de verliezer naar huisquote:Op maandag 10 juli 2023 14:43 schreef Wibehh het volgende:
Als je het haalt, mag je iemand naar huis sturen?
Klopt. Het is niet benoemd.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:45 schreef xsaskiax het volgende:
Het werd wel raar gezegd, als je wint ben je verzekerd van een plaats in het programma of zoiets, niets over een verliezer of iemand aanwijzen
als er 1 een proef mag doen en wint mag die iemand naar huis sturen, ik dat ze zo op het laatst die mogelijkheid hebben af laten vallen, want dan gaan er grote koppen rollen. Nu kunnen ze nog enigszins sturen..quote:
Dat klopt ook maar het is niet duidelijk wat er gaat gebeuren als hij /zij wint. Dat verteld het verhaal nog niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:46 schreef Was-beer het volgende:
Ik kreeg de indruk dat 1 iemand het examen gaat maken
Ah duidelijk, thanksquote:Op maandag 10 juli 2023 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat klopt ook maar het is niet duidelijk wat er gaat gebeuren als hij /zij wint. Dat verteld het verhaal nog niet.
Ja ik ook en als die alles goed heeft neem ik aan dat hij/zij dan iemand naar huis mag sturenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:46 schreef Was-beer het volgende:
Ik kreeg de indruk dat 1 iemand het examen gaat maken
Eigenlijk een zelfde soort opdracht als met Madeleine dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ik ook en als die alles goed heeft neem ik aan dat hij/zij dan iemand naar huis mag sturen
Ja zoietsquote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk een zelfde soort opdracht als met Madeleine dan?
In dat uur ga je het er ook niet meer in krijgen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef Chanel5 het volgende:
en dat van nog 1 uur leren wat ik net las, klopt wel?
zou ik belachelijk vinden, ze hebben tijd genoeg gehad en sommigen hebben er geen flikker aan gedaan.
Wat ik begreep is, dat als degene met de meeste stemmen het theorie examen haalt, je mag blijven en anders moet je naar huisquote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef xsaskiax het volgende:
De geselecteerde persoon mag 1 uur studeren werd gezegd, volgens mij enkelvoud
En aan een uur heb je ook niks, hoor, daar ga je het nooit mee redden. Door dat toe te staan veroorzaak je alleen maar meer stress en dat is natuurlijk wel weer leuk...quote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef Chanel5 het volgende:
en dat van nog 1 uur leren wat ik net las, klopt wel?
zou ik belachelijk vinden, ze hebben tijd genoeg gehad en sommigen hebben er geen flikker aan gedaan.
nee en dan komt er nog eens stress bijquote:Op maandag 10 juli 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
In dat uur ga je het er ook niet meer in krijgen.
Of Eunice.. dat kan ook nog.quote:
nee maar tochquote:Op maandag 10 juli 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook nietquote:Op maandag 10 juli 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
En of Wendy dan wel of niet gekozen mag wordenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef Wibehh het volgende:
Dus nog steeds niet duidelijk of de winnaar iemand naara huis mag sturen
Het is niet duidelijk nog of de winnaar iemand man wegsturenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:54 schreef Chanel5 het volgende:
Maar O wie gaat zij naar huis sturen als ze het redt maar dat denk ik niet.
Over weg stemmen is niet gesprokenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:55 schreef danaqui het volgende:
Dus nu de vraag...stel ik zeg stel ze heeft alles goed wie stemt ze weg dan?
Wie zou er anders weggaan als Eunice het haalt?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:55 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Het is niet duidelijk nog of de winnaar iemand man wegsturen
Denk het wel maar dan is het nog de vraag of ze dat in Nederland gehaald heeft.quote:
Ja het is nu een open geheel. Alleen eunice moet spelen?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:45 schreef xsaskiax het volgende:
Het werd wel raar gezegd, als je wint ben je verzekerd van een plaats in het programma of zoiets, niets over een verliezer of iemand aanwijzen
Ik denk dat als Eunice het haalt stuurt ze Zoë of Rupert naar huis.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:56 schreef Chanel5 het volgende:
ojeeee moirs of rupert zegt Eric dat was de afspraak
echt een afspraak is helemaal niets waard daar
en er zijn afspraken iets met deur en nog wat
Vind ik ook, dit was dé kans!quote:Op maandag 10 juli 2023 14:57 schreef Ash het volgende:
ze hadden echt Babs moeten kiezen met z'n allen verdomme, die raakt al gestrest als haar foto op het scherm komt plus dat ze niet heeft geleerd
Jammer dat ze niet allemaal het theorie examen moesten doen...quote:Op maandag 10 juli 2023 14:57 schreef Ash het volgende:
ze hadden echt Babs moeten kiezen met z'n allen verdomme, die raakt al gestrest als haar foto op het scherm komt plus dat ze niet heeft geleerd
Dit idd, en ze had bij deze eliminatie ook niet het excuus van haar zere pols kunnen gebruikenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:57 schreef Ash het volgende:
Ja, en dat degenen die het dan niet halen gekozen kunnen worden voor eliminatie door degenen die het wel gehaald hebbenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:58 schreef Varen het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet allemaal het theorie examen moesten doen...
Dat zien we volgende week maandag pas.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:59 schreef lojanda het volgende:
Toch wel benieuwd wie er nu op wie heeft gestemd..
erik 3quote:Op maandag 10 juli 2023 15:00 schreef Judiwi het volgende:
Hoe was de stem verdeling?
Eunice 5
Moraima 4
En de rest gemist
Erik 3 stemmenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:00 schreef Judiwi het volgende:
Eunice 5
Moraima 4
En de rest gemist
niet gezien, dat klote scherm ook altijdquote:Op maandag 10 juli 2023 15:00 schreef Judiwi het volgende:
Eunice 5
Moraima 4
En de rest gemist
zoe 1 , erik en rupi ook stemmen weet niet hoeveelquote:Op maandag 10 juli 2023 15:00 schreef Judiwi het volgende:
Eunice 5
Moraima 4
En de rest gemist
Dat zei ze niet.. ze zei als je goed begrijpend kan lezen kun je in een uur het boek doornemenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:00 schreef xsaskiax het volgende:
ja hoor Babette.... nu een grote bek dat zij het wel in 1 uur had kunnen leren hoor...... ze kan begrijpend lezen he..tettert ze..
Ik neem aan dat als Eunice het haalt dat ze iemand weg mag sturen..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:03 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt met een grote bek in de rondte te roepen dat als 'ze' het wel haalt, Zoë vandaag met dit heerlijke weer thuis is!!!
Dan hebben zij misschien meer gehoord, dat er wel iemand weggestuurd mag worden
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je ook denken, maar werd niet gezegd.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als Eunice het haalt dat ze iemand weg mag sturen..
Staat in berichtjes hierbovenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de stem verdeling was.
Voor hetzelfde geld heeft ze wel al gewoon haar rijbewijs en gaat ze nu alleen even de knelpunten nog een keer goed doornemen.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:05 schreef Yver73 het volgende:
Ik denk ook dat ze het niet haalt. Zoveel theorie is niet te doen
die was ook heel makkelijk omdat leila al gelijk faaldequote:Op maandag 10 juli 2023 15:05 schreef freaky40 het volgende:
Eunice heeft al eens eerder een eli gewonnen.
Daar vergist ze zich in denk ik.. ik denk eerder Zoë of Rupert..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:07 schreef Was-beer het volgende:
Babette denkt dat als Eunice wint ze Jappie of Isaac naar huis stuurt. Een grote speler volgens Babette
Ik heb haar ooit eens horen zeggen dat als ze de kans kreeg, ze Isaac weg zou sturen. Alleen weet ik niet of ze daar nog zo over denkt.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat als Eunice het haalt stuurt ze Zoë of Rupert naar huis.
Bij Utopia was dat duidelijk, want iedereen kon zien wie wat gestemd had. Om die reden moesten ze van tevoren aangeven op wie ze wilden stemmen, om te voorkomen dat de laatste stemmers om tactische redenen hun stem zouden wijzigen.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Of dat ze dat durftquote:Op maandag 10 juli 2023 15:10 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit eens horen zeggen dat als ze de kans kreeg, ze Isaac weg zou sturen. Alleen weet ik niet of ze daar nog zo over denkt.
denk zoe stemde ze de vorige keer ook met eliquote:Op maandag 10 juli 2023 15:10 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit eens horen zeggen dat als ze de kans kreeg, ze Isaac weg zou sturen. Alleen weet ik niet of ze daar nog zo over denkt.
Oké dat wist ik niet..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:10 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat durft Eunice echt wel als ze dat wil..quote:
Ik hoop het! Dat zou de boel wel lekker opschudden!quote:Op maandag 10 juli 2023 15:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat durft Eunice echt wel als ze dat wil..
Ik vind Eunice en Zoë allebei irritant maar in dit geval mag Eunice winnen en Zoë naar huis sturenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:03 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt met een grote bek in de rondte te roepen dat als 'ze' het wel haalt, Zoë vandaag met dit heerlijke weer thuis is!!!
Dan hebben zij misschien meer gehoord, dat er wel iemand weggestuurd mag worden
(edit: want Eunice is volgens Zoë tegen gele kaarten)
Het zou heel vet zijn als toch iedereen een beurt krijgt om de vragen te makenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:19 schreef Effekieke het volgende:
De stippen liggen er nog steeds. Misschien als eunice het haalt dat dan de volgende gestemd moet worden.😀
Daar zullen ze zeker van schrikken..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Dat zou de boel wel lekker opschudden!
Staat in het SVquote:Op maandag 10 juli 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Is niet gezegd blijft afwachtenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:12 schreef schizolientje het volgende:
als ze het haalt mag ze iemand weg sturen, begrijp ik dat nu goed??
Ja klopt, was een open einde wat dat betreftquote:Op maandag 10 juli 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is de verwachting, maar niet gezegd.
Die neemt volgens mij best snel dingen op.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:35 schreef Clasientje het volgende:
Eunice is best een slimme vrouwtje vergis je niet in haar.
Ja lijkt mij ook, en niet iemand die je niet magquote:Op maandag 10 juli 2023 15:36 schreef Hildetje het volgende:
Als eunie wint…ALS…dan is het toch logisch dat je de sterkste wegstemt? Elke sterke weg is er weer eentje minder (weet je zeker dat je daar nooit meer tegen hoeft te stemmen bij de volgende eli )
Tegen Zoë en morrie maak je meer kans dan een Isaacquote:Op maandag 10 juli 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook, en niet iemand die je niet mag
Ja ik had dan ook Isaac, Babette of Marciano weg gestuurdquote:Op maandag 10 juli 2023 15:37 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Tegen Zoë en morrie maak je meer kans dan een Isaac
quote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef Frummelie het volgende:
Nou als Eunice gaat wordt het een kale meuk s'ochtends... kunnen we niet meer zeuren over haar open heupen enzo...
Babette en Wendy hoorde ik net ookquote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef cinsan het volgende:
bep , wendy en tiano zouden op erik gestemd hebben las ik op fb
Weet niet of ik dat ga missen…🙄 NOTquote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef Frummelie het volgende:
Nou als Eunice gaat wordt het een kale meuk s'ochtends... kunnen we niet meer zeuren over haar open heupen enzo...
Beetje late reactie maar zag het nu pasquote:
Alle ochtendlijpies gaan weg... Bert en nu misschien Eunice..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dan hoeven we de streams niet meer voor 8 uur aan te zetten
misschien denkt zij ook wel dat er nog een vervolg komt, of nog iemand die aangewezen kan worden om vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me al de hele tijd af waarom Mirthe nu met dat opengeslagen theorieboek voor haar neus ligt.
1 stem heeft ie van Wendy en babettequote:Op maandag 10 juli 2023 15:43 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice krijgt dus een opdracht als ze hem niet haalt moet ze weg.
Ik hoor nu bewoners zich af vragen of Eunice iemand mag weg sturen als ze het haalt. Want de stem heeft dit niet vermeld.
Was Erik eigenlijk nog een beetje beledigt dat hij 3 stemmen heeft gekregen?
Ik bedoel wie op wie gestemd heeftquote:Op maandag 10 juli 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat in het SV
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
En als ze die niet hoeven in te leveren zal dat nog wel zo een tijdje blijven ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me al de hele tijd af waarom Mirthe nu met dat opengeslagen theorieboek voor haar neus ligt.
Wel slim van Wendy want Erik kon Wendy dan niet wegstemmen wantquote:Op maandag 10 juli 2023 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee hoor. 3 stemmen zag ik net op een plaatje
Nog 5 minuten. Ben expres eerder de boodschappen gaan halen hier voor, dus Eunice don't let me down..quote:
ze zegt het wel heel veelquote:Op maandag 10 juli 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
Zoë wil echt graag weg zegt ze, dan is ze nog thuis vandaag zegt ze.
tuurlijk hypokriete trees doet dat welquote:Op maandag 10 juli 2023 15:51 schreef xsaskiax het volgende:
Ze vragen zich af wie er gelijk om Eunice heen zullen staan als ze het haalt....
tja Babette, ik denk zomaar dat je als een van de eerste gaat staan knuffelen......
Ja dat bedoel ik ook. 1 van babette 1 van Wendy en nog 1quote:Op maandag 10 juli 2023 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee hoor. 3 stemmen zag ik net op een plaatje
Wat gaat de tijd langzaam als je zit te wachtenquote:
Ja echt een misselijke vrouw die Babette. Ergens hoop ik als Eunice het haalt ook zal Babette slijmen bij haar dat Eunice kei hard Babette eruit stemt Bam Karma!quote:Op maandag 10 juli 2023 15:51 schreef xsaskiax het volgende:
Ze vragen zich af wie er gelijk om Eunice heen zullen staan als ze het haalt....
tja Babette, ik denk zomaar dat je als een van de eerste gaat staan knuffelen......
Zo is Bep. Net ook tegen Zoe zeggen dat zij het heel erg zou vinden als ze weg zou moeten, terwijl ze pas nog met Marciano plannen smeedde om Zoe er uit te krijgen...quote:Op maandag 10 juli 2023 15:53 schreef pingu66 het volgende:
Nou Bep jij was net als eerste bij Eunice om te vragen of ze met haar een uurtje kon leren in de kas, toen koos Eunice voor Sas en Bern en nu zeg je dat Bern en Sas dat niet zonder reden doen.
Ja inderdaad. Maar hun plan nu was. Stemmen op Mraima en dan hopen dat de groep van de bro's op Zoë zouden gaan. Win win actie. Ze wilde eetst Mirthe tegen eunice,maar daar zijn ze van afgestapt. Sasha's plannen.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Wat een hypocriete lui die Sasha en Bern. Ze prijzen haar het graf in.
quote:Op maandag 10 juli 2023 15:56 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar hun plan nu was. Stemmen op Mraima en dan hopen dat de groep van de bro's op Zoë zouden gaan. Win win actie. Ze wilde eetst Mirthe tegen eunice,maar daar zijn ze van afgestapt. Sasha's plannen.
Ja daar had Sas het met Jappie over toch in de tuinquote:Op maandag 10 juli 2023 15:56 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar hun plan nu was. Stemmen op Mraima en dan hopen dat de groep van de bro's op Zoë zouden gaan. Win win actie. Ze wilde eetst Mirthe tegen eunice,maar daar zijn ze van afgestapt. Sasha's plannen.
Ik hoop dat ze wint en iemand naar huis mag sturenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:55 schreef engine het volgende:
Precies op tijd terug om Eunice af te zien gaan
Zeker voor Eunice want die heeft al 4 seconden nog om te kirren.quote:
Eunice ookquote:
die heeft boven gezeten om te oefenen in het zweethokquote:
Ja, een touringbus is geen lijndienst bus.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat dus, de keuze uit deze antwoorden is vaag, lekker gemanipuleerd dus
Ja, maar als je je navigatie gebruikt neem je wel de kortste route, dat scheelt benzinequote:Op maandag 10 juli 2023 16:07 schreef chufi het volgende:
Navigatie is gratis ...kost wel stroom gps data
quote:Op maandag 10 juli 2023 16:09 schreef Yver73 het volgende:
Of de snelste en Das weer duurder
[..]
Ja, maar als je je navigatie gebruikt neem je wel de kortste route, dat scheelt benzine
Zit in die 8 seconden dat ze de tijd hebt om te antwoorden ook het lezen van de vraag en het plaatje bekijken?quote:
Je net zoals in het echtquote:Op maandag 10 juli 2023 16:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zit in die 8 seconden dat ze de tijd hebt om te antwoorden ook het lezen van de vraag en het plaatje bekijken?
Is wel handig als je dat ooit geoefend hebt want anders zijn de vragen voorbij en zit je met je oren te flapperen.....zoals Eunice.quote:
Staat allemaal in het SVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |