Waar is hier?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:45 schreef Gehrman het volgende:
Sooow bliksem kwam hier neer op 20m afstand.
Bijna niemand heeft nieuwe softs, en is die harde band niet verplicht? Ik snap het reglement niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
ze gaan de harde banden niet eens gebruiken. Ze gaan van medium naar soft
true, maar de vraag *hoeveel* ronden hij nog kan doen... dat lijkt me een beetje rare vraag.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het herhaaldelijk stellen van de vraag wekt de indruk dat ze op de pitwall nog niet precies weten wat ze kunnen verwachten mbt tire deg met de meest recente updates.
43quote:
Alles ingepakt in alu folie hier.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nice!
Nog mazzel dat alles 't nog doet trouwens als 't echt zo dichtbij was.
Charliequote:Op zondag 9 juli 2023 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
Bijna niemand heeft toch nog verse rode banden?
Ik eis excuses en herstel betalingquote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Evenstar het volgende:
Inhalen laten zien via on-board zou echt een straf op moeten zitten. Tien zweepslagen ofzo.
Softs gaan er best snel aan toch? Denk dat je softs wil bewaren voor een mogelijke safety car met nog een paar rondes te gaan.quote:
Ferrari gaat nogal ruk met de bandenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Russell en De Vries houden het gemakkelijk vol op rood, ziet Ferrari dat niet ofzo?
Er moeten twee verschillende compounds gebruikt worden, of dat hards, meds, softs, inters of full wets zijn mag het team zelf bepalen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft nieuwe softs, en is die harde band niet verplicht? Ik snap het reglement niet meer.
is niet erg. Gebruikte softs kunnen primaquote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft nieuwe softs, en is die harde band niet verplicht? Ik snap het reglement niet meer.
Russel pit nu in ronde 29 of softs.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Softs gaan er best snel aan toch? Denk dat je softs wil bewaren voor een mogelijke safety car met nog een paar rondes te gaan.
God vond het nog niet jouw tijdquote:Op zondag 9 juli 2023 16:45 schreef Gehrman het volgende:
Sooow bliksem kwam hier neer op 20m afstand.
Russell rijdt er nog prima op.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Softs gaan er best snel aan toch? Denk dat je softs wil bewaren voor een mogelijke safety car met nog een paar rondes te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |