer met een vol automaat waar ik zelf eigenlijk geen vergunning voor heb maar was wel onder toezicht van een marinier.quote:
tjongequote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een paar keer met pistolen en een keer met een vol automaat waar ik zelf eigenlijk geen vergunning voor heb maar was wel onder toezicht van een marinier.
Maar dan mag je alleen met klasse 1 wapens schieten toch? Die geven je geen volautomaat of een sniper aan mensen die komen voor een proef lesje mag ik hopen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja je kan bij de meeste wel voor een proefles terecht.
Voor een eigen wapen heb je een verlof nodig.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor de meeste vuurwapens wel een wapenvergunning hebben voor dat wapen voor je 'zomaar' kunt gaan schieten.
Volautomaat is alleen voor verlofdragers zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan mag je alleen met klasse 1 wapens schieten toch? Die geven je geen volautomaat of een sniper aan mensen die komen voor een proef lesje mag ik hopen.
Ah oké, wist ik niet. Ik heb nog nooit op een particuliere baan geschotenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor een eigen wapen heb je een verlof nodig.
Om gewoon eens te schieten heb je alleen een geldig ID nodig.
[Garp modus aan] Om te oefenen voor als ik terug ga naar mijn oude middelbare school natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
De baan waar ik zelf nog wel eens kom is ook niet publiek toegankelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, wist ik niet. Ik heb nog nooit op een particuliere baan geschoten
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 02:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[Garp modus aan] Om te oefenen voor als ik terug ga naar mijn oude middelbare school natuurlijk[garp modus uit/]
garpjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elke wapenvergunning is eng♡♡♡♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |