Ferrari, Alzheimer teamquote:
tot dusver alleen OCO die dat niet gaat doenquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 16:32 schreef wdn het volgende:
AH PLAN B WAS DAT LECLERC PIT
Logisch toch dat Sainz dat niet weet
Alsof ze bij Ferrari uiteindelijk toch niet voor plan R ofzo gaanquote:
hij heeft gelijk, anders slaat de verveling toequote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Max zit gewoon tv te kijken tijdens de race
Lesje van Alonso gehadquote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft gewoon z'n telefoon in zo'n standaardje op het dashboard.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Echt hè, hoe relaxed kan je zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Bingen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, zat ik ook al te denken. Die is alvast het negeren van de strategie aan het voorbereidenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij heeft Sainz geen zin in plan B.. "PLan B? wat is dat?"
[ afbeelding ]
Netflix and chill.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
popcorn er bijquote:
KINGFLOPLANDquote:Op zondag 9 juli 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
als ik zeg Silverstone dan zeggen jullie
jaquote:Op zondag 9 juli 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Even ter verdediging... ze hebben te veel plannen.quote:
Goldsteinquote:Op zondag 9 juli 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
straks aan de gegrilde paprika vleesje en aardappeltjes dus geen chili er bij.quote:
Treinkaping De Punt.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
max op 26quote:
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:37 schreef Donderkonijn het volgende:
Ze hebben het steeds over dat de Vries het zo goed doet, maar hij komt volgens mij geen millimeter dichterbij Sargeant.
Ik viond het sarcastisch klinken "i forgot"quote:Op zondag 9 juli 2023 16:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al te denken. Die is alvast het negeren van de strategie aan het voorbereiden
Alles beter dan plek 19 bedoelen ze danquote:Op zondag 9 juli 2023 16:37 schreef Donderkonijn het volgende:
Ze hebben het steeds over dat de Vries het zo goed doet, maar hij komt volgens mij geen millimeter dichterbij Sargeant.
Nope is aan het managen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:38 schreef LTVDK het volgende:
Max is even zijn bandjes aan het opmaken zo te zien
ja die wilde ik op 10quote:
303 Squadronquote:Op zondag 9 juli 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2023 16:38 schreef Tijn het volgende:
Lando is aan het stampen, maar Max loopt ondertussen alleen maar weg.
Haas is de definitie van matig.quote:
Max ruins everything.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:38 schreef Tijn het volgende:
Lando is aan het stampen, maar Max loopt ondertussen alleen maar weg.
Ja je moet natuurlijk wel consequent zijn in jezelf saboterenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:39 schreef Evenstar het volgende:
Deg lijkt mee te vallen, dus logisch dat Ferrari als eerste stop en naar hard wisselt
en Max grijnst er bijquote:
Echt welke josti doet daar strategie .... een keer een foutje is prima maar echt iedere week ...quote:Op zondag 9 juli 2023 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk wel consequent zijn in jezelf saboteren
Zei ik toch, kutdingen, pico's...quote:Op zondag 9 juli 2023 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
straks aan de gegrilde paprika vleesje en aardappeltjes dus geen chili er bij.
en de pico's sla ik toch maar over
misschien wel afgesproken dat hij zo zal reageren op de vraag als het randje is en dat als hij vloekt dat ze nog tijd zat hebbenquote:
Ja de verrassing is er nu wel een beetje vanaf, of misschien hebben ze straks een briljante strategie voor Carlosquote:Op zondag 9 juli 2023 16:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt welke josti doet daar strategie .... een keer een foutje is prima maar echt iedere week ...
Maar maar.. dat weetie toch ook niet?!quote:
Maar dit was al de tweede keer.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel afgesproken dat hij zo zal reageren op de vraag als het randje is en dat als hij vloekt dat ze nog tijd zat hebben
Het herhaaldelijk stellen van de vraag wekt de indruk dat ze op de pitwall nog niet precies weten wat ze kunnen verwachten mbt tire deg met de meest recente updates.quote:
ja en hij schold niet beide kerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |