Ik heb wel een idee, maar ik doe een beroep op mijn zwijgrecht.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:41 schreef HappyCharly het volgende:
een transvrouw heeft de Miss Nederland verkiezing gewonnen lees ik op nos
oud nieuwsquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:41 schreef HappyCharly het volgende:
een transvrouw heeft de Miss Nederland verkiezing gewonnen lees ik op nos
oh ik loop achterquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oud nieuws
maar nog steeds belachelijk. Niet omdat ie trans is overigens
Heb je weer mensen op lopen naaien omdat je het xelf niet kan? Je valt wel op he in een veiligheidsvest.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar ik doe een beroep op mijn zwijgrecht.
owww doe eens lief johquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je weer mensen op lopen naaien omdat je het xelf niet kan? Je valt wel op he in een veiligheidsvest.
een miss verkiezing vind ik iets voor natuurlijke schoonheid, niet voor gekochte. Ook een gepimpte vrouw heeft er imho niks te zoekenquote:
Uhuh eensquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een miss verkiezing vind ik iets voor natuurlijke schoonheid, niet voor gekochte. Ook een gepimpte vrouw heeft er imho niks te zoeken
Zijn reactie, hoewel ik hem al maanden op block heb staan, bevestigt mij alleen maar dat hij mij alleen maar uit de tent probeert te lokken en de FA's over wil halen mij een subforumban aan te smeren. Helaas voor hem ben ik slimmer dan hem en negeer hem volkomen op elk vlak.quote:
meh, vraag me af of 'het verhaal' 100% wordt nagetrokken of dat het ietwat aangedikt wordtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uhuh eens![]()
Al telt tegenwoordig 'het verhaal' ook zwaar. Dus daar sta je dan, als gewoon knappe vrouw met een normale jeugd. Dan kun je dus nooit winnen
oww doe jij ook even lief johquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zijn reactie, hoewel ik hem al maanden op block heb staan, bevestigt mij alleen maar dat hij mij alleen maar uit de tent probeert te lokken en de FA's over wil halen mij een subforumban aan te smeren. Helaas voor hem ben ik slimmer dan hem en negeer hem volkomen op elk vlak.
het verhaal in dit geval is dat ze een transvrouw is, hoeft weinig aan aangediktquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, vraag me af of 'het verhaal' 100% wordt nagetrokken of dat het ietwat aangedikt wordt
Laten we dan de make up ook.maar afschaffen bij een misverkiezingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een miss verkiezing vind ik iets voor natuurlijke schoonheid, niet voor gekochte. Ook een gepimpte vrouw heeft er imho niks te zoeken
of een ronde met en zonder make upquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Laten we dan de make up ook.maar afschaffen bij een misverkiezing
Ik hoef niet lief te doen als ik de waarheid constateer.quote:
jullie hebben ieder je eigen kijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoef niet lief te doen als ik de waarheid constateer.
Beetje klaar mee sommige mensen.quote:
dat vind ik nog wel acceptabel, maar als we alles gaan accepteren qua beter snij, spuit en vergroot werk dat is dat wmb het failliet van dergelijke verkiezingen. Al zou het me ook niet verbazen als dergelijke verkiezingen ooit net als pitspoezen etc gecancelt wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Laten we dan de make up ook.maar afschaffen bij een misverkiezing
tis in deze tijd bijzonder dat het nog 'mag'quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat vind ik nog wel acceptabel, maar als we alles gaan accepteren qua beter snij, spuit en vergroot werk dat is dat wmb het failliet van dergelijke verkiezingen. Al zou het me ook niet verbazen als dergelijke verkiezingen ooit net als pitspoezen etc gecancelt worden
net als dat hele idiote dat transvrouwen mee willen doen met vrouwen-sportwedstrijdenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zielig voor de vrouwen die serieus meedoen.
Ja eens die worden bij de mannen laatste laten zich verbouwen en winnen alles bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als dat hele idiote dat transvrouwen mee willen doen met vrouwen-sportwedstrijden
Ben ik het ook niet mee eens.. maarja..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als dat hele idiote dat transvrouwen mee willen doen met vrouwen-sportwedstrijden
als dat bij welke sport dan ook toegestaan wordt zijn natuurlijke vrouwen kansloosquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben ik het ook niet mee eens.. maarja..
daarom ben ik het er ook niet mee eensquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dat bij welke sport dan ook toegestaan wordt zijn natuurlijke vrouwen kansloos
ah lekker tochquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Al om 2300. Ik zou maar een uurtje doen maar het werden er weer 2.
Misschien probeert hij zich in te dekken alvastquote:
jij zegt altijd van die enge dingenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien probeert hij zich in te dekken alvast![]()
Nog 1 dagje en dan heb ik er 2 vrijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah lekker toch
je hebt ook zo hard gewerkt, beetje tijd voor jezelf
pittig hoor..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nog 1 dagje en dan heb ik er 2 vrij![]()
![]()
1ste dag ben ik al kwijt aan achterstallige huishoudelijke taken. Dag 2 heb ik misschien 2 uurtjes dat ik muziek kan draaien.
Ik hoop 1ste week augustus een paar extra dagen te kunnen pakken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
pittig hoor..
heb je binnenkort wat langer vrij?
Kruik vullen met ijsklonten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:20 schreef DJMO het volgende:
Ik ga mijn veel te warme bed maar weer eens opzoeken.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:20 schreef DJMO het volgende:
Ik ga mijn veel te warme bed maar weer eens opzoeken.
ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik hoop 1ste week augustus een paar extra dagen te kunnen pakken.
Als je van het ergste uit gaat krijg je of gelijk of het valt mee.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij zegt altijd van die enge dingen![]()
niet zulke enge dingen zeggen!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je van het ergste uit gaat krijg je of gelijk of het valt mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |