Ferrari, Alzheimer teamquote:
tot dusver alleen OCO die dat niet gaat doenquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 16:32 schreef wdn het volgende:
AH PLAN B WAS DAT LECLERC PIT
Logisch toch dat Sainz dat niet weet
Alsof ze bij Ferrari uiteindelijk toch niet voor plan R ofzo gaanquote:
hij heeft gelijk, anders slaat de verveling toequote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Max zit gewoon tv te kijken tijdens de race
Lesje van Alonso gehadquote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft gewoon z'n telefoon in zo'n standaardje op het dashboard.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Echt hè, hoe relaxed kan je zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Bingen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, zat ik ook al te denken. Die is alvast het negeren van de strategie aan het voorbereidenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij heeft Sainz geen zin in plan B.. "PLan B? wat is dat?"
[ afbeelding ]
Netflix and chill.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
popcorn er bijquote:
KINGFLOPLANDquote:Op zondag 9 juli 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
als ik zeg Silverstone dan zeggen jullie
jaquote:Op zondag 9 juli 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Even ter verdediging... ze hebben te veel plannen.quote:
Goldsteinquote:Op zondag 9 juli 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
straks aan de gegrilde paprika vleesje en aardappeltjes dus geen chili er bij.quote:
Treinkaping De Punt.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
max op 26quote:
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:37 schreef Donderkonijn het volgende:
Ze hebben het steeds over dat de Vries het zo goed doet, maar hij komt volgens mij geen millimeter dichterbij Sargeant.
Ik viond het sarcastisch klinken "i forgot"quote:Op zondag 9 juli 2023 16:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al te denken. Die is alvast het negeren van de strategie aan het voorbereiden
Alles beter dan plek 19 bedoelen ze danquote:Op zondag 9 juli 2023 16:37 schreef Donderkonijn het volgende:
Ze hebben het steeds over dat de Vries het zo goed doet, maar hij komt volgens mij geen millimeter dichterbij Sargeant.
Nope is aan het managen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:38 schreef LTVDK het volgende:
Max is even zijn bandjes aan het opmaken zo te zien
ja die wilde ik op 10quote:
303 Squadronquote:Op zondag 9 juli 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2023 16:38 schreef Tijn het volgende:
Lando is aan het stampen, maar Max loopt ondertussen alleen maar weg.
Haas is de definitie van matig.quote:
Max ruins everything.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:38 schreef Tijn het volgende:
Lando is aan het stampen, maar Max loopt ondertussen alleen maar weg.
Ja je moet natuurlijk wel consequent zijn in jezelf saboterenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:39 schreef Evenstar het volgende:
Deg lijkt mee te vallen, dus logisch dat Ferrari als eerste stop en naar hard wisselt
en Max grijnst er bijquote:
Echt welke josti doet daar strategie .... een keer een foutje is prima maar echt iedere week ...quote:Op zondag 9 juli 2023 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk wel consequent zijn in jezelf saboteren
Zei ik toch, kutdingen, pico's...quote:Op zondag 9 juli 2023 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
straks aan de gegrilde paprika vleesje en aardappeltjes dus geen chili er bij.
en de pico's sla ik toch maar over
misschien wel afgesproken dat hij zo zal reageren op de vraag als het randje is en dat als hij vloekt dat ze nog tijd zat hebbenquote:
Ja de verrassing is er nu wel een beetje vanaf, of misschien hebben ze straks een briljante strategie voor Carlosquote:Op zondag 9 juli 2023 16:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt welke josti doet daar strategie .... een keer een foutje is prima maar echt iedere week ...
Maar maar.. dat weetie toch ook niet?!quote:
Maar dit was al de tweede keer.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel afgesproken dat hij zo zal reageren op de vraag als het randje is en dat als hij vloekt dat ze nog tijd zat hebben
Het herhaaldelijk stellen van de vraag wekt de indruk dat ze op de pitwall nog niet precies weten wat ze kunnen verwachten mbt tire deg met de meest recente updates.quote:
ja en hij schold niet beide kerenquote:
Wordt tijd dat die slechte zaterdagen van Checo eens flink worden afgestraftquote:Op zondag 9 juli 2023 16:42 schreef Evenstar het volgende:
Perez toch wel 3 tiende ingelopen op Gasly in de afgelopen tien rondjes ofzo.
Dat hoop ik elke keer weerquote:Op zondag 9 juli 2023 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de verrassing is er nu wel een beetje vanaf, of misschien hebben ze straks een briljante strategie voor Carlos
DEV rijdt ook nog steeds rond op z'n softs, dus niet ondenkbaar inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
ze gaan de harde banden niet eens gebruiken. Ze gaan van medium naar soft
Wie is 'ze', want LEC is naar hard gegaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari says no.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
omdat plan Bquote:
Tacticsquote:
Een redelijk deel van de top tienquote:Op zondag 9 juli 2023 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie is 'ze', want LEC is naar hard gegaan.
Bel Hart van Nederland!quote:Op zondag 9 juli 2023 16:45 schreef Gehrman het volgende:
Sooow bliksem kwam hier neer op 20m afstand.
Nice!quote:Op zondag 9 juli 2023 16:45 schreef Gehrman het volgende:
Waar is hier?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:45 schreef Gehrman het volgende:
Bijna niemand heeft nieuwe softs, en is die harde band niet verplicht? Ik snap het reglement niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
true, maar de vraag *hoeveel* ronden hij nog kan doen... dat lijkt me een beetje rare vraag.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het herhaaldelijk stellen van de vraag wekt de indruk dat ze op de pitwall nog niet precies weten wat ze kunnen verwachten mbt tire deg met de meest recente updates.
43quote:
Alles ingepakt in alu folie hier.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nice!
Nog mazzel dat alles 't nog doet trouwens als 't echt zo dichtbij was.
Charliequote:Op zondag 9 juli 2023 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
Bijna niemand heeft toch nog verse rode banden?
Ik eis excuses en herstel betalingquote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Evenstar het volgende:
Inhalen laten zien via on-board zou echt een straf op moeten zitten. Tien zweepslagen ofzo.
Softs gaan er best snel aan toch? Denk dat je softs wil bewaren voor een mogelijke safety car met nog een paar rondes te gaan.quote:
Ferrari gaat nogal ruk met de bandenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Russell en De Vries houden het gemakkelijk vol op rood, ziet Ferrari dat niet ofzo?
Er moeten twee verschillende compounds gebruikt worden, of dat hards, meds, softs, inters of full wets zijn mag het team zelf bepalen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft nieuwe softs, en is die harde band niet verplicht? Ik snap het reglement niet meer.
is niet erg. Gebruikte softs kunnen primaquote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft nieuwe softs, en is die harde band niet verplicht? Ik snap het reglement niet meer.
Russel pit nu in ronde 29 of softs.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Softs gaan er best snel aan toch? Denk dat je softs wil bewaren voor een mogelijke safety car met nog een paar rondes te gaan.
God vond het nog niet jouw tijdquote:Op zondag 9 juli 2023 16:45 schreef Gehrman het volgende:
Russell rijdt er nog prima op.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Softs gaan er best snel aan toch? Denk dat je softs wil bewaren voor een mogelijke safety car met nog een paar rondes te gaan.
Die zien alleen maar rood.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Russell en De Vries houden het gemakkelijk vol op rood, ziet Ferrari dat niet ofzo?
Moet dan geen probleem zijn. Die waren niet eens nieuw.quote:
Proefkonijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Piastri dus als eerste naar binnen van de McLarens.
Twee compounts verplicht dus medium naar soft kanquote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef PS. het volgende:
[..]
en terecht zo lang max zn banden nog goed vind, wat ook te zien is aan zn rondetijden, dan roept hij zelf wel als het nodig isquote:
Ja, echt raar dat het verschillend weer is op verschillende plekkenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:49 schreef SiGNe het volgende:
OK, hier regent 't nu hard, raar dat hetop Silverstone niet regent
Hier regent het nietquote:Op zondag 9 juli 2023 16:49 schreef SiGNe het volgende:
OK, hier regent 't nu hard, raar dat hetop Silverstone niet regent
tenzij hij om de hoek zit met zn mobieltjequote:Op zondag 9 juli 2023 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, echt raar dat het verschillend weer is op verschillende plekken
Soft wil alleen zeggen dat dit zachste band is van het weekend, je moet naar de C waarde kijken om te weten welke band het echt is.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:49 schreef Nober het volgende:
Als je 29 rondes op softs kunt rijden dan zijn ze toch te hard?
quote:Op zondag 9 juli 2023 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, echt raar dat het verschillend weer is op verschillende plekken
Weird..quote:
Heel irritant dat ze dat aangepast hebben ja. Ik heb liever dat ze gewoon 5 compounds noemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Soft wil alleen zeggen dat dit zachste band is van het weekend, je moet naar de C waarde kijken om te weten welke band het echt is.
Oké Piet Paulusmaquote:Op zondag 9 juli 2023 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier komt de regen om 17.00 uur. Dit ter info.
zeker! mag gezegd wordenquote:
Ja. Hopelijk is dit geen voorbode voor de rest van het seizoenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:49 schreef Nober het volgende:
Als je 29 rondes op softs kunt rijden dan zijn ze toch te hard?
Omdat ze geen softs durven te schroeven.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:53 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom wisselt Ferrari twee keer naar hard?
quote:
M -> H -> nu weer M...quote:Op zondag 9 juli 2023 16:53 schreef SiGNe het volgende:
Leclerc is te vroeg gestopt, die gaat waarschijnlijk op het eind problemen krijgen of moet nog pitten.
Ze hebben geluisterd.quote:
helaas de pitstop duurt te langquote:
Nando en Albon ookquote:Op zondag 9 juli 2023 16:56 schreef Zorro het volgende:
Grootste profiteur is toch wel Hamilmans. Goh.
Ik denk dat hun auto teveel branden vreet om dat levensvatbaar te maken.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is echt te conservatief van McLaren.
Met Piastri al op Hards neem je toch áltijd het risico om Norris op Softs te zetten?
Die hebben geen zeven wereldtitels.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Waarom krijgen die Engelsen allemaal een extra hard piemeltje van Lewis? Norris en Russell zijn toch ook landgenoten?
Dat is ook het enige wat ik kan bedenken inderdaad, dat ze denken het niet te halen op de Softs.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hun auto teveel branden vreet om dat levensvatbaar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |